אי הגעת טכנאי הוט (שיעור קצר על זכויות האזרח) - צרכנות - HWzone פורומים
adplus-dvertising
עבור לתוכן
  • צור חשבון
  • מי אנחנו?

    שלום אורח/ת!

     
    שים לב - על מנת להשתתף בקהילה שלנו, להגיב ולפתוח דיונים חדשים, עליך להצטרף כחבר רשום.

    החברים שלנו נהנים מיתרונות רבים, כולל היכולת להשתתף בדיונים, להנות מהגרלות ומבצעים לחברי האתר, ולקבל מידי שבוע את התכנים הבולטים שלנו ישירות במייל.

    לא אוהבים שמציקים לכם במייל? ניתן להירשם לאתר אך לוותר על הרישום לעידכוני המייל השבועיים.

אי הגעת טכנאי הוט (שיעור קצר על זכויות האזרח)


גמני

Recommended Posts

הייתה לי בעיה בקו הטלפון והאינטרנט של (נפלו שניהם אתמול בצהריים).

תואם טכנאי אקספרס לאתמול בין 19:00 - 21:00

ב 22:30 נמאס לחכות ואני מתקשר להוט.

מסרו שהטכנאי כבר לא יגיע, וקבעו טכנאי להיום בבוקר.

התקלה תוקנה היום.

זכור לי שהחוק היבש מדבר על פיצוי בגין איחור של 3 שעות. האם לדעתכם המקרה הזה תופס?

אם כן מה צריך לעשות?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה זאת אומרת הודאה? הטכנאי לא בא. התקשרתי ואמרו ושגם לא יבוא. קבענו להיום.

אתה רוצה להגיד שהם יתכחשו שזה מה שהיה?

אבל לא ענית אם אני זכאי לפיצוי?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם תואם טכנאי וזה ברישומים אז כן.

עכשיו לך תשיג את הרישומים.

אני לא יודע מה יהיה.

נסה ותראה.

אתה יכול להבין לבד שהחברה יכולה להקשות עליך מאוד להשיג את מה שאתה צריך כדי לתבוע אותם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בעיקרון - טכנאי לא הגיע במועד ואף מעבר למועד שמזכה בפיצוי.

החוק: נקבעה שעה, (לא טווח שעות אלא שעה להגעת טכנאי ! ) ויש אפשרות להגיע עד שעתים מעבר לשעה שנקבעה. מכאן מתחיל להחשב איחור. שעתיים ראשונות של איחור לא מזכות בפיצוי. רק לאחר שעתיים ראשונות של איחור (שזה ארבע שעות לאחר השעה שנקבעה) מתחילה זכות הפיצוי. במשך השעה הראשונה של זמן המזכה בפיצוי יש פיצוי של 300 ש"ח, אחר כך אחרי השעה השלישית של זמן האיחור יש פיצוי כפול.

אבל:

הפיצוי לא נחשב והאיחור לא נחשב אם טרם הגעת הטכנאי וטרם שהגיעו לזמן האיחור, תואם טלפונית זמן הגעה אחר ןהלקוח הסכים לזמן זה.

כלומר אם קבעת לשעה 19:00, עד שעה 21:00 זה זמן המתנה רגיל. עד שעה 23:00 זה זמן איחור שלא מזכה בפיצוי, אחרי שעה 23:00 עד 01:00 זה השעתים שאחרי זמן האיחור הראשוני שמזכות בפיצוי, אם תתבע אותו.

אבל:

אם דיברת איתם והסכמת לשנות את זמן ההגעה אז כל החישוב הפך להיות לא רלוונטי.

לא משנה אם אתה התקשרת אליהם או הם התקשרו אליך.

במקרה שלך מה שמומלץ לעשות זה להתקשר אליהם, להודיע כי הטכנאי לא הגיע יותר מאשר 3 שעות אחרי זמן האיחור המקובל ולא ניתנה לך האפשרות לקבל הצעה אחרת אלא הודיעו לך באופן שכפו עליך שינוי זה. דרוש את הסכום המגיע בין אם בצ'ק או בין אם בחישוב עלות שירות או הטבה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ותוסיף איום בהתנתקות,

LOLOLOLOLOLOL

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

אתה לא יכול לאיים בהתנתקות על חברה שבה אם אתה מתנתק אתה פשוט מפסיק לקבל את השירות, אבל משלם את אותו הכסף בדיוק שהיית משלם אם היית ממשיך בשירות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בעיקרון - טכנאי לא הגיע במועד ואף מעבר למועד שמזכה בפיצוי.

החוק: נקבעה שעה, (לא טווח שעות אלא שעה להגעת טכנאי ! ) ויש אפשרות להגיע עד שעתים מעבר לשעה שנקבעה. מכאן מתחיל להחשב איחור. שעתיים ראשונות של איחור לא מזכות בפיצוי. רק לאחר שעתיים ראשונות של איחור (שזה ארבע שעות לאחר השעה שנקבעה) מתחילה זכות הפיצוי. במשך השעה הראשונה של זמן המזכה בפיצוי יש פיצוי של 300 ש"ח, אחר כך אחרי השעה השלישית של זמן האיחור יש פיצוי כפול.

אבל:

הפיצוי לא נחשב והאיחור לא נחשב אם טרם הגעת הטכנאי וטרם שהגיעו לזמן האיחור, תואם טלפונית זמן הגעה אחר ןהלקוח הסכים לזמן זה.

כלומר אם קבעת לשעה 19:00, עד שעה 21:00 זה זמן המתנה רגיל. עד שעה 23:00 זה זמן איחור שלא מזכה בפיצוי, אחרי שעה 23:00 עד 01:00 זה השעתים שאחרי זמן האיחור הראשוני שמזכות בפיצוי, אם תתבע אותו.

אבל:

אם דיברת איתם והסכמת לשנות את זמן ההגעה אז כל החישוב הפך להיות לא רלוונטי.

לא משנה אם אתה התקשרת אליהם או הם התקשרו אליך.

במקרה שלך מה שמומלץ לעשות זה להתקשר אליהם, להודיע כי הטכנאי לא הגיע יותר מאשר 3 שעות אחרי זמן האיחור המקובל ולא ניתנה לך האפשרות לקבל הצעה אחרת אלא הודיעו לך באופן שכפו עליך שינוי זה. דרוש את הסכום המגיע בין אם בצ'ק או בין אם בחישוב עלות שירות או הטבה.

חתולי, עברת הרבה בחיים, או שסתם אתה יודע לעמוד על שלך?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם תואם טכנאי וזה ברישומים אז כן.

עכשיו לך תשיג את הרישומים.

אני לא יודע מה יהיה.

נסה ותראה.

אתה יכול להבין לבד שהחברה יכולה להקשות עליך מאוד להשיג את מה שאתה צריך כדי לתבוע אותם.

כמו שכתבת, הם מתחילים לא למצוא תיעוד של שיחות וסיכומים עם מוקדנים.

:pissed:

אמרתי שלא מעניינת אותי התקלה, אני רוצה לעשות בירור איך מסכמים איתי משהו וזה לא רשום. מה עושים צחוק מהלקוח? ביקשתי מנהל, וישר היא מצאה את תיעוד השיחה. :pissed: :pissed: עוד יותר (מוצאים תיעוד רק כי :pissed: ). תירוץ 1. "הוא (המוקדן הבעייתי) לא נמצא היום , וגם לא יהיה..."

בקיצור העבירו אותי למוקד אחר, "יובשתי" על הקו.

בזמן החפיפה בין המוקדנית הישנה לחדשה, ביקשתי שימשיכו את הטיפול במוקדן שלא עשה את שסוכם. המוקדנית הישנה מעלה את תירוץ 2. "הוא מוקדן חדש, עשה טעות תסלח לו". שאלתי אותה אם הייתה סולחת בקלות לטעות של קופאי חדש בסופר, ובכלל איך מכניסה לשירות מוקדן לא "בשל".

כרגע העניין נמצא בטיפול

המשך יבוא...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תגיד שבזבזת יום עבודה בהמתנה לטכנאי ואתה דורש לקבל פיצוי. המוקדן לא מקצועי זה בעיה שלהם ומוכיח טוב מאוד את רמת העובדים של .

תגיד שאם אתה לא מקבל פיצוי אתה תפרסם באינטרנט ובין כל החברים שלך על תת-רמה של שירות בהוט וחוסר אחריות מוחלטת.

תאיים גם שתתנתק ושום קשרי לקוחות לא יעצרו אותך כי לא בא להיות לך לקוח בחברה שבזה כל כך בלקוחותיה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תגיד שאם אתה לא מקבל פיצוי אתה תפרסם באינטרנט ובין כל החברים שלך על תת-רמה של שירות בהוט וחוסר אחריות מוחלטת.

יש להם כבר כלכך הרבה פרסומים שליליים באינטרנט שעוד אחד זה לא מה שיפחיד אותם.

תאיים גם שתתנתק ושום קשרי לקוחות לא יעצרו אותך כי לא בא להיות לך לקוח בחברה שבזה כל כך בלקוחותיה.

כבר הסברתי שאין שום אפשרות כרגע לאיים על החברות האלה בהתנתקות, מהסיבה הפשוטה שההתחייבות שלך דואגת שאתה תשלם הכל עד השקל האחרון גם אם תתנתק - ואז אתה פשוט תמשיך לשלם בדיוק אותו דבר אבל לא לקבל כלום בתמורה..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...

בראש החדשות:

חדש באתר