פורסם 2003 בנובמבר 2322 שנים תיקרא שוב את מה שאני אמרתי ואת התגובה שלך, אתה רואה איזושהי סטירה?א. לא ציינתי גובה רב, רק מהירות יחסית גבוה.ב. רק ציינתי את עיניין המהירות, כי מן הסתם במטוסים החדישים, הDOG FIGHTS מתרחשים במהירותגבוה יחסית (נגיד יחסית לשני כלבים שמשחקים), לכן באים לידי ביטוי כוחות ג'י גבוהים.
פורסם 2003 בנובמבר 2322 שנים אין שום קשר בין כוח ג'י לבין מהירות.קרבות אוויר מתאפיינים במהירויות נמוכות (קרבות אוויר סילוניים שמבוססים על תותחים מתבצעים ב-99 אחוז מהמקרים במהירות תת קולית) בגלל הסיבה הברורה שככל שיש לך מהירות נמוכה יותר ככה הפניה שלך חדה יותר. וככל שהפניה שלך חדה יותר ככה הכוח ג'י עולה, ואתה מגיע מהר יותר ל-6 של היריב.אין קשר למהירות גבוה.
פורסם 2003 בנובמבר 2322 שנים כח ג'י הוא למעשה בכלל לא כח אלא תאוצה.1G היא תאוצת הכובד על פני כדוה"א, אם יפעלו עליכם 2G אתם תשקלו פי 2 וכן הלאה.בתנועה מעגלית התאוצה שנוצרת היא V2/R, משמע שהקטנת המהירות פי 2 מאפשרת צמצום רדיוס הסיבוב פי 4 ולשמור על אותה רמת עומס.אם נניח שגבול הסיבולת לזמן ממושך עם חליפת לחץ היא 9G (לא נתווכח על זה, זו סתם דוגמה וזה תלויי בבנאדם) אז רדיוס הסיבוב המזערי שהמטוס יכול לפנות בו במהירות 100 קמ"ש הוא 8.57 מטר (אבל המטוס יפול כי ב 100 קמ"ש אין לו מספיק עילויי).במהירות 500 קמ"ש הרדיוס המינימלי הוא 214.3 מטרב 1000 קמ"ש הוא 857.3 מטרב 2500 קמ"ש (בערך המהירות המירבית של מטוס F15) הרדיוס המינימלי הוא 8,358.4 מטרזה בדיוק כמו מכונית בפניה, ככל שהפניה חדה יותר יש לנסוע לאט יותר.
פורסם 2003 בנובמבר 2322 שנים כח ג'י הוא למעשה בכלל לא כח אלא תאוצה.1G היא תאוצת הכובד על פני כדוה"א, אם יפעלו עליכם 2G אתם תשקלו פי 2 וכן הלאה.בתנועה מעגלית התאוצה שנוצרת היא V2/R, משמע שהקטנת המהירות פי 2 מאפשרת צמצום רדיוס הסיבוב פי 4 ולשמור על אותה רמת עומס.אם נניח שגבול הסיבולת לזמן ממושך עם חליפת לחץ היא 9G (לא נתווכח על זה, זו סתם דוגמה וזה תלויי בבנאדם) אז רדיוס הסיבוב המזערי שהמטוס יכול לפנות בו הוא 8.57 מטר (אבל המטוס יפול כי ב 100 קמ"ש אין לו מספיק עילויי).במהירות 500 קמ"ש הרדיוס המינימלי הוא 214.3 מטרב 1000 קמ"ש הוא 857.3 מטרב 2500 קמ"ש (בערך המהירות המירבית של מטוס F15) הרדיוס המינימלי הוא 8,358.4 מטרזה בדיוק כמו מכונית בפניה, ככל שהפניה חדה יותר יש לנסוע לאט יותר.אמרת בדיוק מה שאני אמרתי אבל בצורה יותר מדעית.
פורסם 2003 בנובמבר 2322 שנים מחבר כניראה שהבנתי מה זה דוג פייט לפי השם.. אתם אישרתם =)והבנתי מה זה כח G - יכול להיות שזה קיצור של gravity???
פורסם 2003 בנובמבר 2322 שנים ה G כמו שנאמר אינו כח אלה תאוצה, בכדור הארץ. כל גוף שתזרוק ללא התנגדות אוויר יפול בתואוצה של 9.8M/SEC^2.במטוס כאשר הוא מתמרן הוא מאיץ בתאוצה גדולה יותר מ G כאשר התאוצה גדולה יותר הכח המופעל על הטייס גדול יותר (F=MA).
פורסם 2003 בנובמבר 2322 שנים מי שאמר שזה מין הסתם מהר טעה! אחד המהלכים שעושים הוא להאט כמה שיותר עד שמי שמאחורעך עובר אותך ואז אתה על הזנב שלו. הבעיה שלמטוס יש מהירות מינימלית ומאוד קשה לטוס בה.
פורסם 2003 בנובמבר 2322 שנים איזה אנשים מדכאים.........גנבתם את ההסבר הפיסיקלי שלי שתיכננתי לרשום בצהרים לכוח G. לא עושים את זה לאנשים! אבל בהחלט ההסבר של אסף הוא טוב ויפה(רק שאני הייתי צריך לרשום אותו קודם.. )
פורסם 2003 בנובמבר 2322 שנים אין שום קשר בין כוח ג'י לבין מהירות.קרבות אוויר מתאפיינים במהירויות נמוכות (קרבות אוויר סילוניים שמבוססים על תותחים מתבצעים ב-99 אחוז מהמקרים במהירות תת קולית) בגלל הסיבה הברורה שככל שיש לך מהירות נמוכה יותר ככה הפניה שלך חדה יותר. וככל שהפניה שלך חדה יותר ככה הכוח ג'י עולה, ואתה מגיע מהר יותר ל-6 של היריב.אין קשר למהירות גבוה.כל הדוגפייטס הם במהירות תת קולית.... גם גוף עם קשיחות מבנית כמו של אלפא לא ישרוד ספליט אס במהירות על קולית
פורסם 2005 באפריל 320 שנים אנסה להסביר....: זה נכון שמתכננתי מטוסי קרב רוצים שהמטוס יהיה מסוגל לבצע g גבוה ומהירויות גבוהות ...... אך הם צריכים גם לחשב את רמת הg שגוף הטייס מסוגל לבצע. הg הכי גבוה שמסוגל הגוף לבצע זה (לא משנה g-שלילי או חיובי )זה מקס' 12 (ב12 הטייס מת)ויש מטוסים כגון:f-16 מסוגל ליותר אך הטייס לא... בחייל האויר שלנו יש טיסות מיוחדת אשר טסים בהם 10 g וזה רק טייסים מנוסים אשר יש להם הרבה שעות טיסה! אחרי טיסה כזו מקבל הטייס כנפיים בצבע זהב ובאמצע G גדולה גם בצבע זהב. מקווה שעזרתי........ ;D
פורסם 2005 באפריל 520 שנים עוד משהו שלא הוזכר בנושא הוא שטייסים נמוכים יכולים לעמוד בG יותר גבוהה לכן אם אתה רוצה להיות טייס ואתה נמוך ראה בכך יתרון.
פורסם 2005 באפריל 520 שנים זה נובע מכך שאם אתה נמוך, אז המרחק מהלב אל המוח קצר יותר, כך קל יותר לדם להגיע אל המוח
פורסם 2005 באפריל 1320 שנים הגבול האנושי הוא לא 12G. למרות שזה מאוד מסוכן, אפשר להגיע ליותר. לדוגמא, כדי לאבד מיג שישב על הזנב של הפאנטום של אבא שלי, הוא עשה חצי סיבוב אחורה כל כך חזק שהלך הרדיו. נכון שנגרם קצת נזק למטוס, אבל הם עשו יותר מ 12. לא יודעים כמה כי זה מה שהמכשירים יודעים להראות. כמובן שהיו להם חליפות לחץ שעוזרותולמי שאמר שאתה מת אחרי גבול מסויים, זה רק חצי מדוייק. אתה מאבד את ההכרה, ומה שהורג אותך זה שהמטוס נכנס ברצפה (אם אתה לא מתעורר בזמן)
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.