עבור לתוכן

למה אתם מתכוונים כשאומרים "שירות אחריות בבית" ?

Featured Replies

פורסם

האם לתיקון המחשב בבית מיידי על ידי טכנאי ?

או רק איסוף מהבית למעבדה והחזרה על ידי שליח ?

יש הבדל בין החנויות /החברות ?

פורסם

במחשבים ניידים ברור לך שאי אפשר לתקן מחשב בבית הלקוח, ולא ראיתי אף חנות שרושמת שירות אחריות בבית

את האחריות נותן היבואן ולא החנות, וקיימים הבדלים שונים בסוגי האחריות אצל יבואנים שונים וגם בסדרות שונות אצל אותו יבואן

(לכל חברה יש יבואן רשמי אחד)

פורסם
  • מחבר

OK אז אין תיקון בבית ומדובר רק בשליח שאוסף ומחזיר.

אז עדיין לא הבנתי בכל זאת ולפי דבריך ,מה ההבדל בין היבואנים שנותנים את השירות הזה ?

פורסם

כל מותג של מחשב נייד יש חברה אחרת שאחראית על התיקון שלו,

יש דגמים שהאחריות היא איסוף מהבית, ויש דגמים שלא, צריך לקרוא בכל מחשב מה המצב שלו

פורסם

במחשבים ניידים ברור לך שאי אפשר לתקן מחשב בבית הלקוח, ולא ראיתי אף חנות שרושמת שירות אחריות בבית

זה לא נכון. אפשר ועוד איך, ויש כאלה שמציעים את זה (לרוב רק לסדרות העסקיות). לזה קוראים "אחריות באתר הלקוח", להבדיל מ"שירות שליחים" או "שירות איסוף והחזרה". חלק המחשבים של DELL בארץ מוצעים עם אחריות באתר הלקוח.

(לכל חברה יש יבואן רשמי אחד)

זה גם לא נכון. יש חברות שבהם יש באמת יבואן רשמי אחד והוא נותן את השירות, יש כאלה שיש כמה יבואנים וכל אחד נותן את השירות שלו, ויש כאלה שיש כמה יבואנים ואת השירות בכלל נותן צד שלישי. למשל IBM ישראל שנותנת שירות לניידי לנובו וסמסונג, למרות שאינה מייבאת אותם, או יעל פתרונות שנותנים שירות לניידים ומוצרים אחרים של DELL, למרות שיש מספר יבואנים (אומניטק, CMS, C-Data ואחרים - כמו שרואים פה.)

ובנוסף לכך, חלק מהיבואנים מחזיקים גם מעבדות פרטיות שלהם שהן מעבדות מורשות ואתה יכול לתקן גם שם (למשל CPM שהיא המעבדה של CMS היא מעבדה מורשית לתיקון ניידים של DELL/לנובו).

פורסם

אוקי בגדול אתה צודק,

פשוט לא רציתי להתחיל להיכנס לעומק העיניין למקרים כאלו ואחרים אלא להגיד את הליין הכללי (שרלוונטי ל90% מהמקרים)

בקשר לאחריות באתר הלקוח, לא נתקלתי בכאלו, יש לך משהו ספציפי?

בקשר לאחריות, רציתי להבהיר שבניגוד לנייחים כמו שחשב פותח האשכול, זה לא שכל חנות מתקנת לבד את הניידים שלה ולכן צרךי להיות סלקטיבי בחנויות.

זה שIBM נותנת אחריות ללנובו וזה שיש מעבדה מרוכזת מטעם דל שמתקנת מחשבים של דל זה רק תומך במה שאמרתי,

וכמו שאמרתי, כל מקרה לגופו

פורסם

לגבי אחריות באתר הלקוח, יש למשל את זה:

http://www.notebookclub.co.il/prod-dell-latitude-e6520-n2620m.htm

לגבי עניין החנויות, אתה צודק, ואכן רוב החנויות מציינות מראש "אחריות יבואן" או "אחריות במעבדות היצרן" או דברים כאלה.

יש מספר קטן של חנויות שמייבאות באופן עצמאי/אפור, ובמקרים מסוימים זה עשוי להיות בעייתי, אם מדובר בסדרה שאין עליה אחריות בינ"ל, אך זה נדיר.

פורסם

יצא לי להשתמש במשרד באחריות באתר הלקוח של דל - הטכנאי ברר את מהות התקלה בטלפון והגיע עם חלפים מתאימים. הוא הגיע למשרד שלי פרק את המסך והחליף אותו על המקום ב-10 דקות. בהחלט שווה בעיקר אם המחשב הוא לצרכי עבודה.

פורסם

בד"כ יש 2 סוגי אחריות עליהם רושמים שירות באתר הלקוח:

1. איסוף והחזרה - זה אומר שאוספים ממך את המחשב ומחזירים לך אותו לאן שאתה רוצה במסגרת השירות.

2. שירות מלא - זה אומר שאת רוב התיקונים עושים במקום.

אישית לי היתה התנסות עם HP שבאו והחליפו לי לוח-אם במקום ב HP-Mini אחרי שהוא נשרף

ועם דל שבאו והחליפו צורב במקום ב XPS.

פורסם

ועוד נקודה מעניינת - אצל חלק גדול מהיצרנים (לנובו בטוח, וכנראה גם DELL וHP, לפחות בחלק מהסדרות) יש חלקים שמוגדרים כ"ניתנים להחלפה ע"י משתמש". למשל: סוללה, ספק, כונן אופטי, דיסק קשיח, זכרון, מקלדת, לפעמים גם כרטיס Wifi. במידה ואתה צריך חלק כזה, אתה יכול לבקש והם פשוט ישלחו לך אותו עם שליח, שיאסוף ממך את החלק הפגום וייתן לך את החדש במקום, בלי קשר לשירות שליחים או תיקון באתר הלקוח.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים