האם יש שירות של ווסטרן דיגיטל בישראל? מי הוא היבואן הרשמי? - עמוד 2 - אמצעי אחסון - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

האם יש שירות של ווסטרן דיגיטל בישראל? מי הוא היבואן הרשמי?


Gunner

Recommended Posts

יכול להיות שהייתי קצת חסר רגישות בחלק מההודעות שלי.

אבל אמרתי את האמת.

והאמת לפעמים אכזרית.

כולם עושים טעויות.

התעסקות מוגזמת עם הטעות היא מיותרת.

טעויות קיימות כדי ללמוד מהם.

פותח הדיון יעשה בחוכמה אם יאמץ גישה חדשה בעקבות האירוע.

וידאג לדעת ולעשות כל מה שצריך כדי שהמידע שלו יהיה מוגן ובטוח.

אנחנו בפורום כמובן נכונים לעזור לו בכל שאלה ובעיה.

גם אם לא תמיד אנחנו לובשים כפפות של משי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני חושב שדי הגזמתם בדיון. הרי ברור שלא דיברתי על טביעת ענק של מליוני שקלים על עוגמת נפש מצטברת של שנים ופגיעה במנגנון הנפשי שלי תוך כדי הרס עצמי. בסך הכל אני חושב, שאין שום סיבה, בשום צורה שבעולם, שכונן קשיח (ולכל התוהים, עם ספק מקורי שהגיע איתו) שעמד על השולחן בחדרי, חשוף לאוויר העולם ורחוק מהשמש, אין לו שום סיבה להתקלקל לאחר 3 חודשים!!!!! שום סיבה בעולם. וכמו שכולכם אומרים, יש מוצרים שמתקלקלים, יש כשלים במערכות, אני לא טוען שכל המוצרים צריכים לצאת מהמפעל ב100% כיוון שאני מבין את ההשלכות של זה (במקרה אני עובד בהייטק), ועל זה בדיוק ווסטרן דיגיטל צריכה לקחת אחריות. על המוצר שיצא מהמפעל שלה, ועמד על המדף של דיפו, והגיע במקרה אליי, בחור צעיר מישראל ופשוט הלך לעולמו לאחר מספר קטן של חודשים. אני לא מבקש ודורש את המידע שלי בחזרה, וברור שטעות המידע וחוסר הגיבוי הייתה שלי, אבל אין לזה שום קשר בסופו של דבר למוצר שהשימוש בו היה מועט ובזמן קצר והתקלקל ללא שום סיבה!!!!!!

מולי עומד דוח חברה מקצועית לתיקון כוננים קשיחים שעובדת עם ממשלת ומשרד הביטחון, עם ניסיון רב שנים , וכותבת בדוח הפעולה שלה שמנגנון הקריאה נדפק מכנית, ושהדרך היחידה לשחזר את המידע היא לשלם מעל 5 אלף שקל בשביל להחליף את ראש הקריאה הזה. וגם אז ישוחזר בסך הכל 90 אחוז מהחומר..

וכאן עם כל הכבוד לווסטרן דיגיטל, אימפריית הכוננים הקשיחים, עומד מבחנה של החברה מול לקוחותיה.

תודה לכל העוזרים, וסליחה על הבורות והטעויות בגיבוי (יש לי הארד דיסק IDE כבר מעל 10 שנים במחשב, לא קרה לו כלום מעולם).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה צודק.

אין שום סיבה בעולם שזה יקרה.

אין שום סיבה בעולם שאדם צעיר ימות פתאום בשנתו.

אין שום סיבה בעולם שלוח אם יפסיק לעבוד פתאום.

ובכל זאת...

זה קורה.

אין לאף אחד שליטה על כל דבר. קוראים לזה: "כוח עליון".

כן כן, יש דברים שאינם בשליטתנו. (לא בשליטתך, ולא בשליטת WD)

אני חושב שזה מופיע בכל כתב אחריות.

לגבי כוניים קשיחים יש כלל:

דיסק קשיח - ימות.

זה לא שאלה של "אם", אלא שאלה של "מתי".

זה יכול לקרות אחרי רבע שעה, ויכול לקרות אחרי 15 שנה. יש לי כמה בני 5GB וכדומה, שעדיין עובדים (כשמחברים אותם).

ומניסיון, אנשים מתחילים לגבות רק אחרי הפעם הראשונה (או השניה), שזה קורה.

כולל עבדך הנאמן.

לגבי התביעה, אני לא חושב שיש לה בסיס, גם מבחינה הגיונית, כמו שפירטתי.

לדעתי, תחסוך לך את הזמן ואת העוגמת נפש שעלולה לבוא, אם אתה הולך לכיוון כזה.

בכל מקרה, אני מאחל לך הצלחה במה שתבחר.

ומי יודע, אולי הם יצאו לארג'ים ויפצו אותך. (למרות אני מניח שם הם יעשו דבר כזה, זה יגרור גל של אנשים שקרה להם אותו דבר, ולכן הסיכוי קטן לדעתי.)

ב-ה-צ-ל-ח-ה !

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בסך הכל אני חושב, שאין שום סיבה, בשום צורה שבעולם, שכונן קשיח (ולכל התוהים, עם ספק מקורי שהגיע איתו) שעמד על השולחן בחדרי, חשוף לאוויר העולם ורחוק מהשמש, אין לו שום סיבה להתקלקל לאחר 3 חודשים!!!!! שום סיבה בעולם.

כמו שהוסבר כבר כאן בדיון, זה קרה, קורה ועוד יקרה בעתיד. כונן מכני הוא אמצעי רגיש ולכן אתה לא יכול לטעון שאין שום סיבה שזה יקרה תוך זמן קצר ולהטיל את ה"אשמה" או לטעון לרשלנות כלשהי של היצרן, מכיוון שזה פשוט לא נכון.

מולי עומד דוח חברה מקצועית לתיקון כוננים קשיחים שעובדת עם ממשלת ומשרד הביטחון, עם ניסיון רב שנים , וכותבת בדוח הפעולה שלה שמנגנון הקריאה נדפק מכנית...

...וכאן עם כל הכבוד לווסטרן דיגיטל, אימפריית הכוננים הקשיחים, עומד מבחנה של החברה מול לקוחותיה.

היצרן לא מתנער ממך. אם היית שולח את הכונן התקול היו מחליפים לך אותו במסגרת האחריות. כפי שכתבתי קודם לכן, למיטב ידעתי גם אחרי שחזור המידע, אם תצרף את הדו"ח של חברת השחזור, אז WD (לא בטוח לגבי יצרנים אחרים) נוהגת לכבד את האחריות וככל הנראה הכונן התקול יוחלף בחדש במסגרת האחריות (אך חשוב לוודא זאת מול גורם מוסמך). פשוט אינך יכול לבוא בתביעות כלשהן לגבי אובדן המידע כתוצאה מהתקלה או העלויות ועוגמת הנפש הכרוכות בכך. אתה כמובן מוזמן לנסות, אולי באמת יילכו לקראתך ויהיה נחמד מצדך אם תעדכן פה בדיון מה עלה בידך להשיג, אך למיטב ידעתי מבחינה משפטית אין לך בסיס לתביעה/תלונה.

בכל מקרה, שיהיה בהצלחה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...