עבור לתוכן

תקלה בבקרי ה-SATA של לוחות SB. איך לזהות את מהדורת B3.

Featured Replies

פורסם

אנשים מה הבעיה

תשתמשו בזה עד שהתקלקל ואז תממשו אחריות או שתקנו כרטיס הרחבה בשביל עוד כמה פורטים של SATA

  • תגובות 213
  • צפיות 74.2k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

פורסם

מישהו יודע מה מידת השקיפות של החנויות מול לקוחות, כעת כשהתגלתה התקלה?

האם כשניגע אליהם לקוח הם ימכרו לו בלי לציין את הפגם שהתגלה, או שהם יתריעו אותו וימליצו לו להמתין עם הרכישה או לחילופין לשקול מערכת מבוססת על AMD.

אין צורך לציין שמות של חנויות אלא ממה שביררתם/חוויתם בקניה.

פורסם

לא אמור להיות להם בכלל מלאי.

פורסם

אני הייתי מבקש התחייבות בכתב לפתרון הבעיה גם מעבר לתקופת האחריות ספציפית לפתרון הבעיה בבקרי ה-SATA.

כמו שצוין זו בעיה שעלולה להתפתח עם הזמן.

או כמו שנאמר החלפה מיידית בלוח תקין ברגע שתצא גירסא מתוקנת ללא קשר אם הבקר בזמן ההחלפה (עוד 2-3 חודשים) פועל או לא.

פורסם

לדעתי זה סתם להכנס למיטה חולה.

תחשוב על כך, שתצטרך להשבית את כל המחשב שלך במשך כמה ימים עד שתקבל את הלוח ברגע שאתה מחליף אותו.

פורסם

אני הייתי מבקש התחייבות בכתב לפתרון הבעיה גם מעבר לתקופת האחריות ספציפית לפתרון הבעיה בבקרי ה-SATA.

כמו שצוין זו בעיה שעלולה להתפתח עם הזמן.

או כמו שנאמר החלפה מיידית בלוח תקין ברגע שתצא גירסא מתוקנת ללא קשר אם הבקר בזמן ההחלפה (עוד 2-3 חודשים) פועל או לא.

תתפלא.

KSP מודיעה בגדול ובענק, ושמה את הבעיה כולה על השולחן בפני הלקוח בהגעתנו לרכוש פלטפורמה חדשה מסוג H67/P67.

זה מצויין באתר, בפירוט של כל לוח אם באדום, כמו כן בחבילות מבצע מצויין מתחת לכל חבילה את המצב הנוכחי. כמו כן כל אנשי המכירות מסבירים את המצב בע"פ ללקוח. אין כמו גילוי נאות.

אני לא רואה סיבה לתת שירות מעבר לתקופה האחריות. חברות הלוחות עצמן עד כמה שידוע לי לא נותנות אחריות מעבר לשלוש שנים, אז החנות עצמה?

אגב, כשיגיעו הלוחות המתוקנים כל לקוח שרכש/ירכוש בזמן הקרוב H67/P67 יוכל להגיע למעבדות KSP הפזורות ברחבי הארץ והלוח יוחלף לו, גם אם התקלה לא נתגלתה בלוח שלו.

עריכה:

וכן, אין לנו שום בעיה לתת את זה בכתב.

פורסם

שמח לשמוע לגבי KSP, אני מניח שיהיה מהלך דומה בחנויות רשת מובילות.

מעניין איך העניין מוצג בעסקים קטנים יותר.

פורסם

בנתיים מבדיקה שלי, אני רואה שכולם הפסיקו למכור... ואלה שעדין מפרסמים באתרים שלהם, לא מזכירים שום דבר בנוגע לתקלה. חבל מאוד.

פורסם

מה ?

זה בדיוק מה שאמרתי ! - התוכנה לא בודקת את תקינות הבקר הבעייתי - והיא גם לא יכולה לחזות האם הבק יתחיל לעשות בעיות בעתיד... היא רק בודקת את סידור החיבורים...

פורסם
:bash: :bash:צודק, סליחה.
פורסם

אז לפי מה שעובד KSP אמר, האם כדי לרכוש את הלוח הזה ואז שיגיע לוח מתוקן לקנות חדש?

האם KSP גם יפרקו וירכיבו לי את המחשב מחדש?

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים