עבור לתוכן

לפטופ של אסוס - בטוח לקניה?

Featured Replies

פורסם

לאחרונה אנחנו מחפשים לפטופ לאח שלי לצורכי לימודים ומעט מאוד משחקים (בעיקר Starcraft2).

ראינו לפטופ של ASUS שעונה על הדרישות שלנו ובמחיר לא רע.

דבר שנראה לי מוזר הוא ש IBM נותנים אחריות על הלפטופ...

התקשרנו ל IBM וקיבלנו את התשובה הבאה:

IBM אכן נותנים שירות למחשב הזה לשלוש שנים.

כל תקלה במסגרת האחריות תתוקן ללא תשלום, תיקון שלא במסגרת האחריות לא יבוצע, גם לא בתשלום.

לאחר שלוש שנים IBM לא תסכים לתקן את המחשב גם בתשלום!

הסיפור הזה נשמע לי לא משהו, ולאחר קריאה פה בפורום נוצר לי הרושם שיהיה קשה לקבל אחריות ראוייה במקרה של תקלה במחשב, כמו לדוגמא בסיפורים האלו:

http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=513280.0

http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=513616.0

בקיצור,

האם כדאי לי "להסתכן" ולרכוש לפטופ של ASUS ?

המפרט ואיכות הבניה עושים רושם טוב מאוד ביחס למחיר...

אבל מה עם השירות? ::)

פורסם

כאמור, מה שבמסגרת האחריות יעשה על ידם ובחינם, כאן אין שום בעייה.

אחרי שלוש שנים (באם תחליט להשאיר את המחשב) את התיקונים, אם יהיו, תוכל לבצע לבד או במעבדה פרטית. לרוב זה יצא זול יותר וקרוב לבית.

אסוס חברה מצויינת.

פורסם
  • מחבר

הקטע הוא שגם כאשר יש תיקונים במסגרת האחריות אני רואה שזה לא כ"כ פשוט לקבל אותם..

וזה מקריאה פה בפורום וגם במקומות אחרים.

ומה קורה לדוגמא במקרה הבא:

נגרמת תקלה באשמתי (במסגרת תקופת האחריות) ,

IBM לא מוכנים לתקן אותה אפילו בתמורה לתשלום.

אני מתקן במעבדה פרטית.

כעבור פרק זמן מסויים מתגלה תקלה שלא קשורה לתקלה הראשונה.

IBM יסכימו לטפל בי?

יהיה להם את התירוץ שהמחשב נפתח ולכן האחריות מבוטלת...

כל סיפור האחריות הזה מריח לי ממש לא טוב + הסיפורים שאני קורא פה בפורום.. נורת אזהרה רצינית..

הבעיה שהמחשב הזה נותן חומרה טובה ואיכות בניה שהבנתי שהיא טובה במחיר לא רע

פורסם

תבקש מ-IBM שישלחו לך את תנאי האחריות. במידה ואתה לא מרוצה תבדוק נייד אחר, יש מבחר די גדול. אתה גם יכול להתייעץ כאן בפורום

לגבי דגם מקביל.

פורסם
  • מחבר

שוב,

העניין הוא עלות לעומת החומרה שמגיעה עם המחשב.

לא נראה לי שאמצא משהו יותר טוב ...

פורסם

אז שיקול שלך. תבדוק אם תוכל להשיג את הלפטופ מחו"ל עם אחריות בינ"ל.

פורסם

לאסוס יש נציג בארץ - רונלייט שנותן שירות במידה והאחריות נגמרת

אתה יכול לפנות עליו לצורך בירור נוסף

לפי האתר הרשמי של אסוס, רונלייט נותן אחריות ושירות לניידים שיש להם אחריות בינ"ל.

הדבר הזה נבדק ואומת על ידי מספר משתמשים בפורום

פורסם
  • מחבר

תודה...

אני אמשיך להתלבט כנראה ;)

  • 2 שבועות מאוחר יותר...
פורסם

כאחד שהיה צריך להשתמשך באחריות של ASUS (אני אחד מהחברה בפוסטים הנ"ל):

קודם כל, רונלייט היבואן מפנים את התיקונים שלהם לאחת מ-2 חברות:

servpro - הם תיקנו לי את המחשב עם שירות גרוע יחסית (אתה יכול לקרוא בפוסט)

IBM - שמעתי סיפורים לא טובים גם עליהם

אני לא חושב שהייתי חושש לקנות ASUS בגלל זה, אבל אם אתה נאלץ לקבל שירות, כדאי לך פשוט לכתוב את הכל בפורום ולהתייחס אליהם מהיום הראשון כאל "פושעים שגנבו לי את המחשב ולא הולכים להחזיר אותו". אם אתה בא בגישה הזאת, מקליט את כל השיחות איתם ומפרסם כל פיפס שהם לא עושים בסדר ברשת (וכמובן מפנה אותם לפוסטים האלה), השירות יוצא בסדר בסה"כ.

פורסם

ממתי רונלייט הם יבואני הניידים של אסוס? עד כמה שזכור לי, אלו ויז'ואל.

פורסם

לא יודע ממתי, אבל זה הם.

http://ronlight.co.il/

פורסם

כנראה גם וגם.

מה שלא יהיה-

http://www.visualdg.co.il/%D7%A0%D7%99%D7%99%D7%93%D7%99%D7%9D_ASUS/

הם עדיין פעילים בייבוא של אסוס, ויש להם אחלה שירות. במוצרים עם שירות של רונלייט לא הייתי נוגע אפילו בצחוק.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים