ימין, שמאל, סמול ומה שבניהם.... - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

ימין, שמאל, סמול ומה שבניהם....


DXM

Recommended Posts

אני רוצה לפתוח את הנושא הזה במשפט הבא (ולכל המתחכמים שיבואו שמתי לב שזה משפט הפתיחה):

נשבר הזין, הסמול (שמאל קיצוני) הוא לא שמאל, לא בשום צורה שהיא, ישירה ועקיפה כאחד.

לאחורנה שמתי לב לתופעה מוזרה שהתפתחה בארץ, לקחו את השמאל הקיצוני והפכו אותו לשמאל, לקחו את נשות מחסום WATCH והפכו אותם לשמאל. ולי בתור שמאלני זה בושה. אני מרגיש שגנבו לי את הדעה, ואללה היום כל שמאלני הוא "עוכר , אנטי ציוני " לא יודע מתי זה קרה.

השמאל האמיתי לא סובל את הערבים אבל הוא לא יהרוג אותם ולא יעשה להם טנספר, השמאל האמיתי חולם על המדינה מהים ועד הנהר אבל לא חי בחולומות, השמאל האמיתי הוא זה שבנה את המדינה הזו, הוא זה שהשתלט על השטחים בגודל של פי שניים ב1967, הוא זה שבנה פה מדינה מאפס.

וואלה בזמן האחרון אני רואה יותר ויותר אנשים ששחכו מי זה השמאל האמיתי ומשווים אותנו לחבורת סהרורים שחיים בסרט, שלא מתגייסים לצבא, שיושבים בהפגנות בשטחים בצד השני.

המטרה שלי בפוסט הזה היא אחת, להזכיר לעולם ובעיקר לעם מי זה השמאל האמיתי, שהדגל שלנו הוא ממחשבתו השמאל, שההמנון שלנו הוא מהשמאל, שהסמל שלנו הוא מהשמאל שצה"ל הוא מהשמאל, וגם אם נראה שנחלשה התפיסה שלנו בה, תגלו שיש שהתפרים שלנו די חזקים.

וואלה אני שמאלני, אני לא סובל את הערבים ולא רוצה לחיות איתם, אבל ואלה אני בחור הומני ולא גזעני, וכן זה מסתדר, ומי שזה לא מסתדר לו יש לו כנראה דפקט. וואלה אני בעד מדינה פלסטינית, בעיקר כדי שנפסיק לתמוך בהם, וואלה 4 מיליון ערבים פחות במדינה שלי הרי זה מבורך. אני לא חושב שצריך לפנות התנחלויות גדולות (בתי קבע, מבטון הכוונה ולא איזה קרבן שזרקו על גבעה).

אני חושב שישראל צריכה להפסיק להיות מובלת ולהתחיל להוביל, להכריז על התנתקות מוחלטת מהערבים הלאה, וזה אומר הכל, אין מעברים פתוחים, אין מים , אין חשמל, אין סחורות אין כלום. מה שיש מעבר לגדר הוא מה שיש שם, לא מטוס, לא ספינה לא מכונית שום דבר לא עובר לצד השני.

טוב אז עד פה למשנה המדינית של השמאל. ועכשיו לחברתית

השמאל תומך בשיוויון מלא לכל אזרח ישראלי (ותעשו חשבון לבד את מיזה כולל, רמז עם יש לו ת.ז כחולה זה מספיק טוב), תומך בחלוקת משאבים שווה, תומך בהגדלת הנטל על החזק והחלשת הטל על החלש. תומך בקצבאות זקנה ותומך בקצבאות ילדים, תומך בעובדים ורודה במנהלים, מצדיע לחרוצים ובז למובטלים.

נראה לי הבנתם את הפואנטה אז לא נחפור יותצר מדי.

רק אגיד לאותם בבונים שעשו מאיתנו פרפרים, שהתחת שלכם אדום ונאנא בננה...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 31
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

שמאלני (של היום, לא יודע מאיזה תקופה אתה) זה אחד שתומך בערבים, בכל בחירה שלהם ובכל רצון שלהם (אפילו אם זה בא על חשבון היהודים (למשל: שמעון פרס)). אז אל תזיין לנו בשכל !

:xyxthumbs:
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא מעניין אותי מי גרם לזה, שישאו בתוצאות, ובשנאה הגדולה כלפייהם !

אני אולי מדבר בתוקפנות, אבל מה שאני חושב על השמאלנים (על כולם !) זה שהם לא ראויים לחיות במדינה שלנו, אפילו יותר מאשר הערבים, כי הם חלק מאיתנו, והם לא תומכים בעם שלהם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

רק אצלנו שמאל וימין מתחיל ונגמר בערבים, לא לחינם מאיר אמר:

"בסוף כל משפט שאתה אומר בעברית, יושב ערבי עם נרגילה..."

הממשלה הישראלית לדורותיה הצליחה לקבע את האנומליה הזאת לתוך המבנה הפוליטי.

וכן אתה גזען; ערבים: מוסלמים, נוצרים, בדויים, צ'רקסיים ודרוזים, הם חלק מהארץ הזאת וישארו כאן.

שום קוסמטיקה שאתה מורח פה לא תשנה את העובדה שישראל היא מדינה רב לאומית דה-פקטו.

צריך למצוא דרך לקדם ולשלב אותם בחיים במדינה לצד "הבית לעם היהודי".

נ.ב. הגמל שלי יאכל את הבבונים שלך עם פרפרים ובננות, בלי מלח. :puke:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

המחאה האחרונה רק מחזקת את העובדה שבארץ קיימים הרבה מאוד אנשים בורים חסרי דעות משלהם.

-יש כאן בעיה עמוקה וחמורה הרבה יותר מ"בעיית דיור". הבעיה היא שילדים בני 17, שאמורים להיות בגילם מספיק מודעים לסביבה בה הם חיים, הולכים להפגנות רק כי "זה מגניב", "כי יש אייל גולן בחינם", וכי הם לא רוצים שבבית הספר יגידו להם "מה יא טמבל איך לא היית אתמול בהפגנה היה פ33ה !@#! ".

בבית ספר בויאר בירושלים, בית ספר חצי פרטי ומוכר מאוד, נתלו בתחילת השנה פוסטרים של צ'ה גווארה. הנקודה שלי היא שלזאטוטים תלמידי בית הספר שתלו את הפוסטרים אין מושג מי הוא אותו צ'ה גווארה אבל בכל זאת הם מעריצים אותו. קראתי תגובה מתלמיד שזה "פוסטר מגניב". זאת הבעיה,שכולם מנסים להיות נורא מגניבים. זה מתחילים בתליית פוסטרים של צ'ה גווארה על ידי תלמידים בבית ספר חצי פרטי שנחשב לאחד הטובים בארץ, זה ממשיך עם זאטוטים שהולכים עם חולצות שלו בלי לדעת מי הוא ורק יודעים להגיד עליו "שהוא גבר אחושרמוטה שעשה מהפכה ועזר לכולם".... וזה נגמר ב-"400 אלף" משוגעים שיוצאים לרחובות.

החברה בארץ לא יודעת מה היא רוצה באמת באף תחום. כולם משחקים אותה עם מודעת פוליטית, כלכלית וחברתית, ובתאכלס אין להם מושג מי נגד מי. ומצב כזה הוא הרבה הרבה יותר גרוע ממצב בו כולם רוצים מדיניות רווחה מתוך הבנה ולא מתוך הליכה אחרי העדר.

התחזקותה של מפלגת העבודה רק מוכיחה כמה העם טיפש והולך אחרי העדר. עצוב לדעת שהעם מושפע כל כך בקלות.

גם מנהיגים שונים יודעים כמה העם טיפש ואוהב להיות "מאגניב". הנה תמונה ממחישה:

19219.jpg&sa=X&ei=-aaDTtbJO4qa-wb0-PndDw&ved=0CAkQ8wc&usg=AFQjCNFMJ4C7N4pwKoORiMWyP8gxghEqNg

וראינו את זה בתוצאות הבחירות האחרונות, איך מפלגה לא ברורה כמו קדימה סחפה אחריה את רוב העם.

ואנחנו רואים את זה גם עכשיו איך חולת נפש אנוכית כמו דפני ליף עם כובע תל אביבי מגניב וטרנדי וכמה מחוות ויזואלים של ידיים בצורת X, מצליחה לסחוף אחרייה עדר שלם של בבונים מפגרים.

הבעיה כאן היא הרבה יותר חמורה. היא נובעת מבורות וחוסר חינוך לערכים. ממש לא מעניין אותי שאיזה טמבל תל אביבי שקורא לעצמו liran 'george' levi יוצא להפגנות עם דפני ליף ועושה יומיות בצבא למרות שהוא עם פרופיל 97 וכושר של אתיופי - למה התקשורת רק מראה לי ליצנים כמוהו? אותי יותר מעניין לראות את דוד הוך מבית-אל שמשרת כלוחם בפלס"ר ויש לו ת"ש 2 כדאי לצאת כל שבוע ולעזור לפרנס את המשפחה.

אלה סדרי העדיפויות. יש אנשים שחשוב להם להיות "מאגניבים", להצטייר כפעילים חברתיים מגניבים כמו האירופאים ולצעוק ביחד בהפגנות בשביל החלשים, ויש כאלה שחושבים שעדיף לקרוע את התחת בפלס"ר גולני כי זה תורם גם למדינה ולא רק מנפח להם את האגו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

^^ אתה באמת שואל את זה ? ברור שהוא בעד.

אני הייתי אומר שאני שייך יותר לימין הקיצוני, אבל עם זה הייתי רוצה שיתנו "לירדנים פלסטינים" האלו מדינה מי שלהם, הסיבה פשוטה מאוד בגלל שאנחנו לא נעזור להם בשום אופן לפתח את המדינה שלהם, ורק בשביל להיות מדויק יותר אפילו כל הערבים שמסביב ישימו עליהם זיין אחד גדול בגלל שהפלסטינים נחשבים לעם הכי נחות מי כולם בעדה שלהם, וכשהמצב יהיה כשה מאוד הם יתחילו מלחמה ואז יהיה הרגע המכריע שישראל פשוט תשמיד את הפלסטינים אחת ולתמיד, וכל מדינה שתעזור להם תושמד ביחד אייתם עם לא על ידינו תהיו בטוחים שגם ארצות הברית ישתתפו בגלל שנפט זה מוצר יקר מאוד וכשיש כמויות זה תמיד טוב יותר, בדיוק מה שקרה בעירק הם יעשו לכל הערבים שמקיפים אותנו.

זה אולי נשמע כמו חלום לא מציאותי במיוחד, אבל העולם מתנהל בדיוק ככה וארצות הברית צמאי הנפט לא יהססו לרגע ויראו לUN חסרי הכוח מה שנקרא את כל הארסינל שלהם באותו רגע, עדיין נשמע קצת הזויי אבל מה UN יכולים להגיד לארצות הברית ? התשובה היא כלום אחד גדול.

בקשר לשמאלנים הקיצוניים, צריך פשוט לתת להם עונשים למשל כמו לקחת להם את האזרחות ולשלוח אותם מעבר לגבול, ולאסור אליהם לחיות בישובים יהודיים, זה יהיה פתרון מעולה במיוחד לנשות הWATCH שאותם בכלל צריך לשרוף על כיסא חשמלי את הנבלות האלו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שמאלני הוא מישהו שלגבי הערבים והפלסטינאים והמוסלמים הוא 1) נאיבי ועיוור צבעים 2) מוכן ומורגל לעשות ולתמוך בטעויות קריטיות למען חלום קולקטיבי רחוק 3) לחיץ ונתון להשפעה חזקה מגורמי חוץ.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שמאלני (של היום, לא יודע מאיזה תקופה אתה) זה אחד שתומך בערבים, בכל בחירה שלהם ובכל רצון שלהם. אז אל תזיין לנו בשכל !

תודה, הוכחת את דבריי, עוד ימני שהשכל שלו והוא זה כמו שני קווים מקבילים (מקווה שאת כיתה ז' במת' עברת כי אני לא בטוח).

המון אנשים חסרי חוט מחשבה ודעה אישית מוצקה, הולכים אחרי העדר ולא חושבים בעצמם.

שאלה לי אל DXM - האם אתה בעד מדינה פלסטינית בגבולות 67 + זכות השיבה?

וואלה אני שמאלני, אני לא סובל את הערבים ולא רוצה לחיות איתם, אבל ואלה אני בחור הומני ולא גזעני, וכן זה מסתדר, ומי שזה לא מסתדר לו יש לו כנראה דפקט. וואלה אני בעד מדינה פלסטינית, בעיקר כדי שנפסיק לתמוך בהם, וואלה 4 מיליון ערבים פחות במדינה שלי הרי זה מבורך. אני לא חושב שצריך לפנות התנחלויות גדולות (בתי קבע, מבטון הכוונה ולא איזה קרבן שזרקו על גבעה).

אני חושב שישראל צריכה להפסיק להיות מובלת ולהתחיל להוביל, להכריז על התנתקות מוחלטת מהערבים הלאה, וזה אומר הכל, אין מעברים פתוחים, אין מים , אין חשמל, אין סחורות אין כלום. מה שיש מעבר לגדר הוא מה שיש שם, לא מטוס, לא ספינה לא מכונית שום דבר לא עובר לצד השני.

אם זה לא ענה מספיק ברור, אני בהחלט לא נגדס זכות השיבה לפלסטינים, אפילו בן אדם אחד לא צריך לעבור, אני כן בעד מדינה פלסטינית, ולא בגבולות 67. המדינה הפלסטינית צריכה להיות על שטח קטן, היכן שיש התיישבות יהודית (כמה קרוונים על גבעה זה לא באמת התיישבות, לפני 70 שנה ניצלנו את זה כלפי הבריטים המטומטים, אין סיבה שניפל בפח של עצמנו) יש מדינה יהודית.

וואלה תאמת לא אכפת לי מה חושבים בעולם עלינו, אני סתם לא רוצה ערבים במדינה שלי, אבל יש לי קצת יותר ארוך מהשניה וחצי הקודמות, ואין לי שום כוונה להתחיל במסע לטיהור אתני במדינת (לפני 70 שנה עשו את זה לנו באירופה, אני לא אעשה את זה לאדם אחר). אז אם יש ערבים שאני יכול להפטר מהם על ידי העברת השטחים בהם הם חיים למישהו אחר כך ייטב (כמובן שלעברת השטחים האלו כוללת גם העברת האחריות, כך שאם יורים לי טיל מבית, 2 דקות אחר כך הוא חניון).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...