פורסם 2011 בדצמבר 1313 שנים אני לא מומחה גדול בתחום ואני בטח לא יודע אם יש אישור רשמי לכך מרמי לוי - אבל כרגע נראה לי קצת לא הגיוני להסתמך (אומנם על 6 מבחנים) על תוצאות ממבחנים שכולם היו במסגרת 20 דק' של אותו היום וסביר להניח גם באותו האזור בערך. אני חושב שצריך לבדוק את זה לאורך מס' ימים, במספר שעות (בוקר, צהריים,ערב) כדי לדעת שזה לא עניין של קליטה וכועל הגבלות המהירות דיווחו גם בפורום מקביל, יותר ממשתמש אחד, באזורים שונים ובשעות שונות. לא יודעים אם זה מצד רמי לוי או מצד פלאפון, אבל ההגבלה קיימת.אם זה מצד רמי לוי הוא עובר על ההבטחה ל-7.2, אם זה מצד פלאפון הם כנראה עוברים על ההסכם (או שרמי לוי מתכלתחילה הטעה את הלקוחות).
פורסם 2011 בדצמבר 1313 שנים גם אני לפעמים רוצה לשאול 3 פעמים אותו דבר- כדי להיות בטוווווח ב1754764%.. שמע, מה שרשמתי זה מה שאמרו לי בע"פ הנציגים בדוכן... לא הדפיסו לי ניירת רשמית, ולא הקליטו את השיחה [מן הסתם]... ככה שזו הצעה שקבלתי באותו הרגע, אני משער שמבוססת על עדכון החבילות האחרון [נציגת סלקום אומרת שכולם עדכנו בחודש שחלף].. או שתתקשר ותשאל בתמימות מה יש להם להציע עכשיו לחיילים [לך], אני אישית שאלתי בתור סטודנט שמתנייד מאורנג'(***). ככה שזה מוריד בקצת את ההצעה שלהם בשבילי. לא זוכר אם הזכירו רף, אבל זה בטוח כבר התקזז במה שהציעו לי.. אחרת לא היו מגיעים למחיר הזה אחרי קיזוז... אבל אל תשכח את (***)! בהצלחה, ותספר בחזרה מה אמרו לך
פורסם 2011 בדצמבר 1313 שנים אל תאמין ואל תסמוך על אף נציג כל עוד זה לא רשום על דף עם לוגו החברה וחתימת הנציג כולל חותמת רשמית של הרשת. חבל שזה המצב, אבל למד מטעויות של אחרים שכן אם אתה תטעה אולי תלמד, אבל זה יעלה לך הרבה כסף.
פורסם 2011 בדצמבר 1313 שנים יש מלא אותיות קטנות בהצעה הזאת.. מספיק שלא תדבר מספיק או שתרצה להוסיף להוריד לעשות כל דבר קטן והלך הזיכוי.. זה המשחק שלהם הם אלופים בזה... ואחר כך תתלונן יגידו לך הנה זה בחוזה... שלא קראת כי הוא 40 עמודים.
פורסם 2011 בדצמבר 1313 שנים :-\ כמה עצוב שזו המציאות בה אנו חיים. במקום להתמקד בעיקר- אנחנו צריכים לחשוש מתי יופיעו האותיות הקטנות מבין ה40 עמודים ויפעילו איזה סעיף נסתר שמקפיץ ת'מחיר. האמת שחשבתי שאם אני לוקח חבילה מוגדרת היטב מראש- שזה "יסגור" את הפינות הנסתרות- ולא יצוץ כלום שיעלה את המחיר כל עוד עמדתי ב"תנאים" הברורים מראש- כמות הדקות\סמסים\מגהבייטים לחודש.. וכן, אכן לצערנו צריך לדרוש הכל בכתב, ולקוות שזה יספיק, ושהנציג לא יעקם את הפרצוף או משהו בסגנון... האם יש מינימום של מהירות גלישה אגב, שהחברות מתחייבות אליו? זה רשום איפשהוא, ניתן\אמורים לדרוש? או שיעשו מה שבא להם... חבל שלא משיקים רוב הוירטואליים בזמן צמוד...נו טוב... סבלנות
פורסם 2011 בדצמבר 1313 שנים כל החברות יגידו לך את המקסימום (ואם זה לא גבוה במיוחד אז יגידו לך רק אם תבקש במיוחד), אבל על המינימום אף אחד לא יתחייב.
פורסם 2011 בדצמבר 1513 שנים גולן טלקום מקימה ליבת הרשת באתרים נפרדיםחברת גולן טלקום, המפעיל הסלולרי החדש (MNO), חתמה על הסכמים להקמת שני מתגים ולהפעלתם במתקני האירוח של החברות טמרס טלקום ובזק בינלאומי.
