עבור לתוכן

קבלת מחשב נייד משומש במקום חדש. מה עושים?! (אתר GET IT)

Featured Replies

פורסם
  • מחבר

עדכון למתעניינים:

נמאס לי מכל החארטות שמורחים אותי אחריי שנאמר לי פעם אחת בשיחה טלפונית עם מוקדנית כי בתקווה שאקבל את הכסף חזרה עד ל-31.10 תחילת השנה הלימודית באוניברסיטה (כשאני בכלל התחלתי ללמוד במכללה ב-1.9. :kopfpatsch: המקום בו אני לומד לא נחוץ לצורך הסיפור כאן.). אחרי השיחה הזו ודיבור קליל עם דודי וחבר שתבע "בקטנה" חנות קטנה אחרת הגעתי למסקנה שאני הולך עד הסוף ותובע בתביעות קטנות וכך עשיתי. שלחתי בדואר רשום את הכתב תביעה אחריי נסיון כושל לשלוח דרך מערכת "נט המשפט" את הכתב תביעה. אתר דפוק שלא תומך דפדפנים מודרנים מלבד IE7. מלבד זה ניסיתי גם להגיע אליהם בחיפה עם DOK ולהדפיס שם, אך הם לא מדפיסים... :pissed: .

קיבלתי היום את האגרת תביעה על סה"כ 50 ש"ח (תובע בגין 5K שזה כולל את המחשב ועוגמת נפש) שאותה אשלח מחר ועכשיו רק נותן להמתין לזימון למשפט.

מעבר לכך את הלפטופ אספו ממני ב-18.10 ושיהיה להם בכיף איתו...

בכל אופן, משם אני יותר לא מתכוון לקנות ומזהיר כל מי שאני מכיר מקניה משם. בזיון של רמה, בזיון של שירות!

העדכון הבא ככל הנראה יהיה אחריי המשפט בתקווה לזכות בו ולצאת עם הסכום שתבעתי עליו, או לפחות רובו.

המשך יבוא... ;)

  • תגובות 72
  • צפיות 12.8k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

אני ממשיך לעקוב :)

פורסם

אין בעיה עם GET IT. הבעיה היא הספק ואני מקווה שאותו אתה תובע. מיהו בדיוק?

פורסם

מעקב

פורסם

דבר ראשון, בהצלחה עם התביעה.

דבר שני, אם כבר החזרת את המחשב לחנות, אני מקווה שצילמת הוכחות לטענות שלך (הלחצנים, תאור המחשב, השם "קובי" ושאר הטענות שלך), שיהיה לך יותר קל להציג את הנושא ויתן לך יותר אמינות.

פורסם

כמו שצריך! בהצלחה בתביעה!

אני לא רואה דרך אחרת שבה יכלת לפעול.

לדעתי אתה צריך להוסיף להם כמה ביקורות רעות בכל אתר שאתה מכיר ברשת (אחרי המשפט כמובן).

  • 7 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

שלום רב

מעוניין ליצור קשר עם ERL , אני בתביעה נגדם בדיוק באותו עניין ויעזור לי מאד תצהיר ממנו.

ERL בבקשה צור קשר איתי במייל AVIRAMB5@WALLA.CO.IL

חברי הפורום האחרים שיכולים ליצור עימו קשר מתבקשים לעזור, המשפט בעוד כשבועיים.

בנוסף אחרים שנתקלו באותו עניין מוזמנים להתקשר ונעזור אחד לשני.

תודה רבה

פורסם

מעקב

פורסם

בהצלחה לך הייתי עושה בדיוק אותו דבר ומחכים לשמוע לגבי עדכונם,אגב לא הבנתי שלחת להם מכתב טרם נקיטת הליכים שמפטיים???והאם קיבלת תגובה כלשהיא בנושא?

פורסם

כן ירבו אנשים כמוך שהולכים עד הסוף!

פורסם

תקרע אותם אחי!

ואני מקווה שתצליח לעשות מהם דוגמא רצינית לכל מי שמזלזל באינטלגנציה של הלקוחות.

