עבור לתוכן

זהירות – KSP מוכרת מארז אחד ומרכיבה אחר – Sharkoon

Featured Replies

פורסם

טוב שהם רואים את הפורום

וטוב שפרסמת

רק חבל שבמקום לטפל בבעיה הם זרקו אותך לכלבים.

תגיד להם שאם הן היו מטפלים בזה כמו שצריך האשכול שלך בפורום היה אשכול טוב ולא אשכול של תלונה.

פורסם

כמו שאמר זה שלפני - טוב לדעת שהם קוראים כאן.

עצוב לדעת שהם לא למדו איך לטפל במדיה הזו (פורומים) ואיך להוציא לקוחות מרוצים (וגם להוציא אותם עצמם מרוצים).

המלצתי -

תסכים לבטול עסקה מצידם, כמובן בהחזר מלא של כספך, ובחר חנות אחרת.

פורסם

ברור. בחשבונית כתוב Vaya Black ואין שום אזכור לValue.

בכל מקרה, עדכון חם מהתנור!

הרגע התקשר אלי מי שאני חושב שהוא מנהל שירות לקוחות.

לגבי המארז - הוא אמר שפעם מגיע מארז עם מקום למאוורר בצד ופעם בלי. זה נשמע קצת מצחיק לא?

הוא לא מסכים לטענה שלי שמדובר בשני דגמים (מה שניסיתי להראות בהודעה הראשונה).

בנוסף, הוא הודיע לי שמכיוון שבחרתי לפעול בצורה שפעלתי קרי - פרסמתי בפורום הזה הודעה, הם רוצים לבטל את העסקה.

אז למנהל הזבל שקורא פה, שיקרא את זה:

http://www.sharkoon.com/?q=en/node/1902

http://www.sharkoon.com/?q=en/node/2044

איזה חוצפה. במקומך הייתי תובע אותם על עוגמת נפש גם.

פורסם

דמי ביטול עסקה הם 5% או 100 ש"ח, הנמוך מביניהם.

אכן, במידה והלקוח רוצה לבטל את העסקה בלי סיבה מיוחדת, סתם כי בא לו.

במידה וביטול העסקה נעשה בגלל טעות של בית העסק, אין להם שום זכות לדרוש דמי ביטול...

פורסם

אז למנהל הזבל שקורא פה, שיקרא את זה:

http://www.sharkoon.com/?q=en/node/1902

http://www.sharkoon.com/?q=en/node/2044

איזה חוצפה. במקומך הייתי תובע אותם על עוגמת נפש גם.

אני קראתי.

המקום היחיד שמוזכרת המילה black, היא בדגם ה Value. שם יש שני דגמים: Vaya Value black ו Vaya Value white.

ודווקא בדגם המתקדם יותר, לא מוזכרת המילה black כלל.

אבל כן, הם שכחו (או "שכחו") לכתוב Value...

פורסם

יכול להיות שפספסתי משהו...

אבל דגם ה Value לא יותר שווה ?

יש לו חיבור USB3 וחלון צד (מה אומר שאין לו מאוורר צד) לעומת הדגם הרגיל...

פורסם

לא בדקתי את התכונות בין שניהם. אבל תמיד תוספת המונח "Value", משמשת להגדרת גרסה זולה יותר.

אני מתאר לעצמי שזה קיצור למושג best value for money או משהו כזה.

פורסם

1. VALUE אכן מתייחס לגרסאות הפשוטות יותר.

2. "עוגמת נפש" לא תקבל מזה כלום. אין גם שום סיבה. די להיות הישראלי דורש הפיצוי, זה מגעיל ומחליא. לקוח של חנות קונה ממנה מוצר, ובעשותו כך הוא אינו קונה את החנות, רק את המוצר.

