עבור לתוכן

שלא תגידו "לא אמרתם" - מצלמות הגאטסו החדשות הופכות למבצעיות.

Featured Replies

פורסם

אין קשר. רק הבאתי דוגמא לכך שתקנות התעבורה לא לגמרי ברורות. שלושה גולשים לפני

כתבו שהמהירות המותרת בדרך בינעירונית היא 80 קמ"ש. והנה דוגמא לכך שאם

הכביש הוא חד מסלולי אז המהירות מקסימלית המותרת היא 70 קמ"ש.

אני מקוה שמידע זה יהיה לעזר לגולשים כאן.

  • תגובות 225
  • צפיות 30.1k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

והנה דוגמא לכך שאם הכביש הוא חד מסלולי אז המהירות מקסימלית המותרת היא 70 קמ"ש.

מה? זה לא נכון.

עריכה: WTF?? וואו איזו מדינת משטרה.

פורסם

אפשר קישור? כי עברתי על כל תקנות התעבורה ולא היה שום ציון ל-70 קמ"ש בשום מקום.

פורסם

כי אין שום תקנה כזו עדיין. יש רק מסמך הנחיות (שלינקקו אליו בעמוד הקודם) שממליץ שבכבישים בין עירוניים חד מסלוליים תוגבל המהירות ל-70 קמ"ש.

פורסם

רגע רגע רגע, זה אומר שהם מצפים מאנשים לנסוע לאילת כל הדרך על 70. טוב בסדר...

פורסם

הם לא.

הם ממליצים לעצמם להשתמש בתמרורים של הגבלה ל70, אבל איפה שאין אז אין.

אין גם שום הגבלה בנוגע למהירות בצומת, יש אנשים שקונספירציות זה כמו אוויר לנשימה בשבילם.

פורסם

רגע רגע רגע, זה אומר שהם מצפים מאנשים לנסוע לאילת כל הדרך על 70. טוב בסדר...

בתוקף תפקידי, אני נוסע המון לאילת וחזרה מאילת. רוב הדרך אני דבוק ל-100-110 קמ"ש, אבל יש נקודות שבהן אתה יורד מהר, ואז הכביש מתפתל ואתה חייב לסוע לאט. רוב הדרך אבל מאפשרת 100-110.

  • 3 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

עוד כתב שאין לו שמץ של מושג על מה הוא כותב.

"מהירות מופרזת ובלתי-מתאימה לנסיבות נחשבת על-ידי רבים לבעיית בטיחות מרכזית".

אין שם מינימום הבנת הנקרא בYNET?

פורסם

עוד כתב שאין לו שמץ של מושג על מה הוא כותב.

אין שם מינימום הבנת הנקרא בYNET?

אתה לא באמת רשמת את זה, נכון?

בא אני אצטט לך את הפיסקה המלאה:

בדו"ח שמפרסמת המועצה האירופית לבטיחות בתחבורה (ETSC), מציינים המחברים כי "מהירות מופרזת ובלתי-מתאימה לנסיבות נחשבת על-ידי רבים לבעיית בטיחות מרכזית". לכן, כך ממשיכים שם, יש לנקוט אמצעים כדי להקטין את מספר הנהגים שעוברים את המהירות החוקית. אמצעי עיקרי הוא כמובן אכיפה, אם באמצעות שוטרים ואם באמצעות מערכות אוטומטיות.

מה שמראה שלא הוא אומר את זה אלה זה ציטוט, משהו שנאמר במחקר עליו הוא עשה את הכתבה

בנוסף הכתב בבירור מדבר בסוף הכתבה על עירעור ממצאי הכתבה כחמורים ומראה כמה וכמה בעיות עם המחקר.

פורסם

כתבה מצחיקה..

ברור שלא נתפסים הרבה נהגים אצלנו, כי כולם כבר יודעים שזו רק מסחטת כסף ולא מצלמות בטיחות.

חוץ מזה, עם הכבישים שמע"צ בונים לנו מי מצליח לנסוע מעל 120קמש ?

פורסם

עוד כתב שאין לו שמץ של מושג על מה הוא כותב.

אין שם מינימום הבנת הנקרא בYNET?

הכותרת סתם פופוליסטית או שהכתב לא מבין על מה מדובר בעצם ולא מבין בעצמו מה שהוא כתב או שהוא עושה את זה בכוונה על מנת לצבור רייטינג.

הכווה היא שמהירות גבוהה היא מסוכנת ביחס לדרך שבה נוסעים... והוא מדבר על זה כאילו זה סתם מהירות גבוהה.

פורסם

ובדיוק על זה התעצבנתי. פסקת הסיום קצת תלושה משאר המאמר, זה מרגיש כאילו מישהו אחר כתב אותה.

פורסם

אם כבר הקפצתם את הדיון הזה, שימו לב לנתון מעניין שקראתי/שמעתי בטלוויזיה (לא זוכר בדיוק) לפני יומיים-שלושה:

מצלמות הרמזור החדשות (גאטסו) יצרו עד עכשיו 11,000 דוחות.

רק 800 מהם היו על חציית הצומת באור אדום.

10,200 (!) מהם היו על מהירות.

אז לכל מי שתמך במצלמות הרמזור.... ולכל השרמוטות שהיו אחראיים על הפרוייקט הזה וניסו להצדיק אותו בכך ש"שמים בעיקר מצלמות רמזור" כי לכאורה יש הסכמה גורפת שלחצות צומת באור אדום, בניגוד למהירות, זאת באמת בעיה שצריך לאכוף... לתשומת ליבכם.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים