בעיית שיתוף מדפסת ברשת - עמוד 2 - רשתות ואינטרנט - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

בעיית שיתוף מדפסת ברשת


Wile E Coyote

Recommended Posts

אתה לא טועה. השם אפילו לא מופיע. העניין הוא ששמות אחרים כן מופיעים, ובגלל זה אני לא מבין כיצד המדפסת יכולה להיות הבעיה.

מה אני אגיד לכם... תעלומה.

בכל מקרה, עוד מעט יתקשרו אליי ויעזרו לי עם פתיחת פורטים או מה שזה לא יהיה. אני אשמח לדווח לכם תוצאות, אם הן חיוביות או שליליות.

אם למישהו יש רעיונות נוספים, אני גם אשמח לשמוע.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

טוב, אז הנה מה שקרה:

נציג בכיר של תמיכה טכנית יצר קשר, וביחד הגענו למסקנה שמשהו דפוק בנתב. הראיה שהביאה לקביעה זו היא שעמוד הסטטוס של הנתב והעמוד שבו משנים את הפרמטרים אינם חופפים במידע (עמוד הסטטוס מראה את השינוי אך עמוד העדכון לא), גם לאחר גמר התהליך ולאחר רענון. הנציג המליץ לבצע עדכון קושחה (בין היתר). גם לאחר העדכון הבעיה נשארה, והמדפסת לא מצאה את הרשת.

לאחר שכבר החלטתי להרים ידיים להיום, בוצע ניסיון להתחבר לנתב אלחוטית עם . ההתחברות מבוצעת בד"כ בעזרת תוכנה שהותקנה בעת התקנת הדרייברים של כרטיס הרשת האלחוטי של המחשב הנייד (לא התוכנה של ווינדוז). התוכנה לא אפשרה להתחבר לנתב תחילה, ונדרשתי להכניס קוד שכתוב על הנתב עצמו. זו פעם ראשונה שאני מקבל דרישה כזו. לאחר הכנסת הקוד התבקשתי להכניס סיסמה להגנת הרשת. לאחר פעולה זו קיבלתי רושם (על פי מה שהתרחש על המסך) שהתוכנה "מתכנתת" את הנתב בעצמה! ואכן כך היה - נכנסתי להגדרות הנתב (דרך הכתובת שלו), ואכן שני העמודים לעיל היו חופפים! רצתי למדפסת, ביצעתי חיפוש, והרשת אכן נמצאה!

הבעיה אומנם נפתרה, אבל האמת היא שכל העניין ממש נשגב מבינתי. האם מישהו יכול להבין מה בעצם קרה פה? מה שאני הבנתי זה שהתוכנה של הנתב לא תקינה, ובזכות התוכנה של כרטיס הרשת של המחשב, התוכנה של הנתב עודכנה בצורה תקינה. מה אתם אומרים?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...