עבור לתוכן

שירות של DELL ישראל

Featured Replies

פורסם

חוויה חיובית:

קניתי בשבוע שעבר שני מסכי u2311h ב-KSP. חיברתי אותם בבית לאותו מחשב (אז 5850HD ומאוחר יותר 6970HD), והבחנתי מיד בהבדלי צבע/בהירות. החלפתי בין הכבלים, בין החיבורים לכרטיס המסך אבל ללא ההשפעה.

היום התקשרתי ל-KSP שהפנו אותי לתמיכה של DELL. אחרי שיחה קצרה של 5 דקות הודיע לי הנציג שתוך 24 שעות יתקשרו אלי כדי לתאם החלפת מסך שיגיע אלי הביתה.

אחלה שירות!

פורסם
:xyxthumbs:
פורסם

מחזק בעוד חוויה חיובית:

ברשותי היה מסך מסוג 2209WA שלא רצה להדלק יותר, אחרי כשנתיים וחצי של שימוש (כנראה בעיה בחיבור כניסת מתח רשת\שנאי).

תיאמו איתי הגעת טכנאי והוא הגיע עם U2311H חדש באריזה (כנראה עקב חוסר ב-2209..) ופשוט החליף מסכים..

נראה לי שמעכשיו אני קונה רק DELL :yelclap:

פורסם

לעסקים זה בכלל שירות ברמה.

אני לאחרונה קונה רק מחשבי ומסכי DELL לחברה.

בשרתים, קונה גם HP.

פורסם

זה טוב ויפה, אבל לפי מה שאני מכיר, פירוש הדבר שבשני המקרים שתוארו, מדובר על רכישה מיבואן רשמי, כאשר קונים מיבוא מקבילי הסיפור גורר קצת יותר טרטורים.

פורסם

אין יותר ייבוא מקבילי של מסכי DELL בארץ.

פורסם

אז כל החנויות שמוכרות DELL בארץ עובדות עם יבואן הרשמי?

באמת כל הכבוד לשירות של DELL!!!! :yelclap:

פורסם

רוב החנויות שמוכרות ללקוחות קצה עובדות עם אחד משני היבואנים הבאים: CMS או Computer C-Data. יש יבואנים נוספים שעובדים עם לקוחות מוסדיים (בינת, אומניטק, עוד כמה שאני לא זוכר, ויעל פתרונות בעצמם).

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים