פורסם 2011 ביולי 1014 שנים לפי שרות הלקוחות הגרוע שלהם, נסגרה בצדק.אותי הם עקצו, אבל בסכום נמוך, ומבחינתי נעשה פה צדק.
פורסם 2011 ביולי 1014 שנים הודעה רשמית בסגנון ברחנו עם הכסף של הלקוחות והמשכורות של העובדים? הודעה על פשיטת רגל, יש דבר כזה.
פורסם 2011 ביולי 1014 שנים בארץ זה נורמלי לחלוטין, פשטת את הרגל, לא העובדים ולא הלקוחות יראו כסף.לדעתי הגורם המרכזי לפשיטת רגל שלהם, הוא לא בגלל שהם מכרו בזול (הם לא היו בין הזולים בשוק), בד"כ מדובר בהשקעה של הבעלים בעוד ערוצים שיוצא שהם לא רווחיים, ושם מאבדים את הכסף הגדול.הגורם הנוסף הוא השירות, הצרכן הישראלי כבר יודע להשתמש בגוגל, וחיפוש על פנדה והמנכ"ל שלה לא מניב תוצאות יפות. על הגורם הזה תוסיפו את המחירים הלא זולים בשוק (בניגוד ל- KSP ואייבורי), That's a deal breaker.
פורסם 2011 ביולי 1014 שנים ^^ לא הדגשתי את זה, אבל כפי שכתבתי, כאן באה "החסכנות" של הצרכן הישראלי, מחיר הכי נמוך -> אפשר להמר על השירות.
פורסם 2011 ביולי 1014 שנים אוקיי עכשיו מה קורה לאחריות שלי ומן הסתם של עוד כמה אנשים מהפורם פה שקנו בפנדה?אני למשל קניתי לפני חצי שנה אפילו פחות מסך DELL 23"....למי אני פונה במקרה של צרה עם המסך?
פורסם 2011 ביולי 1014 שנים ליבואן של DELL, שהיית פונה אליו בכל מקרה גם אם פנדה היתה עדיין חיה וקיימת.DELL זה הדבר האחרון שצריך להטריד אותך, יש להם את השירות הכי טוב בארץ בערך... הם נותנים שירות עד הבית (!) בלי שאלות מיותרות.ככה החלפתי פעם מסך DELL תקול, ותיקנתי הרדיסק תקול במחשב נייד שלהם. בשני המקרים הגיע אליי טכנאי עד הבית והחליף לי לחדש. במקרה של ההרדיסק אפילו שודרגתי לנפח גדול יותר..
פורסם 2011 ביולי 1014 שנים ליבואן של DELL, שהיית פונה אליו בכל מקרה גם אם פנדה היתה עדיין חיה וקיימת.DELL זה הדבר האחרון שצריך להטריד אותך, יש להם את השירות הכי טוב בארץ בערך... הם נותנים שירות עד הבית (!) בלי שאלות מיותרות.ככה החלפתי פעם מסך DELL תקול, ותיקנתי הרדיסק תקול במחשב נייד שלהם. בשני המקרים הגיע אליי טכנאי עד הבית והחליף לי לחדש. במקרה של ההרדיסק אפילו שודרגתי לנפח גדול יותר..מעולה תודה...טוב לדעת!
פורסם 2011 ביולי 1014 שנים לא הייתי אומר שירות הכי טוב..היה לי בעיות עם המסך הזה (ראה פוסטים קודמים שלי), והביאו לי משומש, במצב יותר גרוע מהמסך הקודם (פעמיים).פנדה באו לקראתי והחליפו לי את המסך בחנות לחדש.
פורסם 2011 ביולי 1214 שנים ...אחרי ששאלתי את עצמי מי הדילר של המשתמש ECCO ומאיפה הוא מביא כזה חומר, בואו נחזור לנושא - אמון הציבור מיודעים בעניין הזה ?
פורסם 2011 ביולי 1214 שנים אני קניתי מהם את המפרט המלא שלי (ראו בצד) לפני בערך שנה ~ממי אני מקבל אחריות לכל הרכיבים (חוץ מהמסך של DELL) ? אני דווקא יכול להעיד שקילתי מפנדה שירות טוב מאוד !
פורסם 2011 ביולי 1214 שנים קיבלתי היום מכתב מאחד היבואנים היותר גדולים בתחום, שהיה איתם בקשר עסקי רציני, שאכן פנדה לא יהיו קיימים יותר (לפחות לא בזמן הקרוב ו/או במתכונת/בעלות שהיתה). וואללה חבל. עם זאת, אני מניח שמרבית הלקוחות לא ייפגעו כי היבואנים יגבו אחריות עבור ציוד. לכן כדאי לכל מי שקנה מפנדה, שלא לזרוק קבלות כי הן חלק מהאחריות.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.