דוח גלאסנוסט פורסם אתמול : מי הן הספקיות שחונקות לכם את הביטורנט והP2P - עמוד 3 - רשתות ואינטרנט - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

דוח גלאסנוסט פורסם אתמול : מי הן הספקיות שחונקות לכם את הביטורנט והP2P


nexa

Recommended Posts

סליחה? לרצות לקבל מה שהובטח בפירסום זה נסיון סחיטה? כעס על הגבלות עמומות ושקרים מצד שירות הלקוחות (בין אם הם יודעים את האמת או לא) זה התבכיינות? העובדה שאינטרנט הוא לא משאב קריטי כמו חשמל לא הופכת הפסקה שלו למוצדקת, והעובדה שהISP's הן חברות לא אומר שזה לגיטימי מצידן לעשות ככל העולה על רוחן.

אני יכול להבין למה החברות לא מוסרות את האמת כדי לשמור על רווחיות מקסימלית, אבל לא ברור לי למה ביקורת על זה מצד הצרכן מתקבל מצידך בכזה בוז. כמו שלתנובה "מותר" לגבות 8.5 שקל על קוטג' וזה לחלוטין לגיטימי לצאת בחרם צרכנים על כך (וזה לא התבכיינות ולא סחיטה אלא אמצעי מחאה לגיטימי), כך זה אולי "מותר" לחברות לבצע עיצוב תעבורה (עם דגש על האולי, אני לא בקיא בצד המשפטי) אבל זה גם לחלוטין לגיטימי לקרוא להן להפסיק או לכל הפחות להיות גלויים לגבי זה. לא הייתי מוציא מילה אחת של ביקורת אם החבילות שנמכרות היו מתומחרות לפי כמות התעבורה או אם היו מודיעים לי חד וחלק שהורדה של מעל X גיגה בחודש תגרור הורדה במהירות, אבל העובדה היא שאין פירסום של הגבלות כאלו (כי זה יפגע ברווחיות ובלה בלה)

וכמו שאמרתי, אמנם הקאשינג תורם לי רבות במהירות, אבל באותה מידה הוא תורם לחברות כי הוא מאפשר להן לחסוך רוחב פס בלי להגדיל את התוצאות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 45
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

^ בדיוק.

דמיינו לעצמכם חברה המייצרת רכבי ופונה לקהל חובב הביצועים. הם מפרסמים מנועים של 300 כ"ס, עם מהירות מירבית של 240 קמ"ש ו0-100 ב6 שניות. ברור לכולם שאלה נתוני "עד ל-", שהרי הם תלויים במצב התנועה, בטיב הסלילה, בשיפוע הכביש, באיכות הדלק ובעוד הרבה גורמים נוספים - וזה מובן לכולם ותקין לחלוטין.

עכשיו, דמיינו לעצמיכם שארגוני "ירוקים" שונים מפעילים לחץ על החברה להפסיק לייצר מנועים מזהמים שכאלה, ומאיימים להעביר חקיקה שתגביל את הספק המנועים. החברה, שלא רוצה לעבור לשיווק מנועים של 200 כ"ס "בלבד" ולהפסיד לקוחות, עושה עם הירוקים הסכם: היא תמשיך לייצר בדיוק את אותם המנועים, אבל תתקין ביחידת הבקרה של המנוע (ECU) נוסף, שברגע שהוא מזהה שהרכב היה בנסיעה יותר משעה רצופה, הוא מגביל את ההספק של המנוע לחצי.... הירוקים מרוצים, שכן סידור כזה ללא ספק ירסן את הזיהום הנובע מהמשתמשים ה"כבדים" - אבל מה, החברה לא טורחת ליידע את הלקוחות על ההסכם הזה והשלכותיו, וממשיכה לפרסם את מנועיה לפי המפרט המקורי.

למישהו פה זה נראה תקין?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא צריך דוגמאות מתחומים אחרים כדי לומר את הדבר הברור:

הם משקרים.

הם מנצלים.

ולפעמים נראה שאין להם גבולות.

אולי זה מה שהם צריכים.

גבולות.

מדינה של ריכוזיות עם תופעות שליליות בקנה מידה עצום.

והתערבות משפטית וחקיקתית שאינה מספיקה להתמודד עם התופעות ופועלת למראית עין כדי להניח את הדעת של חסרי הדעת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

vic07, למה אתה חושב שיש הבדל בין הדברים ולמה אתה שעושים את זה סתם בצורה אקרעית או לפי מצבי רוח של מישהו?

