עבור לתוכן

אנא עזרו לי!! מה עושים אם קיבלתי רכיב שונה לחלוטין ממה שהזמנתי בKSP?? ..נפתר..

Featured Replies

פורסם

שלום לכולם.

תחילה חשוב לי לציין שאין בכוונתי להשמיץ או להגיד שהרשת KSP איננה טובה או שרימתה אותי. בהחלט ייתכן ואפילו סביר שמדובר בטעות אנוש, אך בקריאה בפורומים באתר זה ומחוץ לו אני רואה שישנן לא מעט בעיות בשירות הלקוחות של KSP וסוגיות אחראיות למינהן. יחד עם זאת אני מבקש להמנע מתגובות אשר כל עניינן השמצה והבעת שנאה של הרשת.

אספתי את המחשב החדש שלי שהוזמן מאתר האינטרנט של רשת KSP השבוע, לאחר שהוא הורכב בחנות. מדובר במחשב שעולה סכום יפה מאוד.

כיוון שמצויין שם בכתב גדול שהם לא אחראים על נזק חיצוני ושצריך לבדוק טוב טוב את הרכיבים, פתחתי במעבדה את המארז ובדקתי תקינותם החיצונית של הרכיבים. מה שלא בדקתי (אני יודע שהייתי צריך אבל לא האמנתי שזה יקרה) זה שכל המוצרים זהים לחלוטין למה שהזמנתי. בפרט, לא אימתתי את דגם כרטיס המסך אשר קשה לראות אותו כיוון שמספר הדגם והלוגו פונים למטה במארז שהוא צפוף. חשוב גם לציין, שKSP לא נותנים משום מה את קופסת כרטיס המסך לאחר הרכבת מחשב, שזה דבר תמוה כשלעצמו, ואם זה היה קורה אז הייתי מגלה בקלות שזה כרטיס לא נכון.

אתמול בדקתי יותר לעומק והסתבר לי דבר נורא! כרטיס המסך שקיבלתי הוא דגם שונה לחלוטין, נמוך בהרבה ממה שהזמנתי והבדל המחיר הוא גדול מאוד, כ-1000 ש"ח לרעתי! בדקתי את החשבונית וכמובן רואים בה את הדגם שהזמנתי והוא לא הדגם שקיבלתי.

כיוון שהיום יום שבת אין לי עם מי לדבר שם, אבל אני חושש שביום ראשון אתקל בבעיות כאשר אדבר איתם.

בבקשה עיזרו לי... מה עלי לעשות ומהן זכויותי בעניין זה? לפי הבנתי יש בעיה בביטול עיסקה לגבי מחשב שהורכב כי הוא איננו מוצר מדף...

אני לא מעוניין לבטל את העסקה, רק לקבל את המגיע לי, אך אם לא אקבל זאת אינני מתכוון לוותר ובכוונתי להפעיל את מירב זכויותי על פי חוק.

מה אתם חושבים?

תודה רבה לכל המגיבים.

עדכון: בסופו של דבר הכל הסתדר בצורה די מעניינת, זו אכן היתה טעות אנוש, וקיבלתי שירות לא רע בכלל. קיראו את השרשור ותראו שחשוב לבדוק טוב טוב מה הרכיבים שקיבלתם לפני שעוזבים.

  • תגובות 43
  • צפיות 6.7k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

פורסם

ביום ראשון קח אליהם את את המחשב ותסביר את הבעיה.

פורסם
  • מחבר

ביום ראשון קח אליהם את את המחשב ותסביר את הבעיה.

תודה על התגובה המהירה!

למה לקחת את כל המחשב? מדובר בכרטיס מסך בלבד...

וגם, כמובן שזה מה שאני מתכוון לעשות, להסביר את הבעיה, אבל אני חושש מהתגובה שלהם. למה שלא יגידו לי שהחלפתי את הכרטיס?

זוהי כמובן האופציה הגרועה ביותר אבל בכל זאת היא אפשרית, לא?

פורסם

הם בדרך כלל שמים מדבקה על המארז.

כך שאם לא פתחת את המחשב וקרעת אותה, אז לא תהיה בעיה.

אבל אם פתחת את המארז, אולי הם יכולים לטעון שקיבלת את הכרטיס המבוקש והחלפת אותו בעצמך לכרטיס הנחות.

אפשר לשאול מה הזמנת ומה קיבלת?

פורסם
  • מחבר

העניין הוא שקרעתי את המדבקה עוד במעבדה שלהם כאשר בדקתי את תקינות המוצרים. לאחר מכן הסרתי אותה לגמרי.. המדבקות היו על שני הצדדים, ושתיהן הוסרו כי הייתי בטוח שהכל עובד כשורה.

הזמנתי Zotac GTX 570

קיבלתי Zotac GTS 250

פורסם
  • מחבר

בנוסף, אין להם תיעוד מסודר של רכיבים שנכנסו למחשבים שהם הרכיבו?

אני לא מבין למה חובת ההוכחה היא עלי, מדובר ברשת וותיקה עם מוניטין טוב(ברוב המקרים) ו24 סניפים בארץ..

לדעתי חייב להיות רישום מסודר כלשהו..

פורסם

אם אני זוכר טוב אני כן קיבלתי את הקופסה של כרטיס המסך,

בכל מקרה אתה סתם קופץ, קודם פנה אליהם.

המדבקות זה כסת"ח טוב, ככה הם יכולים לוודא שלא התעסקת במחשב.

אני לא מפקפק בטענותייך אבל מה מונע מבן אדם להחליף כרטיס מסך במחשב ואז לומר לא קיבלתי מה שמגיע לי?

פורסם
  • מחבר

אני לא מפקפק בטענותייך אבל מה מונע מבן אדם להחליף כרטיס מסך במחשב ואז לומר לא קיבלתי מה שמגיע לי?

אני מסכים ב100 אחוז ולכן אני קופץ לפני שבדקתי... מדובר ברשת וותיקה עם נסיון רב עם הלקוח הישראלי. הם מכסים את עצמם בכל דרך אפשרית.

בגלל זה אני אומר שחייב להיות איזשהוא רישום כדי למנוע מצב כזה של המילה שלי נגד המילה שלהם...

אני רק רוצה לדעת, במידה והחששות שלי נכונים והם יעשו לי בעיות, מהן הזכויות שלי...

פורסם

אני לא יודע בקשר לסניפים אחרים אבל בסניף אשדוד אשקלון אני בטוח שלא יעשו לך בעיות אם עבר פחות משבוע והמוצר שלהם,

גם אם הסרת את המדבקה רק בשביל לבדוק חלקים .

חוץ מזה הבנתי שכל חלק שהם מרכיבים לך הם קודם כל מעבירים את הברקוד וזה כנראה רשום להם במחשב במקרה והייתה טעות.

אני לא הייתי ממהר להילחץ קודם תלך אליהם ותבדוק מה תשובתם ואחר כך תגיד לנו איך היה.

פורסם

בעיות זה תלוי בסניף ועובדים באותו היום

ברמת העיקרון זכותך לקבל לפי חוק את מה ששילמתה אליו -בפועל גם בתביעות קטנות אתה צריך הוכחות

אולי תבוא ולא יהיו בעיות ואולי לא

בעניין רשת וותיקה ואיכותית-מציא לך לבדוק בגוגל ....

פורסם
  • מחבר

BlueWater132@ זה מאוד מרגיע לשמוע.

אני ישר חשבתי על הגרוע מכל, שיאשימו אותי שהחלפתי כרטיס כיוון שהמדבקה הוסרה.

כיוון שזו רשת בטח אין הבדל ענקי בין הסניפים.

אלך אליהם מחר ואכתוב לכם את תגובתם.

הסתכלתי על הברקוד והוא ללא ספק אומר שזה GTS250

פורסם

אני לא יודע בקשר לסניפים אחרים אבל בסניף אשדוד אשקלון אני בטוח שלא יעשו לך בעיות אם עבר פחות משבוע והמוצר שלהם,

גם אם הסרת את המדבקה רק בשביל לבדוק חלקים .

חוץ מזה הבנתי שכל חלק שהם מרכיבים לך הם קודם כל מעבירים את הברקוד וזה כנראה רשום להם במחשב במקרה והייתה טעות.

אני לא הייתי ממהר להילחץ קודם תלך אליהם ותבדוק מה תשובתם ואחר כך תגיד לנו איך היה.

יש באשדוד או באשקלון מעבדה?

או שכשאתה מזמין מחשב הם מזמינים אותו מהסניף הראשי?

פורסם
  • מחבר

@קריקין למה התכוונת שבתביעות קטנות צריך הוכחות? כיצד אני יכול להוכיח משהו כזה? הרי אם הייתי יודע באותו רגע הייתי אומר להם...

האם חובת ההוכחה לא עליהם, כי הם אמורים לתעד את מה שנכנס למחשבים?

האם מישהו מכיר מקרה דומה? לא ייתכן שאני האדם הייחדי שזה קורה לו!

פורסם

יש את סניף אשדוד שנימצא בקניון פאור סנטר ביציאה הדרומית של אשדוד.

אני יודע שקניתי שם כמה פעמים והם לא נטפלים לקטנות מציעה לך ללכת לשם אם יש את האפשרות.

וכן יש מעבדה במקום.

פורסם

זה נשמע כמו משהו שאפשר לבדוק ולתקן.

אל תתרגש יותר מדי.

תגיע לחנות וספר להם מה קרה.

הם יבדקו אצלם במלאי ובמחשב, והכל יסתדר כמו שצריך.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים