מתלבט בחיבור לספק אינטרנט - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מתלבט בחיבור לספק אינטרנט


nati086

Recommended Posts

שלום לכולם,

בשבוע שעבר נגמרה לי ההתחייבות אצל נטויזיון ורציתי לחדש את את המנוי אבל המחיר שהציעו לי למהירות של 10 מגה היה יקר אז התקשרתי לבזק בינלאומי והם הביאו לי מחיר יותר זול משל נטויזיון ואז היום אחרי שהתקשרתי להתנתק בנטויזיון הם הביאו לי מחיר של 30 שקל לחודש ל-10 מגה. אז שוב פעם התקשרתי לבזק בינלאומי והם הביאו לי דיל של 10 מגה ב-29 שקל כל חודש ועוד חודש חינם אז שוב פעם התקשרתי לנטויזיון ואמרתי להם על הדיל של בינלאומי אז הם הביאו לי דיל של 30 שקל כל חודש ואחרי 9 חודשים שאני אהיה מחובר אצלם אני אקבל 3 חודשים חינם.

אני לא יודע במי לבחור ואני צריך את עזרתכם מצד אחד אני מנוי בנטויזיון 10 שנים וכמעט אף פעם חוץ מפעם אחת לא הייתה לי אצלם תקלה אבל מצד שני אומרים שגלישה בבזק בינלאומי יותר טובה ומהירה.

במי לבחור?

דרך אגב אחרי שנה אצל נטויזיון המחיר נהייה 40 שקל כל חודש.

אנא תעזרו לי אני לא יודע מה לעשות!

תודה רבה לכל העוזרים!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם עד עכשיו היה לך טוב בנטוויז'ן ואין לך שום תקלות אני מציע לך שתישאר עם מה שעובד, זה לא שיש פה הבדל רציני במחיר ואתה מדבר בסה"כ על שקל מסכן וגם זה לא מאחר ויש חודשים חינם שתקבל (רק תוודע שבאמת תקבל את זה ומי אישר את זה ושהכל מתועד כמובן). הסיבה שאני מציע לך לא להחליף היא מאחר וכמישהו שהיה בבינ"ל היו לי תקלות של פינג במשך זמן ארוך שהם לא הצליחו לפתור ומה שאמרת שאצלהם הגלישה יותר טובה זה ממש לא נכון כי זה משתנה ממשתמש למשתמש ותלוי בהרבה גורמים. יכול להיות שלך דווקא כן יהיו בעיות וכמוני בזמנו,תזדקק לגיימר כדי לפתור אותן. לכן אני מציע שתישאר עם מה שעובד לך כל עוד אין לך סיבה אמיתית לעבור. אם ממש בך לך אתה יכול לנסות את בבינ"ל עד 14 יום ולראות אם יש איזה שינוי משמעותי שמשתלם לך לעבור, במידה ולא אתה יכול להתנתק לפי החוק ואל תתן שיבלבלו לך תמוח.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עדיף לך להישאר בנטוויזן, זה שאתה הרבה זמן אצלם נותן לך תעדוף על פני הלקוחות האחרים שלהם. ככה שהם רואים אותך כלקוח ותיק ויותר קל להם להביא לך . מי אמר שאחרי שתתחבר לבב"ל אתה תמשיך לקבל ודילים?

וגם אתה לא יודע אבל הרבה מתלוננים על האינטרנט של בב"ל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

האמת אם אתה נמצא בחברה כלשהי הרבה זמן אתה תקבל עדיפות כלשהי.

אני יביא לך 2 דוגמאות ממני:

1. ברשת פלאפון שאני נמצא בה הרבה שנים, בזמן שכולם חיכו לאייפון 4 בתורות של חודשים אני הגעתי לסניף אחרי תאום בטלאפון וקיבלתי אחד ללא בעיה.

2. באינטרנט של בזק שאבא שלי נמצא בה מאז שיש לנו בבית(משנת 2003), יום בהיר אחד הם מתקשרים ואומרים שמביאים לנו 10MB ללא תוספת תשלום, כלומר מה ששילמתי על 5MB אני משלם עכשיו על 10MB בNGN.

הרי למה לך להחליף? כמעט כל הספקיות/תשתיות בארץ פחות או יותר או ח*א.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תראו נראה לי בסופו של דבר אני אשאר בנטויזן כי מבחינת מהירות שתי החברות נותנות לי את אותה המהירות ואצל נטויזן יש לי ותק של 10 שנים והמחיר הוא אותו מחיר ואצל נטויזן יש לי 3 חודשים חינם (אחרי 9 חודשים) ואצל חודש חינם אז נראה היום בשעות שיא אם עדיין המהירות אותה מהירות ואז אני אתנתק מבזק.

דרך אגב מבחינת שירות לקוחות בינלאומי הרבה יותר טובים עם נציגים מצוינים לעומת נטויזן שלא כל כך אבל אני מקווה שכמו בשנים האחרונות אני לא אזדקק לשירות הנציגים הלא כך כך טובים.

תודה לכל העוזרים שנתנו לי נקודות למחשבה!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שוב, אני ממש לא מסכים איתך גם בעניין השירות ונתקלתי בבינ"ל בשירות מזוויע של נציגים שנתנו לי תשובות עלובות ולא סיימו טיפול ואפילו מנהלים שהתנערו מאחריות ולא חזרו אליי. מן הסתם זה משתנה פר בנאדם וכל אחד נתקל בדברים שונים ואי אפשר להגיד זה יותר טוב זה פחות טוב (לא יודע למה אתה חושב שנטוויז'ן כאלה נחותים מבבינ"ל בהכל).

בכל מקרה שיהיה לך בהצלחה ומקווה שתהיה מרוצה ממה שלא תבחר לעשות בסוף :xyxthumbs:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...