פורסם 2011 באוקטובר 214 שנים @llime:אני בטוח שאם תשאל את bountylord האם בדיעבד היה עדיף לו לטרטר את עצמו לזיגזג פעם אחת, או לרדוף אחרי KSP 3 פעמים הוא לא יבחר ב-KSP...
פורסם 2011 באוקטובר 214 שנים ראשית אני חייב לציין שאני לגמרי מבין אותך, והתנהגות נציג החנות הייתה לא לעניין. חשוב לי לציין שהיה לי ניסיון טוב מאוד עם הסניף הנ"ל ודווקא נהניתי מאוד מהשירות שם במשך הזמן, ותמיד הייתי מרוצה. אבל אתה גם חייב להבין שהשירות שניתן למחשבים ניידים(וגם למסכים בין הייתר) ניתן על ידי היבואן הרשמי בלבד. זה נכון שלחנות יש אפשרות בעצם לתת לך מחשב חדש לגמרי ולספוג את כל הטירטור מול היבואן כי בסה"כ הם קונים ממנו על בסיס קבוע, אבל מרגע שיצאת מהחנות הם בעצם לא חייבים לך כלום - מי שחייב זה היבואן/נציגי השירות הבלעדיים בארץ. בכל מקרה, אני לגמרי מבין אותך, ומצד שני אני חייב להבין גם את החנות
פורסם 2011 באוקטובר 214 שנים ואני מתנגד לחלוטין לתגובה מעלייכלומר, אם באמת היה זה המצב, אז הלקוח היה קונה את המחשב ישירות מהיבואן.על פי החוק החנות אמורה לספוג את הטירטורים מול היבואן ולא הלקוח. זאת אחת הסיבות שקונים מחנות ולא מיבואן. על החנות לטפל במוצר פגום אותו הם רכשו ומכרו ללקוח, לא הלקוח עצמו.חשבתי לקנות דיסק קשיח מחר מKSP, סניף רעננה, עכשיו אני לא בטוח בכלל.
פורסם 2011 באוקטובר 214 שנים מחבר ואני מתנגד לחלוטין לתגובה מעלייכלומר, אם באמת היה זה המצב, אז הלקוח היה קונה את המחשב ישירות מהיבואן.על פי החוק החנות אמורה לספוג את הטירטורים מול היבואן ולא הלקוח. זאת אחת הסיבות שקונים מחנות ולא מיבואן. על החנות לטפל במוצר פגום אותו הם רכשו ומכרו ללקוח, לא הלקוח עצמו.חשבתי לקנות דיסק קשיח מחר מKSP, סניף רעננה, עכשיו אני לא בטוח בכלל.אני מציע לך להביט בלינק הזה אם אתה מדבר על רכישה של הארדיסקים דרך KSPhttp://it.themarker.com/tmit/article/9059
פורסם 2011 באוקטובר 314 שנים @llime:אני בטוח שאם תשאל את bountylord האם בדיעבד היה עדיף לו לטרטר את עצמו לזיגזג פעם אחת, או לרדוף אחרי KSP 3 פעמים הוא לא יבחר ב-KSP...בהנחה שהוא לא גר מרחק של 200 ק"מ מזיגזג, אתה בודאי צודק.
פורסם 2011 באוקטובר 314 שנים אני מציע לך להביט בלינק הזה אם אתה מדבר על רכישה של הארדיסקים דרך KSPhttp://it.themarker.com/tmit/article/9059תיזהר .. יש הבדל בין בקשה לתביעה לבין תביעה. ותביעה - אין. למה ?כי מגישי התביעה, ברגע האמת (כשהגיעו לבית המשפט בתחילת שנה זו) *משכו את תביעתם*. זה לא שהגיעו לפשרה לפני הדיון - אלא שהתובעים בטלו את התביעה. כנראה היתה להם סיבה לכך.
פורסם 2011 באוקטובר 314 שנים מניסיון של מספר פעמים עם KSP (סניף חיפה) - מוצר שתקול במהלך השבועיים הראשונים מחליפים במקום לחדש מקופסה. מעבר לשבועיים - שולחים ליבואן (למעט מקרים שבהם הם מייבאים בעצמם).לכאורה במקרה זה היו צריכים להחליף במקום, אך אולי זה גם קשור לסוג המוצר. לי יצא להחליף דברים קטנים יחסית (כונן פלאש, נתב), לא מחשב נייד. ייתכן שבמחשבים ניידים הסידורי שלהם עם היבואנים שונה והם לא מורשים להחליף במקום.בכל מקרה התנהגות אנשי המכירות כפי שמתוארת בהודעת הפתיחה מקוממת ומפתיעה. ייתכן באמת שזה קשור לסניפים ספציפיים.
פורסם 2011 באוקטובר 314 שנים תיזהר .. יש הבדל בין בקשה לתביעה לבין תביעה. ותביעה - אין. למה ?כי מגישי התביעה, ברגע האמת (כשהגיעו לבית המשפט בתחילת שנה זו) *משכו את תביעתם*. זה לא שהגיעו לפשרה לפני הדיון - אלא שהתובעים בטלו את התביעה. כנראה היתה להם סיבה לכך.לא יכולתי להתעלם מכמות ההודעות שלך בפורום, יש לך סימוכין למה שאתה כותב (ועל מה יש למי שהביא את הלינק להזהר, אנחנו יודעים מהעבר ש- KSP נוהגת לאיים ולתבוע חופשי על "הוצאת דיבה", אבל הוא רק הביא לינק) ?
פורסם 2011 באוקטובר 314 שנים מחבר לא יכולתי להתעלם מכמות ההודעות שלך בפורום, יש לך סימוכין למה שאתה כותב (ועל מה יש למי שהביא את הלינק להזהר, אנחנו יודעים מהעבר ש- KSP נוהגת לאיים ולתבוע חופשי על "הוצאת דיבה", אבל הוא רק הביא לינק) ? נכון אני חדש בפורום, הצטרפתי לפני כשלושה שבועות בשביל לקבל עזרה במציאת לפטופ לפי צרכיי. הבאת הלינק לא מהווה הוצאת דיבה. אותו בחור דיבר על כך שהוא תכנן לקנות הארד דיסק מרשת KSP ואני מניסיוני עם הרשת ולאחר שראיתי את תוכן הלינק חשבתי לנכון לשתף אותו. יותר מכך, אני מאמין כי חנויות ורשתות (לא בהכרח KSP ) אשר תובעות על "הוצאת דיבה" עושות כך כי הן מבינות שעליהן באמת להתגונן, כי ככל הנראה לא מדובר במקרה יחיד (עליו אני למשל, הייתי מוותר) אלא במקרה חוזרים ונשנים.
פורסם 2011 באוקטובר 314 שנים ^^ אני דווקא בדעה שעדיף לפתור בעיות בדרך ישירה לקוח מול חנות, כל האיומים והתוקפנות, בסופו של דבר עלולים לגרום ליותר נזק מתועלת (בד"כ הנזק הוא לחנות). בנתיים לא ראיתי שתביעות של חנויות שונות כנגד לקוחות מנעו מאחרים לכתוב ביקורות, להיפך, עכשיו הלקוחות הפכו חכמים יותר, ויודעים לספר את סיפורם ללא "הוצאת דיבה".בכל מקרה, אשמח לקבל סימוכין על דבריך - שהתובעים בתביעה היצוגית נגד KSP, משכו את תביעתם ברגע האחרון ללא שהושגה פשרה.
פורסם 2011 באוקטובר 314 שנים מחבר דיברתי כרגע עם נציג של המועצה הישראלית לצרכנות והוא סיפר לי כי אין עוד חנות בארץ שמתנהלת כמו KSP.שמצבור התלונות שהם קיבלו נגד החנות הוא עצום ולא רק זה, החנות מתעלמת ומסננת אותם ושהם נמצאים בראש רשימת התלונות בנוגע לנושאים אלו.
פורסם 2011 באוקטובר 314 שנים דבר דומה קרה לי .מחשב נייד ASUS שקניתי מKSP התגלה כפגום , יומיים לאחר הקניה כשניגשתי אליהם ,בדקו במעבדה ולאחר כמה ימים קיבלתי מחשב חדש , שאותו בדקתי על ידם בסניף והוכחתי להם שהוא פגום גם(מסכים כחולים) .הציעו לי להזדכות בהפסד של 5% (185 ש"ח) לא ויתרתי ,התעקשתי וקיבלתי זיכוי מלא. היחס היה גרוע אבל זה לא אומר שצריך לוותר..לבסוף קניתי את המחשב נייד מאייבורי שגם אותו בדקתי בחנות עצמה והיה תקין.המסקנה כשקונים מוצר כמו מחשב נייד , שווה לבדוק אותו 10/30 דקות בחנות ,שיחסכו לך שעות רבות אח"כ.
פורסם 2011 באוקטובר 314 שנים לא יודע מה עושים בסניף רעננהאבל אני קניתי 2 מחשבים ניידים מKSP אחד לי ואחד לחברובשתי המקרים המוכר פתח לי את המחשב הראה לי אותו שאל אם הכל בסדר לטעמי ורק אז מסר לי את המחשב.
פורסם 2011 באוקטובר 314 שנים לא יכולתי להתעלם מכמות ההודעות שלך בפורום, יש לך סימוכין למה שאתה כותב (ועל מה יש למי שהביא את הלינק להזהר, אנחנו יודעים מהעבר ש- KSP נוהגת לאיים ולתבוע חופשי על "הוצאת דיבה", אבל הוא רק הביא לינק) ?ווקשה - http://www.takdin.co.il/searchg/%D7%90%D7%A8%D7%96%20%D7%99%D7%95%D7%A1%D7%A3%20%20%D7%90%D7%99%D7%99%D7%91%D7%95%D7%A8%D7%99%20%D7%9E%D7%97%D7%A9%D7%91%D7%99%D7%9D_hd_0L34tD3WpD5mqE30qNtXqBZ0vOIveT6ri.html(עם יש בעייה בלינק, עשה גיגול על "ארז יוסף ומאיר בן שבת" (שהם התובעים)).לגבי מדוע יש לו על מה להזהר - כדאי לעיין ב"חוק איסור לשון הרע", ולזכור שלא יכול אפילו להסתתר מאחורי ההגנה הבסיסית (והלא בהכרח מספקת של "אמת דברתי").להבהיר - אין לי כל קשר לKSP פרט לעובדה שאני לקוח מרוצה שלהם (כולל החלפות מוצרים ללא כל בעייה. אם כי אני חייב לציין שהניסיון שלי אתם מוגבל לסניף החיפאי, ולרכישה של רכיבים) ושדי נשבר לי מהירידות האין סופיות של לקוחות שהם יותר צרחנים מצרכנים.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.