שאלה| java api - תכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

שאלה| java api


carman6

Recommended Posts

אהלן,

התחלתי לתכנת בJAVA עם ידע בסיסי של 5 יחידות בC#. אני כרגע בשלב לימודים של מחלקות ועצמים אז רציתי לשאול מספר שאלות לגבי JAVA:

1. אני חושב שהבנתי מה המשמעות בגדול של ה-API: ספריות מוכנות למתכנת משם אפשר לשלוף עצמים, מחלקות וכ'ו מבלי לתכנת בעצמנו, תקנו אותי אם אני טועה. השאלה שלי היא מאיפה אני שולף את ה-API הזה על מנת לבדוק איזה תכונות הוא מספק עבור עצמים אותם אני שולף ממנו, לדוגמה מחלקת נקודה בתוך הספריה הגרפית (java.awt.point) ?

2. זאת שאלה יותר כללית לגבי סביבת עבודה. הורדתי את ה- eclipse ide for developers וזו מסתבר עובדת בלי התקנה. זה מהווה בעיה כאשר אני מנסה להתקין בה ספריות, לדוגמה הספריה המוכנה של האוניברסיטה העברית (unit4). האם יש גרסה לeclipse עם התקנה (כי יש הרבה המלצות עליה)? בינתיים אני משתמש בblueJ ולא כל כך מרוצה.

3. יש אפשרות להוריד ספריות ולהתקין, ומאיפה?

תודה רבה לכל העוזרים!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ברוך הבא לתחום :)

1. API זה לא משהו ייחודי ל - JAVA זה מושג כללי בעולם התכנות שמשמעותו בגדול סט של CLASS-ים שמבצעים פעולות מסויימות ואתה יכול להשתמש בהם. ב- JAVA הם בד"כ מופיעם ארוזים בקבצי JAR. כדי להשתמש ב - CLASS אתה צריך שה - JAR שלו יהיה ב - CLASSPATH שלך ואז אתר עןשה לו IMPORT ומשתמש בו.

2. ECLIPSE הוא כלי נהדר ושווה להכיר אותו. ניתן להרחיב אותו בכל מיני צורות ע"י PLUGINS (איך מתקינים). כשאתה אומר "לדוגמה הספריה המוכנה של האוניברסיטה העברית (unit4)" האם אתה מתכוון ל - API ארוז כ - JAR או ל - PLUGIN כי זה 2 דברים שונים.

3. כשאתה אומר ספריות אני מניח שאתה מתכוון ל - JAR שמכילים API. פשוט חפש בגוגל את שם הספריה (לדוגמא XMLBEANS JAR) , תוריד את ה - JAR שאתה צריך ושים אותו ב - CLASSPATH של הפרוייקט.

מקווה שהבנת אותי ::)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הועבר לפורום שפות עילית.

רק תיקון קטן - API מציין את הממשק שמספקת חבילה מסויימת, לא את החבילה עצמה (סתם עניין סמנטי). בשביל לדעת מה ה-API מספק לך אתה צריך את התיעוד של החבילה המדוברת. חוץ מזה, Java מגיעה כבר מוכנה עם API משלה (שנקרא, באופן לא מפתיע, Java API) שמכיל, בין השאר, את כל הטיפוסים הבסיסיים שאתה משתמש בהם (לדוגמה ArrayList וחבריו). תיעוד שלו אפשר למצוא ברשת (לדוגמה חפש בגוגל java 7 api).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הבנתי שזה לא משנה, עכשיו אני רק צריך לדעת איך מוסיפים את ה-API (הקובץ jar) שדיברתם עליהם ל classpath.

האם זה איפה שאני שומר את הפרויקט? או בתיקיית src?

יש שם קובץ classspath אבל זה קובץ של noterpad.

תודה!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה יכול לעשות import לכל קובץ JAR שאתה רוצה. את זה עושים קודם דרך המאפיינים של הפרוייקט.

דרך האקליפס עצמו אתה יכול לראות את ה-API של כל מחלקה, או לכתוב בגוגל java *classname* api כשבמקום ה-*classname* אתה כותב

את שם המחלקה, לדוגמה String.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

Project --> Build Path --> Configure Build Path תחת libraries תלחץ על add jars.

ה-API באקליפס מופיע לך כתפריט ברגע שאתה משתמש באובייקט מסויים ומנסה לקרוא למתודה. אחרי שאתה כותב את הנקודה

תלחץ על ctrl+space כדי לקבל את כל האפשרויות. הצבעה על אחד מהם תתן לך את הפרטים עליו. אבל יותר נוח פשוט לחפש בגוגל

ולהגיע לאתר של אורקל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...