הסיפור עם הרב דב ליאור-זה רק אני או שמשהו מאוד מסריח קורא פה?. - עמוד 18 - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

הסיפור עם הרב דב ליאור-זה רק אני או שמשהו מאוד מסריח קורא פה?.


menas

Recommended Posts

  • תגובות 275
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

למה,לחילונים אין אנג'דות ומטרות? אתם כולכם צדיקים תמימים?

לא, כי חילונים זו לא קבוצה. זו הגדרה להמון קבוצות קטנות יותר של מגוון רחב של אנשים, כל אחת עם האג'נדה והמטרות שלה.

בניגוד לחילונים, דתיים לאומים הם כן קבוצה בפני עצמם, עם אג'נדה משלהם ומטרות משלהם.

ומה הקשר בדיוק לתמימות וצדיקות?!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לפני מספר ימים הופיע במעריב בעמוד הראשון מאמר מלומד, המסביר היטב את הסכנה הקיומית למדינת בקיומן ובפעילותן של קבוצות הזבל הדתו-ימני האלו. הסכנה בהן לקיום המדינה גדולה מכל סכנות הערבים ומעשי הנבלה שלהם. מטרתם של האנשים הללו, בהם תומכים רוב הרואים עצמם "דתיים" גם בפורום זה, היא ברורה והובעה לא אחת: 1.חיסול מדינת תוך ניצול אפשרויות הדמוקרטיה כדי להשמידה, 2.והשלטת מדינת דיקטטורה תיאוקרטית יהודו-נאצית משלהם. (נאצי = נאציונאלי, לאומני)

אין לכך קשר עם אמונה דתית, לגיטימית ככל שתהיה. אין לכך כל קשר עם עיבורי מוחין וויכוחי סרק על עבודה או לא של הרוב החרדי - המחריד, 3.אין לכך כל קשר עם היות רוב החילונים אוחזים בתפיסות עולם של כבוד וסובלנות לדרך אחרת מדרכם או 4. לעובדת היות רוב הדתיים ובמיוחד החרדים חסרי סובלנות וחסרי כבוד לכל מי ולכל מה שאינו כדרכם (מיסודות תפיסה דתית בכלל, כל דת). כמו בכל דת ובכל אמונה דתית, רבים הבתים ובמיוחד כאלו שלא חשופים לעולם אחר בהם מתחנכים ילדים על בסיס האמונה בעליונותם כאדם על מי שאינו כמוהם, 5. ומכאן קצרה הדרך לאמונה הפנימית העמוקה בזכותם לעשות לאותם "תת אדם" שאינו כמותם ככל שיעלה בגחמותיהם. 6. גם ביהדות קיימת אותה דוגמטיות חד ערכית הרואה לא רק באלו שאינם יהודים סוג של תת-אדם, בסגנון הגבלסי הידוע, אלא אף באלו שיהודים על פי ההלכה אך אינם אוחזים באמונות העדה המחרידה או באמונות הפלג הדתו-נאצי המרקד על גבעות השומרון ופוגע בקציני צה"ל. המוטאציה המתבטאת בדמות העדה המחרידה האנטי-ציונית היא דוגמא לגידול הפרא שהתפתח ביהדות.

אין לזה קשר עם יהדות, אלא מדובר ביהודים שמנצלים אותה לסטיותיהם והופכים את 7.התורה לזונה שהם חיים על רווחיה כאחרון הסרסורים.

בדרך כלל קוראים להם "רבנים" ואחריהם משתרכת עדת אידיוטים שימושיים.

הקבוצה בה עסקינן אינה פועלת ממניעי הדר וכבוד של אמונה דתית אלא ממניעי ניצול מבזה ובזוי של התורה למען השלטת כוחנות והשמדת מדינת . זה הכל. 8. הודה בפני בזמנו בוגר אחד המוסדות הללו, היונקים מלשד המדינה, כי בדיוק כך מחנכים אותם בישיבת בית אל ובדיוק לכך מייעדים אותם, בדיוק זו מטרת כניסתם לרבדי החברה השונים (כולל צה"ל) כדי לקום בהגיע העת לקריאת רבותיהם ולהשתלט על המערכת בה פועלים כגיס חמישי.

9. ולגבי אותו ספר הסתה מבחיל שמזכיר בדיוק - אבל בדיוק - את ההנמקות של הנאצים על הצידוק שבהריגת יהודים (הילכות הריגת יהודי), הרי שכל הפילפולים על הריגת אזרחים בעת מלחמה כאשר מסתתר מאחריהם לוחם הפוגע בחיילים אינו אלא טיעון סרק של רמאים המסתמכים על וסר ההבנה של התמימים. הספר עוסק בהצדקה להריגת גויים לעומת הריגת יהודים ! זה הכל. אין בו אלא הצגת יהודי - אדם, גוי - תת אדם שהריגתו פחותה מהריגת יהודי.

הספר עוסק בהבדל ובקלות של צידוק הריגת ילדים או אף חסידי אומות עולם על בסיס ומנימוק היותם לא יהודים. כל השאר הבל הבלים. מכאו קצרה הדרך למה שכבר נטען בסביבה הזו, וכבר בוצע ונוסה הלכה למעשה, כי מצווה מהתורה להרוג יהודי שעושה דבר שהמנוגד לדעת אותם רבנים או אף למה שנראה לאידיוט כמנוגד למה שנראה לו נכון.

מי שמנסה לסנגר על הזבל הזה בתחפושת "תורנית" ועל אותם שחתמו על תמיכה בו, בטיעון המגוחך כי לא מדובר בהוראות ביצוע וכי אין סנהדרין, וכי מדובר בדעה הילכתית אקדמית ללא השפעה על אחרים ועוד טיעוני סרק שכאלו - אזכיר כי בעבר נרצחו יהודים על בסיס ציטוט מהתורה בצירוף אמירה של רב זה או אחר על קדושת התורה ואיסור הפיקפוק בנאמר בה וחובת הקיום המדויק של דברים אלו. מי שלא מאמין שישאל את משפחת פלומבו.

1.אם היא הובעה לא אחת, צרף בבקשה ציטוט או קישור.

2. גם לזה אשמח לסימוכין כלשהם.

3. רוב החילוניים סובלנים? אי אפשר היה להגיע למסקנה הזאת מקריאה בפורום הזה. אפשר לטעון שמי שמגיב הוא לא מדגם מייצג אבל אפשר גם לשקול את האופציה שגם אם מישהו מעיד על עצמו שהוא ליברלי לא בהכרח אומר שהוא כזה.

4. מתי בדיוק חקרת את הנושא לעומק? יכול להיות שאתה מתבסס על דעות קדומות שקיימות אצלך בראש ממקרים שאתה מכיר וזהו?

5. למיטב ידיעתי, שני המקרים הברורים ביותר להתייחסות לזולת בתור תת אדם היו דווקא של חילונים. הראשון כמובן זה קיום עבדים, זה משהו שנוצר עקב לחצים כלכליים חזקים. מפעם לפעם השתמשו בדת בתור עלה תאנה אבל הסיבה היתה תמיד כסף. המקרה השני היה השואה, ולהזכירך דת היתה אסורה בחוק וניהלו רדיפה דווקא אחרי דתיים, אם תחשוב על זה, המרחק בין זה ומה שאתה עושה (מנסה לגרום לדעה שלילית על מישהו לא בגלל משהו שהוא עשה אלא בגלל דימוי שנוצר לו) לא ממש רחוק ממשעשו הנאצים.

אחרי שקראת את המשפט האחרון, אתה מבין שזה לא נעים שמשווים אותך לנאצים? יכולת לכתוב יהודי-לאומי במקום יהודו-נאצית וזה היה פחות פוגע.

6. זה פשוט לא נכון בצורה הפשוטה ביותר של המושג לא נכון. אתה יודע על מה אתה מדבר בכלל? נראה כאילו לא דיברת עם אדם מאמין מימיך.

7. לצערי זה נכון חלקית, ולמיטב ידיעתי רובם לא רבנים אלא בבות (או קיצור אחר כמו רנטגן וכדומה)

8. א. זו מזימה מעניינת, לא ממש רחוקה מהמזימה של זקני ציון להשתלט על העולם.

ב. מעניין שמזימה כזו מיוחדת וסודית נחשפה רק בפניך וכל השאר פיספסו אותה. אולי תצטרף לשב"כ? נראה שיש לך יכולות חקירה שאין לאף אחד אחר.

9. שאלה פשוטה של כן\לא, האם קראת אפילו אחד משני הספרים שהזכרת? עד שלא תקרא את שני הספרים האלה כל שאר התגובה שלך אמורה להיות מתוייגת כ"שטויות שבא לי לכתוב כי אני טוב בלהמציא דברים ולהגיע למסקנות על סמך מידע שאין לי"

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

דווקא ההורים שלי מסורתיים,אני פשוט בן אדם מפותח שלא יושב בישיבות כל היום לומד בולשיט ועושה ביד.

אני סקרן, מה ההגדרה שלך ל"מפותח" שמגדירה אותך כ"מפותח" ואת השאר כ"לא מפותחים"?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כנס לישיבות ותראה איך הפינגויינים המסריחים והמלוכלכים שאין להם מושג מה זה ניקיון והדעות שלהם לא השתנו כמו אנשי קדמון מלפני 5000 שנה.

מה שאמרת שדווקא מפגין בורות ודעות קדומות מצידך, יש לך יותר "בשר" לתת לי?

ומתי הפעם האחרונה שאתה היית בתוך ישיבה שאתה שולח אותי לשם כאילו אתה יודע בדיוק מה קורה שם?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

דיון איתך? לך לעבוד קודם אחרי זה אני יחשוב אם לדבר איתך.

א. נניח שלא הייתי עובד, מה הבעיה לדון איתי? איך זה רלוונטי?

ב. אני מקבל את הרושם שאתה חושב שאני חרדי. יש לך פה עוד הנחה לא מבוססת ולא נכונה.

ג. מה המקצוע שלך? אני מפתח C# ובעל תואר ראשון במדעי המחשב מבר אילן ותואר בפיזיקה מהטכניון. מה רמת ההשכלה שלך?

ד. אם היית מקשיב ביתר תשומת לב בבית הספר כנראה היית יודע שאתה אמור לכתוב, "אחשוב" ולא "יחשוב" (אני לא מתקן שגיאות סגנון שיש לך, רק איות) וכנראה גם להוסיף פסיק אחרי המילה "קודם".

ה. אחרי שסיימנו פה, אכפת לך לחזור לנושא (מופיע בתחילת הדיון) השיחה בינינו לא ממש קשורה אליו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תגיד לחבר'ה שלך שילכו לעבוד ושילכו להתייגס לצבא ושיפסיקו להתעלק עלינו כי לאנשים השפויים פה ניהיה אלרגיה אליהם.

לך דחוף את התעודה שלך לתחת של איזה חרדי תעשה לי טובה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תגיד לחבר'ה שלך שילכו לעבוד ושילכו להתייגס לצבא ושיפסיקו להתעלק עלינו כי לאנשים השפויים פה ניהיה אלרגיה אליהם.

לך דחוף את התעודה שלך לתחת של איזה חרדי תעשה לי טובה.

א. אני שמח שאתה טורח כל כך קשה כדי להעלות את רמת הדיון פה.

ב. מי אלה "החבר'ה שלך"?

ג. גם לי יש אלרגיה לפעמים, אולי תעשה מה שאני עושה ותקבע לך תור לרופא? (אני לא בטוח שהתמחות באלרגיה זה בדיוק מה שאתה צריך אבל זו התחלה)

ד. מה התעודות שלי עשו לך רע?

ה.מי אלה ה"אנשים השפויים"? אתה? יש לך את זה בכתב?

ו. איזה טובה אתה רוצה?

ז. איך בדיוק אתה מצליח להתעלם מכל מה שכתבתי לך? אתה יודע לקרוא?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לזרוק לים !

אני מודע לזה שכרגע אתה לא יכול לענות וזה קצת לא הוגן שאני מגיב אבל רק רציתי להצביע על נקודה קטנה, ברור לך שציטטת את ערפאת במה שהוא אמר שצריך לעשות ליהודים נכון? אולי אם תשב ותחשוב קצת אני בטוח שתמצא מודל לחיקוי מוצלח יותר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...