עזרה בקניית SSD - עמוד 2 - אמצעי אחסון - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

עזרה בקניית SSD


AboveBeyond

Recommended Posts

אתה מודע לזה ש90% מהאנשים יכתבו פידבק כשהמוצר לא תקין לעומת 10% שיכתבו שהכל בסדר איתו נכון ?

מה שלא הפריע ל100% מההצבעות בAmazon לתת משוב חיובי (4-5 כוכבים) על פלקסטור, ו-83% שנתנו 5 כוכבים בnewegg. איך זה מתיישב עם התיאוריה הזאת?

במקרה הגרוע מממשים אחריות והכל בסדר.

אותן ביקורות רעות בAmazon\Newegg גם מתייחסות לאי רצון מצד היצרנים (בארה"ב הם הרי עובדים ישירות מול היצרן) לספק דיסק חלופי. אני לא חושב שאתה יודע על מקרה אחד בארץ בו מישהו מימש אחריות לכונן , זאת הטעיה. (אפילו במצב היפותטי שהיבואן מסכים, בסופו של יום זאת החלטה של היצרן- וכאן לא נחלנו גורל אחר מאותם reviewers באמזון)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בו נומר את זה כך: אם כיבלת מוצר תקין תמשיך להשתמש בו בלי לחשוב על לדרג אותו ולתת לו משובים חיוביים(ברוב המקרים אין לאנשים כוח לזה, כל עוד עובד בשביל מה להתעסק עם זה). אבל לאומת זאת אם תקבל מוצר שלא עובד או עם בעיות אתה תכתוב על כך לחברה(לא תמיד), תדרג אותו בציון נמוך ותכתוב חוות דעת שליליות סתם בשביל להוציא עצבים בלי באמת לבסס את התענות שלך כלפי המוצר(מכיר את זה הייתי שם). אז תחשוב טוב לגבי זה בבחירת מוצר, כי בשביל לתת חוות דעת חיוביות/שליליות אתה צריך להשתמש במוצר זמן ארוך יחסית(שנה-שנתיים) ורק אז תוכל לבסס את התענות שלך על סמך עובדות והניסיון שלך עם המוצר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה שלא הפריע ל100% מההצבעות בAmazon לתת משוב חיובי (4-5 כוכבים) על פלקסטור, ו-83% שנתנו 5 כוכבים בnewegg. איך זה מתיישב עם התיאוריה הזאת?אותן ביקורות רעות בAmazon\Newegg גם מתייחסות לאי רצון מצד היצרנים (בארה"ב הם הרי עובדים ישירות מול היצרן) לספק דיסק חלופי. אני לא חושב שאתה יודע על מקרה אחד בארץ בו מישהו מימש אחריות לכונן , זאת הטעיה. (אפילו במצב היפותטי שהיבואן מסכים, בסופו של יום זאת החלטה של היצרן- וכאן לא נחלנו גורל אחר מאותם reviewers באמזון)

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח אתה אמיתי?

אתה רוצה להגיד לי שאתה מבסס דעה על מוצר וקובע עובדות לפי 12 מצביעים באמאזון שנתנו 5 כוכבים? אתה מודע לזה שזה מוצר שנמכר בעשרות אלפי אם לא מאות אלפי יחידות? זה ש12 איש החליטו לכתוב על החוויה שלהם עם המוצר לא מייצג כלום.

בניוג אג מתוך 95 קונים, 7 נתנו ציון בינוני ומטה... זה יותר מ7% מהמשתמשים! עכשיו אפשר לחשוב על זה ב2 דרכים... דרך אחת היא להגיד טוב אחוז מאוד נמוך והרוב מרוצים. מצד שני 7% של לא מרוצים זה פאקינג 1ל14 כוננים עם דפקט כלשהו זה נראה לך נתון הגיוני שחברה תגיד שהוא מקובל ? חוץ מזה שאם תבדוק את אותו הדגם רק נפח יותר גדול תראה ש5 מתוך 15 נתנו ציון נמוך.

לסיכום, אני לא אומר שלא צריך לקרוא פידקבים- זה כן נותן לך איזשהו מושג לגבי פאקים שכיחים ובעיות נוספות כמו אחריות וכו.. אבל משם ועד להשליך על מוצר שהוא לא אמין\אמין או משהו כזה זה ללכת רחוק מאוד... אם יש למוצר מאות פידבקים אז זה כבר יותר מייצג.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...