YoShow - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

YoShow

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    127
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

  • Days Won

    1

YoShow last won the day on יולי 28 2023

YoShow had the most liked content!

אודות YoShow

  • יום הולדת 12/07/1988

מבקרים אחרונים

הצגת המבקרים בפרופילך מנוטרלת, ולא ניתן לראות מי ביקר לאחרונה בפרופיל שלך.

הדירוגים של YoShow

Zone Wannabe

Zone Wannabe (2/6)

1

דירוג

  1. צודק. קטנתי. לא הייתי סגור על המינימום מעבד / דברים אחרים שאפשר להתפשר עליהם על חשבון הכרטיס מסך, אז קיויתי שתקציב של 5 איכשהו יספיק. לגבי השאלה על הזיכרון של הכרטיס מסך, יש לך מושג מה עדיף?
  2. תודה רבה, מסכים לגבי הכרטיס מסך. בנוגע אליו, אני מתלבט בין 3060 עם 12GB לבין 3070 עם 8BB. להבנתי כמות הזיכרון קריטית עבור ML. מה דעתך, עדיין עדיף 3070?
  3. 1. מה התקציב המירבי? האם מתאפשרת חריגה במידת הצורך? 5000 וכן 2. מה שימושי המחשב (משחקים, עריכה גרפית, עבודה משרדית, תכני HD למשל), יש דוגמה ספציפית למשחק או תוכנה? הפקת אנימציות תלת מימד, עריכת וידאו, תכנות כבד וAI לשם פרוטוטייפינג לפני התקנה בענן 3. האם יש צורך בציוד הקפי בנוסף למחשב (לדוגמא: מקלדת, עכבר, רמקולים ומסך)? לא 4. האם יש רכיב בסיסי שאין צורך לכלול במפרט? (לדוג' כונן SSD שכבר קיים ואפשר לצרף להרכבה) לא 5. עד כמה חשוב שקט פעולת המחשב? תלוי בהפרש המחיר. ייתכן שאריץ איזה מודל AI בזמן שאני ישן בבית 6. האם ישנה הגבלה או העדפה לגודלו הפיזי של המחשב ומשקלו, אורות וכו'? לא 7. האם האם יש צורך לכלול מערכת הפעלה/אופיס (אם כן רצוי לציין גרסה מועדפת) ו/או הרכבת מחשב בחנות? לא 8. האם ישנה העדפה לרכוש את המחשב מחנות ספציפית? אם לא אפשר גם לציין איזור מגורים. לא 9. מתי מתוכננת קניית המחשב (רצוי מאוד לבקש מפרט מועד קצר מעת הקניה)? מיד 10. האם יש בקשות מיוחדות כלשהן בנוגע ליציאות וחיבורים (לדוג' USB Type-C או FireWire) או ביצוע אוברקלוקינג? לא 11. האם ישנו ציוד היקפי קיים שיחובר? אם כן, איזה? (תחנת עגינה אם מחשבים ניידים \ מסך כזה או אחר) שני מסכי 4K 12. הערות נוספות, פירוט מורחב ושונות: אני מקים מיזם טכנולוגי אישי (בוטסטראפ) בתחום הוידאו / אודיו שנשען על AI. המערכת עננית מבוססת קונטיינרים אך משרתת לקוחות קצה שמשתמשים בתוכנות עריכה שונות. אז אני צריך להיות מסוגל לעבוד בתוכנות האלה בקלות כדי לבדוק את המוצר שלי, וגם להקליט טוטוריאלים וכד'. מניסיוני, אני לרוב זולל RAM בגלל קונטיינרים שרצים לוקאלית בזמן פיתוח. אני תוהה אם 32 GB יספיק במידה ובאותו זמן UE רץ ברקע, או שצריך יותר? בנימה אישית, זה מדהים איך שאני נעזר בפורום הזה כבר 20 שנה כדי להרכיב מחשבים. תמשיכו לעשות חיל. תודה רבה!
×
  • צור חדש...