איטיות בגלישה לאתרים מחו"ל - איך אפשר לבדוק האם הבעיה היא בספק האינטרנט? - עמוד 4 - רשתות ואינטרנט - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

איטיות בגלישה לאתרים מחו"ל - איך אפשר לבדוק האם הבעיה היא בספק האינטרנט?


smalul

Recommended Posts

אני חייב לציין הנושא ממש מעניין

אבל לאחר שקראתי את כל הכתוב

התחלתי להתבלבל

אני גם מחובר להוט + בב"ל וההתחייבות הולכת להסתיים

ואני עדיין לא יודע האם לשדרג את החבילה ל 12 מגה איתם או

לפי מה שכתוב יש המון בעיות עם השילוב של הספק והתשתית האלו

משהוא מוכן לסכם מה כדי לעשות

מה הפיתרון הסופי של בעיית הגלישה האיטית

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 57
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

השאלה היא עד כמה ספקי אחרים עושים את אותו הדבר? אם הבעיה היא רק עם בזק בינלאומי, אולי כדאי לעבור לספק אחר. אם לא - צריך לבדוק עד כמה הבעיה נפוצה גם אצל הספקים האחרים, ואז לבחור את הספק שעושה את הכי פחות בעיות...

לדעתי צריך להוציא מספק האינטרנט התחייבות שהם נותנים את מלוא רוחב הפס לחו"ל, אבל אני בספק אם מישהו יצליח לעשות את זה כאדם בודד.

בקשר לבעיה הספציפית שלי - אני מרגיש שכרגע חלק מאתרי ההורדות הישירות עובדים הרבה יותר טוב מאז שהתקשרתי לתמיכה הטכנית של בזק בינלאומי לפני כמה שבועות, אבל מצד שני יש אתרים בחו"ל שפשוט "לא סוחבים", כאשר קודם הם עבדו מצויין (האתרים תקינים, בדקתי בעזרת רשתות אלחוטיות אחרות, ושם האתרים עובדים טוב ומהר). כאמור, מעבר לחשבון גיימר פותר את זה, אבל אני לא מתכוון לשלם לבזק בינלאומי פי 2 בחודש כדי לקבל חיבור נורמלי לחו"ל. כדי לגלוש בארץ אני ממש לא רואה צורך במהירות של מעל 2.5Mbps, פשוט כי אין יותר מדיי מה לעשות עם האתרים בארץ (הרוב המוחלט של שרתי ההורדות והמשחקים נמצאים בחו"ל). העניין הוא שהיום אפשר להוריד את המחיר של 12Mbps למחיר מאד זול, ולכן אין בכלל טעם לשקול להתחבר לחבילה איטית יותר. בעקבות כל הדיון הנ"ל, עכשו ברור הרבה יותר למה ספקי האינטרנט נותנים ללקוחות מחירים כאלה נמוכים...

כמובן שאם תהיה תגובה ממשרד התקשורת על התלונה שכתבתי להם על כל הנושא הזה, אני אעדכן פה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לפי דעתי צריך להקים קבוצה בפייסבוק שחושפת את כל המעללים של בינלאומי!!

הסיפורים שלכם עוד טובים

לי יש חבילה של 2.5 אמנם

ומהירות בארץ מקסימלית אלה שבחו"ל מגיע ל , 0.2,0.1 מגה ביט לשנייה!!!

בעוד שבאותו זמן מכיר אנשים עם חבילה של 5 שלאותם שרתים בספיד טסט מקבלים רוחב פס מלא! 5.6 מגה ביט לשניה.

ולי אמרו שזה בעיות אצלי וגם בשרתים הספציפיים פשוט בדיחה.

הסיבה האמיתית כנראה היא המחיר היחסית טוב שיש לי לחבילה

אז החליטו לשים לי מגבלות בגלישה לחו"ל

רמאות לשמה

הגיע הזמן לשבור את המונופול והבריונות של ספקיות האינטרנט !

נא הודיעו לי אם מקימים קבוצה בפייסבוק

לפי דעתי צריך 2

אחת שיוצאת נגד המונופול והבריונות של כלל החברות

השנייה ממוקדת בינלאומי

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ואני חשבתי שיש רק אצלי בעיית איטיות.

אני בהוט עם 12 + בב"ל בחיבור בלי חייגן.

בהורדת טורנטים מטאקרים פרטיים אני מקבל מהירות מקסימלית.

בהורדת קבצים מאתרי הורדה כמו fileape, megaupload וכו' המהירות צונחת לי ל 10-15.

זה מטורף.

הייתי בטוח שזו בעייה מקומית אצלי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני פשוט נפעם מכמות התלונות שיש כאן לאחרונה על בנלאומי. דגתי כאן ממש מלא תלונות בלא מעט שרשורים שונים.

זה באמת לא נחמד.

מה שמצחיק זה שבבדיקת מהירות speedtest וגם בבדיקה דרך האתר של זה מראה כביכול מהירות הורדה טובה.

אבל תכלס זה כאמור לא ככה.

ההנחות שרצו כאן נעו בין ISPs' traffic shaping שהספק עושה לנו. לבין בעיות עקב עומס בחגים. לבין ציוד לקוי...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר...

טוב, קודם כל אני מצטער שאני מקפיץ נושא יחסית ישן (מלפני שבועיים וחצי), אבל בפעם האחרונה שבדקתי הנושא הזה ננעל (כנראה בגלל התלהמויות), אז פשוט לא טרחתי לבדוק אותו (חוץ מזה גם התחיל לי הסמסטר, אז לא היה לי הרבה זמן גם ככה). במקרה נכנסתי עכשו לאתר ואני רואה שהתווספו תגובות ושהנעילה בוטלה.

בכל מקרה, הנה מה שקרה איתי בזמן הזה - לאחר שלא הצלחתי לגרום להם לסדר את "הבעיה", אחותי, שגם היא גולשת על על אותו קו , התקשרה אליהם, ובקיצור אחרי חצי שעה או שעה של צעקות והמתנות (אני לא יודע מה היא בדיוק אמרה כי לא הייתי שם, אבל זה היה בסגנון של "אצם מפירים חוזה" ו"תשמיעו את ההקלטה של שיחת ההתחברות אליכם שבה אמרתם שמהירות הגלישה שאתם נותנים היא רק בתוך הארץ"), היא הצליחה "להוציא" מהם חבילת גיימר בחינם ל-4 חודשים, בלי התחייבות.

אני חייב לציין שהגלישה עם חבילת הגיימר דיי נהדרת - הכל עובד כמו שצריך ומהר, כולל אתרים שלא עבדו בכלל או נתקעו בלי חבילת הגיימר. מסקנה - פשוט לצעוק - הרבה, חזק ולא להתייאש מהמתנות ארוכות. אני יודע שזה לא נשמע נכון, אבל מסתבר שזה הדבר היחיד שפועל.

אני לא יודע מה לעשות אחרי שיסתיימו ה-4 חודשים האלו, אבל אם המצב יחזור לקדמותו, אני בספק אם אני אשאר עם בינלאומי. אולי עכשו, כשנכנס לתוקף החוק שמגביל את קנס ההתנתקות ל-8% מעלות החשבון החודשי כפול מספר החודשים שנותרו, ישתלם לעשות "סבב" בין ספקיות האינטרנט ולראות מי יותר טובה ויציבה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עזבו מהירות הורדה, עזבו מהירות העלאה ועזבו רוחב פס. כל מה שביקשתי הוא חיבור יציב - ללא פאקט לוס ועם פינגים יציבים, זה הכל. אפילו את זה לא יכולים לספק. :pissed:

בשביל זה חשבון גיימר קיים כבר יותר מ7 שנים והוא עובד טוב ויציב. 014 לא עושים traffic shaping כזה טוב (או לא עושים בכלל) בחשבונות הרגילים שלהם אז יציבות פינג ממש לא משהו. traffic shaping הכרחי בשביל לקבל פינג וpacket loss אידאלי כי אנשים לא יעצרו את עצמם כשהם מקבלים בלתי מוגבל מבחינת נפח תעבורה בזמן שיש מחסור עצום ברוחב פס לחו"ל.

אתה יכול גם לנסות ספק שירות אחר ללא התחיבות...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שמע לי יש כבר כמה חודשים מבחינת פינגים המצב באמת טוב (בסביבות 100)

אבל לגבי גלישה באופן כללי בבזק בינלאומי מאז החגים המצב הדרדר קשות.. גם מבחינת הורדה וגם

סתם לגלוש. אפילו אתרים בארץ מקרטעים... אני לא יודע מה לעשות כבר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לי יש את חבילת הגיימר רק כ-3 שבועות, אז כל מה שאני יכול להגיד זה שמדובר בשיפור משמעותי מהמצב בלי חבילת הגיימר. ככה האינטרנט שלי התנהג לפי שהתחיל כל הסיפור הזה.

אני לא יכול לדעת איך המצב היה בחבילת הגיימר לפני כן. לפי מה שאתה אומר, נראה שהעומס על בזק בינלאומי כל כך גדול, כך שגם ללקוחות עם חבילת הגיימר הם לא מצליחים לספק מהירות סבירה.

לא ברור לי בכלל איך הגענו למצב שבו ספק לא מסוגל לספק שירותי ברמה סבירה, לפחות ללא דרישה לתשלום נוסף, או למה משרד התקשורת לא עושה כלום בקשר לזה. מה שכן ברור, לפחות לפי הדיון הזה, ולפי דיונים דומים שנפתחו פה, שלא מדובר בבעיה נקודתית אלא במגמה (יזומה או שנובעת מעומס משתמשים).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אצלי יש בעיה דומה אבל הפוכה:

יש לנו במשרד שרת שאליו מתחברים השותפים שלנו בחו"ל דרך RDP וממשק Web. בחודש האחרון, כמעט בכל יום החל משעות הצהריים ועד שעות הערב המאוחרות - הם לא מצליחים להתחבר. הפינגים כ"כ איטיים שזה מדהים - אחד מתוך 15-20 פינגים מצליח לעבור). החיבור שלנו הוא ADSL 10Mb (בזק + בינלאומי). אתמול התקשרתי לנטוויז'ן וביקשתי להצטרף אליהם לחודש התנסות ללא התחייבות כדי לבדוק אם זה יפתור את הבעיה. מבחינתי זו בעיה קיומית - עצם האפשרות של שותפינו בחו"ל להתחבר למערכת הזו מהווה חלק נכבד מפרנסתי. אני מאוד מקווה שהמעבר לנטוויז'ן יפתור את הבעיה...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...