מבצע הרכב לוהט של החודש והפעם סקודה פאביה - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מבצע הרכב לוהט של החודש והפעם סקודה פאביה


lev-27

Recommended Posts

בעל הבית השתגע. סקודה פאביה מנוע 1.4MPI בהספק 86 כ"ס וגיר ידני רק ב-69 אלף ש"ח. הבנתי שהמלאי הראשוני נחטף תוך מספר ימים, אבל אולי נשאר משהו.

שוק הרכב הישראלי עובר מהפך רציני. שילוב של עלייה בשווי שימוש, התייקרות הדלק ומבצעים אגרסיבים.

http://www.themarker.com/cars/1.705751

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בהחלט מעודד.

סוף סוף מאפשרים לצרכן לקנות אך ורק את מה שהוא צריך. מי שמחפש יותר - מוזמן לשלם יותר. מי שלא צריך את כל השטויות של ה"משפחתיות", סוף סוף זוכה לחלופות טובות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

המהפך האמיתי רק אחרי שתהיה ירידה של עשרות אחוזים במכירות רכבים חדשים, רק אז אולי מישהו יתעשת, הממשלה תפחית את מס הייבוא (לפחות למכוניות "עממיות") והיבואנים יחתכו באחוזי הרווח המטורפים שלהם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה זה משנה אחריות? בסוף הכל אותו חרא, לא אמור לעשות בעיות ב 3 שנים הראשונות בכל מקרה ואם הוא לא עשה אחרי שנתיים כניראה שגם את השנה השלישית הוא יעבור בשקט. קיה היחידים שנותנים אחריות אורכה מספיק בשביל שבאמת יהיו בעיות בזמן האחריות.

כמו שאמרת אין במלאי כרגע וגם לא יהיה בזמן הקרוב. האפשרויות האחרות? I10 שבקושי זזה ו 106 רובוטית עם תיבת הילוכים לא כל כך טובה.

נסעתי פעם אחרי I10 בירושלים, בעליות יותר מהיר לדחוף את הרכב :lol:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

האמת היא שההיגיון אומר שהחברה תשאף לתת אחריות לכמות הזמן המקסימלית בו הרכב(או כל מוצר) לא צריך לממש אותה.

לא סתם תראה כל טכנאי מחשבים/מכונאי שני אומר שהמוצר קורס "דקה אחרי שהאחריות הסתיימה".

"אחריות לכל החיים" או אחריות ארוכה במיוחד(5+ שנים) היא אינדיקטור לא רע לכך שבתקופת הזמן הזו אמורות להיות מעט מאוד תקלות, אם בכלל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה משווה חלקי מחשב לרכב?

אתה יודע איזה קשה זה לגרום לרכב למות אחרי שנתיים?

חלקי מחשב זה הכל רכיבים אקטרוניים שברוב המקרים מראש האמינות שלהם לא בשמיים, תוסיף לזה את העובדה שבאמת חלק מהחברות עושות עבודה חרא ובאמת אתה רואה את המוצרים האלה מתפגרים מעט אחרי סיום האחריות. מוצרי בלאי.

רכב גם היום מבוסס ברובו על חלקים מכניקה, מדובר במוצר הרבה יותר יקר שגם בנוי בצורה טובה יותר כי אף יצרנית לא רוצה שמישהו ימות כי היא חיפפה בעבודה שלה. נכון שזה בכל זאת קורה מידי פעם אבל לרוב מדובר בפגם ביצור שרואים בזמן האחריות או פגם שיכלל ב RECALL של הרכב (TOYOTA).

מסכים שעדיף אחריות כמה שיותר ארוכה אבל לא לפי זה הייתי קונה .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כנראה לא ראית אנשים בוכים על גיר אוטומט שהלך חודש אחרי סיום האחריות.

אני עבדתי אצל יבואנית אחת הגדולות בארץ ותאמין לי הכל קורה.

לשלם 18 אלף על גיר חדש או 12 על משופץ לא הולך ברגל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ומה עושים שיש עליה של יותר מ 30 מעלות? כמו הר גילה או בית צפפה (יש שם כביש אחד שניראה לי שהשיפוע שלו בסביבות ה 50-60 מעלות, ירדתי את זה בשיעור נהיגה והרגשתי שאני הולך ליפול ;D ). לא חסר בירושלים כבישים עם שיפוע של 35 מעלות ויותר (בהשוואה לאנגליה ששם 35 מעלות זה דיי הרבה).

ואין סיבה להגיע עם ל 6K RPM, זה לא הדבר הכי ברי לרכב. אם אתה גר במקום שדורש את זה בנסיעה בעיר כדאי לך לחשוב על עם מנוע של 1.3 ומעלה.

ל I10 יש גירסה עם 1.25 (שזהה לקיה) אבל המחיר מוגזם, 10 אלף יותר מהמחיר של הקיה עם חצי מהאחריות וגם העיצוב הפנימי פחות טוב. ואל תחשבו אפילו להגיד שאין בעיה עם הילוכים, משטרה מזויינת דופקת מחסומים באמצע עליות ואז זה חצי שעה של זינוקים בעליה רק בשביל לעצור מטר אחרי זה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...