פורסם 2011 באוקטובר 314 שנים אתם מתבקשים לא להכנס לפסים אישיים ולערב דיעות על תגובות של משתמשים אחרים. הדיון יסגר במידה והדברים ימשכו.אפשר לסכם את כל הדיון הזה בצורה מאוד פשוטה,בניגוד להרבה חנויות בארץ, ל-KSP יש כמות סניפים מאוד גדולה והשירות בהם לא זהה.קיימים סניפים עם שירות טוב יותר וקיימים עם שירות פחות טוב. דבר אופייני לחברות עם סניפים רביםאין סיבה להכנס לדיון כזה או אחר על הדיסקים הקשיחים מאחר והפתרון ניתן פרטני לכל מקרה בד"כ.
פורסם 2011 באוקטובר 2714 שנים אני לקוח של KSP ( יש שני מכשירי IPOD ) . כל המכשירים אני רכשתי דרך רשת KSP סניף קריות .מכשיר השני- מדור חדש , הפסיק לעבוד אחרי כחצי שנה של שימוש בו. בקבלה לתיקון/ או להחלפה, בסניף KSP קריות בדקו בקפדנות את מכשיר ( זכוכית מגדלת) לא מצאו שום בעיה , ניסו לשחזר את מערכת הפעלה , אך לא הצליחו והעבירו את ההמשך הטיפול למעבדה. היום אחרי כשבועיים ביוזמתי( חשוב לציין) ניסיתי לבדוק את הסטאטוס המכשיר. דיברתי עם בחור שקרא לעצמו מנהל שרות בשם לירן שניסה לתת לי שלו שגרסאות של תקלה , אחת אחרי השנייה - כל פעם משהו אחר ,שכל אחד מהם מדברת על נזקים. במכתב שקיבלתי מסניף קריית ביאליק בזמן מסירת המכשיר לא צוין כלום ואין שום נזק פיזי. אני מסרתי מכשיר שחיצונית וגם במחבר USB נראה כמו חדש. אני מבקש תעזרו לי.מנתקים את הטלפון - אין עם מי לדבר ב- KSP.במקום מתן שרות נתקלתי בחוצפה ואיומים לפסיק שיחה , כל פעם שניסיתי לא להסכים אם דברי לירן .אייני בטוח שדיברתי עם מנהל שרות של רשת כמושלכם .יש לי עוד כחצי שנה אחריות .מנסים למצוא סיבה לא לתקן את המכשיר. אני מניח שאתם הכתובת ולא ארצות הברית - שום .
פורסם 2011 באוקטובר 2714 שנים גם לי נסייון רע עם סניף KSP ברעננה. קניתי שם נייד של ACER, בבית גיליתי שיש פיקסל שרוף למסך. כשפניתי אליהם הם ניפנפו אותי ליבואן. בגלל שלא הייתי במצב בריאותי להתרוצצויות, וויתרתי ונשארתי עם המחשב בסוף. גם אצלי היו שיחות שעלו לטונים גבוהים וכדומה. פשוט מגעילים.אציין רק שקניתי בעבר בחברה אחרת מסך חדש עם פיקסל שרוף והם הסכימו להחליף לי אותו, ככה שמסתבר שאפשר להיות בני אדם גם אם החוק היבש לטובתך.
פורסם 2011 באוקטובר 2714 שנים בהנחה שהוא לא גר מרחק של 200 ק"מ מזיגזג, אתה בודאי צודק.אני אפילו מרחיק לכת ואומר, גם אם הוא גר מרחק 200 ק"מ עדיף לרכוש מזיגזג...
פורסם 2011 באוקטובר 2714 שנים לי דווקא היה שרות טוב בסניף בילו קניתי שם מסך דל שחיברתי בבית ומיד ראיתי שוא מרצד ובעל גוון ירוק חזרתי למחורת לחנות אמרתי לנציג שהמסך לא תקין הוא חיבר אותו ראה שהמסך לא תקין נכנס למחסן הוציא לי מסך חדש ושיחרר אותי לדרכי
פורסם 2011 באוקטובר 2814 שנים אם מזכירים את סניף רעננה:לא אשכח איך מכרו שם מחשב שנמסר בניגוד לתקן המחייב (תקן רשמי) לאבזרים וחיבורים לחשמל. היות והתקן רשמי אז מכירת מוצר עם חיבור לחשמל שאינו בהתאם לתקן הישראלי היא עבירה פלילית.והמענין ביותר שהילד שעבד שם התעקש והתווכח בחוצפה מופתית שהוא קובע מה הלקוח יקבל.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.