פורסם 2011 בדצמבר 1513 שנים יש למישהו מושג מה קורא עם לקוחות של רמי לוי? כבר יש חוות דעת איך השירות? זה עובד או לא עובד וכו'?מוזר לא מצאתי בשום מקום כתבה על מה קורה בסניפים, אןם יש תקלות וכו....עדכנו אם אתם יודעים משו.
פורסם 2011 בדצמבר 1513 שנים מחבר זו בעצם הרשת של פלאפון - למה שיהיו תקלות? אין לי שום ספק שאין תקלות טכניות יוצאות מהרגיל.לגבי שירות לקוחות - זה משהו אחר. אני אישית חושב שצריך לתת לו קצת זמן להתארגן, אני מניח שעכשיו יש לחץ גדול (בשבועות הראשונים) של אנשים לעבור אליו או לכל הפחות להתעניין במה יש לו להציע. סה"כ אחת מהסיבות לכך שהוא זול מהחברות הקיימות זה שהוא לא מחזיק אלפי עובדים לתת לנו שירות
פורסם 2011 בדצמבר 1513 שנים אני חושב שאצלו הלקוחות יזדקקו להרבה פחות שירות.ככה זה כשיש מסלול אחד, (וחצי, אם מחשבים את האינטרנט) בלי תרגילים/מסלולים שונים ומשונים כמו במפעילות האחרות, המצריכים טלפון לשירות כל שני וחמישי עקב חיובים לא ברורים.
פורסם 2011 בדצמבר 1513 שנים מחבר מסכים. אם מורידים את השירות הטכני - מבחינת שירות לקוחות אני לא רואה סיבה להתקשר אליו מלבד אני מעוניין להוסיף/להוריד חבילת אינטרנט וכיו"ב
פורסם 2011 בדצמבר 1513 שנים אתם שוכחים שמעבר לרשת שהיא של פלאפון, ושירות הלקוחות שזה שלו, יש עוד המון ממשקים באמצע..מערכת בילינג לדוגמא, שרק להריץ ולתפעל אחת כזאת לסדר גודל של אלפי לקוחות זה מבצע שיכול לגרום להמון תקלות.תחשבו שבחברות הגדולות שיש היום יש המון תקלות ובעיות בחשבוניות ונתונים שגויים וכו', אז בחברה צעירה וחסרת ניסיון כמו רמי לוי על אחת כמה וכמה.
פורסם 2011 בדצמבר 1713 שנים גם בחברות הגדולות יש טעויות.. תתפלא, ורוב ה"טעויות" נובעות מהטעיה כן או לא מכוונת (תתפלא, לפעמים גם הנציגים מתבלבלים) ומכך שהלקוח לא קורא אתהחוזה שהוא חותם עליו. השאלה היא איך החברה מטפלת בטעויות האלה אח"כ וכאן הרבהפעמים נעוצה הבעיה.אתם שוכחים שמעבר לרשת שהיא של פלאפון, ושירות הלקוחות שזה שלו, יש עוד המון ממשקים באמצע..מערכת בילינג לדוגמא, שרק להריץ ולתפעל אחת כזאת לסדר גודל של אלפי לקוחות זה מבצע שיכול לגרום להמון תקלות.תחשבו שבחברות הגדולות שיש היום יש המון תקלות ובעיות בחשבוניות ונתונים שגויים וכו', אז בחברה צעירה וחסרת ניסיון כמו רמי לוי על אחת כמה וכמה.רמי לוי משתמש במערכ הבילינג של פלאפון AFAIK. למעשה, (שוב, AFAIK), הוא משתמש בכל המערכות של פלאפון פחות או יותר, פרט למערכת השיווק ושירות הלקוחות. בגלל זה הרבה פעמים נטען שהוא יותר כמו RESELLER מאשר MVNO (בניגוד ל-FIVE או ל-FREE אם וכאשר תקום).
פורסם 2011 בדצמבר 1713 שנים ב"טעויות" מדובר בעיקר על כל מיני שירותים שלא ביקשת מעולם שפתאום מופיעים לך בחשבונית כמו גיבוי ספר טלפונים, שירות NAVIGATOR וכדומה.. אני לא מכיר אף אחד שלא התווספו לו שירותים כאלו או אחרים מבלי שבכלל ביקש אותם העלות שלהם בין כמה שקלים בודדים וכמה עשרות שקלים ואם תכפיל בחלק קטן ממספר המנויים תגלה כמה כסף הן מרוויחות על כלום.ועוד דבר, אני עוד לא פגשתי מישהו שחברת הסלולר טעתה לטובתו.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.