פורסם 2013 בינואר 1512 שנים הבעיה הגדולה ביותר עם החברות "הישנות" היא לא רק עצם העובדה שהן היו יקרות, אלא עצם זה שפשוט לא ידעת כמה תשלם בסוף החודש. החברות היו מעלות את מחיר החבילה גם באמצע ההתחייבותהיו מחייבות אותך על דברים שלא הזמנתהיו מענות אותך כדי לבטל כל מני שירותים שמעולם לא הזמנת ואין לך בהם שום צורךהנציגים שלהן היו דוחפים ללקוחות שלא שמו לב באופן רגעי שירותים שאינם מעונינים בהם, או משקרים לגבי תוכן ועלות החבילה, בזדון ובכוונה, לצורך רווח אישי.היו עושקות אותך בצורה ברוטלית על החריגה הכי זניחה מגבולות החבילה, כדי שיהיה לך מאוד שווה לעשות חבילות גדולות שאתה צריך את גודלן אולי פעם בשנהאין לי בעיה שחברה מסויימת תהיה יקרה יותר. יש בשוק מוצרים יקרים ואנשים משלמים עליהם, הרבה פעמים בשמחה וברצון. הבעיה היא שהיוקר של המוצר הזה נכפה על הצרכן וגם נגבה ממנו בלי ידיעתו ובצורה זדונית ומגעילה. אני רוצה לדעת כמה המוצר (שירות) שאני משתמש בו עולה לי. באפ"ס זה פשוט היה בלתי אפשרי. לא ידעת איזה הפתעה מחכה לך מעבר לפינה.גולן שינו את זה ובגלל זה אני מעריך אותם.
פורסם 2013 בינואר 1512 שנים בקשר לחוזים האחידים - מה הם קשורים לעניין? גם לגולן ולהוט יש חוזים אחידים וגם בהם יש סעיפים שמכסים להם את התחת שלא תהיו מרוצים מהם אם תתוודעו אליהם (אני חושב שצוטטו פה כמה מקודם).
פורסם 2013 בינואר 1512 שנים אף אחד לא טוען שגולן זה איזשהו משיח.טוענים שהם מרוויחים כסף ועדיין הוגנים לעומת החברות הישנות.לא בטוח בכלל שגולן נמצאים בשחור.
פורסם 2013 בינואר 1512 שנים מה הקשר חוזים אחידים? החוזים בין כל החברות שונים לגמרי.חוזה אחיד זה סך הכל חוזה שהוא הוכן לכמות גדולה של אנשים ולא חוזה אינדבידואלי.לגבי המע"מ אתה יודע מה זה שיווק? אני לא מתכוון להתכווח איתך לנצח אם אתה חושב שגולן זה איזה משיח שבא לעזור ויש לו מניעים אחרים מהחברות הוותיקות אתה חי בסרט רק ואתה יכול להמשיך לחיות בו אני לא מנסה להיות סניגור של אף חברה אבל מה שאתה אומר פשוט ילדותי ולא נכון לגמרי. אני שואל ברצינות לא בקטע של להעליב, הכל בסדר איתך? אתה אומר משהו וכשאני מגיב לו פתאום אתה שואל מה זה קשור? דבירת על חוזה ואמרת שהם דוחפים סעיפים זדוניים ואני הסברתי לך למה. יודע מה זה שיווק בטח יודע אבל זה תלוי מאיפה אתה מעדיף להסתכל, על המובן מאליו שחברה משווקת את עצמה או איך ולמה היא משווקת את עצמה. גולן משווקת את עצמה כחברה שתעשה הכל בשביל לתת את הטוב ביותר שהיא יכולה בשביל שהלקוח לא ידפק ופעולות שיווקיות או לא, זה המצב. בקיצור כנראה שאין לי יותר מידי איך לדבר איתך כי משהו לא עובד שם כל כך טוב למעלה.. אל תבין אותי לא נכון אני מסנגר על גולן לא כי אני חושב שהוא המשיח עם חברה שתשנה את העולם, פשוט בהשוואה לנתונים הקיימים בשוק אני מרגיש סוף סוף בשקט ולא צריך לבדוק כל חודש את החשבונית לראות אם משהו השתנה. אם יש משהו שחסר בארץ זה יושר מסחרי ואין פה אחד בפורום או בארץ שלא יסכים עם זה. וכל צינור שאיבה שמתנתק לי מהארנק הרי זה מבורך. אני מסתכל שוב על מה שכתבתי ואני לא מצליח לראות משהו אחד שהוא לא נכון או ילדותי.. אני תיארתי לך את המצב כמו שהוא ומה שכל אדם עם טיפה הגיון ויושר יכול להבין אבל כנראה שאלו תכונות שלא חזקות אצלך. בהצלחה
פורסם 2013 בינואר 1612 שנים אגב, 'חוזה אחיד' הוא מושג משפטי, אף אחד לא אומר שיש חוזים זהים בין המפעילים השונים.
