מפרטים מומלצים (מעודכן ספטמבר 2013) - ייעוץ לפני רכישת מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מפרטים מומלצים (מעודכן ספטמבר 2013)


YairZ

Recommended Posts

16_spec_main_ttl.gif

שלום לכל הקוראים,

מדור המפרטים המומלצים שלנו עודכן שוב והוא יעודכן כל מספר שבועות, בהתאם לשינויים גדולים שיהיו בשוק. הדיון הזה נועד ל-3 מטרות עיקריות- להסביר מעט על המפרטים והקטגוריות הנמצאות במאגר, לתת מענה לשאלות נפוצות בקשר למפרטים וכמובן לקבל מכם הערות על המפרטים. להרכיב את המפרטים הללו לקח לא מעט זמן ובדקנו אותם מספר פעמים, אבל, כולנו בני-אדם לכן יכולות להיות פה ושם טעויות. מה שכן, תמיד יכול להיות שיש חומרה אחרת עדיפה או שבטעות הכנסנו רכיב לא מתאים או מחיר לא מתאים ולא שמנו לב אליו. לכן, במידה ואתם אכן נתקלתם בבעיה כלשהי באחד המפרטים ו/או יש לכם חלופה אחרת- נשמח לשמוע ונעדכן בזמן אמת כמובן.

עם זאת, שימו לב שאין דבר כזה מפרט מושלם לכן כל אחד כנראה יחשוב מעט אחרת ויציע דברים הנראים לו הכי מתאימים- נא להתחשב בעובדה זו ולא להציף. כמו כן, אני יכול לומר בוודאות שיש חלקים עדיפים בשוק מאלו שמוצעים כאן במפרטים- הסיבה שלא שמנו אותם זה בגלל שהם נמצאים בחנות אחת או שניים ואין אלטרנטיבות אליהם מבחינת מחיר/מאפיינים- נא להתחשב בעובדה זו גם ככה שלפני שאתם רוצים להציע רכיב להחלפה- בדקו במספר חנויות אם הוא נפוץ יחסית ואין הפרשי מחירים גדולים.

כדי שהדיון הזה לא יהפוך להיות מזבלה (במקרה כזה- אני פשוט אנעל אותו ולא יהיה לכם היכן להגיב בנוגע למפרטים וחבל- הם בשבילכם)- אנא שמרו על תרבות דיון, אל תספימו ורצוי שהתגובות יהיו כמה שיותר רלוונטיות ורציניות בנוגע למפרטים. בנוסף, נא לא להרכיב כאן מפרטים. אם יש לכם בעיה עם מפרט מסויים- תנו לינק אליו ותרשמו מה הייתם משנים בו ולמה. כל הודעה שתעבור על חוקי הפורום, תמחק.


FAQ

שאלות ותשובות נפוצות

להלן מספר תשובות לשאלות שאתם כנראה תרצו לשאול. קראו קודם את הFAQ הבא ורק לאחר מכן במידה ושאלתכם לא מופיעה כאן- תשאלו בהודעתם.

שאלה: למה המפרטים שלכם כל כך יקרים? ראיתי מפרטים דומים מאוד במחיר נמוך בהרבה!

תשובה: ההמלצות במדור הן כלליות ואינן מותאמות- לשם כך יש פורום שם ניתן "לתפור" לכל אחד את המינון המדויק בין מחיר, ביצועים, איכות, יכולת שדרוג, שקט ועוד ועוד. מטרת כל מפרט לתת המלצות הולמות לקהל היעד שלו. במפרטים בסיסיים נבחרו רכיבים בסיסיים מומלצים בעוד למפרטי השוק הגבוה נבחרו רכיבים איכותיים במיוחד ברמה גבוהה, גם אם יש רכיבים בסיסיים וזולים יותר שהיו מספקים לאותו מפרט. אין ספק שניתן "לאחסן" את המפרט החזק ביותר במדור בתוך מארז טוב של 200 ש"ח אבל אנו בחרנו במארז סופר איכותי ושקט במיוחד עם יכולת פנומנלית במחיר של כ~800 ש"ח, בהתאם לרמתו של המפרט כולו ורמת המחיר המדוברת. שימו לב שבאופן יחסי, החלוקה התקציבית באחוזים בין הרכיבים נשמרת פחות או יותר במרבית המפרטים.

