פורסם 2013 ביוני 2812 שנים תלוי אם בסינגל או במולטי..זה לא משנה כמה רואים ב-FRAFS כמו שכתוב במאמר, המדד שלי הוא במשחקים יותר דורשניים שכרטיס אחד לא מספיק.כשאני רואה שעם מערך המשחק זז טוב יותר משמע אני רואה בעין שה-FPS גבוהים יותר ולא דרך תוכנה כגון FRAPS.
פורסם 2013 ביוני 2812 שנים בסדר, עדיין הייתי מעוניין לדעת על ידי FRAPS במולטי. שתוכל לבדוק (אתה משחק ) -תעדכן. נערך 2013 ביוני 2812 שנים על-ידי rroonnii
פורסם 2013 ביוני 2812 שנים במולטי המצב גרוע אני מקבל פחות FPS מאשר כרטיס אחד..הבעיה היא שהמעבד שלי גם אחרי המהרה מגיע ל-96% ניצול ונחנק.http://hwzone.co.il/community/threads/527382-%D7%9E%D7%A0%D7%A1%D7%94-%D7%9C%D7%94%D7%91%D7%99%D7%9F-%D7%9E%D7%A9%D7%94%D7%95-%D7%9C%D7%92%D7%91%D7%99-%D7%A7%D7%A8%D7%95%D7%A1%D7%A4%D7%99%D7%99%D7%A8-%D7%A2%D7%9D-BF3-%D7%91%D7%A8%D7%A9%D7%AA
פורסם 2013 ביוני 2812 שנים לעניין אחר, בעודנו ממליצים על רכישת כרטיס עם זכרון כפול מהנדרש לטובת שימוש עתידי - אכסון טקסטורות מפורטות וכו', מיקרוסופט הכריזו על DirectX 11.2, שמביא פיצ'ר מעניין בשם tiled resources, בשיתוף עם nvidia/amd/intel. זה יאפשר איכסון ב-RAM וטעינה דינאמית ל-VRAM, ככל הנראה בצורה יעילה בזמן אמת. נערך 2013 ביוני 2812 שנים על-ידי SyndromE
פורסם 2013 ביוני 2812 שנים יכול להיות שזה שינויי ברמת התוכנה, כמו שהכרטיס שלי קיבל תמיכה ב-11.1, יכול להיות שזה עניין תוכנתי והכרטיסים יקבלו תמיכה ב-11.2 (הכל אפשרי).
פורסם 2013 ביוני 2812 שנים מה יגידו החברה שקנו טיטאנים ? הם יגידו - "אנחנו לא נהיה תלויים באם המשחק מנצל פיצ'ר זה, ואנחנו יכולים להשאר ב-win7" יכול להיות שזה שינויי ברמת התוכנה, כמו שהכרטיס שלי קיבל תמיכה ב-11.1, יכול להיות שזה עניין תוכנתי והכרטיסים יקבלו תמיכה ב-11.2 (הכל אפשרי). הבנתי שזה עובד על חומרת dx11 הנוכחית. נערך 2013 ביוני 2812 שנים על-ידי SyndromE
פורסם 2013 ביוני 2812 שנים הוא מראה שימוש בזה על כרטיס GTX770, כך שאור כנראה צודק.אבל המגיבים ביוטיוב לא ממש אהבו את הסרטון משום מה.
פורסם 2013 ביוני 2812 שנים תיאורטית זה יכול היה לעבוד אם DICE יוציאו פאץ' לתמיכה ב-dx11.2, ושיעשה שמוש בפיצ'ר המדובר. רוב הסיכויים שזה לא יקרה. אם כבר יטרחו לעשות כזה דבר - זה יהיה ל-BF4 (ואני בספק שיטרחו).עד שרוב הגיימרים יעברו ל-Win 8.1, ומפתחים ילמדו להשתמש בזה כראוי, יקח זמן. נערך 2013 ביוני 2812 שנים על-ידי SyndromE
פורסם 2013 ביוני 2812 שנים תלוי אם בסינגל או במולטי..זה לא משנה כמה רואים ב-FRAFS כמו שכתוב במאמר, המדד שלי הוא במשחקים יותר דורשניים שכרטיס אחד לא מספיק.כשאני רואה שעם מערך המשחק זז טוב יותר משמע אני רואה בעין שה-FPS גבוהים יותר ולא דרך תוכנה כגון FRAPS.יש פטנטים באנימציה לגרום לה להראות חלק יותר לעין אנושית (מה שהנך מכנה כ "טוב יותר") כמו motion blur למשל, ואז גם כאשר ה- FPS האמיתי נמוך - אפילו כדי 20 בלבד, זה נראה מצוין כמו רמה קולנועית ב- HD. נערך 2013 ביוני 2812 שנים על-ידי nec_000
פורסם 2013 ביוני 2812 שנים נק שוב אתה מתעקש..תגיד לי אני ילד שלא מבין מה הוא רואה?משחק זז לאט אוקי? מפעיל את המערך והמשחק זז כמו שצריך עם פריימים טובים מה לא מובן?אם תשחק מטרו ויהיו לך 25FPS אתה תרגיש ישר שאלו 25 FPS, אני מפעיל את המערך ופתאום הפריימים זזים טוב יותר מה קשה לכם להבין?עם תקיעות קטנות ופחות חלקות במשחק.אתם מדברים באוויר וקוראים את מה שכתוב כשיושב בן אדם וחופר בזה עם שני כרטיסים שכאלה..
פורסם 2013 ביוני 2812 שנים מה שנק אומר נכון... וזה נפוץ מאוד במשחקי קונסולות (DmC החדש למשל)אבל הנקודה כאן שונה, X נותן ביצועים בינוניים ומטה . 2X נותן ביצועים עדיפים.אין פה וויכוח >_<
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.