יש לך לפחות אחוז של מושג מה נדרש מבחינה טכנית על מנת להפעיל שירות ISP?

death_star, אם היתה אמת בפרסום אז אולי אפשר היה לדרוש אותה. במקביל אין בפרסום גם שקר כי שום דבר בעצם לא מוסבר בצורה כזאת שיכול להפליל את החברה.

ה"מרד" של הקוטג' בכלל לא קשור למשהו זה. אני מקווה שיום אחד תבין את ההבדל.

אתה מוזמן לארגן גם מחאת אוהלים מול בניין משרד התקשורת אם בא לך, אף אחד לא יעצור אותך.

עריכה: אני רואה שזה שוב הפך לדיון בו כולם מאשימים את חברות התקשורת והממלה בשחיטות ובוכים על "אכלו לי שתו לי".

איזה מן פתרון אתם מציעים אם אתם כל כך חכמים עכשיו?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

vic07, למה אתה חושב שיש הבדל בין הדברים ולמה אתה שעושים את זה סתם בצורה אקרעית או לפי מצבי רוח של מישהו?

יש לך לפחות אחוז של מושג מה נדרש מבחינה טכנית על מנת להפעיל שירות ISP?

death_star, אם היתה אמת בפרסום אז אולי אפשר היה לדרוש אותה. במקביל אין בפרסום גם שקר כי שום דבר בעצם לא מוסבר בצורה כזאת שיכול להפליל את החברה.

ה"מרד" של הקוטג' בכלל לא קשור למשהו זה. אני מקווה שיום אחד תבין את ההבדל.

אתה מוזמן לארגן גם מחאת אוהלים מול בניין משרד התקשורת אם בא לך, אף אחד לא יעצור אותך.

עריכה: אני ראוה שזה שוב הפך לדיון בו כולם מאשימים את חברות התקשורת והממלה בשחיטות ובוכים על "אכלו לי שתו לי".

איזה מן פתרון אתם מציעים אם אתם כל כך חכמים עכשיו?

יש אמת בפרסום ויש לעשות צחוק מהצרכן. אז אמנם הם מכוסים משפטית, אבל לפרסם מהירויות אדירות ובה בעת להגביל מי שמנצל את המהירות הזו זה בפירוש לעשות צחוק מהצרכן, ולשקר לו בשירות הלקוחות זה גובל בפלילי (לא משפטן, מודה, אבל זה לא נראה לי הגיוני). אני לא מבין מה האינטרס שלך להצדיק התנהגות כזו (וזה שכולם עושים את זה לא אומר שזה תקין).

לגבי המרד של הקוטג' - הבנת הנקרא. המרד של הקוטג' הובא כדוגמה למשהו אחר - מצב שבו צרכנים מרגישים שנעשה להם עוול (הגבלת מהירות האינטרנט/מחיר גבוה של קוטג') ופעלו כדי לשנות זאת בצורה שהיא לא "סחיטה" או "התבכיינות".

אתה מתעלם מכל מה שאומרים לך. אם אכן הבעיה היא שתשתיות התקשורת במדינה עמוסות ולא יכולות לתמוך בכל המשתמשים, ונניח לצורך העניין שקניית רוחב פס נוספת כדי לתמוך בכל המשתמשים היא בלתי אפשרית/לא כלכלית בצורה קיצונית, ולכן אין כל פתרון אחר חוץ מעיצוב תעבורה למורידים כבדים - אני חושב שהדבר המתבקש הוא ליידע בכך את אותם מורידים כבדים. לדעתי זה גם באינטרס של החברות (מורידים כבדים יורידו פחות אם הם ידעו שיש הגבלה קונקרטית) וגם זה הדבר ההוגן לעשות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הפתרון לבעיה פשוט ביותר.

משרד התקשורת הנכבד צריך לשבור את הכלים מול הספקיות.

1 - לקבע להן כללים מחייבים כמה רחב פס הן מחויבות להחזיק פר לקוחות מחוברים.

2 - רגולצייה קשוחה.

3 - תשלום חשבונות לא מראש דרך כרטיס אשראי או הוראת קבע כי אם באמצעות חשבון חדשי או דו חדשי שנשלח לבית הלקוח. (זו הרעה החולה של כל שרותי התקשורת והתקשוב)

4 - ענישה מחמירה על חריגות.

ובא לציון גואל

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא צריך דוגמאות מתחומים אחרים כדי לומר את הדבר הברור:

הם משקרים.

הם מנצלים.

ולפעמים נראה שאין להם גבולות.

אולי זה מה שהם צריכים.

גבולות.

מדינה של ריכוזיות עם תופעות שליליות בקנה מידה עצום.

והתערבות משפטית וחקיקתית שאינה מספיקה להתמודד עם התופעות ופועלת למראית עין כדי להניח את הדעת של חסרי הדעת.

הוצאת לי את המילים מהפה (וזאת לא הפעם הראשונה) אם פעם אני יצטרך דובר אני לוקח אותך ;)

ריכוזיות היא אסון וחבל שאי שם בבית הנבחרים אין יותר מידי אנשים שבאמת אכפת להם מאזרחים אותם הם אמורים לייצג ועושים משהו אמיתי כדי לשנות את המצב, לפחות הפגנות המחאה חוזרות אחרי סוכות ככה שאני די אופטימי. אני לא מבין את אלו שדואגים לחברות (אל תדאגו הן יודעות להסתדר טוב מאוד לבד תבדוק את הרווחים שלהם) במקום לדאוג לצרכנים כי זה מדרון חלקלק, בהתחלה ידפקו חלק מהגולשים אבל בסופו של דבר כולם יפגעו ככה שאין לכם יותר מידי מה להגן על החברות האלו. אני חושב שאת המאמצים לחשוב למה הגיוני שדופקים אותכם תנצלו כדי לחשוב כיצד לקבל יותר שירות הוגן ,אמין ואיכות מהחברות האלו.

ישן אבל שווה את הצפיה

דר' ירון זליכה - האם מדינת מושחתת ?

vic07 זה שאתה נהנה שדופקים אותך זה בעיה שלך , כאשר אני יהי בעל אחת החברה או חבר בכנסת אני ימצא את פתרונות אבל עד אז למה שאני ישבור יש אנשים שמשלמים להם לעשות את זה אז שיעשו את עבודה שלהם ועוד משהו אותי לא מעניין כל התהליכים עד שאינטרנט בבית שלי אני משלם על משהו זכותי לנצל אותו כראות עיניי הדבר דומה למצב בו מוכרים לך מכונית שמגיע עד 120 קמ"ש אבל בלי שאתה יודע היא מגיע למהירות הזאת רק ביום אחד בשנה שהוא יום כיפור וגם אז רק שהוא שנופל על יום שבת עכשיו לך תגיד לי שזה הוגן .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

multicore , אהבתי מאוד את התגובות שלך.

אתייחס לנושא שלקוחות פרטיים היום קונים רוחב פס במחירים דמיוניים של 19.90 29.90,

מצפים לקבל איזה קו סימטרי לחו"ל , או רוחב פס מובטח לחו"ל בכל תנאי העומס שהמחיר של רכישת רוחב פס קבוע וקו כזה הינו ברור וידוע לכל(עלות לספקית, או לצורך העניין עלות שמשלמים לקוחות עסקיים).

כמובן ברגע שמציעים פתרון בנוסח חיוב לפי צריכה, שברור שיפתור את העניין, הלקוח טומן ראשו בחול, כך שנוח לו לשלם 19.90 (לצורך העניין מחיר מסובסד) ומצד שני לדרוש את הכל.

סה"כ כל עניין התחרות בין ספקי האינטרנט היום הובילו למחירים נמוכים מאוד שיושבים על כל כיס, תמורת חבילות , כך שכל מי שחפץ יכול להרשות לעצמו להתחבר. חבילות אלה עונות על דרישות הגלישה של רוב האנשים. לקוחות ששימושיהם מוגברים יכולים תמורת תשלום כמובן לקבל קו איכותי יותר.

לגבי שקרים של ספקיות וכו', בכל חוזה תקשורת/תקנון(משתמשים רגילים פרטיים) של כל ספקית מצויינות באופן גלוי כל ההגבלות כמו עד מהירות מסויימת, חוסר התחייבות למהירות לחו"ל, או סיפוק השירות כתלות בעומסים ומשאבי החברה, פחות או יותר מבחינת ניסוח אך העיקרון ברור.

נקודה נוספת היא חבילות ה"גיימר", דווקא לדעתי תמורת השקלים בודדים ששירות תעדוף זה עולה(אני אישית מחובר), התמורה היא די גבוהה, כך שבמקום בו נאמר עלות משתמש של 20 ש"ח, העלות תהיה 35ש"ח+גיימר כך שהעלות עדיין סבירה ביותר והתמורה גבוהה הרבה יותר כמובן שגם יציבות גבוהה יותר.

אסכם בתקווה שהכבלים החדשים המונחים, יספקו חווית גלישה טובה, יגדילו את רוחב הפס של לעולם באופן משמעותי, כך שרוחב הפס יהיה מובטח הרבה יותר ובמחיר סביר. :xyxthumbs:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זאת הסיבה:

הרווח הנקי של החברה הגיע ברבעון האחרון של 2009 ל-60 מיליון שקלים ● ההכנסות עמדו על 305 מיליון ● בחישוב שנתי, עלה הרווח הנקי של 012-סמייל ב-210%, וההכנסות – ב-6% ● המזומנים ושווי ערך מזומנים של החברה עלו ב-2009 ב-1,450%
מהדו"חות הכספיים של החברה לרבעון השני של 2011 עולה, כי ההכנסות שלה הגיעו בתקופה זו ל-315.06 מיליון שקלים, והרווח הנקי עמד על 27.17 מיליון ● בכלל המחצית הראשונה של השנה רשמה 013-נטוויז'ן עלייה של קרוב ל-2% בהכנסות וזינוק של 19% ברווח הנקי

איך הרווח הנקי (הלא קטן) קופץ כל כך הרבה למרות שההכנסות כמעט ולא גדלו?

התשובה בחווית הגלישה שלכם.

כשחברה רוצה להוויח 40 מיליון רווח נקי לרבעון במקום 30, אז הם משתינים עליכם וקוראים לזה גשם.

אבל רגע למה לעצור ? אפשר להרוויח 50 מיליון רווח נקי במקום 40 אם יגבילו עוד יותר.

הרי כשחנקנו כדי להרוויח 40 מיליון כמעט ולא איבדנו לקוחות.

גם ככה כולם מתלוננים ואין להם לאן לברוח.

ברבעון הבא נחנוק עוד יותר בשביל להוויח 60 מיליון רווח נקי, ואחרי זה אולי נעשה הפסקה ונרוויח רק 50, כדי שכולם ייבשו את השתן לפני הגשם הבא.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה לא משנה.

שורה תחתונה שהסיבה שהאינטרנט של אנשים נחנק היא שהחברות רוצות להרוויח כמה שיותר.

וכשזה פוגע בדברים כמו צפיה בסרטוני יוטוב אז זה עבר כל גבול ריאלי ביחס למציאות הקיימת של צריכת האינטרנט בכל העולם.

זה הסטנדרט ולפגוע בו בשביל למצוץ עוד כמה מיליונים רווח זה בגידה בחוזה בלתי כתוב עם הלקוחות.

חוזה שאם העניין יגיע למשפט בו החברות יאמרו שמשפטית הם לא מחויבות שהאינטרנט יהיה מסוגל להזרים סרטוני יוטוב, כל שופט טוב שישקול את ציפיות האנשים ואת הצהרות השיווק של חברות האינטרנט ואת המציאות של שימוש האינטרנט בישראל ובעולם כולו, יחליט שחברות האינטרנט אכן מפרות חוזה.

אם יצרן טוסטר יטען בבית המשפט שהוא לא התחייב בשום דרך שהמוצר יעבוד, השופט לא יקבל את הטענה ויקנוס אותו.

[סרקזם] אבל אדוני השופט, במחיר הזה אתה מצפה ממני למכור טוסטר שגם עובד? [/סרקזם]

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

multicore , אהבתי מאוד את התגובות שלך.

אתייחס לנושא שלקוחות פרטיים היום קונים רוחב פס במחירים דמיוניים של 19.90 29.90,

מצפים לקבל איזה קו סימטרי לחו"ל , או רוחב פס מובטח לחו"ל בכל תנאי העומס שהמחיר של רכישת רוחב פס קבוע וקו כזה הינו ברור וידוע לכל(עלות לספקית, או לצורך העניין עלות שמשלמים לקוחות עסקיים).

כמובן ברגע שמציעים פתרון בנוסח חיוב לפי צריכה, שברור שיפתור את העניין, הלקוח טומן ראשו בחול, כך שנוח לו לשלם 19.90 (לצורך העניין מחיר מסובסד) ומצד שני לדרוש את הכל.

סה"כ כל עניין התחרות בין ספקי האינטרנט היום הובילו למחירים נמוכים מאוד שיושבים על כל כיס, תמורת חבילות , כך שכל מי שחפץ יכול להרשות לעצמו להתחבר. חבילות אלה עונות על דרישות הגלישה של רוב האנשים. לקוחות ששימושיהם מוגברים יכולים תמורת תשלום כמובן לקבל קו איכותי יותר.

לגבי שקרים של ספקיות וכו', בכל חוזה תקשורת/תקנון(משתמשים רגילים פרטיים) של כל ספקית מצויינות באופן גלוי כל ההגבלות כמו עד מהירות מסויימת, חוסר התחייבות למהירות לחו"ל, או סיפוק השירות כתלות בעומסים ומשאבי החברה, פחות או יותר מבחינת ניסוח אך העיקרון ברור.

נקודה נוספת היא חבילות ה"גיימר", דווקא לדעתי תמורת השקלים בודדים ששירות תעדוף זה עולה(אני אישית מחובר), התמורה היא די גבוהה, כך שבמקום בו נאמר עלות משתמש של 20 ש"ח, העלות תהיה 35ש"ח+גיימר כך שהעלות עדיין סבירה ביותר והתמורה גבוהה הרבה יותר כמובן שגם יציבות גבוהה יותר.

אסכם בתקווה שהכבלים החדשים המונחים, יספקו חווית גלישה טובה, יגדילו את רוחב הפס של לעולם באופן משמעותי, כך שרוחב הפס יהיה מובטח הרבה יותר ובמחיר סביר. :xyxthumbs:

מזתומרת ידוע לכל? ידוע למי? למתי המעט שבקיאים בתקשורת בארץ? אני חוזר ואומר, בניגוד לחברות כמו מקורות וחברת החשמל, הספקיות רק דואגות לפמפם כמה הן מהירות כשכל טענה אחרת מובאת באותיות הקטנות. נקודה נוספת - איזה ספקית מציעה (במקום בולט) אפשרות חיוב לפי צריכה? איפה טמינת הראש בחול? ואני רואה שגם אתה מפספס את הנקודה - אתה לא יכול לצפות מהציבור שיבין שיש בעיה כשהספקיות מסתירות אותה. מקורות גלויה לגבי כך שאין מים. חברת החשמל גלויה לגבי כך שבימי עומס היא לא יכולה לעמוד בצריכה. אי אפשר לצפות ממישהו שדואגים לפמפם לו מהירות אדירה שיחשוב שאין סיבה שלא יקבל אותה.

לגבי שקרים - אם אני מוריד בעקביות במהירות נמוכה משמעותית (נניח, מאית) מהמהירות המקסימלית, והספקית טוענת שאין שום בעיה מצידה ושאין לה מושג למה אני מוריד לאט, זה שקר. נקודה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא בהכרח הרווח הנקי קופץ בגלל שחוסכים עלינו. סביר שסכומים כאלה גבוהים הגיעו אחרי שחברות סיימו לשלם חובות, הלוואות ותשלומים.

http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000511223

בזק בינלאומי מקבוצת בזק מפרסמת היום (ה') את דו"חות הרבעון השלישי, מהם עולה כי הרווח הנקי של החברה עלה בכ-15% והסתכם בכ-51 מיליון שקל, לעומת 44 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.
זאת לצד פעילותה לשיפור (חנק) מתמיד בבסיס הוצאותיה.
החברה חילקה דיבידנד של כ-90 מיליון שקל לבעלי המניות. מדובר בסך של 120 מיליון שקל שהעבירה בינלאומי לבעלי המניות ב-9 החודשים הראשונים של 2009

לקוחות נחנקים כדי שהמנכ"ל יוכל לחלק עוד כמה מיליונים דיבידנד.

לא יכלו להשקיע עוד קצת בקווים כדי שאנשים לא יחנקו?

לא יכלו לצפות עומסים בחגים ולהרחיב את הקווים באופן יחסי לאותה תקופה?

יכלו גם יכלו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...