מחפש סמארטפון כתחליף למחשב(תקציב פתוח) - גאדג'טים ומובייל - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מחפש סמארטפון כתחליף למחשב(תקציב פתוח)


Moon-Mage

Recommended Posts

בעקבות היותי דביל שלא יכול להשתמש במחשב בלי לשחק עליו או סתם לבזבז זמן באתרים דביליים אני צריך סמארטפון אשר ישמש אותי בעיקר ללימודים.

עקב כך אני רוצה שיהיה נוח לקרוא ממנו PDFים או קבצי וורד,לגלוש עליו, שיהיה נוח להעביר אליו וממנו קבצים(האם יש סמארטפונים שאפשר להדפיס מהם?[ז"א שאפשר להתקין להם דרייבר כלשהו של ולחבר בUSB או משהו?]),תמיכה בvideo streaming, אני חייב שהוא יתמוך בג'אבה בצורה טובה ואשמח גם אם יהיה צילום סטילס ווידאו באיכות טובה.

סוללה כבר הבנתי שאין ממש הבדל ועם כולם צריך להסתובב עם מטען.

כרגע התקציב פתוח, ז"א שאני יכול בתיאוריה להשקיע את ה5000 שקל אם זה באמת יעזור אבל ממש אשמח אם תוכלו לתת לי טווח של פלאפונים ומחירים שאוכל לראות מה ההבדלים והאם שווה לי להשקיע יותר.

לגבי תאריך קנייה- אשמח לרכוש אותו בחודש הקרוב אך גם אם אצטרך לחכות זה לא ממש יפריע לי אז אם יוצא משהו מעניין בחודשיים הקרובים זה בהחלט שיקול.

(כהערת אגב- ברור לי שגם על פלאפון אפשר לשחק ולבזבז זמן אבל אני דיי בטוח שבמקרה שלי זה יעזור)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה צריך סמארטפון חזק, מתקדם ועם מסך גדול כדי שיהיה לך נוח להתעסק איתו. דהיינו - גלקסי נקסוס. או הבא בתור אחריו - גלקסי S2.

לגבי הדפסה - אולי יש שמתיימרות לבצע דברים כאלה אבל אני לא יודע. בתקציב שישאר לך (הקצבת 5K והמכשירים הללו הם בערך 2.5K) תוכל לקנות עם חיבור WIFI כך שתוכל לשלוח אליה מסמכים להדפסה בקלות אני מניח

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כסטודנט לשעבר שגם נפל לפחד משימוש במחשב "לימודים" למשחקים וכו'.. אני חייב להודות שלא תוכל למצוא תחליף שתואם ללימודים יותר טוב מאשר מחשב. שום סמארטפון או לדעתי לא יכול להתחרות בממשק מקלדת ומסך, וזמן , שתקבל ממחשב. אז מה שכן יש לך אפשרות - היא לרכוש מחשב טוב וחזק => אבל שלא מיועד בכלל למשחקים. מחשב שיהיה מסוגל לפתוח קבצי וורד, ריבוי לשוניות באינטרנט, אקסל וכו' במהירות, אבל בלי יכולת עיבוד גרפית.

אני העברתי את התואר שלי עם מחשב LATITUDE D531, שהוא חיית עבודה לזמנו => אבל אפס יכולות בכל מה שקשור למשחקים וכו'.. אפילו משחקי פלאש של לא היו כייפים במיוחד איתו. ולכן הוא היה כל כך טוב ללימודים..

אז הצעתי אלייך - תרכוש מחשב נייד נוח, עם מעבד חזק וזיכרון טוב.. אך בלי יכולות גרפיות.. סדרות latitude ו - Vostro של טובות לזה.. אבל זה סתם כי אני מכיר יותר את החברה הזאת. מחשבים אחרים טובים באותה מידה :).

לקנות זה ההיפך ממה שאתה רוצה => הוא חיית משחקים בימינו וכל מה שתעשה זה להיכנס למרקט או אאפפסטור ולחפש עוד משחק להוריד.. לא מומלץ ללימודים בכלל :).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מצטרף ל2Fluffy4U בעניין הזה, אחרי כמה זמן עם הסמארטפון תרגיש שבזבזת את הכסף, שלא נדבר על האי נוחות בשימוש שלו לצרכים האלה

מה שיביא גם לאובדן זמן יקר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...