שלא תגידו "לא אמרתם" - מצלמות הגאטסו החדשות הופכות למבצעיות. - עמוד 5 - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

שלא תגידו "לא אמרתם" - מצלמות הגאטסו החדשות הופכות למבצעיות.


ALÞHA

Recommended Posts

^אנשים עושים זאת בכל מקרה. עם הטיימר אנשים יקבלו מושג ויוכלו להעריך טוב יותר את מצב הרמזור.

ידוע כי מהירות גבוהה אינה מסכנת כמו חצייה באור אדום.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 225
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

יש לזה רק יתרונות, אין לזה שום חיסרון.

הסיבה היחידה שזה לא קיים אצלנו - זה שאנחנו מדינה מפגרת.

אפילו בתאילנד (!) זה קיים, לעזאזל.

דאם, באמסטרדם זה קיים אפילו להולכי רגל!

אצלי בעיר החליפו את כל הרמזורים, אבל טימר קטן לא חשבו להוסיף.

אחחח , עד מתי נחכה שמישהו ימות כדי שמשהו יתקדם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קודם שיוודאו שבכל רמזור הירוק מהבהב לפני שהוא הופך מירוק לצהוב (לעזאזל איתך ראשון לציון)

עזוב בחלק מהרמזורים זה לא מהבהב כמו בכל השאר. נתקלתי כבר ברמזורים שהבהבו רק פעם אחת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

דאם, באמסטרדם זה קיים אפילו להולכי רגל!

אצלי בעיר החליפו את כל הרמזורים, אבל טימר קטן לא חשבו להוסיף.

אחחח , עד מתי נחכה שמישהו ימות כדי שמשהו יתקדם.

בישראל אוהבים להזמין ציוד זול ומיושן, ולדחות שיקולים של טווח ארוך.

באיזורים עמוסים כמו ערים ראשיות כבר מזמן היו צריכים להתחיל בתוכנית מיחשוב רימזור תנועה.

במקום זה משקיעים באמצעי הכשלת הציבור.

בכל מה שקשור בהנדסת תנועה, מדינת והרשויות משתמשים בעיפרון ונייר.

ואותו סיפור בהנדסת מגורים, שם זה אפילו יותר גרוע, כי משתמשים בעיפרון והנייר לעשות חשבונות של מישהו אחר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קודם שיוודאו שבכל רמזור הירוק מהבהב לפני שהוא הופך מירוק לצהוב (לעזאזל איתך ראשון לציון)

ותל-אביב... למעשה, רמזורים מהבהבים זו פריווילגיה ששמורה בעיקר לדרכים בינעירוניות וכבישים מהירים. מדינת חלם.

את הטיימר (שעוד בתור ילד התלהבתי מה"גאונות" של ההחלטה למקם טיימר דיגיטלי בסמוך לרמזור) יצא לי לראות רק פעם אחת בחיים, ברמזור בצומת של דרך נמיר ויהודה מכבי לבאים מכיוון צפון. לפני כמה שנים החליטו משום מה להוריד אותו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ותל-אביב... למעשה, רמזורים מהבהבים זו פריווילגיה ששמורה בעיקר לדרכים בינעירוניות וכבישים מהירים. מדינת חלם.

את הטיימר (שעוד בתור ילד התלהבתי מה"גאונות" של ההחלטה למקם טיימר דיגיטלי בסמוך לרמזור) יצא לי לראות רק פעם אחת בחיים, ברמזור בצומת של דרך נמיר ויהודה מכבי לבאים מכיוון צפון. לפני כמה שנים החליטו משום מה להוריד אותו.

למיטב ידיעתי, התקן מחייב רמזורים מהבהבים בכל צומת בין עירוני מרומזר ובצמתים עירוניים בדרכים בהן המהירות המותרת היא מעל 50 קמ"ש, ומניסיוני, בחיפה והסביבה לפחות, הרמזורים בהחלט עומדים בתקן הזה.

מצד שני, באמת יש בעיה של חוסר אחידות בהבהוב. התקן מדבר על 3 הבהובים (אני מניח שהוא גם מגדיר קצב), בתכלס לפעמים רמזורים מהבהבים פעם אחת או פעמיים (ולפעמים גם 4 פעמים, וזה ממש מסוכן, כי אני מאט לעצירה ופתאום הירוק ממשיך, מישהו יכול לבוא מאחור במהירות...).

בכל מקרה, כמו שכבר אמרתי, גם אם כל הרמזורים בארץ יהבהבו או יהיו עם שעון זה לא באמת יעזור - הנהג הישראלי הממוצע יראה את ההבהוב, או שעון עם 3 שניות ויכנס לרייס עם הרמזור, ובד"כ הרמזור ינצח או שהנהג יעבור במהירות לחלוטין בלתי סבירה ומסוכנת (במיוחד בדרכים עירוניות). הפתרון הוא רק חינוך ואכיפה, רבל כולנו יודעים מה מצב החינוך והאכיפה בארץ.....

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בישראל כל הזמן מתעסקים באיך לצמצם את הסימפטומים במקום להילחם בשורש המחלות.

יש צפיפות ? שפרו את יעילות הניתוב של הרמזורים בעזרת מערכת ממוחשבת שמודדת עומסי תנועה בכל שעות היממה, ומתאימה את הרמזורים לניתוב אופטימלי.

נתחו את הנתונים סטטיסטית בהתאם לשעות, ימים, חודשים, מועדים, אירועי והופעות המוניות.

שימו שלטים דיגיטלים המפנים מכוניות לדרכים מקבילות.

הפיקו מסקנות ועשו שימוש במידע כדי לקבוע עדיפות להרחבת כבישים גשרים וצמתים.

צפו את ההתפתחות לעתיד בשילוב עם מערכת ניתוח צפיפות אוכלוסיה וצמיחה טבעית.

שלבו את המערכות כדי ליצור תוכנית הרחבת דיור ארצית ואיזורית שתוביל למענה מקסימלי.

קדמו את התחבורה הציבורית בהתאם לצרכים ותעודדו שימוש בהם ע"י הפיכתם לזמינים נוחים ואמינים.

הוזילו משמעותית את קניתם ואחזקתם של הרכבים הקטנים והדו גלגלי.

תפרסו שורות ברזלי חניה לאופנים בכל הערים הצפופות, והקימו יחידות משטרה ומשמר אזרחי לצימצום ומניעת גניבות אופניים, והחמירו בענישת גנבי אופניים.

יש תאונות בגלל שיחות טלפון תוך כדי נהיגה ללא דיבורית ?

תנו אפשרות להמיר את הקנס הראשון לכל מכשיר טלפון של עבריין שנתפס מדבר בו ללא דיבורית, לקניית דיבורית במקום חלק מהקנס.

לא רק להעניש ולקחת כסף.

לעזור לפתור את הבעיה.

יש תאונות בגלל מהירות מופרזת בכבישים שאין להם תנאים טובים ?

שפרו את תנאי הכביש, שימו שילוט בהתאם, והיכן שבאמת צריך תאכפו את החוק.

יש בעיות חניה בתל אביב ?

השתמשו בחצי מהקנסות הנגבים כדי לבנות חניונים ציבוריים בעיר, וגבו מחיר תחזוקה מינימלי מהחונים כדי לעודד בהם שימוש חופשי, עם אפשרות קניית כרטיס חופשי חודשי משתלם לתושבי העיר.

לא רק להעניש ולקחת כסף.

לעזור לפתור את הבעיה.

בישראל כל הזמן מתעסקים באיך לצמצם את הסימפטומים במקום להילחם בשורש המחלות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...