פורסם 2011 באוגוסט 1714 שנים בעל הבית השתגע. סקודה פאביה מנוע 1.4MPI בהספק 86 כ"ס וגיר ידני רק ב-69 אלף ש"ח. הבנתי שהמלאי הראשוני נחטף תוך מספר ימים, אבל אולי נשאר משהו. שוק הרכב הישראלי עובר מהפך רציני. שילוב של עלייה בשווי שימוש, התייקרות הדלק ומבצעים אגרסיבים. http://www.themarker.com/cars/1.705751
פורסם 2011 באוגוסט 1714 שנים בהחלט מעודד.סוף סוף מאפשרים לצרכן לקנות אך ורק את מה שהוא צריך. מי שמחפש יותר - מוזמן לשלם יותר. מי שלא צריך את כל השטויות של ה"משפחתיות", סוף סוף זוכה לחלופות טובות.
פורסם 2011 באוגוסט 1714 שנים המהפך האמיתי רק אחרי שתהיה ירידה של עשרות אחוזים במכירות רכבים חדשים, רק אז אולי מישהו יתעשת, הממשלה תפחית את מס הייבוא (לפחות למכוניות "עממיות") והיבואנים יחתכו באחוזי הרווח המטורפים שלהם.
פורסם 2011 באוגוסט 1714 שנים המהפך האמיתי יהיה ביום שנוכל לקנות רכב אוטומתי במחיר הזה. למה צריך לשלם עוד 20-30 אלף שקל בשביל זה? ההפרש אמור להיות 5000 שקל בלחץ.
פורסם 2011 באוגוסט 1714 שנים מחבר קיה פיקנטו אוטומט ב-74. רכב נעים מאוד ומאובזר. זמן אספקה: אי שם בשנת 2012.
פורסם 2011 באוגוסט 1714 שנים מה זה משנה אחריות? בסוף הכל אותו חרא, רכב לא אמור לעשות בעיות ב 3 שנים הראשונות בכל מקרה ואם הוא לא עשה אחרי שנתיים כניראה שגם את השנה השלישית הוא יעבור בשקט. קיה היחידים שנותנים אחריות אורכה מספיק בשביל שבאמת יהיו בעיות בזמן האחריות. כמו שאמרת אין במלאי כרגע וגם לא יהיה בזמן הקרוב. האפשרויות האחרות? I10 שבקושי זזה ו 106 רובוטית עם תיבת הילוכים לא כל כך טובה. נסעתי פעם אחרי I10 בירושלים, בעליות יותר מהיר לדחוף את הרכב
פורסם 2011 באוגוסט 1714 שנים האמת היא שההיגיון אומר שהחברה תשאף לתת אחריות לכמות הזמן המקסימלית בו הרכב(או כל מוצר) לא צריך לממש אותה.לא סתם תראה כל טכנאי מחשבים/מכונאי רכב שני אומר שהמוצר קורס "דקה אחרי שהאחריות הסתיימה"."אחריות לכל החיים" או אחריות ארוכה במיוחד(5+ שנים) היא אינדיקטור לא רע לכך שבתקופת הזמן הזו אמורות להיות מעט מאוד תקלות, אם בכלל.
פורסם 2011 באוגוסט 1714 שנים אתה משווה חלקי מחשב לרכב?אתה יודע איזה קשה זה לגרום לרכב למות אחרי שנתיים?חלקי מחשב זה הכל רכיבים אקטרוניים שברוב המקרים מראש האמינות שלהם לא בשמיים, תוסיף לזה את העובדה שבאמת חלק מהחברות עושות עבודה חרא ובאמת אתה רואה את המוצרים האלה מתפגרים מעט אחרי סיום האחריות. מוצרי בלאי.רכב גם היום מבוסס ברובו על חלקים מכניקה, מדובר במוצר הרבה יותר יקר שגם בנוי בצורה טובה יותר כי אף יצרנית רכב לא רוצה שמישהו ימות כי היא חיפפה בעבודה שלה. נכון שזה בכל זאת קורה מידי פעם אבל לרוב מדובר בפגם ביצור שרואים בזמן האחריות או פגם שיכלל ב RECALL של הרכב (TOYOTA).מסכים שעדיף אחריות כמה שיותר ארוכה אבל לא לפי זה הייתי קונה רכב.
פורסם 2011 באוגוסט 1714 שנים כנראה לא ראית אנשים בוכים על גיר אוטומט שהלך חודש אחרי סיום האחריות.אני עבדתי אצל יבואנית רכב אחת הגדולות בארץ ותאמין לי הכל קורה.לשלם 18 אלף על גיר חדש או 12 על משופץ לא הולך ברגל.
פורסם 2011 באוגוסט 1714 שנים נסעתי פעם אחרי I10 בירושלים, בעליות יותר מהיר לדחוף את הרכב ה I10 בעליות מתונות בקושי סוחבת. אפילו הגרנדה האטמוספרית שלי מביישת אותה.
פורסם 2011 באוגוסט 1714 שנים אפילו הספייס 60 כ"ס שלי משפילה אותה. גיר פלנטרי זה דרעק שצריך לחלוף מהעולם.
פורסם 2011 באוגוסט 1814 שנים ומה עושים שיש עליה של יותר מ 30 מעלות? כמו הר גילה או בית צפפה (יש שם כביש אחד שניראה לי שהשיפוע שלו בסביבות ה 50-60 מעלות, ירדתי את זה בשיעור נהיגה והרגשתי שאני הולך ליפול ;D ). לא חסר בירושלים כבישים עם שיפוע של 35 מעלות ויותר (בהשוואה לאנגליה ששם 35 מעלות זה דיי הרבה).ואין סיבה להגיע עם רכב ל 6K RPM, זה לא הדבר הכי ברי לרכב. אם אתה גר במקום שדורש את זה בנסיעה בעיר כדאי לך לחשוב על רכב עם מנוע של 1.3 ומעלה.ל I10 יש גירסה עם 1.25 (שזהה לקיה) אבל המחיר מוגזם, 10 אלף יותר מהמחיר של הקיה עם חצי מהאחריות וגם העיצוב הפנימי פחות טוב. ואל תחשבו אפילו להגיד שאין בעיה עם הילוכים, משטרה מזויינת דופקת מחסומים באמצע עליות ואז זה חצי שעה של זינוקים בעליה רק בשביל לעצור מטר אחרי זה.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.