איטיות בגלישה לאתרים מחו"ל - איך אפשר לבדוק האם הבעיה היא בספק האינטרנט? - עמוד 3 - רשתות ואינטרנט - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

איטיות בגלישה לאתרים מחו"ל - איך אפשר לבדוק האם הבעיה היא בספק האינטרנט?


smalul

Recommended Posts

גם לי יש בעיית איטיות מחרידה לחו"ל דרך הוט + בין לאומי...12MB (בלי גיימר)

אני מחובר בלי חייגן.

ולא הצלחתי לגמרי להבין מה המסקנה הסופית?

למי אני צריך להתקשר ומה לצעוק עליו כדי שזה יסתדר? לפחות חלקית....

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 57
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

בדקו שגם בתשתית וגם בספק מוגדר אותו חיבור (חייגן או בלי חייגן)

אני כבר מעל לשבוע עם חייגן L2TP, 12MB, בינלאומי והוט, והכל טס. (אחרי כמה שעות לאורך מספר ימים של ריבים עם בינלאומי)

(יש לי חבילת ב1.90 ש"ח לחודש)

:)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני שמח לראות שהבעיה של בזק בינלאומי + הוט 12MB היא לא רק בעיה שלי.

אני עצמאי שעובד מהבית עבור חברה אירופאית ובשל כך צריך להתחבר לאתרים שלהם באירופה (ב-VPN), ובחודשים האחרונים הניתוקים / מהירות החיבור לאירופה (הינה חלקיק מהמהירות לישראל) / איכות החיבור (המון פעמים יש לי איבודי חבילות) הינם בלתי נסבלים.

דיברתי אין ספור פעמים אם נציגי השרות של בזק והוט כולל שיחות ועידה מרובות (ואני לא מדבר על שעות עבודה שהלכו לי כתוצאה מכך). וגם לי סיפרו אין ספור סיפורים. אני לא איש טכנולוגי אבל פשוט רמת השירות הטכני שלהם מתחת לכל ביקורת.

החליפו לי מודם לARRIS, וגם קניתי ראוטר חדש את ה- TPL-LINK WR1043ND

הייתי מחובר עם חייגן, וללא חייגן עם גיימר (ועכשיו אני רואה שאני צריך להוריד את המחיר) וללא גיימר.

אז אם אני מסכם את מה שקראתי פה:

1. החיבור המועדף לבזק בינלאומי+ הוט - הוא חייגן+גיימר (זה מה שיש לי כיום) - האם כדאי להחליף ספק? (תשתית יותר מסובך כי אין לי בזק בבית)

2. האם כדאי לי להחליף את הכתובת של השרת שלהם ל:212.25.127.10 /15 או להישאר עם hot.bezeqint.net

3. הבעיה שלא יודע עם קשורה באופן ישיר / עקיף או לחלוטין לא - אך בערך מאז שהחלו הבעיות תקשורת החלו גם בעיות אלחוטיות. הראוטר כאמור חדש יחסית ארבעה חודשים, כאשר מחוברים אליו גם מחשבים נייחים ומדפסת באופן חוטי וגם לפטופים וטלחכם באופן . ביצעתי עידכון קושחה 3.13.4 Build 110429 Rel.36959n וכיום הטווח של הראוטר וכן איכות הסיגנל קופצים ולא יציבים. בהתחלה יכולתי להתחבר ב- 300MBS בלי בעיה היום 54-במקרה הטוב. יש לציין כי רוב ההגדרות בראוטר הן הגדרות בררירת המחדל.

אשמח לשמוע עצות.

אילן

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

היי אילן

1. אתה יכול לנסות. אני אישית כרגע לא עובר כי הבעייה סודרה (הייתי מחובר על IP מאוד ישן ולא חדש).

מחובר על L2TP עם (ב1.90 ש"ח בלבד) ועובד בסדר גמור לטעמי.

2. עדיף להישאר עם הhostname hot.bezeqint.net מה שיש לך כיום.

3. טרם יש לי ניסיון עם הראוטר שלך, אך מכיוון שהוא נפוץ חכה לתשובות של חברי פורום אחרים או שתתקשר לתמיכה של TP-LINK.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אהלן,

אני חווה בעיה דומה. אני על 12MB, הוט+בזק בינלאומי MPLS.

במהלך הבוקר-צהרים הגלישה שלי מהנה לחלוטין אבל ברגע שמגיעים לשעות הערב כל האינטרנט עובר למצב גסיסה ואפילו לראות סרטונים ביוטיוב הוא תהליך מייגע של לחכות להמתנה. השאלה שלי היא האם כל מי שפתאום הכל נהיה אצלו בסדר גמור (ראוטר, חבילה וכו') ניסה לבדוק את המהירות שלו בשעות שונות?

הנה כמה בדיקות שנעשו בסביבות השעה 22:00

speeds.png

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בזב"ל שמים זין על חיבור ללא חייגן שלהם כבר המון המון זמן.

איטיות מחרידה.

עומסים בלתי נסבלים.

וב3 בלילה כמו שעון חנק מוחלט עד בערך 4+ עקב פעילות מסוימת.

אין עם מי לדבר.

לאף אחד שם לא איכפת.

המלצה שלי, תברחו מבזב"ל מהר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בזב"ל שמים זין על חיבור ללא חייגן שלהם כבר המון המון זמן.

איטיות מחרידה.

עומסים בלתי נסבלים.

וב3 בלילה כמו שעון חנק מוחלט עד בערך 4+ עקב פעילות מסוימת.

אין עם מי לדבר.

לאף אחד שם לא איכפת.

המלצה שלי, תברחו מבזב"ל מהר.

אני עכשיו בבזק על 2.5 ובהוט על 12 . מ2 בלילה עד 8-9 בבוקר האינרטנט טס(12 מגה), האיטיות במיוחד בשעות היום באתרים מחו"ל

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

א) בלילה תמיד זה יהיה עדיף על שעות היום, ובטח מול שעות העומס.

ב) אין לך מושג איזה חנק יש על האינטרנט שלך, גם בלילה, ביחס לחיבור טוב.

כנראה שכל מה שאתה עושה זה מוריד HTTP משרת מהיר, או הורדות של פרקים חדשים בסדרות פופולריות עם מיליון SEEDERS.

בזב"ל בחיבור ללא חייגן בכבלים הוא אחד החיבורים האיטיים ביותר שיש בגלל הגדרות ותחזוקה מהגרועים שיש.

וזאת עובדה!

נדמה לך אחרת? אתה חי באשליות.

שיהיה לך בהצלחה עם האינטרנט שלך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

טוב, רציתי להתקשר אליהם (בזק בינלאומי) אחרי החג (ראש השנה), אבל אז קרה משהו מוזר - המודם התאפס, ומאז נראה שהחיבור לחו"ל תקין.

בדקתי פעמיים ב Speedtest, ואני מקבל תוצאות הרבה יותר סבירות וקרובות ל 12Mbps שיש לי.

גם עכשו אני בדיוק מוריד קובץ מסויים (משרת שיתוף קבצים), וקצב ההורדה שלו שואף למקסימום.

אני לא יודע מה הם עשו או מה השתנה, אבל כרגע המהירות נראית סבירה הרבה יותר. כמובן שצריך לבדוק את זה יותר לעומק, כי יכול להיות שהם רק נתנו יותר גישה/רוחב פס למקומות מסויימים. ולשאר העולם רוחב הפס עדיין מינימלי. יכול להיות ששיחת הטלפון שעשיתי אליהם שינתה משהו ויכול להיות שזה סתם מזל.

בקשר לחיבור בלי חייגן - לפי הבנתי העסק עובד ככה: ספק האינטרנט מקצה קבוצה של כתובות IP ששייכות לו ונותן אותה לספק התשתית (הוט במקרה שלי). כאשר ספק התשתית מזהה שמודם השייך ללקוח מסויים שמוגדר ללא חייגן מתחבר, הוא נותן לו כתובת ממאגר כתובות ה-IP המתאימות לספק האינטרנט של הלקוח (יש למעשה ניתוב של ספק התשתית לחיבור האינטרנט של ספק האינטרנט). למעשה ספק האינטרנט לא יכול בכלל לפקח מי מתחבר אליהם בחיבור כזה ולא יכולים לשלוט על שום פרמטר של התקשורת, ולפי מה שהבנתי לא ממש אכפת להם מהלקוחות שמחוברים כך. לפיכך הלקוחות האלה בד"כ מקבלים את החיבור הכי גרוע והכי איטי. היתרון היחיד בזה הוא שלא צריך להגדיר חייגן בצד הלקוח.

כרגע שלקוח מחובר עם חייגן, ספק האינטרנט יודע בדיוק מי התחבר ואז הם יכולים לשלוט על פרמטרי התקשורת שלו. החיסרון היחיד של שיטה זו - יש צורך בהגדרת חייגן בצד הלקוח. מסתבר גם שלחלק מהראוטרים יש בעיה של התנתקות מהחייגנים האלו או שהם בכלל לא מצליחים לחייגן שרת ה L2TP של ספק האינטרנט (לא יודע למה, גם לי זה קרה כמה פעמים).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עדכון:

בימים האחרונים יש לי בעיה בגלישה לאתר מסויים בחו"ל. בדקתי את האתר מול 2 רשתות אלחוטיות אחרות (אחת עם חיבור ל-012 ואחת עם חיבור לנטויז'ן), והכל עובד כמו שצריך כאשר גולשים דרך חיבורים אלו. דרך החיבור שלי בבזק בינלאומי יש בעיה.

התקשרתי שוב לתמיכה הטכנית של בינלאומי, ושם, לאחר שעה של דיבורים, המתנות, השתלטות מרחוק על המחשב שלי ועוד, התברר שהפתרון הוא מעבר לחבילת - לאחר שהמוקדן בתמיכה העביר את המשתמש הזמני שהוא יצר עבורי לחשבון , הכל עבד כמו שצריך. הבעיה היא שהמחיר שהוא ביקש לחבילת הגיימר הוא 25.90 ש"ח לחודש, כאשר עכשו אני משלם 29.90 לחודש ל 12Mbps, כלומר לשלם פי 2 כדי לקבל את המהירות שאמורים לקבל. הוא העביר אותי לשירות לקוחות, ולאחר ויכוח של 10 דקות, המוקדנית טענה שאין מה לעשות וזה המחיר, ושבכלל אני כבר עכשו משלם מחיר מאד זול ל 12Mbps. התחושה הייתה של "יש לך מחיר זול לאינטרנט, אז אל תתלונן על שום בעיה". אני מאד עצבני, וכבר לא יודע מה לעשות.

נראה לי שאני פשוט אכתוב למשרד התקשורת על הרמאות הזו, ונראה מה יקרה. אולי אם נצליח לארגן קבוצה גדולה מספיק של אנשים שסובלים מבעיה זו, נוכל לחולל שינוי כלשהו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

איתי בזב"ל סיכמו מחיר אחד בטלפון (אחרי הרבה שיכנועים) ובסוף גבו ממני הרבה יותר.

אחרי ששלחתי להם 3 פקסים של בקשה לניתוק התקשרו אלי באיחור של שבוע ושיקרו לי שאני כן בהתחייבות.

אחרי שהתעקשתי שאני לא בהתחייבות הם "ביררו" ומצאו שהדבר "נכון", והבטיחו לנתק מיד.

אחרי שבוע מתקשרים אלי שוב בקשר לבקשה שלי לניתוק ומסתבר שאני עדיין לא מנותק.

איימתי בתביעה ואחרי יום קיבלתי מייל שאומר שהשירות ערך מוסך לדואר בוטל.

אני הולך להגיש תביעה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...