שאלה: למה בחלק מהמפרטים הכנסתם ספקי כח, חלשים יותר מן המומלצים באתרי היצרנים (לדוגמא, ספק כח 400W לכרטיס ש"על הנייר" דורש 500W?)

תשובה: ההספק המומלץ שרשום באתרי היצרנים מיועד בעיקר למערכות כבדות מאוד ולספקים שאינם ספקים איכותיים (אפילו ג'נריים, שכן הרבה קונים מערכת מחשב חזקה ולא מודעים לחשיבותו של ספק הכח). הספקים ששמנו פה בכל המפרטים איכותיים ורובם בעלי נצילות גבוהה. הספקים הללו יתמודדו בקלות עם החומרה המתאימה ששמנו, ואף יחזיקו שידרוגים קטנים (הוספת זיכרונות, הארד-דיסקים וכדומה), לכן אין צורך לחשוש.

שאלה: למה במפרטי הHigh-End (לשוק הגבוה) שמתם מעבד i5 ולא i7?

תשובה: זאת בגלל שהפרש הביצועים שלהם במשחקים לא מצדיק את הפרש המחירים. היתרון העיקרי של מערכות מבוססות i7 זה שהמעבד בכללי מעט חזק יותר וכולל הדמיה לליבות לוגיות נוספות (לדוגמא מעבד מרובע , יפרש ע"י מערכת ההפעלה כמעבד עם 8 ליבות כשבעצם כל מחולקת ל-2 ליבות לוגיות). מעבד זה מיועד לתוכנות כבדות מאוד, אשר תומכות בטכנולוגיה זו. לכן, אתם תראו רק מפרט אחד או שניים שמבוססים מעבד זה, עקב היותו לא הכי משתלם וגם נרשום לך את הערה הזו במפרט עצמו.

שאלה: למה בחבילות ציוד-הקפי, רשמתם מגוון מסכים במחיר מסויים, ובמחיר גבוה יותר דגם ספציפי?

תשובה: ובכך, עד מחיר מסויים (לרוב מדובר על עד 750~ שקלים) אין הרבה הבדלים בין מסכים בגודל זהה, מחברה מוכרת כמובן.

למרות ש"על הנייר" יהיה רשום לך שלדגם אחד יש ניגודיות גבוהה יותר או בדגם אחר זמן תגובה נמוך יותר- בפועל לרוב מדובר על הבדלים די זניחים, שכן כל המסכים הללו מורכבים מפאנל מסוג TN המיועד לשוק הזול והרחב. במחיר גבוה יותר (לרוב החל מ-900 שקלים) ניתן לראות מסכים איכותיים יותר המבוססים פאנל PVA או - במקרה כזה, היות ואין הרבה מסכים שכאלו ויש רק מקבץ שאכן משתלמים, רשום הדגם הספציפי אליו אנו מתכוונים.

שאלה: למה בחלק מהמפרטים שבהם כללתם ציוד היקפי, רשמתם "לפי העדפה שלכם" ולא הומלץ דגם ספציפי?

תשובה: אתם לא תהנו מהמחשב האיכותי שרכשתם, ללא ציוד היקפי נוח. יש המון דגמים בסיסיים וזולים, איך הם שונים בגודל, דיוק, מיקום כפתורים/מקשים, צורה ופיצ'רים. הכי טוב שתלכו לחנות אלקטרוניקה/מחשבים ותבחרו מה שהכי נוח לכם. רוב האריזות של העכברים מעוצבות כך שתוכלו להניח את כף-ידכם על העכבר ולבחון את הנוחות שלו. במפרטים יקרים יותר, כללנו הצעות לציוד היקפי איכותי ומומלץ- אך עדיין זאת בחירתכם האישית כמובן.

שאלה: למה המחירים לכל חלק וחלק, גבוהים יותר מאשר בחנויות מסויימות?