3. מה שכן, לגבי ה"פעם מגיע עם ופעם מגיע בלי" - יש דבר כזה, ישנם מקרים שבהם מהדורות שונות של מארז עם אותו שם דגם מגיע תכלס עם פיצ'רים שונים. דוגמא שרואים הרבה היא במארז 6A19 של HEC שבמהדורות מסוימות מגיע עם מסילות לכוננים אופטים, מול התקנה במהדורות אחרות, במהדורות מסוימות מגיע עם BRACKETS למאווררים (להתקנה בלי ברגים) ובאחרות לא, בחלק מגיע עם כלוב נשלף לכוננים ובחלק לא, אפילו עובי הפח בין הגרסאות השונות משתנה מהותית. וזה לא הדגם היחידי שכך, זה פשוט דגם שיצא לי לראות לא מעט מהדורות שלו.

אבל ברגע שלא מדובר באותו דגם, זה כבר לא ממש רלבנטי שיש הבדל בין מהדורות.

4. הפשרה הכי הגיונית פה אגב, מכל הסיפור, נשמעת דווקא שיורידו את הפרש העלויות בין גרסאות המארז מהמחשב, להתחיל להתנגח ב"יש אפשרות לעוד מאוורר" "רימיתם" "שיקרתם וכד'" זה מיותר. [

5. כדאי לקחת את הדברים פה בפרופורציה, זה לא שקנית I7 980X וקיבלת PENTIUM G620. נכון שאתה צריך לקבל מה ששילמת עליו, ולא משהו זול יותר, אבל זעקת החמאס הזו, וכן פתיחת הודעה שכזו פה בפורום היא הרי לא משהו שעושה טוב לחברה שמתלוננים עליה מבחינת דעת קהל, היא אמצעי לחץ לא ממש הגון, במובן מסוים זה כמו לעקם לחנות את היד מאחורי הגב.

ובכל זאת, בסיכומו של דבר, אם החנות לא יכולה לספק את ההזמנה כמו שבוצעה, ולא מצליחה למצוא סידור שמקובל על הלקוח, אני לא רואה שום סיבה שהלקוח ישלם את דמי הביטול כאשר החנות לא עמדה בהתחייבויותיה כלפיו.

פורסם

ברור. בחשבונית כתוב Vaya Black ואין שום אזכור לValue.

בכל מקרה, עדכון חם מהתנור!

הרגע התקשר אלי מי שאני חושב שהוא מנהל שירות לקוחות.

לגבי המארז - הוא אמר שפעם מגיע מארז עם מקום למאוורר בצד ופעם בלי. זה נשמע קצת מצחיק לא?

הוא לא מסכים לטענה שלי שמדובר בשני דגמים (מה שניסיתי להראות בהודעה הראשונה).

בנוסף, הוא הודיע לי שמכיוון שבחרתי לפעול בצורה שפעלתי קרי - פרסמתי בפורום הזה הודעה, הם רוצים לבטל את העסקה.

פשוט לא יאומן, במקום לתקן את העוול שנעשה ללקוח, מנהל שירות הלקוחות בוחר "להעניש" אותו...

מחר מישהו יזמין מהם מעבד i5-2500k והם יספקו i5-2500 בטענה שפעם הם מקבלים את הראשון ופעם הם מקבלים את השני. הרשת הזו מתנהגת כמו באסטה בשוק.

פורסם

5. כדאי לקחת את הדברים פה בפרופורציה, זה לא שקנית I7 980X וקיבלת PENTIUM G620. נכון שאתה צריך לקבל מה ששילמת עליו, ולא משהו זול יותר, אבל זעקת החמאס הזו, וכן פתיחת הודעה שכזו פה בפורום היא הרי לא משהו שעושה טוב לחברה שמתלוננים עליה מבחינת דעת קהל, היא אמצעי לחץ לא ממש הגון, במובן מסוים זה כמו לעקם לחנות את היד מאחורי הגב.

ומה נשאר לו כבר לעשות כשהחברה תופסת אותו בבצים ולא מכנה להחזיר את ה-200 ש"ח?

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים