צריך עזרה, מחשב לא עולה ומשמיע צפצופים כנראה הותקף ע"י וירוס - תמיכה טכנית למחשבים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

צריך עזרה, מחשב לא עולה ומשמיע צפצופים כנראה הותקף ע"י וירוס


A.Z.P

Recommended Posts

שלום וחג שמח!

אתמול בלילה נכנסתי לפייסבוק והסתכלתי על תמונה של אחד מחבריי (זה העונש שלי על שנכנסתי לפייסבוק הארור) ולאחר שהתמונה עלתה המחשב קפא ושום כפתור והעכבר לא הגיבו כך שלא יכולתי לסגור את החלון או לעשות כל פעולה. החלטתי ללחוץ על כפתור הריסט ומאותו הרגע המחשב לא עלה יותר- הכפתור שלו נדלק אך נשמעים צפצופים מוזרים 3 בכל פעם הפסקה קצרה וחוזר על עצמו. ניתקתי מהחשמל והחזרתי כי זאת הייתה הדרך היחידה לכבות את המחשב, בדקתי שכל הכבלים מחוברים כמו שצריך ומעבר לכך גם שכרטיס המסך מחובר מאחר ואתמול ניקיתי אותו וזה כלל את הוצאתו.

מה אפשר לעשות בנידון? האם מישהו נתקל בתופעה כזאת בזמן האחרון? אפשר איכשהו לפרמט את המחשב במצב כזה?

תודה לעוזרים מראש, אשמח אם תוכלו לענות על השאלות שרשמתי.

אגב ראיתי נושא דומה שמישהו פתח על צפצופים אך שם הבחור טען שהוא פשוט פתח את המחשב בבוקר וכך זה היה. לכן פתחתי נושא חדש כדי להסביר את המקרה הספציפי שלי ולהבהיר שלא נראה לי שמדובר כאן בתקלה של רכיב כלשהו אלא יותר וירוס אך אני לא בטוח ולכן אשמח לקבל עזרה.

זאב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

צפצופים בזמן הפעלת המחשב אומרים שהביוס מזהה שמשהו בחומרה מקולקל או לא מחובר היטב, כיוון שאתה אומר בעצמך שאתמול פתחת וניקית את המחשב אז כמעט בטוח שמדובר בחיבור לא טוב. תפתח עוד הפעם ותעבור ביסודיות על החיבורים, כרטיס המסך, הזכרונות וכל השאר.

תקלה כזאת לא קשורה לווירוסים ופירמוט לא יכול לפתור אותה כי היא מתרחשת עוד לפני שהמחשב מנסה לקרוא מהדיסק הקשיח.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה על התשובה המהירה etal.

העניין הוא שכמו שרשמתי זה קרה במצב ספציפי לאחר כניסה לFACEBOOK ולחיצה על תמונה ולא לאחר שניקיתי את המחשב וחיברתי אותו מחדש.

המחשב עבד בסדר גמור כמה שעות לאחר הניקוי ואני חושד בוירוס מאחר וגם כמה שעות לפני כן נכנסתי וכשלחצתי על תמונה אחרת נפתחו עוד כמה ויכולתי לסגור אותם רק ע"י מנהל המשימות. השאלה כמה אתה בטוח שזה לא וירוס? כי חיבורים בדקתי ואני אבדוק שוב אבל זה תיזמון נורא מוזר לבעיה כזאת.

עריכה: עוד רעיונות מזה יכול להיות?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה לעוזרים הבעיה נפתרה.

לאחר הוצאת כרטיס המסך והחזרתו עלה תקין. מה שקרה הוא כנראה שסגרתי את הבורג שלו יותר מדי חזק ולכן הוא זז לאחר החיבור ולא היה תקין.

גבריאל: ערכתי את הכותרת תודה על היידוע.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...