תשובה: לקחנו את המחיר הממוצע לכל חלק וחלק. יכול להיות שבחנות שבה תרכשו את המחשב, העלות הסופית שלו תהיה זולה בעשרות אם לא מאות שקלים ויכול להיות גם ההפך- יקר יותר. לכן במידה ואתם רואים מפרט שמוצא-חן בעיניכם ויש מפרט יקר יותר בכמה מאות שקלים- נסו אותו קודם ויש סיכוי שתצליחו למצוא אותו במחיר נמוך מהמחיר שצוין במדור, ושיכנס בתקציבכם.

שאלה: למה בד"כ כאשר יוצאת חומרה חדשה ואתם מעדכנים את המדור- עדיין מוצגת החומרה הישנה?

תשובה: זה שחומרה חדשה יוצאת לא אומר שהיא משתלמת, אלא להפך- לרוב בשבועות (אם לא חודשים) הראשונים לאחר יציאת אותה החומרה לשוק היא יקרה מאוד ולא משתלמת. לכן, עפ"י שיקולי יחס עלות/תועלת אנו בוחרים מתי והאם להכניס את אותה החומרה למפרטים המומלצים.

שאלה: למה אין עוד קטגוריות של מפרטים כמו גרפיקה, ועוד?

תשובה: קטגוריות אחרות כמו אלו שהוזכרו בשאלה משתנות מאדם לאדם.

לדוגמא, אם מישהו מחפש מפרט לעריכה גרפית- יכול להיות שהוא מתעסק בעריכה דו-מימדית, תלת-מימדית או משהו אחר. לכל סוג של עיסוק שכזה יש צורך בחומרה אחר, בחוזק משתנה. דוגמא נוספת- מישהו שרוצה מחשב לעריכת יצטרך חומרה ויציאות מותאמות לציוד המקצועי שברצונו לרכוש או קיים. ההמלצה הטובה ביותר היא לפתוח דיון בפורום לקבלת מפרט מותאם-אישית.

שאלה: ראינו בחנויות/פורומים שמציעים רכיבים עדיפים על פני אלו ששמת, למה שמתם אותם?

תשובה: הרכיבים שנבחרו הם רכיבים שנפוצים יחסית (לאחר שנבחרו במדגם של כמה עשרות חנויות/רשתות מחשבים ידועות). המפרטים לא מושלמים ויכול להיות שתוכלו לרכוש אחד עם חומרה עדיפה במחיר נמוך יותר- תלוי בחנות. מדור המפרטים המומלצים נועד מכדי לתת מענה לאנשים שאין להם זמן להכנס לפורום ולהתייעץ, ורק לתת מפרט כללי איכותי שיתן מענה מלא/חלקי לדרישותיהם. ניתן אף ללכת לחנות, לבדוק האם יש שם מחשב ועל המקום להחליט על מפרט כאשר את שאר השיפורים תבצע אותה חנות בהתאם לדרישות ולמלאי שיש לה. כך או כך, עדיין הכי מומלץ לשוחח בפורום על מנת לקבל מפרט מעולה ומותאם-אישית.


קטגוריות

המפרטים מחולקים למספר קטגוריות עיקריות:

גיימינג-

מפרטים בקטגוריה זו בנויים בעיקר על מנת להריץ משחקים בצורה הטובה ביותר, בהתאם למספר תקציבים שונים. שימו לב שאין דגש גדול על כרטיס המסך אלא על עניין כרטיס חזק+ מערכת מאוזנת. מפרטים אלו כוללים הרבה קטגוריות בתוכם, שכן מחשבים אלו יכולים להיות גם מדיה-סנטר, גם שימוש משרדי וביתי פשוט ובפועל כמעט כל דבר שתרצו.

"מקסימום גיימינג-מינימום מחיר"-

לעומת קטגוריית מפרטי גיימינג, פה כן יש דגש עיקרי על כרטיס המסך, כאשר שאר המערכת תתאים בכך שלא תכלול חומרה חזקה מדי, אלא אחת שפשוט לא תגרום לצוואר בקבוק. כמו כן, החומרה עדיין לא ג'נרים כמובן אבל כן נחסך פה מסויים ותמיכות מצד מספר רכיבים. מפרטים אלו נועדו לתת מענה לאנשים שרוצים מחשב כמה שיותר חזק למשחקים, אבל עדיין שיהיה סביר מבחינת החומרה ובמחיר כמה שיותר זול.

שימוש משרדי-

כמו שהקטגוריה מרמזת- מפרטים אלו בנויים בעיקר לאנשים שרוצים לעבוד עליהם בהחלט מתוכנות פשוטות כמו , ועד לתוכנות כבדות מגוונות כאשר יש מספר מפרטים עם תקציב עולה שמתאים לכל דרישה. מפרטים אלו כמובן יכולים לשמש גם כמחשב ביתי סטנדרטי ולהריץ סרטים, משחקים קלילים, ועוד.

קולנוע-ביתי-

מפרטים אלו בנויים בעיקר לשם הרצה של באיכות גבוהה וחיבור המחשב לטלויזיה שלכם. כמו כן, ברוב המפרטים יש את האפשרות לבחור גם במארז "שוכב" ליופי וכדי שיהיה לכם היכן להכניס אותו בסלון. מותאם ציוד הקפי סטנדרטי או ציוד הקפי המותאם למערכות ביתי, כמו מערכות שמע 2.0/5.1 איכותיות (שימו לב- לא מערכות ביתי, אלא איכותיים למחשב) ביחד עם מקלדת ועכבר אלחוטיים.

רב-תכליתי-

מטרה של מפרטים אלא הוא לספק מגוון שימושים החל מאופיס, דרך משחקים ועד ועריכה תלת-מימדית. חלוקת האחוזים היא בערך כמו זו בתחתית, אבל עדיין משתנה ממפרט למפרט וכמובן מאדם לאדם.

30% , , (כולל באבחנה-גבוהה) וגלישה.

30% גיימינג ברמה טובה ומעלה.

40% שימוש בתוכנות כבדות (בהתאם לכוחו של המפרט כמובן) כגון תוכנות דו ותלת-מימד ועריכה.

עדכונים אחרונים

המפרטים מתעדכנים קבוע כל מספר שבועות. הם מוחלפים לחלוטין כאשר ישנו שינוי גדול בשוק.

להלן השינויים העיקריים האחרונים שבוצעו (מלבד עדכון מחירים ושינויים מינוריים אחרים). העדכון האחרון- 3.9.2013.

  • מחירי החומרה עודכנו.
  • חבילות ציוד היקפי עודכנו.
  • בוצע איזון בין מעבדי ל- של לקבלת מקסימום עלות/תועלת בכל מפרט.
  • נוספו מעבדי i7-4770k ו-G2030 למפרטים הרלוונטיים.
  • כונני נוספו למפרטים נוספים, כולל דגמים בנפח 250GB.
  • חברת אייבורי נוספה לרשימת החנויות שאליהן ניתן לשלוח בקשה להצעת מחיר לכל אחד מהמפרטים שלנו. נכון לרגע זה, ניתן לבקש הצעת מחיר גם מ-TMS, IQPC, סטטוס מחשבים ו- Deal.

1111.jpg

הערה: מעבדי החדשים מסדרת G ו-i5 ביחד עם לוחות-אם מבוססים ערכת שבבים H81 החדשה, יוכנסו בעדכון המערכת הבא אשר יתרחש בעוד מספר שבועות, בהתאם לזמינות החומרה בחנויות.

לכניסה למדור מפרטים מומלצים- http://hwzone.co.il/specslist/index.php

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 91
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

מנסיון, עדיף להחליף את כל הרמקולים המוצעים של לוג'יטק מהדגמים החדשים ברמקולים מחברות אחרות, לפי מבחנים אישיים הם היו בתחתית הרשימה בכל הנוגע ליחס ביצועים\מחיר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יאיר, יש לי נסיון עם כל הסטים שלהם - מהזולים (Z323, Z313) ליקרים (Z623) והם ממש לא שווים את מחירם, הייתי הולך על מיקרולאב או אלטק לנסינג. אני כמובן מדבר על הסדרה החדשה של הרמקולים שלהם - שגרועה ברמות מהסדרה הקודמת.

