פעם אחרונה שאני קונה משהו בKSP - עמוד 3 - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

פעם אחרונה שאני קונה משהו בKSP


shubi_moto

Recommended Posts

וואו ברוס לי, אני מצטער אבל אתה אדם טיפש מיסודו.

איזה חנויות מנסות לנגח? על מה לעזאזל אתה מדבר FFS!

קניתי את המקלדת כי היה 1+1 וכי אין באף חנות באילת את המקלדת. אז למה לעזאזל שאני לא יקנה?

מי חשב שהכפתורים יתקלפו לי במקלדת של 350 שקל.

עזוב,

אנשים כמוך צריכים לקבל טי-שרט עם הדפס I deserve to die. :kopfpatsch:

ובבקשה אל תגיב כאן יותר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 54
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

וואו ברוס לי, אני מצטער אבל אתה אדם טיפש מיסודו.

איזה חנויות מנסות לנגח? על מה לעזאזל אתה מדבר FFS!

קניתי את המקלדת כי היה 1+1 וכי אין באף חנות באילת את המקלדת. אז למה לעזאזל שאני לא יקנה?

מי חשב שהכפתורים יתקלפו לי במקלדת של 350 שקל.

עזוב,

אנשים כמוך צריכים לקבל טי-שרט עם הדפס I deserve to die. :kopfpatsch:

ובבקשה אל תגיב כאן יותר.

סתם מעניין אותי האם לפני שקנית שם ידעת את כל מה שמדברים עליהם?

האם לפני שקנית יצא לך לקרוא כאן את התלונות על KSP?

אם כן אז זה היה סיכון מחושב?

אם לא אז למה פתחת את הדיון כאן לפני שהטיפול בעניינך נסגר או החל הטיפול או שסורבת לטיפול?

אף אחד לא מגיע לו חולצה עם כיתוב כמו שהצעת

וגם אני לא חושב שמגיע לך מה שקרה לך----זה יכל לקרות לכל אחד

אבל יש מצב שעם כל העצבים שלך בסופו של דבר יטפלו בך אפילו אם זה KSP ואתה תקבל את מה שאתה רוצה

רק צריך קצת סבלנות במקרים כאלה ולא לחשוב שמגיע לך מקלדת שתונחת בהליקופטר

האותיות שהתקלפו לו הם :

K

S

P

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לכל המקניטים אני מציע לכם לשים את עצמכם במקום אותם אנשים ולנסות לחשוב כיצד הייתם נוהגים

בודאי הייתם שואלים כאן בפורום:

מה עליכם לעשות במקרה הזה והזה

הייתם שואלים מה הזכויות שלכם כקליינטים

מהם הצעדים שעליכם לנקוט

למי לפנות ומה לומר

אבל תשימו לב שמתנהלת כאן מלחמת חנויות והפניות אליכם מטרתם רק הכפשה ולא התייעצות

אם אתם לא רואים את זה אז כנראה שאתם פשוט תמימים ואני מייעץ לכם להתחיל לשים לב לכך מהיום

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עד עכשיו אין סימן אחד מפותח הדיון לנסיון לקידום או בירור העניין.

כל התלונה הזאת באוויר.

הכל ספקולציות שלא הולכות לשום מקום, כי פותח הדיון לא עושה כלום חוץ מלהתלונן על כלום.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני ממש מתרגש ממכם שתדעו. באמת ;D

ART, אתה גם סוג של טרול. שים לב כמה פעמים אתה משנה את העמדה שלך בדיון אחד. אתה הזוי.

אני לא מבין על מה אתה מזיין את השכל "ספקולציות ותלונה באוויר" ?!

צריך להסביר לך שוב שלא מתכוונים להביא לי מקלדת חדשה?

חפשו לכם שעיר לעזאזל אחר ותפסיקו להגיב בת'רד.

אני פתחתי את הדיון בשביל לקבל ייעוץ מה עליי לעשות במקרה הזה ובנוסף אולי להעיר את KSP לשים קצת יותר לב ללקוחות שלהם.

