פורסם 2011 בפברואר 414 שנים אנשים מה הבעיה תשתמשו בזה עד שהתקלקל ואז תממשו אחריות או שתקנו כרטיס הרחבה בשביל עוד כמה פורטים של SATA
פורסם 2011 בפברואר 414 שנים מישהו יודע מה מידת השקיפות של החנויות מול לקוחות, כעת כשהתגלתה התקלה?האם כשניגע אליהם לקוח הם ימכרו לו בלי לציין את הפגם שהתגלה, או שהם יתריעו אותו וימליצו לו להמתין עם הרכישה או לחילופין לשקול מערכת מבוססת על AMD.אין צורך לציין שמות של חנויות אלא ממה שביררתם/חוויתם בקניה.
פורסם 2011 בפברואר 414 שנים קח דוגמא: http://www.facebook.com/kingyes/posts/198772293473488 שאלתי מה לעשות ותראה מה ענו.
פורסם 2011 בפברואר 414 שנים אני הייתי מבקש התחייבות בכתב לפתרון הבעיה גם מעבר לתקופת האחריות ספציפית לפתרון הבעיה בבקרי ה-SATA.כמו שצוין זו בעיה שעלולה להתפתח עם הזמן.או כמו שנאמר החלפה מיידית בלוח תקין ברגע שתצא גירסא מתוקנת ללא קשר אם הבקר בזמן ההחלפה (עוד 2-3 חודשים) פועל או לא.
פורסם 2011 בפברואר 414 שנים לדעתי זה סתם להכנס למיטה חולה.תחשוב על כך, שתצטרך להשבית את כל המחשב שלך במשך כמה ימים עד שתקבל את הלוח ברגע שאתה מחליף אותו.
פורסם 2011 בפברואר 414 שנים אני הייתי מבקש התחייבות בכתב לפתרון הבעיה גם מעבר לתקופת האחריות ספציפית לפתרון הבעיה בבקרי ה-SATA.כמו שצוין זו בעיה שעלולה להתפתח עם הזמן.או כמו שנאמר החלפה מיידית בלוח תקין ברגע שתצא גירסא מתוקנת ללא קשר אם הבקר בזמן ההחלפה (עוד 2-3 חודשים) פועל או לא.תתפלא.KSP מודיעה בגדול ובענק, ושמה את הבעיה כולה על השולחן בפני הלקוח בהגעתנו לרכוש פלטפורמה חדשה מסוג H67/P67.זה מצויין באתר, בפירוט של כל לוח אם באדום, כמו כן בחבילות מבצע מצויין מתחת לכל חבילה את המצב הנוכחי. כמו כן כל אנשי המכירות מסבירים את המצב בע"פ ללקוח. אין כמו גילוי נאות.אני לא רואה סיבה לתת שירות מעבר לתקופה האחריות. חברות הלוחות עצמן עד כמה שידוע לי לא נותנות אחריות מעבר לשלוש שנים, אז החנות עצמה?אגב, כשיגיעו הלוחות המתוקנים כל לקוח שרכש/ירכוש בזמן הקרוב H67/P67 יוכל להגיע למעבדות KSP הפזורות ברחבי הארץ והלוח יוחלף לו, גם אם התקלה לא נתגלתה בלוח שלו.עריכה:וכן, אין לנו שום בעיה לתת את זה בכתב.
פורסם 2011 בפברואר 414 שנים שמח לשמוע לגבי KSP, אני מניח שיהיה מהלך דומה בחנויות רשת מובילות.מעניין איך העניין מוצג בעסקים קטנים יותר.
פורסם 2011 בפברואר 414 שנים בנתיים מבדיקה שלי, אני רואה שכולם הפסיקו למכור... ואלה שעדין מפרסמים באתרים שלהם, לא מזכירים שום דבר בנוגע לתקלה. חבל מאוד.
פורסם 2011 בפברואר 414 שנים תוכנה של Gigabyte לבדיקת תקינות הSATA:http://download.gigabyte.eu/FileList/Utility/mb_utility_6_series_sata_check.exe.ZIP
פורסם 2011 בפברואר 514 שנים תוכנה של Gigabyte לבדיקת תקינות הSATA:http://download.gigabyte.eu/FileList/Utility/mb_utility_6_series_sata_check.exe.ZIPזה ממש לא בודק תקינות SATA זה רק בודק את סידור החיבורים ואומר לך אם זה על SATA2 שמומלץ להעביר ל SATA3...
פורסם 2011 בפברואר 514 שנים http://fudzilla.com/motherboard/item/21762-gigabyte-has-software-to-test-h67/p67-boards-for-bug
פורסם 2011 בפברואר 514 שנים http://fudzilla.com/motherboard/item/21762-gigabyte-has-software-to-test-h67/p67-boards-for-bugמה ?זה בדיוק מה שאמרתי ! - התוכנה לא בודקת את תקינות הבקר הבעייתי - והיא גם לא יכולה לחזות האם הבק יתחיל לעשות בעיות בעתיד... היא רק בודקת את סידור החיבורים...
פורסם 2011 בפברואר 514 שנים אז לפי מה שעובד KSP אמר, האם כדי לרכוש את הלוח הזה ואז שיגיע לוח מתוקן לקנות חדש?האם KSP גם יפרקו וירכיבו לי את המחשב מחדש?
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.