אני חס וחלילה לא מגדף ולא אנטי-לוג'יטק, הם פשוט אכזבו אותי כל כך עם סדרת הרמקולים החדשים שלה - אותי ועוד אלפי לקוחות שלא קונים מהם יותר מוצרי אודיו. זה באמת טפשי לקנות מחברה שמייצרת עכברים ;D

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כל הכבוד על ההשקעה!

אבל יש לי כמה בעיות:

1)

http://hwzone.co.il/specslist/index.php?item=134897&section=293&target=%D7%9E%D7%A9%D7%97%D7%A7%D7%99%D7%9D

הייתי מעדיף את הKATANA3,באותו קטגוריית מחיר ויותר שקט וחזק.

2)

http://hwzone.co.il/specslist/index.php?item=134898&section=293&target=%D7%9E%D7%A9%D7%97%D7%A7%D7%99%D7%9D

מפרט גרוע בכללי,אבל בפרטנות:

לקיחת 2500K יחד עם "בינוני" שלא ייתן את הOC שיעשה את ההשקעה בלוח P67 למשתלמת (והיא גם ככה לא כ"כ משתלת במיוחד בגיימינג).

כ"מ 560TI מאוד לא משתלם.

מארז מאוד טוב,אבל over kill ביחס למחיר של "מה שבקופסא".

ספק די overkill למפרט.

3)

http://hwzone.co.il/specslist/index.php?item=134899&section=293&target=%D7%9E%D7%A9%D7%97%D7%A7%D7%99%D7%9D

המלצה על 8GB למשחקים.

מפרט לא משתלם למחיר שלו,במיוחד שאפשר לקנות ב5K מערכת מבוססת CF שתהיה חזקה הרבה יותר מהמערכת הזאת.

זה ממה שהספקתי לראות ממפרטי הגיימינג.

אני מקווה שאלו טעויות,לא מתאים לך :xyxthumbs: .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כל הכבוד על ההשקעה,

יש הרגשה מאוד חזקה של ATI/AMD fanboys...

גם חסר מפרטים מבוססי Mini ITX ודלי הספק - מבוססי .

אני מתאר לעצמי שיש הרגשה כזו אבל זה באמת משתלם יותר. בתחילה שמתי GTS450/GTX460, אך בדיוק יצאו HD5830/HD5850 Xtreme שעולים בערך אותו דבר אך בעלי ביצועים גבוהים יותר- לא לשים אותם יהיה טעות. כמו כן, למפרטים לשימוש-כללי ציינתי בהערות שמי שצריך לעבוד בתוכנות עריכה ותלת-מימד יוכל להחליף לכרטיסי אנוידיה הודות ל-.

בנוגע לדלי הספק, הייתה בעבר התלבטות בנוגע לזה והחלטנו לא שמים, גם הפעם. הם פשוט לא משתלמים לדעתי- באותו מחיר אתה יכול למצוא שילוב של מעבד+לוח עדיפים מבחינת ביצועים.

יאיר, יש לי נסיון עם כל הסטים שלהם - מהזולים (Z323, Z313) ליקרים (Z623) והם ממש לא שווים את מחירם, הייתי הולך על מיקרולאב או אלטק לנסינג. אני כמובן מדבר על הסדרה החדשה של הרמקולים שלהם - שגרועה ברמות מהסדרה הקודמת.

אני חס וחלילה לא מגדף ולא אנטי-לוג'יטק, הם פשוט אכזבו אותי כל כך עם סדרת הרמקולים החדשים שלה - אותי ועוד אלפי לקוחות שלא קונים מהם יותר מוצרי אודיו. זה באמת טפשי לקנות מחברה שמייצרת עכברים ;D

מאמין לך, אחליף :) . יש לך המלצות ספציפיות לדגמים בולטים שלהם במחירים דומים?

כל הכבוד על ההשקעה!

אבל יש לי כמה בעיות:

1)

http://hwzone.co.il/specslist/index.php?item=134897&section=293&target=%D7%9E%D7%A9%D7%97%D7%A7%D7%99%D7%9D

הייתי מעדיף את הKATANA3,באותו קטגוריית מחיר ויותר שקט וחזק.

2)

http://hwzone.co.il/specslist/index.php?item=134898&section=293&target=%D7%9E%D7%A9%D7%97%D7%A7%D7%99%D7%9D

מפרט גרוע בכללי,אבל בפרטנות:

לקיחת 2500K יחד עם "בינוני" שלא ייתן את הOC שיעשה את ההשקעה בלוח P67 למשתלמת (והיא גם ככה לא כ"כ משתלת במיוחד בגיימינג).

כ"מ 560TI מאוד לא משתלם.

מארז מאוד טוב,אבל over kill ביחס למחיר של "מה שבקופסא".

ספק די overkill למפרט.

3)

http://hwzone.co.il/specslist/index.php?item=134899&section=293&target=%D7%9E%D7%A9%D7%97%D7%A7%D7%99%D7%9D

המלצה על 8GB למשחקים.

מפרט לא משתלם למחיר שלו,במיוחד שאפשר לקנות ב5K מערכת מבוססת CF שתהיה חזקה הרבה יותר מהמערכת הזאת.

זה ממה שהספקתי לראות ממפרטי הגיימינג.

אני מקווה שאלו טעויות,לא מתאים לך :xyxthumbs: .

1) הקירור מעולה, אבל הוא אינו נתמך בסוקט 1155 (לפי מה שרשום באתר הבית וגם ברוב החנויות). החלטתי לשים את הפריזר ולא להסתכן.

2) בקשר לקירור -טעות- אחליף. אבל כך או כך אתה מזלזל יותר מדי בקירור הזה- הוא מעולה ומכיר המון אנשים שהגיע ל-OC גדול יחסית בעזרתו. בקשר לכרטיס מסך, יש עוד כרטיס משתלם בטווח המחירים שלו? אני לא אתקע בכל מפרט שכזה HD6950- יש לזכור שרוב האנשים בכלל לא פותחים אותו. לרוב נכנסים למדור הזה אנשים שלא מבינים בחומרה בכלל שרוצים לרכוש מחשב מהרגע להרגע. בקשר לספק- כן אני יודע- מרווח נשימה די גדול אם ירצה לשדרג בעתיד. אלו לא מפרטי "מקסימום גיימינג-מינימום מחיר"- הכל פה בהתאם, בדיוק כמו שאני לא שם מארז ב150 שקל.

3) 8 ג'יגה- בכוונה, המחירים כיום ממילא בשפל מטורף- החלטתי שמי שקונה מערכת כזו שם, שיקח כבר 8GB אולי יתרום לו עוד כמה חודשים. וכן, אתה צודק בהחלט שאפשר לבנות מערכת חזקה הרבה יותר בכ-5 אלף אך אני מזכיר שלא מדובר פה על הפורום ואי אפשר להתאים מפרט לכל אחד וכל רכיב נמצא באותה ה"רמה" כמו השאר, זה היה כך גם מאז ומתמיד. בנוגע ל-CF, התלבטתי המון אם להוסיף עוד מפרט (או להחליף את זה) לאחד כזה, החלטתי שנכון לעכשיו אני לא עושה את זה בגלל כל החסרונות שיש שם, ביחוד המיקרו-סטאטר.

בכל מקרה, אם יהיו הרבה בקשות פה אשים אחד כזה.

כל הכבוד אנשים, תמשיכו להעיר ולתקן- ככה המפרטים ישתפרו עוד ועוד ;)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לשוק הנמוך מאוד - עד 100 ש"ח: Creative SBS245 ואפשר גם Altec Lansing BXR1220

לשוק הנמוך - עד 200 ש"ח: MicroLab M111

לשוק הנמוך - בינוני - עד 400 ש"ח: MicroLab FC330

לשוק הבינוני - עד 500 ש"ח: MicroLab X16 ואפשר גם Philips SPA5300

לשוק הבינוני - גבוה - עד 700~ ש"ח: עם חריגה קטנה MicroLab SOLO6C וגם אפשר MicroLab X23 למי שרוצה סט 5.1

לשוק הגבוה - עד 1000 ש"ח: MicroLab SOLO7C ואפשר גם Harman-Kardon SoundSticks 2.1 - בגדול, אין טעם מעבר לשוק זה

לשוק האולטא-גבוה - עד 1500 ש"ח: כאן בעיקרון אפשר להכניס את ה-Logitech Z5500, אבל שים לב שזה רק הדגם הזה ולא החדש (שנחות ממנו בכל מובן [Z906]), אפשר גם Creative Gigaworks T3 ואפשר גם Altec Lansing MX6021 (המלצה אישית)

אלה כמובן שווקים של רמקולי מחשבים, וכל שילוב של מדפי מינימלי עם מגבר בינוני יהיה איכותי יותר גם מהשוק האולטרא-גבוה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

Daemonicium, רשמת שעד 200 ש"ח מומצים רמקולים ב 130 שקל

ועד 400 רמקולים ב 340 שקל, יש פה קפיצה של 200 ש"ח...

כשאני קניתי מחשב, חשבתי ש 130 שקל זה זול מידי, ו 340 יקר מידי...

רציתי רמקולים בסביבות 250 ש"ח, ולכן קניתי את Logitech Z323

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

צער לי לאכזב אותך אבל מבחינת איכות שמע, הZ323 גורעים מהמיקרולאב שהצעתי ב-130 ש"ח ולכן התמורה שהם נותנים נמוכה מאוד ביחס למחיר שלהם. (פי 2 כמעט)

אם תסתכל במפרט שלי ובתמונות של החדר שלי בדיון בפורום כללי - תראה שרוב הציוד ההיקפי שלי הוא שלהם - מה שיש לי נגדם זה שהם התדרדרו באופן קטסטרופלי במערכות השמע שלהם, ובתור מבקר יצא לי לשמוע הרבה סטים שלהם לעומת סטים מקבילים של חברות אחרות - הסטים החדשים פשוט לא סוחבים, ובמידה והישנים לא נעלמו מהמדפים - לוג'יטק לא תומכת בהם יותר (לא סתם לא תומכת, היא העיפה אותם מהאתר לאלתר).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שמע, אני לא אודיאופיל ולא מומחה בסאונד, וכנראה אתה מבין בזה יותר, אבל הביקורות ב ZAP הם מאוד טובות, ואני אחרי חצי שנה של שימוש מאוד נהנה מהם, למרות שאין לי יותר מידי אם מה להשוות, הרמקולים הישנים שהיו לי, היו ב 50 ש"ח של חברה ג'נרית :)

Z323 הם מאוד עוצמתיים (יחסית) 30W לאומת 12W של M111...

מה אתה יכול להציע במקומם ב 250 ש"ח ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תוסיף לזה עוד 49 ותקבל גם מערכת איכותית יותר מבחינת איכות שמע וגם יותר עוצמה - http://www.kingpc.co.il/ProductInfo.asp?ProdId=564

קניתי לחברה שלי את ה-Z323 ולצרכים שלה הם באמת מתאימים - אבל זה היה לפני שהתחלתי להתעמק במערכות למחשב.

לגבי העוצמה - ה-Z323 מספקים 30W (אם זה 30W) עם עיוות גבוה במיוחד, ניסית להגביר מעל 60%?

חוץ מזה, לוג'יטק אוהבת להתפאר בהספקים ולרוב מפרסמת נתונים מוגזמים ומופרכים - קח את ה-Z5500 (דוגמה הכי טובה) - מפרסמים אותם עם הספק של 505W RMS

בעוד שהפיוז שלהם מתוכנן לעבוד עד 480W (עדיין הספק גבוה אבל זה מגוכח לעבוד ככה על הצרכנים).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני קניתי את ה323 שלי בערך ב 200 שקל ואני מאוד מרוצה מהם לסלון הקטן שלי הם עושים את העבודה.

נכון שיש ערכות יותר טובות אבל כמו שצוין בהתחלה היה רצו להמליץ על חלקים שזמינים בתפוצה רחבה.

חוץ מזה הו לי פשוטים של לוג'יטק כבר 7 שנים והם עדיין עובדים מעולה אז אני מאוד מאמין בחברה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...