פורסם
  • מחבר

קצת באיחור, אבל עידכון: (למעוניינים לקצר, קפצו לפיסקת "המשפט עצמו")

לאחר שליחת הכתב תביעה והאגרה (50 ש"ח) קיבלתי זימון לתביעה- 6 למאי (לטווח של חצי שנה מיום קבלת הזימון). הימים חלפו והגעתי למשפט מוכן ומזומן לקרב.

המתנתי בכסאות בחדר, כאשר בשלב מסוים השופטת שאלה אותי לאיזה זימון באתי ומה שמי. ביצעה חיפוש זריז במחשב ונאמר לי שהמשפט שלי נדחה ל-18 לחודש. אני הייתי באותו הרגע- :pissed: מכיוון והמשפט הזה מתבצע על חשבון הלימודים שלי ועל חשבון זמן העבודה של אימי שבאה איתי לתמוך בי. השופטת שאלה אותי אם לא התקשרו אליי מבית המשפט להודיע לי על דחיה ועניתי שלא וכנ"ל הנתבע היה צריך להודיע לי.

מסתבר שלצד המייצג את הנתבע היה ניתוח עיניים והוא העביר דחייה באופן בהול לבית המשפט.

השופטת אמרה לי שעל כך שבאתי וביזבזתי את זמני ולא יודעתי על הדחיה אני אפוצה בהתאם במשפט עצמו.

כאשר חזרתי הבייתה ובדקתי את התא דואר התגלה לי מכתב מבית משפט שנאמר לי שיש לי דחייה למשפט :facepalm: כשבעצם המכתב נשלח אליי ב-2 למאי (יום רביעי, ומי כמוכם מכירים את הדואר בארצנו).

המשפט עצמו:

הגעתי מרוט עצבים "לכסח" את הנתבע ולסיים עם הסיפור הזה שנמתח יותר ממסטיק. המתנתי בכיסאות בחדר משפט למעלה משעה עיכוב. לפניי היה תביעה של איזה אחת שהייתה מעורבת בתאונת שרשרת והתביעה שלהם הייתה ארוכה וכנראה שעצבנה את השופטת.

המשפט שלהם נגמר והגיע תורי לעלות. השופטת מעלעלת בדפיי המקרה ומציעה לנו לגשת לגישור (עד עכשיו לא הבנתי לגמריי מה מתבצע שם), ואז במחשבה שניה מציעה לחתוך ולסיים את התביעה במקום ע"י כך ששואלת את צד ב' הנתבע, האם מקובל עליו (מתנגד או לא) כי סה"כ התביעה יהיה 250 ש"ח. אני חצי מרים גבה על האופן הזה שהתביעה התנהלה, שלא היה לי זמן להתבטא וככה חתכו את כל המקרה ומבקש רשות לדבר. אמרתי את הטיעון שלי ולאחר שהשופטת אמרה שזה לא מספק ולא סיבה אמיתית ותופסת, שלפתי את "הג'וקר" שלי והוא שבאתי גם קודם לכן. בעקבות זה הסכום עלה ל-400 ש"ח.

צד ב' הציע לתת לי את הסכום הנ"ל בזיכוי באתר GET-IT ונענתי בשלילה עקב כך שנעקצתי שם בעבר ולא רציתי להתעסק עם המעצבנים האלה יותר. השופטת צידדה בי והסכימה איתי והובטח לי שחודש מהמשפט אני צריך לקבל את הסכום בצ'ק.

כעת אנחנו בתאריך 16.6 ואני צריך לקבל את הסכום ב-18.6 ומשום מה יש לי תחושה שאני גם לא אראה את הכסף בתאריך היעד ואז נתחיל לברר ולדבר שום פעם עם השירות לוקחות.

*סיבות שלא ניצחתי בתביעה הזו כמו בתיכנונים שלי ויצאתי עם סכום מכובד יותר:

היה לי בלבול קל בקטע של שליחת התביעה, הכתב תביעה היה מוכן מזמן, ושלחתי אותו בדואר רשום לבית משפט עם בקשה לתשלום אגרה. שילמתי את האגרה והייתה לי תחושה שברגע שאני משלם את האגרה מתבצעת "אקטיבציה" וזה מפעיל את התביעה. חודש ימים כמו מטומטם הבנתי שלא קיבלתי שום דבר בתיבת דואר על זימון והתקשרתי לנסות לברר מה הולך, ומכיוון ושירות לקוחות לא ממש קיים ונציגים בטלפון מלבד של האתר לא קיימים, דיברתי עם נציגיי האתר שאמרו שהם לא בטוחים מה עליי לעשות, אך ככל הנראה אני צריך לשלוח את הטופס אגרה כדי שיראו בבית המשפט ששילמתי את האגרה ואני אקבל זימון, וכך היה- קיבלתי ימים ספורים אחר"כ זימון ל-6 למאי כמו שנאמר מעלה.

קצת לפני ששלחתי את התביעה קיבלתי בהוצאות החודשיות של האשראי זיכוי מGET IT באיחור של חודשיים (! :o ) מרגע הביטול עסקה.

זאת אומרת שהגעתי לתביעה לאחר שכבר קיבלתי את כספי חזרה ותבעתי על עוגמת נפש ופגיעה באורך החיים הקיים (מחשב זה דבר מאוד מרכזיי בחיי ועוד הרבה דברים ששפכתי בטיעון שלי).

השופטת ככל הנראה חשבה לנכון שהפגיעה הזו שווה 250 ש"ח ועוד 150 ש"ח טרחה של הגעה בתאריך המקורי (סכום כולל של 400 ש"ח כמו שנאמר קודם לכן).

מכל הסיפור הזה היו לי הרבה בילבולים ונקודות תהיה, למידה רבה על מערכת המשפט העקומה במדינתנו שלא מפעילה שירות טלפוני נורמאלי ובעיקר הבנה על המקרה האישי שלי שבדיעבד, כל הזמן והמסכת שעברתי בשביל כולה 400 שקל לא הייתה שווה את זה לדעתי. אבל בסופו של דבר הלכתי (בעיקר) למען הצדק ואני מקווה שאיך שהוא אולי זה מעט יישר אותם (סקפטי מאוד לגביי זה).

אם לפחות הצלכתי להבהיר פה את התהליך שבתביעה קטנה (שלא מסובך מדי) ואנשים פרטיים יבצעו זאת יותר ולא יחזרו לסדר היום על כל מקרה דומה לשלי ובכלל, אולי נזכה פה לשירותיי לקוחות נורמאלים וכאן, ביצעתי את שירותי לציבור! ;)

על כל שאלה, תהיה, בעיה שקשורה לנושא אתם מוזמנים לשאול חופשי ואנסה לעזור לכם. אלו היו ה-2 סנט שלי בנושא הזה. :xyxthumbs:

נ.ב-

אני מניח שהעדכון האחרון בת'ארד הזה יהיה על קבלת הצ'ק. צפו לעדכון בקרוב... ::)

פורסם

אתה מי תבעת, GET IT?

פורסם
  • מחבר

בהחלט! זה שהאתר עצמו עובד בצורה מבולגנת לא אומר שאני צריך לחפש את הספק שלהם (במקרה הזה-הם). האתר אומנם הוא פלפורמה לסוחרים, אבל הליך הסגירת תשלום, מתבצעת מולו בשונה מלדוגמה איביי שהאתר הוא תשתית לסוחרים, ואתה יוצר קשר אישי עם המוכר. ב-GET-IT אתה מדבר מול הספק? לא, אתה מדבר מול האתר/חנות עצמה(גט-איט). זה לא תפקידי לגלות ולעשות בלשות שרלוק הולמס מי הוא הספק. אם הספק שלהם דפוק- מחויבותם לטפל בפאק הזה.

אגב, גם הנציג שלהם בתביעה שבכלל לא היה זה שעבר את הניתוח (אז למה המתנתי? :nixweiss: ) לא ידע מטעם איזה גוף הוא בא כי החברה בנויה בצורה עקומה ומוזרה ומבולגנת.

פורסם

האמת שכן, כל ההודעות ששלחתי באתר ב GET-IT הגיעו לשירות לקוחות של הספק (סיוריוס) וממנו קיבלתי "תשובות".

הספק אגב רשום בדף המוצר.. לא צריך שום עבודת בלשות..

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים