האם מותר לUPS "לטפל" במשלוח במחיר מופקע בלי אישור הלקוח? - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

האם מותר לUPS "לטפל" במשלוח במחיר מופקע בלי אישור הלקוח?


ychig

Recommended Posts

אחותי הזמינה ב72.5 דולר,המשלוח הוא בחינם דרך UPS.

המע"מ בערך 40 ש"ח(אין מכס), UPS ביקשו 240 ש"ח על המע"מ + דמי טיפול שונים.

האם מותר לUPS לקחת אחריות בטיפול המשלוח במחיר כל כך גבוה בלי אישור הלקוח?

למה שלא יביאו איזה הילר שיעביר אנרגיות טובות למשלוח ב90000 דולר וזהו?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

סביר להניח שרשום איפשהו בצורה מפורשת שמותר להם. ככה זה תמיד. בגלל זה מוצרים לא מאוד יקרים עדיף להוביל בדואר רגיל ולא UPS/FEDEX/DHL, ואפילו לא דואר אקפסרס (EMS) שגם חשוף לעמלות, אם כי מופחתות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

סביר להניח שרשום איפשהו בצורה מפורשת שמותר להם. ככה זה תמיד. בגלל זה מוצרים לא מאוד יקרים עדיף להוביל בדואר רגיל ולא UPS/FEDEX/DHL, ואפילו לא דואר אקפסרס (EMS) שגם חשוף לעמלות, אם כי מופחתות.

מה שמו של הדואר "הרגיל"?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא אמרתי "צ'ק פתוח". אמרתי שהזכות לגבות עמלה חייבת להיות נקובה בתנאי השירות שלהם, כמו גם גובה העמלה.

אני בטוח שאם תדבר איתם הם יספקו לך פירוט מלא של כל העמלות וגם את המקום שבו מפורט התעריפון שלהם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...