למה לא צריך להאמין ל"המפעיל" באופן אוטומטי - עמוד 2 - ייעוץ לפני רכישת מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

למה לא צריך להאמין ל"המפעיל" באופן אוטומטי


yigael_o

Recommended Posts

תקופת הודעה מוקדמת נחשבת תקופת העסקה לכל דבר. ולכן תאריך סיום העסקה הוא היום האחרון לתקופת ההודעה.

אם קבלת הודעת פיטורין ונשלחת הביתה ללא תקופת הודעה מוקדמת אתה זכאי לתבוע בבית משפט לדיני עבודה.

אני לא חושב שאתה מועסק בהיי טק, כי הנסיבות שאתה מתאר הן לא שכיחות, אלא במקרים חריגים של גניבה או רמאות מצד העובד.

לרוב עובד יעזוב מיוזמתו את החברה, ולכן ההרשאות נשללות ממנו מפחד לגניבת ידע.

נ.ב.

זכותו של המעביד בלבד, להחליט אם עובד מחוייב לעבוד בתקופת ההודעה המוקדמת או לשבת בבית. כי תקופה זו היא תקופת העסקה לכל דבר

אתה מנסה להתמודד עם 2 טענות הפוכות (לא ממש מבין למה) בכל זאת אענה על הכל.

קיבלתי הודעה וכנהוג הכל חברת הייטק שאני מכיר קיבלתי שכר מלא על כל תקופת ההודעה מראש אבל לא נדרשתי להגיע, כן טלפנו אלי ודיברו איתי בעיני עבודה על לקוחות שהיו לי, בכל מקרה, בגלל שקיבלתי את כל התשלומים אין לי עילה או סיבה לתבוע.

הנימה המזלזלת והטענה שאני משקר גורמת לי לרצות לא לענות לך אבל אני כן מנסה להתייחס אליך ברצינות ולכן כן אכבד אותך בתשובה.

החברות שעבדתי בהן הן:

בלמוט (הוקמה מחלקה חדשה שמפתחת מכשירים לשימוש עצמי הייתי מפתח) כחצי שנה.

SRL בתור יועץ ALM ומפתח C# מול TFS 2005/2008/2010 כשלוש שנים.

סלע בתור יועץ ALM ומפתח C# מול TFS 2010 שנה.

בשתי החברות האחרונות יצא לי בעיקר להיות אצל לקוחות שונים (תפקיד יועץ סך הכל) ואני עומד אחרי דברי שההתנהגות הרגילה של מעסיקים בעולם ההי-טק הוא שכאשר מישהו מפוטר הוא מיידית מאבד את ההרשאות שהיו לו במחשב כדי שלא יוכל או יתפתה לגרום נזק.

במידה ואתה לא מאמין לי אני מוכן להזמין אותך אלי ולהציג לך תלושי משכורת.

בקשר להערה האחרונה, ברור שזו החלטה של המעביד, לא טענתי אחרת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא חושב שהצגתי זלזול במה שאמרת, אלא נקודת מבט שהינך מחמיץ מתוקף היותך לא אובייקטיבי במקרה.

כשם שאתה הנחת שאיני עובד בהייטק, זו גם היית ההנחה שלי כלפיך.

יכול להיות וכנראה שטעיתי בעיסוקך (ופה לא אציין את עיסוקי, מתוקף פרטיות), אבל אין זה המקום לבוא ולהוכיח מקום עבודה זה או אחר.

הצגתי לך את לשון החוק בלבד, שאומרת כי תקופת הודעה מוקדת - שווה ערך לתקופת העסקה.

ולכן טענה כי המחשב נקנה יום לפני פיטוריך , אינה נכונה - אלא חודש ויום לפניהם.

מאחר ואתה מנסה בצורה מגמתית להוכיח בפורום את "חוסר הצדק" שאתה מגדיר (ועליו תעיד כותרת הדיון) ולא מנסה לקבל פתרון או מענה אמיתי לשאלות שלך, אני לא חושב שיש לי מקום להמשך הדיון איתך.

כנראה שאם יוכח מעל לכל ספק אמיתות טענותיך, חברת מפעיל להערכתי תעמוד בהתחייבויות כלפיך לפי חוזה האחריות.

בהצלחה בהמשך עיסוקך

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הצגתי לך את לשון החוק בלבד, שאומרת כי תקופת הודעה מוקדת - שווה ערך לתקופת העסקה.

ולכן טענה כי המחשב נקנה יום לפני פיטוריך , אינה נכונה - אלא חודש ויום לפניהם.

מקבל את התיקון, קניתי את המחשב יום לפני שהודיעו לי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 4 שבועות מאוחר יותר...

עדכון:

טלפנו מחברת המפעיל והודיעו לי שאחרי שבדקו מה שבדקו אני זכאי לקבל החזר, ושאסור למשרדם לקבלו.

ואחרי שכל זה הסתיים לשביעות רצוני אני חייב לומר שאני עדיין חושב שהפקידה עימה שוחחתי בראשונה עשתה טעות רצינית.

אחרי שהסברתי לה את המצב, היא טענה שהמצב מוכר לה ואני לא זכאי להחזר לפי ההסכם. זה תגובה שקיבלתי ב 3 שיחות שונות שנעשו באותו יום איתה ולאחר שנכנסתי לחוזה והקראתי לה את הסעיף הרלוונטי.

למה אני צריך להיות לא נחמד ונודניק כדי לקבל את מה שהם התחייבו עליו?

למה אי אפשר היה להמנע מכל אי הנעימות הזו?

הלקח שלי: למרות שאני לא אוהב להיות נודניק, כנראה זה מה שצריך להיות כדי שלא "ידפקו" אותך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...