פורסם 2011 בספטמבר 2514 שנים שלום לכולם!לפני שאספר את המקרה יש לציין שאני לקוח ותיק של הרשת ואת כל מה שקשור למחשבים אני קונה דרכם את המחשב הראשון שלי קניתי אצלם ב 2002 ותמיד הייתי מרוצה והכל היה בסדר.בשבוע שעבר קניתי קירור למעבד של antec flow ב 170 ש"ח בחנות שלהם בקריות ושהגעתי הבייתה פתחתי את הקופסא של הקירור והקירור היה רטוב לחלוטים פשוט ספוג במיים... והקרטון היה ממש מסריח מבפנים שזה אומר שהוא היה רטוב דיי הרבה זמן... חזרתי לחנות בדקו את זה ונאמר לי שהמזגן שלהם טפטף על הקרטון ולא שמו לב...(לי נראה שכן שמו לב וניסו לדחוף אותו)... בכל מקרה לא היה להם את אותו הקירור להחליף לי אז שלחו אותי לסניף החדש בקריית חיים ושם קיבלתי קירור חדש. לאחר התקנה של הקירור גיליתי שהוא ממש גרוע למעשה הקירור שהיה לי לפניו היה יותר טוב ממנו גם במנוחה וגם במאמץ. ניסיתי להחליף משחה טרמית פעמיים פירקתי והרכבתי אותו עוד פעמיים כדי לוודא שהתקנתי כמו שצריך (אני טכנאי מחשבים ועובד בתחום) אז ככה שזה לא בעיה של משחה או הרכבה,התקשרתי לחנות ונאמר לי לפנות לשרות לקוחות שלהם במייל.אני בסה"כ מעוניין להחזיר אותו ולקחת קירור יותר טוב אין לי בעיה להוסיף כסף.שלחתי מייל עוד באותו יום, עד עכשיו עברו 10 ימים ולא קיבלתי תשובה עדיין. אני יודע שיש פה בפורום נציג של ksp אולי יוכל לעזור לי בזה?יש למישהו עצה בשבילי?
פורסם 2011 בספטמבר 2514 שנים הסיפור עם הרטיבות אכן נשמע מקומם (אעלק "לא שמנו לב"), אבל בהקשר השני אני לא ממש מבין מהי טענתך בדיוק: האם הקרור פועל גרוע יותר משהוא אמור (לפי השוואה של כמה וכמה ביקורות ברשת) ומכך אתה מסיק שמשהו תקול בו, או שפשוט אינך מרוצה ממנו כי מסיבה נעלמת כלשהי ציפית ליותר? אם מדובר במקרה השני, היות וכבר פתחת ואף הרכבת את הקירור במחשב, למיטב ידיעתי KSP לא חייבים לך דבר וחצי דבר, גם אם בחרת בדגם גרוע והתחרטת.
פורסם 2011 בספטמבר 2514 שנים הקירור גרוע לעומת מה שציפית או שהקירור גרוע מפני שהוא תקול, אם זה הראשון אז אין פה בסיס לתלונה.
פורסם 2011 בספטמבר 2514 שנים מחבר הבעיה היא שהם אפילו לא טרחו לענות לי ואני יודע שלא חייבים לי כי הרכבתי אותו במחשב כבר... אבל לאור הטרטור שעברתי וזה שאני לקוח ותיק מאוד שלהם אפשר לעשות מחווה שרותית וכן לאפשר את ההחלפה הרי לכל כלל יש יוצא מן הכלל ואני יודע על הרבה מקרים שכן אשרו לאנשים החלפה של חומרה למרות שהותקנה במחשב כבר כולל איתי.
פורסם 2011 בספטמבר 2514 שנים נראה לי שאתה נכנס כבר לתחום הוצאת הדיבה עם הדיון הזה ובפרט הכותרת שלו (ואני ממש לא חסיד של KSP). אף אחד לא חייב לבוא לקראתך רק כי אתה "לקוח וותיק" שלא טורח לבדוק מה הוא קונה.
פורסם 2011 בספטמבר 2514 שנים מחבר ממש לא נכון, זה שלא עונים לי במשך 10 ימים זה כן נחשב לשרות גרוע. ככה שזה ממש לא הוצאת דיבה... ויודע מה אני אשנה את הכותרת כדי שמישהו לא יעלב ...ושוב כנראה לא הבנת אותי,אני מתלונן פה על זה שלא עונים לי בשרות לקוחות ולא על זה שהקירור גרוע.
פורסם 2011 בספטמבר 2514 שנים מחבר שיחזירו אותו לספק,אני גם עובד בתחום, זה דברים שנעשים כל יום בכל חנות. ושוב פעם התלונה שלי פה היא על זה שלא עונים לי בשרות לקוחות ולא על הקירור... אם הם יסכימו בסופו של דבר גם לקבל את הקירור אז מה טוב... בסה"כ הכל תמיד היו בסדר איתי בחנות והייתי תמיד מרוצה לא יודע למה הם פשוט מתעלמים ממני,בגלל ההתעלמות הזו פתחתי את הת'רד הזה.
פורסם 2011 בספטמבר 2514 שנים מחזירים לספק כשהמוצר תקול, כשיש בו פגם, לא כי הלקוח קנה וגילה שזה לא מספיק טוב לו.זאת טעות שלך, והם לא חייבים לעשות לך שום מחווה.הלכת, קנית אולי אפילו בלי לבדוק מה כדאי לך ולקרוא ביקורות, הרי לשם מה נועדו ביקורות?כרגע תוכל רק לבקש שיעשו לך טובה ויחליפו לך.אם אני לא טועה גם החוק מגבה אותם פה, המוצר נפתח ושומש, ובגלל שהוא תקין הם לא חייבים לך כלום.הקטע עם המזגן באמת לא לעניין, אבל תדאגו להחליף לך.ואני לא מבין למה כולם פה נגד KSP, סך הכל חנות טובה, אפשר להגיד דברים רעים על כל חנות וכל דבר שקיים בשוק.למען הסר ספק: אין לי שום קשר לKSP, אני רק לקוח שם, ואת האמת שדיי מרוצה.
פורסם 2011 בספטמבר 2514 שנים מחזירים לספק כשהמוצר תקול, כשיש בו פגם, לא כי הלקוח קנה וגילה שזה לא מספיק טוב לו.זאת טעות שלך, והם לא חייבים לעשות לך שום מחווה.הלכת, קנית אולי אפילו בלי לבדוק מה כדאי לך ולקרוא ביקורות, הרי לשם מה נועדו ביקורות?כרגע תוכל רק לבקש שיעשו לך טובה ויחליפו לך.אם אני לא טועה גם החוק מגבה אותם פה, המוצר נפתח ושומש, ובגלל שהוא תקין הם לא חייבים לך כלום.הקטע עם המזגן באמת לא לעניין, אבל תדאגו להחליף לך.ואני לא מבין למה כולם פה נגד KSP, סך הכל חנות טובה, אפשר להגיד דברים רעים על כל חנות וכל דבר שקיים בשוק.למען הסר ספק: אין לי שום קשר לKSP, אני רק לקוח שם, ואת האמת שדיי מרוצה.+1 :hizuk:
פורסם 2011 בספטמבר 2514 שנים http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=511997.0 אני קורא את ה-THREAD ואין לי כ"כ מה להגיד.שאלת איך הקירור, אמרו לך שהוא טוב אך רועש ושיש טובים ממנו. למרות ההמלצה הלא נלהבת הזו רצת וקנית אותו... התקנת, התאכזבת ועכשיו אתה רוצה להחזיר... פעם הבאה, אם אתה טורח לשאול שאלה, ואנשים משקיעים זמן כדי לענות לך, כדאי להתייחס...
פורסם 2011 בספטמבר 2514 שנים :lol: אני כבר מחכה להבא שיפתח נושא על חנות X על זה שלא הגישו לו קפה ועוגה בזמן שחיכה בתור.
פורסם 2011 בספטמבר 2714 שנים אני אמנם לא עובד כמוכר, אבל מוכרת לי ההרגשה שאתה עושה את העבודה שלך על הצד הכי טוב כלפי בנאדם אחר, במשך זמן ממושך, ואז כשיש איזה פאק קטן הוא פותח את הפה שלו עלי ועל הממונים עלי. המקרה של פותח הדיון הזכיר לי את זה, ואני ממש לא מחבב אנשים כמוהו.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.