lesForce פורסם 2011 באוגוסט 4 Share פורסם 2011 באוגוסט 4 אהלן מאז ששדרגתי את המהירות אינטרנט\החלפתי לראוטר של בזק המצב פשוט בלתי נסבל!כל פעם תקלה אחרת! באמת שכבר נמאס! טוב, אז הפעם הבעיה שבימים האחרונים אני מקבל כל הזמן התנתקויות. לפעמים זה רצף של התנתקות\התחברות כל מספר דקות , לפעמים זה נשאר מנותק כמה שעות לגמרי, לפעמים זה עובד טוב. צריך לקוות שאני אתפוס את האינטרנט ביום טוב שלו.אז מה שקורה כרגע, כבר מהצהריים זה שבראוטר נורות הdsl + int נכבות. לאחר כמה שניות הם מתחילות להבהב עד ששתיהם חוזרות (ניתן להתחבר כדקה) וחוזר חלילה. זה המצב כבר מהצהריים.בבוקר , נורת ה-DSL אמנם נשאר דלוקה קבוע אך נורת ה-INT הייתה דולקת בצבע אדום קבוע.נמאס לי כבר מהתמיכה של בזק, שלחו לי אינספור פעמים טכנאי "בכיר" , החליפו לי כבר חמש פעמים את הראוטר , וגם הבדיקות שהם עושים לא הניבו תוצאות.כשאני בודק ב-@1 עדיין קיימת הבעיה.נאמר לי שהבעיה בראוטר... יופי...חשבתי שאולי פה בפורום אני אמצא את הישועה, יש לכם רעיון?או ששוב עליי ללכת, במיוחד, לזבל סטור גם מחר? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
zilkanir פורסם 2011 באוגוסט 5 Share פורסם 2011 באוגוסט 5 כנראה הקו שלך לא מחזיק את המהירות הגבוהה ששידרגת אליה, זה רק עניין של לעבוד על התשתיות החיצוניות/ קירוב למרכזייה.תדבר עם בזק(166) שיורידו לך את מהירות התשתית בהדרגה לבדיקה (לסנכרן אותך על מהירות פחותה), עד שתגיע למהירות בה האינטרנט יהיה יציב, וזאת תהיה המהירות שאתה צריך להיות מחובר אליה, המקסימלית שהקו שלך מחזיק, כמובן עד שדרוג הקו. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
lesForce פורסם 2011 באוגוסט 5 מחבר Share פורסם 2011 באוגוסט 5 כשהיה פה הטכנאי, אמרתי לו כבר מספר פעמים שייתכן שיש בעיות במרכזייה ושהקו אולי לא מחזיק את המהירות.אבל הוא התעקש שהכל תקין, והוא אמר שאפילו במחשב הזה שלו רשום שהקו יכול להחזיק באופן תקין עד 15MBS. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
multicore פורסם 2011 באוגוסט 6 Share פורסם 2011 באוגוסט 6 אין לך שום יתרון בלפנות לפורום הזה לגבי הבעיה שלך. זה שיש הרבה טמבלים בבזק לא אומר שאי אפשר ליפול על בן אדם שיש לו מושג.תרים שוב טלפון ל166 (אפילו עכשיו) ותבקש לשוחח עם בכיר במוקד, תסביר לו בצורה מפורטת את הבעיה שלך ומה נעשה עד עכשיו לפרטים ותבקש שיעברו על על פהניות שלך בCRM.בעיות תשתית רק החברה שאחראית על התשתית יכולה לפתור. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
shlomi6 פורסם 2011 באוגוסט 6 Share פורסם 2011 באוגוסט 6 לכאורה האזור שלך מקבל אינטרנט מהיר ולכן הטכנאי לא שיקר.יכולה להיות בעיה בשקע שהמודם מחובר אליו, או בקופסת חיבורים הביתית, או שיש מכשיר על קו הטלפון שאין לו מיקרופילטר (כגון חייגן של מערכת אזעקה).בשורה התחתונה מוקד 166 יטפל בך והם יכולים לראות את הלוגים של הקו כדי לאבחן את הבעיה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
digitalseeker פורסם 2011 באוגוסט 6 Share פורסם 2011 באוגוסט 6 לאיזו מהירות שדרגת ? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
momi2004 פורסם 2011 באוגוסט 7 Share פורסם 2011 באוגוסט 7 אתה יודע לבדוק את נתוני הקו שלך כמו Attenuation ו SNR? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
lesForce פורסם 2011 באוגוסט 11 מחבר Share פורסם 2011 באוגוסט 11 דיברתי לפני כמה ימים עם בזק, העבירו אותי לנציג בכיר ולמחלקת ההנדסה והם הגיעו להחלטה שהם ישלחו טכנאי שיחליף את כל הציוד בארון תקשורת שלהם.מאז שהוא החליף הכל באמת יותר טוב. כבר אין ניתוקים כל שניה והאנטרנט נראה יותר מהיר אפילו (10 MB למי ששאל)אבל עדיין, היום ואתמול אני מקבל בערך פעם-פעמיים ביום שוב נפילה של ה-DSL וה-INT אבל אז זה ישר חוזר.אני כבר לא יודע מה לעשות. גם ניתוק אחד ביום (שזה מצב מצוין לעומת מה שהיה לפני זה) זה עדיין לא תקין ומעיק.כשהתקשרתי שוב לשירות היא אמרה שזה או בעיה באחד היצואות של הקווים שלי בבית, מיקרופילטר, או שזה הראטור.מה זה הדבר הזה? יכול להיות שהראוטר תקול שוב? מה אני צריך לעשות עכשיו...? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
מיכאל 118 פורסם 2011 באוגוסט 11 Share פורסם 2011 באוגוסט 11 קודם כל תחליף מיקרופילטר זה המםצל שתקוע בשקע הנזק שש שקליםעם אין תגובה תנסה עם מודם ראוטר חליפי אותו תקבל מהטכנאי של בזק קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
lesForce פורסם 2011 באוגוסט 11 מחבר Share פורסם 2011 באוגוסט 11 החלפתי כבר כמה מיקרופילטרים , אפילו חיברתי את הראוטר לשקע טלפון אחר, לא עזר...כמו כן ניתקתי את כל הטלפונים בבית מהשקע של בזק (כלומר הראוטר הוא היחיד שמחובר עכשיו לשקע של בזק) והניתוקים ממשיכים.מהשעה 4.30 עד עכשיו קיבלתי כבר רצף של 5-6 ניתוקים...טוב, נחליף שוב ראוטר... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
yonatanp פורסם 2011 באוגוסט 11 Share פורסם 2011 באוגוסט 11 הייתה לי אותה תופעה בעבר, הסתבר שהבעיה נבעה מהכבלים שנמצאים בתוך הבית, הכבל היה כולו יבש, החליפו לי את הכבלים *בתוך* הבית עצמו מהארון בקומה ומאז הכל עובד חלק.ייתכן שזה יעזור לך. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.