חייב עזרה דחופה, קניתי GTX570 הבוקר ותראו מה גיליתי.... - עמוד 4 - כרטיסי מסך - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

חייב עזרה דחופה, קניתי GTX570 הבוקר ותראו מה גיליתי....


kastro

Recommended Posts

עץ בן שבוע ועדיין אין תגובה מ TMS זו כבר נורה אדומה, kastro אולי כדאי שתשנה את הכותרת למשהו יותר

אינפורמטיבי כמו "האם GTX570 interface OC version שמוכרת TMS הוא refurbished?"

מה שיגרום בתורו לחשיפה מוגברת לעץ ולתגובה מצד TMS

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 59
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

אני לא יודע איך ב-TMS או ב-RMS , לא היה לי איתם ניסיון אבל ב-KSP כאשר אתה קונה מוצר כלשהו הם בעצמם מציעים לך לבדוק את המוצר בחלון של המחסן במקום , יש אפילו דף מודפס ברור ליד החלון של המחסן בו האנשים מקבלים את המוצרים שקנו וגם בדף רשום , אנא בדוק את המוצר לפני עזיבתך , ולדעתי זה דבר נכון , ישר בחנות לפתוח את המוצר במקום , לבדוק , אם הכל בסדר , לפחות מבחינה ויזואלית אז יפה , אם לא אז במקום מראים למוכר את הבעיה ומטפלים במקום , לפחות זה חוסך ריצות מיותרות , לדעתי כל החנויות צריכות לעשות כך , ואם לא החנויות אז הקונים בעצמם צריכים לקחת יוזמה , לפתוח ולבדוק כל מוצר אשר הם קונים לפני שעוזבים את החנות :xyxthumbs:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חברים לא נעלמתי,

יצאתי לחופשה של כמה ימים בצפון ואתמול חזרתי.

אז ככה, לעניין חיבור המסך, חברתי את המסך בדיוק כמו שצריך.

מסתבר ש- אצלי לא עובד במסך ברזולוציות הגבוהות של אלא רק הרגילות של הבדיקה. העניין זה נפתר בלי שום קשר לכרטיס הנ"ל או לאסוס. עם העניין הז אני יכול לחיות.

מישהו פה ביקש ממני שאצלם את כרטיס האסוס ואיך הוא יושב בתוך המארז. מבטיח בימים הקרובים להעלות של הכרטיס.

אני שמח שהשרשור שלי גרם אולי לכמה אנשים להיות יותר ערניים בקנית מוצר חדש. כנראה שחייבים לאור הדברים שעברתי.

ואני שוב חוזר, מאד יוכל להיות שנמכר לי כרטיס חדש ב-TMS . לי אישית נראה שכרטיס שהורידו ממנו מדבקות בגבו, משהו עבר עליו, ולכן החזרתי את המוצר.

יכול מאד להיות שאני טועה אבל זאת ההרגשה וככה פעלתי.

לילה טוב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חברים לא נעלמתי,

יצאתי לחופשה של כמה ימים בצפון ואתמול חזרתי.

אז ככה, לעניין חיבור המסך, חברתי את המסך בדיוק כמו שצריך.

מסתבר ש- אצלי לא עובד במסך ברזולוציות הגבוהות של אלא רק הרגילות של הבדיקה. העניין זה נפתר בלי שום קשר לכרטיס הנ"ל או לאסוס. עם העניין הז אני יכול לחיות.

מישהו פה ביקש ממני שאצלם את כרטיס האסוס ואיך הוא יושב בתוך המארז. מבטיח בימים הקרובים להעלות של הכרטיס.

אני שמח שהשרשור שלי גרם אולי לכמה אנשים להיות יותר ערניים בקנית מוצר חדש. כנראה שחייבים לאור הדברים שעברתי.

ואני שוב חוזר, מאד יוכל להיות שנמכר לי כרטיס חדש ב-TMS . לי אישית נראה שכרטיס שהורידו ממנו מדבקות בגבו, משהו עבר עליו, ולכן החזרתי את המוצר.

יכול מאד להיות שאני טועה אבל זאת ההרגשה וככה פעלתי.

לילה טוב.

טוב שעכשיו ראיתי את כל מה שכתבת פה

נראה לך שכרטויס מסך היה משומש?

קיבלת יחס מעולה בחנות ואתה עכשיו מסנה לרמוז שכרטיס מסך היה משומש? על בסיס מה אתה טוען את זה? הוצאתי לך עוד כרטיס מסך זה וראיתה שגם הוא בלי מדבקה?

נראה לך שיש ULTRADURABLE - משומש?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עובד של - RSM. :) כרגיל מנצל כל הזדמנות לעקוץ.

1 - תגובה מאוד בוגרת מצידך מר קיריל.

2 - על ידי הכחשת המקרה וציון הULTRADURABLE הסופר משובח והמהמם של GB עם שירות הלקוחות שלך לא הוכחת פה שום דבר, משומש או לא משומש כרטיסי המסך הנמכרים בTMS מגיעים ללא מדבקות אשר בבירור הודבקו עליהם בתהליך הייצור.

אז עד עכשיו נמנעתי מלהתערב והמתנתי לתגובתך ולכן אשאל שוב, איך זה שכרטיסי מסך מגיעים עם סימן מדבקה (דבק) עליהם, מדבקה שהודבקה עליהם במפעל ולאחר מכן הוסרה? והאם אתה יכול להתחייב שבכרטיסי המסך לא נעשה שום שימוש וכשהלקוח מפעיל אותם במחשבו האישי לאחר פתיחת הקופסא הוא למעשה מפעיל את הכרטיס בפעם הראשונה מצאת המפעל?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קודם כל חברתינו לא עוסקת ביבוא מכל סוג שהוא כי אנחנו לא מאמינים שזאת שיטת עבודה נכונה, אנו בונים מערכות יחסים חזקות מול היבואנים הגדולים בארץ וכך נהנים ממחירים ותנאיי שירות טובים בשונה מכמה מהחנויות המומלצות בפורום.

במקרה הנ"ל קיבלנו תמיכה מלאה מהיבואן שזיכה אותנו בסכום מלא על הכרטיס ולכן אנחנו יכולים להעביר את השירות הטוב הזה ללקוח קצה בשונה ממישהו שמביא מוצרים במקביל ולא מעונין לספוג את עלות הכרטיס במקרה שהלקוח התחרט.

חנות נמדדת על איך שהיא מתמודדת כשהלקוח לא מרוצה מהרכישה ולא כשהכל רץ חלק, לא יכול להיות מצב של 100 אחוז הצלחה עם כל לקוח ותמיד יהיו כאלה שלא מרוצים וכאן נמצא ההבדל בין חנות איכותית ולא חנות ששוכחת את הלקוח ברגע שהיא מקבלת את הכסף.

לגבי הכרטיס המדובר, המספר הסידורי של הכרטיס הינו SN112801067812 כלומר הכרטיס יוצר בשבוע ה-28 של שנת 2011.

כלומר הכרטיס יוצר בסוף חודש יולי ונמכר ללקוח בחודש אוגוסט, פרק זמן זה לא מאפשר לו להיות REFURBISH גם אם הכרטיס היה רוצה בכך בעצמו! ( או שהכרטיס יוצר מלכתחילה מתוקן :-) )

למי שלא הבין , מרגע היצור עוברות לפחות כמה שבועות עד שהכרטיס יגיע לארץ עקב זמני שילוח, שיחרור מהמכס וכו.

הכרטיס נרכש מיבואן רשמי של ג'יגה-בייט בארץ והנושא הועבר לטיפולו, מה שכבר נוכחנו לדעת שכל הכרטיסים במשלוח זה הגיעו עם הסימן המדובר.

היבואן שלח מייל לג'יגה-בייט כדי לקבל הסבר על הסימן ונעודכן על כך בהמשך.

במקרה הנ"ל אינני מסכים עם הלקוח שישר פתח את הת'רד הזה בלי לברר את העניין לעומק וכתוצאה ניסה לפגוע במוניטין שלנו.

עם כל זה אנו לא כועסים עליו כי לפי מה שקורה בשוק שעוקצים לקוחות על ימין ושמאל יש סיבה שהוא מיהר להתלונן בפני חברי הפורום ואנו מנסים לשנות את המצב הגרוע הזה ולהראות שיש חנויות הגונות בארץ.

אני חושב שהוכחנו עוד פעם שרכישה ב-TMS הינה רכישה בטוחה ואם הלקוח לא מרוצה מהקניה נעשה כל שביכולתינו כדי לרצות אותו גם אם זה בצורה של החזרת כספו.

אני בטוח שהלקוח שפתח את הת'רד יהיה לקוח שלנו בעתיד למרות שאת הכרטיס הספציפי הזה רכש במקום אחר.

לגבי טיב המוצרים שאנו מוכרים אין צורך לפרט כי כבר הוכחנו שאנו עובדים עם יצרנים מהמדרגה הראשונה בתחום ומוצר מתוקן/משופץ אינו אפשרות בחנות שלנו.

אשמח אם אנשים שלא רלוונטים לנושא הזה ימחקו הצהרות על טיב המוצרים שאנו מוכרים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כמו שתגובות המשתמשים האחרים נשארות פה כך גם תגובתך בנושא נשארת פה. כל תגובות הספאם וההשמצה אשר לא צריכות להיות פה יעלמו.

אני משאיר את הדיון הזה פתוח וממתין לתגובת היצרן בנושא.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חברי הפורום שום פעם שלום.

זאת ההתכתבות בין היבואן לבין היצרן

Mail alex

Hi ,

On the 26th of July we got from you 40 Pc’s of N570OC13I. ( Invoice NIV1105062 )

On the back of the cards there is a mark of glue or a sticker that was taken off or something that I don’t know.

Many clients think that the cards are refurbished because of the mark, can you please explain what is the reason for that mark.

Attached photos of one card.

Thanks

Mail gigabyte

Dear Alex,

I just check with our product manager.

These mark of glue is soldering flux.

In manufacturing process, all of PCB will have got SMT process to put all these small component into their location.

After that, PCB will put in a belt and enter solder pot to sold all these small components.

Base on it’s No-Pb manufacturing process, the sold melting temperature is higher.

So we will put soldering flux into PCB to mark the sold area.

When PCB enter solder pot, the soldering flux could help lower down melting temperature, and then make all component fixed in PCB.

So it’s the soldering flux image.

I guess maybe the process do not clean the flux so perfect, but it comes from normal manufacturing process indeed.

Please kindly help us explain to end user.

אשמח אם מישהו שמבין באלקטרוניקה יתרגם את זה לעברית כדי שלא יהיו טענות שאנחנו תירגמנו את זה בצורה לא נכונה.

ניתן להבין בבירור שהכרטיסים הגיעו עם הסימן מהיצרן ולא הייתה שום מדבקה שהוסרה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

על פי המייל שקיבלו TMS, חברת טוענים כי סימני הדבק על גביי לוח המעגל המודפס הינו דבק המשמש בתהליך הלחמת הרכיבים ומסייע בהלחמה בטמפרטורה נמוכה יותר, דבר אשר מסייע ומונע מקרים של כשל בתהליכי ייצור. נציג החברה מציין כי הוא מניח שדבק זה אינו מנוקה בסוף התהליך או לפחות לא כולו ולכן נשארים הסימנים המדוברים על גביי כרטיס המסך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני חשבתי שנדפק לי הכרטיס הלכתי עם גיגהבייט 580 לKSP והם חשבו שאני ששמתי אחר או משהו בסגנון מאשמים בשביל להזדכות מהאחריות! הסתבר שהיה תקין מישום מה שהמחשב שלי השמיעה צפצוף פעמיים על קשל בכרטיס מסך... אחזירו לי את הכרטיס הכל עבד פיקס

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קודם כל חברתינו לא עוסקת ביבוא מכל סוג שהוא כי אנחנו לא מאמינים שזאת שיטת עבודה נכונה, אנו בונים מערכות יחסים חזקות מול היבואנים הגדולים בארץ וכך נהנים ממחירים ותנאיי שירות טובים בשונה מכמה מהחנויות המומלצות בפורום.

:lol:

קיריל , אתה לא יודע איפה אתה עובד ?

ד"ש ליומי .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...