Gorila Glass? גורילה דרעק! - גאדג'טים ומובייל - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Gorila Glass? גורילה דרעק!


lev-27

Recommended Posts

קודם כל מסך גורילה לא אומר שאם הוא יפול, לא יקרה לו כלום והוא יקפץ לו לצד השני, הוא כולה ממוגן נגד שריטות קלות, זה הכל.

לגבי תיקון?

איפה קנית את המכשיר? הייתי מציע לך להתחיל משם, לקבל הצעת מחיר, ועל הדרך לבדוק את כישוריך בהחלפת אלקטרוניקה עדינה.

אתה רואה משהו? כתמי אור כלשהם?

סדר גודל עלות לרכישה עצמית:

http://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p5197.m570.l1313&_nkw=htc+desire+screen&_sacat=See-All-Categories

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם זה באמת היה גורילה גלאס ,המסך לא היה אמור להתנץ מגובה של 30 סנטימטרים

הכל עניין של מזל וזכוכית היא עדיין זכוכית - אפילו אם היא גורילה. חבלה של פינה חדה של אבן אפילו מגובה נמוך או נפילה בזווית לא מוצלחת יכולה לרסק כל פאנל זכוכית.

ראיתי אייפונים שורדים יותר מזה ..

רשמית אפל לא אומרים איזה סוג זכוכית בדיוק יש באייפון. למעשה מותקנת שם זכוכית קסומה שמחושלת על ידי הגמדים שחיים מתחת להרי האש. הדרך היחידה לשבור זכוכית של היא עם הפטיש של ת'ור.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אומנם אתרים מצהירים דבר אחד ואחר, אך עד שאתה לא בודק באתר רישמי ויקיפדיה וGSMARENA הם סתם רוח לצד מידע רישמי. לדוגמה קלאסית אני קניתי OPTIMUS 2X מבחור פרטי לא מזמן במצב חדש וב-GSM רשום שהמכשיר תומך 850 בשבילי בחברת פלאפון ולמעשה הוא לא תומך. עכשיו אני "תקוע" עם מכשיר בעל תמיכה חלקית והוא לא קולט בחורים בארץ. מובן?

אם יש לך ידיים קנה קיט של דיג'יטייזר בדומה לאייפון, פרק את המכשיר ותתקין חדש. אם אין לך כישורים זה נהפך לקצת יותר מורכב כי זה לא בהכרח משתלם. המכשיר שלך עולה היום בשוק היד"ש 1000 ש"ח בערך ותיקון לרוב במינימום יעלה 400 שזה קרוב ל-50% מערך המוצר ובדומה לרכב- טוטאלוס= חצי מערך המוצר ולא נראה לי שווה תיקון (מאוד תלוי במוצר, אך כאן נראה כי אין טעם לשלם על תיקון.).

למען הפרוטוקול, כל אדם שלמד "חומרים" במכללה/אוני' יודע שעם העליה בקשיות (קשיות= יכולת לחדור לתוך החומר, לדוגמה משהו חד שמתיימר לחדור ולשרוט את המסך במקרה שלנו) עולה גם רמת הפריכות של החומר וכך הוא יותר שביר בפני זעזועים ומכות. זאת אומרת שמספיקה המכה הכי קטנה בעולם כדי לשבור דיג'יטייזר (זכוכית) עם רמת קשיות גבוה. זה ממש על קצה המזלג ואם זה מעניין אותך תעלעל בנושא ברשת ובתורת החומרים.

מעבר לכך, משתתף בצערך... :-\

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...