עבור לתוכן

חיל משוחרר שרוצה להיכנס לעולם התכנות

Featured Replies

פורסם

אני רוצה ללמוד לפתח ואין לי שמץ איך אני מתחיל

מד אחד לבד אני לא מסוגל כי אני פשו לא מבין מה שאני קורא\צופה זה הכל ניראה כמו סינית אז אני חייב מסגרת\מורה

השאלה אם כדאי ללכת לאוניברסיה.. למרות שאני לא יצא משם מתכנת כי ניסיון אי אפשר לקבל משם

פורסם

לא הולכים להיות לאוניברסיטה כדי להיות מתכנתים. הולכים כדי לעשות תואר ראשון. באוניברסיטה, רק כשליש מהתואר הראשון בכלל עוסק בתכנות (השאר זה מתמטיקה ותיאוריה).

נראה לי שהכי מומלץ לך בינתיים זה ללכת על איזה קורס בסיסי בתכנות כדי שתוכל לדעת אם זה כיוון שבכלל מעניין אותך (לצערי אני לא ממש מכיר כאלה ככה שאני לא יכול להמליץ).

פורסם
  • מחבר

הכיוון(חלום) זה להיות מפתח משחקים כבר כמה שנים טובות

פורסם

היי Vlad3

כדי להיות מתכנת בעל ניסיון אתה צריך לעבור קורס תכנות אינטנסיבי, אין דרך יעילה יותר.

אני מעוניין להציע לך הכוונה למכללה ברמה הגבוהה ביותר שמתחייבת לסדר לך עבודה עם סיום הקורס בהצלחה!

במידה ועברת את שלב המיון בהצלחה אתה זכאי למלגה של עד 7,000 ש"ח.

במקרה ואתה לא מתאים לקורס בסיום שלב המיון אתה מקבל את כספך בחזרה, שווה לנסות!

ואני גם אוכל לסדר לך הנחה נוספת של עד 400 ש"ח :)

צור איתי קשר במייל: canyasse@gmail.com

אדיר.

פורסם

הכיוון(חלום) זה להיות מפתח משחקים כבר כמה שנים טובות

תלך ללמוד תואר במתמטיקה

פורסם

מה הקשר? מתמטיקה זה רק חלק קטן בפיתוח משחקים.

פורסם

אלגוריתמים בגרפיקה מבוססים על מתמטיקה (הכפלת מטריצות,וקטורים וטריקים אחרים)

אם הוא רוצה להיות מתכנת משחקים ולא איזה ילד שמשחק בפלאש וקורה לעצמו יוצר משחקים

הוא צריך רקע מתמטי חזק (יותר ממה שמקבלים בתואר במדמ"ח)

בכל חברת משחקים לתפקיד מתכנת דורשים רקע מתמטי נרחב,ולכן לפי דעתי תואר במתמטיקה + איזה קורס ב c++ יהיו השילוב הכי טוב

פורסם

מה שאמרת מסתכם בבערך קורס אחד באלגברה לינארית.

תוסיף לזה קורס פיסיקה בשביל ליישם אלגוריתמים פיסיקליים (בהנחה שהמשחק שלך משתמש בהם...) וסיימת.

וגם ממש לא צריך לדעת ++C בשביל לתכנת משחקים (אפשר לתכנת גם בג'אווה, #C או פייתון).

פורסם

Requirements

• 5+ years professional or related experience with at least 3 shipped titles where credited as programmer

(Big pain in the ass!)

• Strong C++ coding and design experience

• Excellent problem solving skills.

• Excellent math skills

• Good organization and time management skills.

• Excellent oral and written communication skills.

• Self-motivated team player with very strong work ethic and cooperative attitude.

• Passion for making GREAT games

כבר אמרו פה חלק מהדברים. זה לקוח מBathesda.

העצה שלי: תתחיל ללמוד לתואר רלוונטי (הנדסת תוכנה, מדעי המחשב, הנדסת מחשבים), עם עדיפות לאוניברסיטה (כי זה יתפוס יותר טוב בחו'ל), ותחפש הזדמנויות להתמחות. לדוגמא באתר של בת'סדה אמרו שבקרוב תהיה אפשרות להתמחות, ובלי קשר קיימות מלא הזדמנויות להתמחות בחברות מוכרות רבות.

זה אפשרי אבל קשה, בעיקר למתכנת ישראלי, להכנס לתעשיית המשחקים הבינלאומית.

בהצלחה!

פורסם

בתואר של מדעי המחשב יש המון מתמטיקה וכ"כ הרבה קורסי בחירה בנושאי העיבוד תמונה, שמטריצות, טרנספורמציות ושאר מרעי בישין יצאו מכל החורים.

פורסם
  • מחבר

הנדסת תוכנה, מדעי המחשב, הנדסת מחשבים

מה ההבדל?

בתור מודר זה התחלה טובה?

פורסם

הנדסת תוכנה זה סתם שם יפה למדעי המחשב עם תוספת של שנת לימודים וקצת לימודי הנדסה ופיסיקה.

מדעי המחשב זה... מדעי המחשב. פיתוח תוכנה בסופו של דבר - לימודי מתמטיקה, אלגוריתמים, מבני נתונים, מערכות הפעלה ועוד ועוד.

הנדסת מחשבים זה איפשהו שילוב של מדעי המחשב והנדסת חשמל. פיתוח חומרה ותוכנה ברמת חומרה.

האמת היא שאצל רשם המהנדסים בארץ, אין דבר כזה "מהנסד תוכנה".

פורסם

אכן - תואר הנדסת תוכנה זה BSC - תואר ראשון רגיל.

אני מתחיל באוק' הנדסת מחשבים באב"ג כנראה. מקווה שיהיה טוב.

פורסם
  • מחבר

אז עדיף לי מדעי המחשב?

פורסם

לעומת הנדסת תוכנה? כן. חבל על השנה הנוספת בה תוכל כבר לצבור ניסיון חשוב בשוק.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים