Moo^Moo פורסם 2003 בנובמבר 23 Share פורסם 2003 בנובמבר 23 תיקרא שוב את מה שאני אמרתי ואת התגובה שלך, אתה רואה איזושהי סטירה?א. לא ציינתי גובה רב, רק מהירות יחסית גבוה.ב. רק ציינתי את עיניין המהירות, כי מן הסתם במטוסים החדישים, הDOG FIGHTS מתרחשים במהירותגבוה יחסית (נגיד יחסית לשני כלבים שמשחקים), לכן באים לידי ביטוי כוחות ג'י גבוהים. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
yot פורסם 2003 בנובמבר 23 Share פורסם 2003 בנובמבר 23 אין שום קשר בין כוח ג'י לבין מהירות.קרבות אוויר מתאפיינים במהירויות נמוכות (קרבות אוויר סילוניים שמבוססים על תותחים מתבצעים ב-99 אחוז מהמקרים במהירות תת קולית) בגלל הסיבה הברורה שככל שיש לך מהירות נמוכה יותר ככה הפניה שלך חדה יותר. וככל שהפניה שלך חדה יותר ככה הכוח ג'י עולה, ואתה מגיע מהר יותר ל-6 של היריב.אין קשר למהירות גבוה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
amiram פורסם 2003 בנובמבר 23 Share פורסם 2003 בנובמבר 23 כח ג'י הוא למעשה בכלל לא כח אלא תאוצה.1G היא תאוצת הכובד על פני כדוה"א, אם יפעלו עליכם 2G אתם תשקלו פי 2 וכן הלאה.בתנועה מעגלית התאוצה שנוצרת היא V2/R, משמע שהקטנת המהירות פי 2 מאפשרת צמצום רדיוס הסיבוב פי 4 ולשמור על אותה רמת עומס.אם נניח שגבול הסיבולת לזמן ממושך עם חליפת לחץ היא 9G (לא נתווכח על זה, זו סתם דוגמה וזה תלויי בבנאדם) אז רדיוס הסיבוב המזערי שהמטוס יכול לפנות בו במהירות 100 קמ"ש הוא 8.57 מטר (אבל המטוס יפול כי ב 100 קמ"ש אין לו מספיק עילויי).במהירות 500 קמ"ש הרדיוס המינימלי הוא 214.3 מטרב 1000 קמ"ש הוא 857.3 מטרב 2500 קמ"ש (בערך המהירות המירבית של מטוס F15) הרדיוס המינימלי הוא 8,358.4 מטרזה בדיוק כמו מכונית בפניה, ככל שהפניה חדה יותר יש לנסוע לאט יותר. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
yot פורסם 2003 בנובמבר 23 Share פורסם 2003 בנובמבר 23 כח ג'י הוא למעשה בכלל לא כח אלא תאוצה.1G היא תאוצת הכובד על פני כדוה"א, אם יפעלו עליכם 2G אתם תשקלו פי 2 וכן הלאה.בתנועה מעגלית התאוצה שנוצרת היא V2/R, משמע שהקטנת המהירות פי 2 מאפשרת צמצום רדיוס הסיבוב פי 4 ולשמור על אותה רמת עומס.אם נניח שגבול הסיבולת לזמן ממושך עם חליפת לחץ היא 9G (לא נתווכח על זה, זו סתם דוגמה וזה תלויי בבנאדם) אז רדיוס הסיבוב המזערי שהמטוס יכול לפנות בו הוא 8.57 מטר (אבל המטוס יפול כי ב 100 קמ"ש אין לו מספיק עילויי).במהירות 500 קמ"ש הרדיוס המינימלי הוא 214.3 מטרב 1000 קמ"ש הוא 857.3 מטרב 2500 קמ"ש (בערך המהירות המירבית של מטוס F15) הרדיוס המינימלי הוא 8,358.4 מטרזה בדיוק כמו מכונית בפניה, ככל שהפניה חדה יותר יש לנסוע לאט יותר.אמרת בדיוק מה שאני אמרתי אבל בצורה יותר מדעית. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
itamas פורסם 2003 בנובמבר 23 מחבר Share פורסם 2003 בנובמבר 23 כניראה שהבנתי מה זה דוג פייט לפי השם.. אתם אישרתם =)והבנתי מה זה כח G - יכול להיות שזה קיצור של gravity??? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Black_eagle פורסם 2003 בנובמבר 23 Share פורסם 2003 בנובמבר 23 ה G כמו שנאמר אינו כח אלה תאוצה, בכדור הארץ. כל גוף שתזרוק ללא התנגדות אוויר יפול בתואוצה של 9.8M/SEC^2.במטוס כאשר הוא מתמרן הוא מאיץ בתאוצה גדולה יותר מ G כאשר התאוצה גדולה יותר הכח המופעל על הטייס גדול יותר (F=MA). קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
yambtz פורסם 2003 בנובמבר 23 Share פורסם 2003 בנובמבר 23 מי שאמר שזה מין הסתם מהר טעה! אחד המהלכים שעושים הוא להאט כמה שיותר עד שמי שמאחורעך עובר אותך ואז אתה על הזנב שלו. הבעיה שלמטוס יש מהירות מינימלית ומאוד קשה לטוס בה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Dark_Phantom פורסם 2003 בנובמבר 23 Share פורסם 2003 בנובמבר 23 איזה אנשים מדכאים.........גנבתם את ההסבר הפיסיקלי שלי שתיכננתי לרשום בצהרים לכוח G. לא עושים את זה לאנשים! אבל בהחלט ההסבר של אסף הוא טוב ויפה(רק שאני הייתי צריך לרשום אותו קודם.. ) קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Culandur פורסם 2003 בנובמבר 23 Share פורסם 2003 בנובמבר 23 אין שום קשר בין כוח ג'י לבין מהירות.קרבות אוויר מתאפיינים במהירויות נמוכות (קרבות אוויר סילוניים שמבוססים על תותחים מתבצעים ב-99 אחוז מהמקרים במהירות תת קולית) בגלל הסיבה הברורה שככל שיש לך מהירות נמוכה יותר ככה הפניה שלך חדה יותר. וככל שהפניה שלך חדה יותר ככה הכוח ג'י עולה, ואתה מגיע מהר יותר ל-6 של היריב.אין קשר למהירות גבוה.כל הדוגפייטס הם במהירות תת קולית.... גם גוף עם קשיחות מבנית כמו של אלפא לא ישרוד ספליט אס במהירות על קולית קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
אחד שמבין@ פורסם 2005 באפריל 3 Share פורסם 2005 באפריל 3 אנסה להסביר....: זה נכון שמתכננתי מטוסי קרב רוצים שהמטוס יהיה מסוגל לבצע g גבוה ומהירויות גבוהות ...... אך הם צריכים גם לחשב את רמת הg שגוף הטייס מסוגל לבצע. הg הכי גבוה שמסוגל הגוף לבצע זה (לא משנה g-שלילי או חיובי )זה מקס' 12 (ב12 הטייס מת)ויש מטוסים כגון:f-16 מסוגל ליותר אך הטייס לא... בחייל האויר שלנו יש טיסות מיוחדת אשר טסים בהם 10 g וזה רק טייסים מנוסים אשר יש להם הרבה שעות טיסה! אחרי טיסה כזו מקבל הטייס כנפיים בצבע זהב ובאמצע G גדולה גם בצבע זהב. מקווה שעזרתי........ ;D קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Component פורסם 2005 באפריל 3 Share פורסם 2005 באפריל 3 אם לא שמת לב, הת'רד הזה בן יותר משנה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
FARKASH7 פורסם 2005 באפריל 5 Share פורסם 2005 באפריל 5 עוד משהו שלא הוזכר בנושא הוא שטייסים נמוכים יכולים לעמוד בG יותר גבוהה לכן אם אתה רוצה להיות טייס ואתה נמוך ראה בכך יתרון. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Street-Fighter פורסם 2005 באפריל 5 Share פורסם 2005 באפריל 5 זה נובע מכך שאם אתה נמוך, אז המרחק מהלב אל המוח קצר יותר, כך קל יותר לדם להגיע אל המוח קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
yambtz פורסם 2005 באפריל 13 Share פורסם 2005 באפריל 13 הגבול האנושי הוא לא 12G. למרות שזה מאוד מסוכן, אפשר להגיע ליותר. לדוגמא, כדי לאבד מיג שישב על הזנב של הפאנטום של אבא שלי, הוא עשה חצי סיבוב אחורה כל כך חזק שהלך הרדיו. נכון שנגרם קצת נזק למטוס, אבל הם עשו יותר מ 12. לא יודעים כמה כי זה מה שהמכשירים יודעים להראות. כמובן שהיו להם חליפות לחץ שעוזרותולמי שאמר שאתה מת אחרי גבול מסויים, זה רק חצי מדוייק. אתה מאבד את ההכרה, ומה שהורג אותך זה שהמטוס נכנס ברצפה (אם אתה לא מתעורר בזמן) קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Djx פורסם 2005 באפריל 14 Share פורסם 2005 באפריל 14 אם לא שמת לב, הת'רד הזה בן יותר משנה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.