חוקי פורום "כמה המחשב שלי שווה?"- חובה לקרוא! - ייעוץ לפני רכישת מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

חוקי פורום "כמה המחשב שלי שווה?"- חובה לקרוא!


YairZ
 Share

Recommended Posts

שלום לכל גולשי הפורום וברוכים הבאים לפורום "כמה המחשב שלי שווה?".

בפורום זה, תוכלו לבדוק כמה החומרה שלכם שווה (בערך), על מנת שתדעו באיזה מחיר למכור אותה.

המחירים שיוצעו לכם כאן אינם מוחלטים, אלא רק חוות הדעת של גולשי ומומחי הפורום. לכן, בסופו של דבר זה השיקול והבחירה שלכם, פותחי הדיונים, באיזה מחיר למכור את החומרה שבידכם. על מנת לייעל את התהליך ולהמנע מדיונים ארוכים, יש לקרוא את החוקים שבדף זה כדי למנוע אי-נעימויות. בנוסף, להלן 2 דברים חשובים שיש להדגיש:

- מבקשי המחירים (פותחי הדיונים)- מומלץ שהדיון הראשי שלכם יכלול את הנתונים הבאים:

שם הרכיב+ דגם מדוייק אם אפשר, תקופת אחריות אשר נותרה (אם בכלל). כמו כן, מומלץ לרשום גם האם הרכיב כולל את באנדל שלו (אריזה מקורית עם ספרוני ההדרכה ועזרים נוספים). כל מידע נוסף יתקבל בברכה ויעזור בהחלטה.

- גולשים אשר עוזרים- מדובר כאן על כסף של אנשים- במידה ואינכם יודעים כיצד להעריך מחיר של חומרה כלשהי- מומלץ לא להגיב מאשר לנחש- זה יגרום רק נזק . כמו כן אין לרשום מחירים ללא בדיקה. משתמש אשר יעשה זאת ויציע מחירים לא הגיוניים ללא צירוף של סיבה יקבל אזהרות ו/או עונש חמור יותר כגון הרחקה/חסימה.

בעלי אינטרסים ונסיון של מכירת חומרה

כולם יכולים לבקש מחירים עבור החומרה, כולל בעלי-עניין. אבל, במידה ויהיה חשד שאותו בעל עניין מנסה לנצל את הפורום על מנת למכור חומרה- מעבר לעובדה שהוא יורחק מהפורום, יתכן ויוחלט לצנזר את החברה בה הם עובדים, לרבות לינקים (קישורים) אליה.

חל איסור מוחלט לנצל פורום זה, על מנת למכור חומרה. פורום זה מיועד אך ורק לבקשות מחירים- במידה וברצונכם לנסות ולמכור את המחשב, יש לכם את מדור ה- TradeZone שלנו ששם ניתן לפרסם למכירה. משתמש אשר ינסה למכור באופן סמוי או גלוי, יורחק מהפורום.

דגשים חשובים נוספים

את חוקי הפורום הכלליים ניתן למצוא בלינק הבא - https://hwzone.co.il/community/guidelines/

להלן דגשים וחוקים התקפים במיוחד לפורום זה. אי ציות של דגשים וחוקים אלה, יגרום לנעילת אותו דיון ו/או הרחקת וחסימת אותו משתמש מהפורום.

הקפצת דיונים- אין להקפיץ דיונים אלא אם כן עברו 24 שעות מההודעה האחרונה אשר נכתבה בפורום. במידה ואתם רוצים להוסיף משהו לדיון, ניתן לעשות זאת ע"י כפתור "עריכה" הנמצא בראשית הפורום ובכל הודעה שלכם מצד שמאל למטה.

דיונים כפולים- אין לפתוח 2 דיונים על אותו נושא- זה רק מראה על זלזול האנשים שמנסים לעזור לכם וגורמים לבלבול רב. רוצים לשנות/לשאול/להעיר בדיון? עשו זאת בדיון המקורי ע"י כפתור העריכה.

דיוני "המשך- אין לפתוח דיונים נוספים על אותו הנושא כי נשכח רכיב כלשהו. יש את האפשרות לערוך את התגובות בהתאם.

שפה גסה- יש להשתמש בשפה נאותה בהודעותיכם ולשמור על תרבות דיון גבוהה. חל איסור מוחלט להתלהם, לקלל, לפגוע, להעליב, או להשמיץ כל גורם כזה או אחר מכל סיבה שהיא. אם יש בעיות כלשהן, אתם מוזמנים לפנות אלינו ואנו נטפל בנושא בהתאם.

בברכת גלישה נעימה באתר,צוות HWzone.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הצטרפ/י לדיון

בשלב זה תוכל/י להצטרף לדיון, ולאחר מכן להצטרף לקהילה שלנו. אם כבר יש לך חשבון אצלנו, אנא התחבר/י עכשיו על מנת להגיב תחת שם המשתמש שלך.
לתשומת לבך: התגובה תופיע לגולשים לאחר אישור של צוות הנהלת הפורומים.

אורח
הוסף תגובה

×   התוכן שהודבק הוא עם עיצוב.   הסר עיצוב

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר אוטומטית.   נקה הכל

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
  • צור חדש...