עזרה בבחירת מכשיר (קורא ספרים VS טאבלט) - גאדג'טים ומובייל - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

עזרה בבחירת מכשיר (קורא ספרים VS טאבלט)


dovik

Recommended Posts

שלום לכולם :hi:

כמו שצויין בכותרת השאלה,אני מתלבט בין שני המכשירים.

כמובן שבראש ובראשונה אני רוצה לקרוא ספרים, שרובם יהיה ב-PDF וגם ב-DJVU.

אז עדיף שתהיה אופציה לקרוא פורמטים אלה ישירות, בלי המרה.

כמו שאני מבין,בטאבלטים אין בעיה עם זה,מספיק רק להתקין תוכנת קריאה שתומכת בזה (זה נכון או לא?).

לגבי קוראי ספרים,כמדומני,רק אצל POCKETBOOK יש את התמיכה של שני הפורמטים.

אז השאלה היא כזאת.

האם יותר כדאי לקנות קורא ספרים הנ"ל,או שמא לקנות טאבלט?

ואם , אז מאיזה דגם?

ומה עוד חשוב לציין, לדעתכם?

תודה!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

גם אני בדיוק מתלבט בנושא הזה לאחרונה.

לגבי התמיכה ב-DJVU, עוד אופציה שיש לך פרט ל-pocketbook היא לקנות קנדול ולהתקין עליו קושחה צד-שלישי שנקראת duokan שמאפשרת תמיכה ב-DJVU ו-PDF. הקושחה לא דורסת את המערכת המקורית של קינדל ואפשר לבחור באיזו מהן שאתה רוצה כשאתה מפעיל את המכשיר, ולא צריך לפרוץ שום דבר:

http://www.mobileread.com/forums/showthread.php?t=105847

עוד אופציה קצת פחות נוחה היא פשוט להמיר כל קובץ DJVU שיש לך ל-PDF, רוב הקוראים מסוגלים לתמוך ב-PDF בשלב הזה (למשל הנוק והקינדל).

עוד אופציה פוטנציאלית היא לקנות נוק, לעשות לו רוט, ולהתקין קורא DJVU מהחנות של אנדרואיד.

הבעיה בקבצי PDF ו-DJVU היא שהם פחות או יותר תמונה ולכן, לדעתי, לא יהיו כל כך נוחים על הקוראים הרגילים והזולים בגודל 6 אינץ', כי אי אפשר להתאים את הטקסט למסך אלא רק רק להגדיל את כל המסמך שייכנס למסך, או לעשות זום ולגלול ימינה ושמאלה כל הזמן.

לרוע המזל, כל הקוראים בגודל הסביר של 9.7 אינץ' הרבה יותר יקרים בהשוואה לקוראים הרגילים. הקינדל והנוק למשל נמכרים ב-100 דולר. הקינדל DX מהדור החדש נמכר רק בגירסא של 380 דולר (!) וכולל שטויות שאני לא צריך כמו קישוריות סלולרית. גם הפוקטבוק 902/912 עולה מעל 300 דולר בבדיקה האחרונה שלי, ושם גם אין מקלדת והמסך הוא לא מהדור החדש יותר של מסכי pearl.

בקיצור, כל העניין די מבאס, אני שוקל פשוט לוותר על הקורא כי הגדולים (שאני צריך בשביל ספרי לימוד אקדמיים בעיקר) יקרים מדי והקטנים פחות או יותר יגבילו אותי רק לקריאה של ספרות אנגלית שאני גם ככה לא קורא יותר מדי כרגע.

אז חשבתי על טאבלטים (בגודל הדרוש של סביבות 10 אינץ'), אבל אז נזכרתי שהם גם יקרים עוד יותר (למרות שיותר פונקציונליים), המסך שלהם כנראה יותר מעייף את העיניים ממסכי ה-, יש להם חיי סוללה נחותים יותר והם קצת כבדים יותר (לא יודע אם זה יהיה כל כך קריטי לקריאה).

אז ויתרתי גם על אלה.

אבל לפחות כנראה תוכל לסדר בהם תמיכה לכל הפורמטים שצריך (באנדרואיד, ב- הבנתי שאפליקציה לקריאת DJVU עולה קצת כסף), והדפדוף בין הדפים יהיה נוח יותר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לגבי הקושחה לקינדל,זה אכן הפתרון,אך המחיר של קינדל DX,שזה בעצם הגודל המתאים ביותר כיום לקריאת ספרות טכנית,עוד יותר גבוהה מהמחיר של פוקטבוק.

קיצר,נראה לי שצריך מישהו שיוצא לחו"ל ולהזמין ממנו את הפוקטבוק 902 או 903.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...