סקר - האנטי-וירוס שלכם - עמוד 4 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

סקר - האנטי-וירוס שלכם


Proww

באיזה אנטי-וירוס אתם משתמשים?  

1488 הצבעות

  1. 1. באיזה אנטי-וירוס אתם משתמשים?



Recommended Posts

מה שאמרת לא נכון. רוב הוירוסים מהסוג הזה יודעים להשתיל את עצמם כמעט על כל EXE. אפילו אם היית צודק, מה אני עושה אם אני רוצה לשים על הDOK שלי Portable?

קודם כל, יש מקרים חריגים ולכן אמרתי "כמעט". לרוב הוירוסים יש "Pattern" קבוע לקבצים מוכרים שאליו הם "נטפלים" - ורק בקבצים אלו הם יודעים "לטפל". יש מסוג אחר שמכניסים את עצמם בחלקים ריקים בתוך הקובץ, אבל הם נדירים:

http://thecomputerdoctor.com/viruses/information/cavity_viruses.htm

העולם לא פועל ע"פ אידאולוגיה. לא שלי ולא שלך. אני לא יכול לסמוך על כל העולם לשים אנטיוירוס ולעדכן אותו, אתה לא יכול לסמוך על כל העולם להפעיל שיקול דעת. למעשה, קשה לסמוך אפילו על עשירית מהם.

הראתי לך איך במצב "אידיאולוגי" שכל יוזר בעולם פועל או על השיטה שלך, או על השיטה שלי - שבשני השיטות אנחנו מוגנים. במצב בו אף אחד לא פועל בשום שיטה, הבא תקף:

אני מבין את הטענה שלך - אבל אני פשוט לא מסכים איתה.

אתה טוען שאנחנו צריכים להתקין AV כדי להגן על עצמנו; כי מה לעשות, אנחנו לא יכולים לשלוט באופן ההגנה של זרים על המחשב, ואנחנו לא יודעים איפה ה DOK "טייל". לכן לא מעניין אותנו איפה הוא היה - יש לנו AV ולכן אנחנו מוגנים, וככה אפשר "בסוף היום" להחזיר את ה DOK למחשב הפרטי מבלי לחשוש.

אני מבין את ההגיון מאחורי הטענה - אבל לא מקבל אותה. למה?

כי אני לא הולך לעבור את הטרחה של לשלם על אנטי-וירוס, להתקין אותו, לתחזק אותו ולראות איך הוא שואב לי משאבים חיוניים מהמחשב. וזה לא משנה אם יש לי i7 2600k עם 16GB זכרון ו 3 ברייד. זו תוכנה מיותרת שלא נותנת לי שום ערך מוסף.

אני לא הולך לעשות את אותן פעולות רק כדי "להגן" על עצמי מטיפשותם של אנשים אחרים - אלו שהחליטו לא להתקין AV / לתחזק אותו כראוי והמחשב שלהם נגוע בצורה כלשהי, וה DOK שלי הגיע אליו איכשהו.

למה אני לא טורח לעשות את זה? התשובה פשוטה. מעגל ה DOK שלי כפי שאמרתי מסתכם במחשבים הפרטיים שבבית, במקום העבודה (ששם מותקנים AV וזאת מפני שיש מידע חשוב שאסור לסכן, ושיקול דעת DOES NOT TAKES PLACE כי אין לדעת איזה גורם זר ישוטט שם) ובמקס' אצל חבר סופר קרוב שאני יודע שיש לו AV והמחשב נקי (HECK, אני מתחזק לו את המחשב בעצמי!). מעבר לזה - כלום. לא יודע מה איתך אבל אני לא סוג של "זונת DOK" שמביא את המכשיר הקטנצ'יק הזה לכל הדורש מבלי שאדע לאיפה בדיוק הוא נכנס.

(זה אגב, גם הסבר לסנריו של ה ששאלת)

כל זה, כמובן, במידה וארצה בכלל להפעיל / להעביר קבצי EXE על ה DOK. במידה והשימוש היחידי שלי הוא קבצי ו DATA מסוג אחר, זה לא מעניין אותי, מבחינתי אני מוגן ב 100% וזה לא משנה באיזו מדגרת טפילים ה DOK הוכנס ;)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 61
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

ניר, כל הכבוד לך על שיקולי הדעת שלך אבל בוא נסכם את זה בכך שהרוב המוחלט של המשתמשים זקוקים לאנטיוירוס משום שהם מקלים ראש בשיקולי הדעת, ראה - שם בערך 30% מהמחשבים משמשים כזומבים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בלינק שנתת לא כתוב שום דבר ממה שטענת ולהיפך. קראת את תוכן הלינק?

כתוב שם שרוב הוירוסים מוסיפים את עצמם לסוף הקובץ (דבר שלכאורה אפשרי בכל קובץ, בכ"א לא כתוב שם אחרת) ויש סוג נדיר יותר של שלא משנים את גודל הקובץ , ואלה יכולים להיכנס רק בקבצים מסויימים (שיש בהם "חור"). כלומר הסוג הנפוץ יכול בקלות להצמד לכל קובץ - רק שתוכל לזהות אותו לפי גדילת הקובץ. אבל אתה באמת יודע את הגודל המדויק של כל הקבצים שיש לך?

אין לך סיבה לשלם על אנטיוירוס בעולם שבו יש אנטיוירוסים בחינם שעושים עבודה לא פחות טובה ואפילו יעילים יותר מבחינת ביצועים. ובאשר לביצועים עצמם, הם כ"כ זניחים בד"כ שזה לא משנה, אלא אם כן אתה מקפיד גם לבטל כל Service מיותר שהמחשב שלך מריץ - כי יש כאלה שמשתמשים ביותר משאבים מהAV ואפשר בהחלט להסתדר בלעדיהם.

העובדה שאתה סומך על זה שבמקומות אחרים יש אנטיוירוס פירושה שאתה סומך על האוטופיה שלי - למה לא על שלך? אתה מתחזק למישהו את המחשב, אין ספק שתוכל לשכנע אותו לוותר על האנטיוירוס לטובת שיקול דעת, מה גם שנשמע שאתה סומך עליו. אז למה יש לו אנטיוירוס? לא אהיה מופתע אם אפילו התקנת אותו בעצמך..

ובאשר לסוג הקבצים - אין דרך לדעת מה תרצה לעשות אי פעם. ואם באותה פעם שכן תרצה להעביר קובץ EXE, האם תזכור את הסיכון? לפי ההתיחסות שלך לסיכון המדובר, אני מאמין שלא.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יאיר עם כל הכבוד אנחנו לא ,

ולא טענתי בשום מקום שה"שיטה" מתאימה לכל אחד. בטח שלא לתרבות פה בארץ של "אתה הגולש ה 99,555,111.09^3 !! לחץ כאן וזכה ב 1,999,999 ש"ח!".

אני מציג את טענותי למה לי (ולעוד רבים אחרים פה) השיטה מתאימה. וזה פשוט עובד - כבר כמה שנים שלא התקנתי AV על המחשב האישי ואין לי שום טענות, איטיות, או מקרים של גניבת זהות ;)

yonizaf,

כן - קראתי את הלינק. אמנם לא כתוב אם הוירוסים נטפלים לקבצים "מוכרים" או לכל קובץ בצורה גנרית, אבל גם לא כתוב שכן. אתה מוזמן להוכיח לי שלא ובעצם אני טועה :)

אתה צריך להבין שאחוז גדול מאוד מהוירוסים פועל ע"י "שיטתיות" - וכך גם הזיהוי ע"י ה AV. ההדבקה ברוב המקרים היא החלפה של קטעים אוטנטים ומוכרים מראש בקטעים "נגועים" שנכתבו טרם יציאת הוירוס. כך גם ה AV פועל בשיטה ההפוכה - זיהוי קטעים חשודים המזוהים כטפילים.

למה צירפתי את הלינק? כי הדבקה ע"י קטעים ריקים בקובץ הם רק הוספה של קוד זדוני, כך שאין צורך להחליף כלום, וכך אני בטוח ב 100% שאין שום קשר לסוג הקובץ ושהשיטה תעבוד על כל קובץ קיים, אבל שוב - השיטה נדירה.

בכלל, למה כל הדבקה שראיתי בחיים ב DOK ים ובמחשבים של אחרים, הם תמיד הדפדפנים ותוכנות מערכת הפעלה "מפורסמות" מאוד, ולא קבצים אחרים? אולי אני טועה - אבל זה מה שקורה בפועל. קבצים כמו .exe, .exe, AcroRd32.exe תמיד נדבקים ולא קבצים עלומי שם אחרים.

ובקשר ל AV - תעשה לי טובה. התוכנות שנקראות Avira/Avast ו AVG הם בדיחה מהלכת. מניסוין קודם מלפני שנים, AVG לא זיהה כלום, רק False Positives ושום דבר לא גורם לי לחשוב שמשהו השתנה מאז. גם העובדה שאני מתקין AV לחברים שמתעקשים, או לנקות מחשבים מאוד נגועים בעבודה ולהתקין AV מהחינמים - הם פשוט לא עושים את העבודה. וכך גם החברים מדווחים. מי הם שאתווכח איתם? בסוף כולם עוברים ל NOD או שקר כלשהו אחר. לפחות הם הורגים את מה שהם יוצרים ;) (כן, אני מאלו שתומכים בקוניספירציה שוירוסים מופצים מטעם חברות ה AV כדי לייצר רווחים וביקוש).

בקשר לסוגי הקבצים.. הפעם האחרונה שיצא לי להעביר EXE הייתה מלפני שנים. אני פשוט לא צריך את זה.

תמנה לי סיבה אחת להעביר קובץ EXE על DOK. חוץ מכמובן מדרייברים וכו' (ששוב, הכל עובר במחשבים הפרטיים). אני מקס' מעביר מסמכים, , מוסיקה וסרטים, וזה גם לא תמיד.

עריכה:

אם יש למישהו מכם חשבון PAY PAL וסוס טרויאני (בלי ידיעתכם כמובן), יש לכם סיבה ממSHIT לחשוש.

לאח שלי זה קרה ומאז הוא עשה סוויץ' (קצת קיצוני הייתי אומר) והחליט שאת כל מה שהוא עושה עם המחשב

הוא יעשה בUBUNTU 10.04, שזה אומר בראש ובראשונה רכישות בEBAY.

אני מציג את טענותי למה לי (ולעוד רבים אחרים פה) השיטה מתאימה. וזה פשוט עובד - כבר כמה שנים שלא התקנתי AV על המחשב האישי ואין לי שום טענות, איטיות, או מקרים של גניבת זהות ;)

וכן, יש לי חשבון פייפל פעיל במיוחד, ביחד איתו חשבון פעיל.. ובעצם כל מה שתרצה. ;)

אני עוקב עם זכוכית מגדלת על כל ההוצאות שלי בפייפל ובאשראי. מיותר לציין שעד עכשיו (שנים) לא נתקלתי בחיוב בלתי מוכר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה עדיין לא הוספת MSE לסקר ?

הסקר שלך לא משקף את המציאות.

בשביל מה בכלל לעשות סקר אם התוצאות חלקיות ומטעות.

צודק, מצטער. עכשיו הוספתי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה מודע לכך שוירוס לא חייב להיות קובץ EXE, או בכלל קובץ הפעלה?

אתה יודע שיש שיפועלו רק על ידי זה שבחרת את הקובץ והסמן של העכבר עומד עליו (מה שמציג את התכונות שלו).

שלא לדבר על שמסתתרים בקבצי pdf או תמונות.

נכון אלו פחות נפוצים, אך עדיין לא חסר כאלה.

אין ספק ששימוש מושכל מפחית את הסיכויים להדבקות, וגם אנטי וירוס הוא לא הגנה מוחלטת, אבל לא חסר אנטי שמתמשים בכל כך מעט משאבים שבמחשבים של היום הם בכלל לא מורגשים.

אבל היי, איש באמונתו יחיה...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

2011 היא לא תקופת הצנע.

יש כמות לא קטנה של משאבים זמינים ויש יכולות מולטיטסקינג מרשימות (עם בכלל זה אוטופיה).

לא רק שלא צריך לוותר על פונקציות מועילות, צריך ליצור עוד פונקציות מועילות שיממשו את הפוטנציאל של המחשב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני בדעה של Art Tatum.

שילוב של אנטי-וירוס (MSE) עם Common Sense.

מה שכן, יש תוכנות אנטי-וירוס שיכולות לגרום להתנגשויות ולכל מיני בעיות שונות ומשונות... כך שאני מבין את האנשים, שלא רוצים להשתמש בתוכנת אנטי-וירוס.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...