y_a_n_i_k פורסם 2013 בינואר 13 Share פורסם 2013 בינואר 13 אתה פשוט לא קולט הא? מערכת יחסים בין צרכן לחברה בנויה על אימון גם אם הוא לא מנוסח בחוזה...כשיו"ר/מנכל חברה יוצא בהצהרה שהחברה לא תעלה בזמן הקרוב שנראה לעין את המחירים זה לא יקרה אלא אם כן יהיה איזה שינוי דרמטי אחרת הצרכנים פשוט יאבדו אימון במותג.אתה יכול להמשיך להגן על החברה תאוות הבצע שלך כי בשורה התחונה, החברות האלה גבו וגנבו מאיתנו מחירים פי 3 אם לא יותר מהרווח האפשרי שיכול לקיים אותם ולגרום להם להרוויח. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Yossarian22 פורסם 2013 בינואר 13 Share פורסם 2013 בינואר 13 Yoel14 - לא קראת את התגובה שלי אה? המודעות שציינתי הן המודעות הפיזיות, לא אלה שבאתר, שם לא היה שום אזכור לכך שזה לחצי שנה לא בכוכבית ולא בסימן שאלה. ודיברתי על כך שבשום מקום לא כתוב שהמהירות יורדת אחרי 3 גיגה, לא על השיחות הבלתי מוגבלות. תקרא את ההודעה שוב בעיון ותראה שבכלל לא התייחסת למה שכתבתי בקשר לירידת המהירות: כן בדקתי בעצמי וזה לא מהירות אפשרית לכל שימוש שהוא.. לא לבנאדם שצריך אינטרנט. ומה הבעיה לסנגר על החברות הישנות? אם כולם יגידו שגולן מלכים מה יהיה הדיון פה? אני לא מבין את הקטע בפורום לתקוף אנשים על עצם העובדה שיש להם דעה שונה משלכם... אין לי מניות באפ"ס ולא אכפת לי מהם סתם מנסה להביא את הצד השני של המטבע. לא הכל זה שחור ולבן בחיים וגם לפושעים מגיע ייצוג כלשהו(לא שאני משווה מישהו לפושע זה רק לצורך ההדגמה) קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
הדוד משה פורסם 2013 בינואר 13 Share פורסם 2013 בינואר 13 אולד נייבי, אתה צריך לדעת יותר טוב מכולם מה זה כסת"ח משפטי של חברה. אני לא יודע איזה אינטרס היה לך לנבור דווקא בתנאי השימוש של גולן, אבל אני בטוח במאה אחוז שקיימים תנאים לא פחות גרועים גם אצל אפ"ס למיניהן- ובכלל בכל החברות.העניין הוא שלגולן אני מאמין, בעוד שלנוחי או לבן-דוב אני לא, ככה שגם אם הם אומרים שיש מבצע אני לא לוקח.אגב, ציטוטים כמו זה:קודם אתה משלם ואם אחרי זה תרצה לעבור חברה תצטרך לרוץ אחרי השירות לקוחות לקבל זיכוי על חודש ששילמת קדימה! מעלים בי תחושות וניחוחות של מחלקת שימור לקוחות.אגב, אתה שומר שבת? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Yossarian22 פורסם 2013 בינואר 13 Share פורסם 2013 בינואר 13 מאיפה אתה יודע שזה לא נכון? זה כבר קרה לאנשים קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
yoel14 פורסם 2013 בינואר 13 Share פורסם 2013 בינואר 13 יוסריין- סליחה אם לא הבנתי אותך נכון עד הסוף: כן הבנתי שקראת מודעות פיסיות! אבל במה שהתייחסת- חשבתי שדיברת לגבי מה שבאתר כי הבאת לינק- ולמידע שבו התייחסתי... לא יודע אם שאר החברות מפרטות הכללללללללל במודעות הפיסיות שלהן- אבל צודק- לא נכון להטעות בשום צורה של מודעה: פיסית או וירטואלית! אולד נייבי- האם אתה נואש שאתה נובר בחוזה של גולן? כמו שנאמר- בטוח שלכל החברות יש ניסוחי כסת"ח משלהן... חלקם אפילו לא הכי ברורים למי שאינו סופר בקי... כמו כן, עד היום [למרות החוזה הדרקוני שאתה מתאר ] לא שינו לי שום דבר\תעריף בחבילה [ואני עם גולן מההתחלה!] כמו כן, למיטב זכרוני רוב החברות רושמות שיכולות לשנות התעריף "מעת לעת" בלה בלה בלה... מה שכן- היום אתה כבר לא מחויב- כך שלא יהיה מצב שנותרה לך שנה בחברהX ויחליטו שמעתה חודש עולה לך 9999 ש"ח. למה לעזאזל אני צריך לשנות ספק שיחות לחו"ל כל שני וחמישי? אתה ממש נטפל לקטנות בנאדם :\ הרי מי שמשוחח הרבה עם חו"ל [אחרת מה זה ישנה לו בסוף החודש +\- כמה שקלים] נמצא בחבילת גולן 99ש"ח, ואז מדבר בלי הגבלה דרך המפעיל גולן... למה לשנות בדיוק? [אל תיטפל, תודה ] אני מכיר אנשים שדיברו פי 3 מהממוצע הארצי שהבאת [450 דקות] לחו"ל!!! ולא גבו מהם אגורה. ליתר דיוק, מישהי מחו"ל שסדרתי לה את חבילת גולן 99 [הכל ללא הגבלה בגבול הטעם הטוב] וזה עולה 0 שקלים [כן- אפס] למשך 4 חודשים [במגרת מבצע\הטבה שהיה כמובן]. . . אח"כ נראה מה נעשה שבוע וחודש טוב לכולם קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Yakim Peled פורסם 2013 בינואר 13 Share פורסם 2013 בינואר 13 אולד נייבי, אתה צריך לדעת יותר טוב מכולם מה זה כסת"ח משפטי של חברה. אני לא יודע איזה אינטרס היה לך לנבור דווקא בתנאי השימוש של גולן, אבל אני בטוח במאה אחוז שקיימים תנאים לא פחות גרועים גם אצל אפ"ס למיניהן- ובכלל בכל החברות.מה זה אפ"ס? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
OldNavyפלאפון פורסם 2013 בינואר 13 Share פורסם 2013 בינואר 13 אולד נייבי, אתה צריך לדעת יותר טוב מכולם מה זה כסת"ח משפטי של חברה. אני לא יודע איזה אינטרס היה לך לנבור דווקא בתנאי השימוש של גולן, אבל אני בטוח במאה אחוז שקיימים תנאים לא פחות גרועים גם אצל אפ"ס למיניהן- ובכלל בכל החברות. העניין הוא שלגולן אני מאמין, בעוד שלנוחי או לבן-דוב אני לא, ככה שגם אם הם אומרים שיש מבצע אני לא לוקח. אגב, ציטוטים כמו זה:מעלים בי תחושות וניחוחות של מחלקת שימור לקוחות. אגב, אתה שומר שבת? קיימים תנאים "זדוניים" אחרים בכל חוזה התקגשרות של חברת סלולר. העניין הוא שאני מנסה להסביר לחברה פה שגולן זה לא המשיח.הוא חברה כלכלית לכל דבר ועניין ולא מחפש לתרום צדקה וכו והכל מונע משיקולים פיננסים בלבד-שגם הוא אגב מתנהל בצורה זהה לחברות הוותיקות "הרעות".אני לא עובד בשימור לקוחות ,עברתי התעסקי בלקוחות כרגע אני מבצע משהו אחר בחברה.אני לא שומר שבת קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
yonizaf פורסם 2013 בינואר 13 Share פורסם 2013 בינואר 13 מה זה אפ"ס?ראשי תיבות של שמות שלושת חברות הסלולר הגדולות. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Trumpeldor פורסם 2013 בינואר 13 Share פורסם 2013 בינואר 13 אתה לא מתכוון להר"ג ?הוט רמילוי וגולן ? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
yoel14 פורסם 2013 בינואר 13 Share פורסם 2013 בינואר 13 הר"ג הרגו את אפ"ס האפסים לי הר"ת חדשים [ראשי תיבות] קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Yakim Peled פורסם 2013 בינואר 14 Share פורסם 2013 בינואר 14 ראשי תיבות של שמות שלושת חברות הסלולר הגדולות.10X קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
ModChiP פורסם 2013 בינואר 14 Share פורסם 2013 בינואר 14 למישהו יש בהוט בעיה של הודעות שלא מגיעות או מגיעות כעבוד כמה דקות?באזורים עם קליטה מלאה.או שיחות שלא מגיעות? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
ORrrr פורסם 2013 בינואר 14 Share פורסם 2013 בינואר 14 קיימים תנאים "זדוניים" אחרים בכל חוזה התקגשרות של חברת סלולר. העניין הוא שאני מנסה להסביר לחברה פה שגולן זה לא המשיח.הוא חברה כלכלית לכל דבר ועניין ולא מחפש לתרום צדקה וכו והכל מונע משיקולים פיננסים בלבד-שגם הוא אגב מתנהל בצורה זהה לחברות הוותיקות "הרעות".אני לא עובד בשימור לקוחות ,עברתי התעסקי בלקוחות כרגע אני מבצע משהו אחר בחברה.אני לא שומר שבת זה שאתה אומר משהו לא עושה אותו נכון. אני יכול להגיד עד מחר ששס מפלגה של חילונים אתאיסטים אבל זה לא נכון. יש לך דעה והיא תלושה מהמציאות וכבר הסברתי מה ההבדלים בין החברות ככה שאם אתה אומר שהם מתנהלים בצורה זהה לא עושה את זה נכון. החוזים האלה נקראים חוזים אחידים וכל נותנות השירות הגדולות משתמשות בהן מהסיבה שאי אפשר לנסח מאות אלפי חוזים אינדיוידואליים לכל אדם. בחוזים האלה החברות צריכות לכסות את התחת שלהן מכל מקום כנגד לקוחות בעייתיים או כל גורם אחר שיכול לגרום לפגיעה והחברה תצטרך לבצע פעולה מסויימת בלית ברירה ויש בהם מטבעם סעיפים מקפחים. מפה ועד לממש את הסעיפים יש דרך מרובה וכשהמנכל מצהיר במילים ברורות על הדברים המשמעותיים שלא ישתנו כמו המחיר ראוי להאמין שהוא ישתדל לעמוד במילה שלו ראה דוגמאת המע"מ שעלה והם לפי מה שאני ראיתי, הראשונים שהצהירו שהם לא מעלים מחירים ומגלגלים את המע"מ על עצמם הם גולן. מספיקה חברה אחת שעושה מהלך כזה ולחברות האחרות אין ברירה כי ככה פועל השוק התחרותי. במקרה של החברות הן מימשו אין ספור פעמים לאינספור לקוחות סעיפים מקפחים בלי הודעה מוקדמת ועוד שלל שטיקים. אז מילים וחוזים לחוד ומעשים בשטח לחוד והתמונה מהשטח מאוד ברורה. אז תהרוג אותי אבל אני מעדיף לבחור באדם שאומר א ועושה א מאשר חברה שאומרת א ועושה ב ואם אתה אוהב שמרמים אותך/לרמות אנשים אחרים אז לבריאות. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
OldNavyפלאפון פורסם 2013 בינואר 15 Share פורסם 2013 בינואר 15 מה הקשר חוזים אחידים? החוזים בין כל החברות שונים לגמרי.חוזה אחיד זה סך הכל חוזה שהוא הוכן לכמות גדולה של אנשים ולא חוזה אינדבידואלי.לגבי המע"מ אתה יודע מה זה שיווק? אני לא מתכוון להתכווח איתך לנצח אם אתה חושב שגולן זה איזה משיח שבא לעזור ויש לו מניעים אחרים מהחברות הוותיקות אתה חי בסרט רק ואתה יכול להמשיך לחיות בו אני לא מנסה להיות סניגור של אף חברה אבל מה שאתה אומר פשוט ילדותי ולא נכון לגמרי. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
y_a_n_i_k פורסם 2013 בינואר 15 Share פורסם 2013 בינואר 15 אף אחד לא טוען שגולן זה איזשהו משיח.טוענים שהם מרוויחים כסף ועדיין הוגנים לעומת החברות הישנות. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.