אני לא מתכוון לקבל מקלדת יד שניה על מקלדת חדשה שאני קניתי וזו זכותי המלאה לדרוש משהו שנראה הגיוני בעליל.

וחוץ מזה אני רואה לנכון שלקוחות עתידיים יכירו בהתנהלות של KSP. אף אחד לא מכריח אתכם להגיב או לקרוא :bash:

בכל מקרה אם אני לא יקבל מקלדת חדשה אני יתלונן בפני מייקרוסופט בארץ ואם זה לא יעזור אני יפנה למייקרוסופט העולמי.

ואם עדיין לא הבנתם, מחליפים את המקלדת שלי עם מקלדת פתוחה שנמצאת בסניף ראשון לציון.

על זה אני מתלונן!!!!!!! לא רוצה מקלדת פתוחה!!!!!!!!!!!!!!! :pissed:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

רק להסביר כמה דברים -

המקלדת המדוברת לא הגיעה כלל לשום סניף KSP נכון לכתיבת שורות אלה. שום נציג של KSP לא ראה את המקלדת "על אמת" ויכל לוודאות את טענות הלקוח.

החלפת מוצר אינה מחוייבת למוצר חדש, גם לפי תנאי האחריות. אני מצטער אם זה לא נאה לך אבל ככה זה. חוץ מזה, לא הבנתי בידיוק את ההתנהלות שהלכה מול שירות לקוחות, לא נכנסתי לזה עמוק מידי כי אני מאוד, מאוד עמוס בסניף שלי עצמי.

אגב, המקלדת שאמרת שרוצים להחליף לך, ה"פתוחה מראשון", זה שהאריזה פתוחה לא אומר שהיא משומשת. יכול להיות שלקוח קנה, פתח והתחרט, ובסניף החליטו לקבל אותה חזרה אבל למחסן החזרות כי האריזה לא במצב למכירה או מסיבות כאלה ואחרות, גם דברים כאלה קורים.

החלפת מוצר אינה חייבת להיות במקום. גם לא במקרה שלך, שאתה מגיע מאילת ו"על הדרך" בא להחליף משהו. יש לנו את הנהלים שלנו, את סדר העבודה שלנו ואת הדרך שלנו לעשות את זה. וכן, מה לעשות לפעמים זה לוקח גם מספר ימים, אז תתעזר בסבלנות.

עוד לא קרה שום דבר, וכבר החלטת שלא מחליפים לך/שמביאים לך משומש/שדופקים אותך. כל זה על סמך ספקולציות, חוסר הבנה כנראה (הדדי, אתה לא הבנת את שירות לקוחות והם כנראה לא הבינו אותך, שוב, לא נכנסתי לשיחה ביניכם), ומבלי שעשית מעשה אחד בכלל להביא את המקלדת המדוברת לאחד הסניפים שלנו.

כל אחד כמובן מוזמן להסיק את המסקנות שלו מהמקרה. תחושותיו של הלקוח, לטעמי, לא מוצדקות, בטח ובטח לפני שהוא עשה איזה שהוא מעשה של להביא לנו את המקלדת.

radioactive - אני מצטער לשמוע על המקרה שלך, נשמע לי קצת לא סביר ודי הזוי, לא נתקלתי בדברים כאלה אצלנו. אם אתה מעוניין אתה מוזמן לצור איתי קשר בפרטי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

דקה-אולי ברוס לי הוא שתול של KSP שמנסה להראות כאילו התלונה הלגיטימית הזאת היא בעצם ספקולציה (או שגם ה"קונה הלגיטימי" הוא שליח של אייבורי)? ושArt tatum הוא בעצם שתול של RSM שמנסה להתנגד לברוס לי?

אז בבקשה,בוא נפסיק אם הספקולציות ונתרכז במציאות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

רגע...

לגבי אחריות - למי היא מגיעה?

האחריות שלנו היא לקונה ששמו רשום בחשבונית הרכישה. הוא שילם, הוא חתם על תנאי האחריות והיא מגיעה אך ורק לו. כמו כן, זהו אינו תקנון רק שלנו, הוא נפוץ מאוד בארץ.

הנה כמה ציטוטים מחנויות נבחרות שאתם ממליצים:

מישהו רוצה לנחש איזה חנויות מדובר?

אתה רציני?

החשבונית פה לא על שמי.

בחור מהפורום חיפש שותף לקניה במבצע 1+1 שהיה על המקלדת והוא רכש מהחנות ואני שילמתי לו חצי.

WTF? :s07:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני שאלתי הרבה שאלות והעלתי אפשרויות במטרה שאתה תברר עם היצרן והיבואן לגבי החלפת המקלדת לחדש במקרה כמו שלך.

אם היית עושה את זה, היית יודע הרבה יותר והיו לך יותר אפשרויות להגיע לפיתרון.

כמו שזה נראה אתה מעדיף להישאר באפלה ולהאשים את החנות על שלא הסכימו בטלפון מראש להחליף לך לחדש ללא תהליך החזרה ליבואן/יצרן שבו היבואן מחליט (ולא החנות) איך מתי ולמה מחליפים.

הדיון עומד במקום כי אתה פותח הדיון לא עשית כלום מאז שהדיון התחיל.

ובמקום שהדיון הזה ישאף להגיע לפיתרון ולהבנה, הוא הופך במה למלחמת הכפשות.

אם אתה לא רוצה לעזור לאחרים לעזור לך אז הדיון הזה מיצה את עצמו.

ניסיתי להילחם איתך בשבילך, ועכשיו אני מבין שביזבזתי את הזמן.

חבל שאתה לא מבין איפה אתה ומי נמצא כאן, ולא מצליח להבין מה הם רוצים ומה המטרה שלהם.

וחבל שאתה לא לוקח ברצינות חברי פורום וותיקים שמנסים לברר איתך את העניין.

אני עבדתי בעבר אצל אותו יבואן והייתי אחראי על כל השירות הטכני ועל בדיקות והחזרות מוצרים לחו"ל.

ואם רק היית מתחיל לדשדש לכיוון פיתרון מתוך רדיפת צדק וכוונות טובות, הייתי יכול לעזור לך.

אבל אדם שאינו מזיז אצבע כדי לעזור לעצמו, ומלא שליליות, למה שאחרים יעזרו לו ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה צודק אבל לא היה לי זמן לברר את זה מול היבואן ואני תכף עולה על המטוס לבן גוריון.

אני ילך היום לסניף נתניה וכנראה יחליף במקלדת הפתוחה שקודם כל יהיה לי משהו ביד ואח"כ אני יעשה את כל הברורים.

ותודה לך על עזרה.

:xyxthumbs:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 2 שבועות מאוחר יותר...

בתור טכנאי בהווה ובעבר שעבד ועובד במספר חנויות מפתח של קטנה,

אני יכול לומר לך, אין כזה דבר החלפה במקום, חנות שמבצעת את זה סופגת בעצמה את האחריות.

למה?

ברגע שאתה מוכר מוצר עם חשבונית מסויימת ועליה מספר סידורי (כפי שרוב אם לא כל החנויות מבצעות), האחריות על המוצר מתחילה.

בעצם, כל מוצר שהחנות תיקח לאחר שהוציאה אותו מהמלאי יהיה בגדר מוצר עם זמן אחריות שאול.

(נוציא החוצה ספקים שעדיף לא להזכיר את שמם, שלא מספקים אפילו אחריות על מקלדות ומחייבים שהאחריות תתחיל עוד בזמן שהמוצר נמצא במלאי של הספק).

במקרה כשלך, האחריות תופעל, תמתין בסבלנות עם מקלדת אחרת ותן לחברה את הקרדיט לעשות את שלה.

כל התגובות פה על כמה החנות חייבת ללקוח ממש לא עומדת בקנה אחד עם המקרה שבו הלקוח אפילו לא זז אל החנות.

מעיב על האווירה לראות לקוחות כאלו, מתלוננים על גבי המדיה הרחבה ולא הולכים לחנות.

אגב, בשיחת טלפון לא ייפתר שום דבר, צריך להגיע לסניף עם המקלדת ולהפעיל אחריות, סה טו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...