פורסם 2013 בינואר 2012 שנים אני חושב שמן הראוי שגולן יצ'פרו את הלקוחות שעפו עליהם מהימים הראשונים ב 50 ש"ח למס' חודשים.
פורסם 2013 בינואר 2012 שנים ^ אנו כבר שם.10 שח לסלולר ללא הגבלה + אינטרנט חופשי לבית, זה חינם לכל דבר ועניין.הם מנסים בכל הכוח לתפוס נתח שוק. מה שמראה שישראלים בכללותם נשארו בחברות הוותיקות, למרות מבצעי ה 49 שח.אגב, לגולן יש מספר בעיות. הם ממשיכים לגבות מדי חודש בחודשו מחבר, וזאת למרות שכבר לפני 3-4 חודשים הוא נייד אל הוט, מה שגם רשום במערכת שלהם לדברי נציג גולן. בנוסף, עזרתי למישהי לנייד 3 קווים אליהם במסגרת מבצע ה 49 שח לחצי שנה, ובפועל היא חויבה ב 99 שח לכל קו. הם רצו אגב לזכות אותה בחשבונות ההמשך במקום בזיכוי מיידי, ורק לאחר התעקשות היא קיבלה זיכוי מיידי.נשמע כמו בלאגן במערכת הבילינג.
פורסם 2013 בינואר 2012 שנים כל הפיסקה האחרונה שלך, תקפה גם לגבי מצב עם סיום רומן קצרצר במיוחד עם הוט. הם המשיכו לגבות מיוני עד לנובמבר ורק בדצמבר התקבלו הזיכויים באופן רטרואקטיבי.
פורסם 2013 בינואר 2012 שנים אני חושב שמן הראוי שגולן יצ'פרו את הלקוחות שעפו עליהם מהימים הראשונים ב 50 ש"ח למס' חודשים.זה לא יקרה.המצב שלהם הוא ממש לא משהו. אין להם כמות קריטית של לקוחות, והמחיר כבר הגיע ל 10 שח וזה כולל אינטרנט קוי שהם לא יכולים להציע.אסטרטגיית הורדת המחיר ל 49 שח, חזרה להם כבומרנג.במשך השנים הבאות הם אמורים להפסיד כספים עד שישיגו מאסה קריטית. ואם אין להם כיסים גדולים כמו שלהוט יש, הם עומדים להפסיד בקרב הזה.אני לא אופתע אם נשמע בקרוב שגולן התאחדו או נרכשו ע"י תאגיד ענק.
פורסם 2013 בינואר 2012 שנים אתה שוכח מי עומד מאחורי גולן -http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%A7%D7%A1%D7%91%D7%99%D7%99%D7%94_%D7%A0%D7%99%D7%90%D7%9Cגם בצרפת עשו שמיניות באויר לעצור את רשת Free של הנ"ל, ללא הצלחה.
פורסם 2013 בינואר 2112 שנים למישהו יש בהוט בעיה של הודעות שלא מגיעות או מגיעות כעבוד כמה דקות?באזורים עם קליטה מלאה.או שיחות שלא מגיעות?
פורסם 2013 בינואר 2112 שנים מישהו יודע , למה אין להן ( גולן וכו ) חביליות אינטרנט סלולרי ?כי שיחות טלפון זה זניח וחינמי. בחבילת ה-99 ש"ח בערך 98 ש"ח הולך על האינטרנט. היית רוצה חבילת אינטרנט ב-98 ש"ח, כשיש לך גם שיחות טלפון והודעות ב-99 ?
פורסם 2013 בינואר 2112 שנים אחח גולן.. היום בדיוק זאת דוגמה יפה להבדלים בין החברות הגדולות לקטנות.עזבתי את פלאפון ב21 באפריל 2012כשנשארו לי 8 תשלומים של 70 שח לחודש על טלפון ישן ומסכן של נוקיה.לפי החשבון הפשוט, זה יוצא שאת התשלום האחרון על הטלפון מחייבים אותי בדצמבר והוא יורד עם האשראי בינואר 2013.מאז שעזבתי אותם הזכרתי לעצמי לבדוק ולזכור שאחרי ה 12 אני לא אמור לשלם על המכשיר יותר.ברור שלא הופתעתי שראיתי עכשיו שממשיכים לחייב אותי מעבר לתשלומים.אם הייתי נשאר בגישה שהחברות הגדולות הם בסדר אז הם היו עושים עלי 70 שח במקרה הטוב, ובמקרה הפחות טוב התשלום הזה ימשיך לעוד כמה חודשים אם אני לא אעשה כלום.עכשיו מה אני אמור לעושת בתור אדם שאין לו כבר קשר לחברה ולא מעוניין בכלל לדבר איתם.האם אני צריך לרדוף אחריהם עכשיו עד שאני אקבל את הזיכוי ולהיות עם יד על הדופק? כנראה שכבר שכחתי איך זה כשבגולן אם עושים טעות אז הם מזכים אותך בלי לשאול אפילו.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.