Magicka סיקור קצר על משחק RPG המהפכני - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Magicka סיקור קצר על משחק RPG המהפכני


Zeev86

Recommended Posts

למי שאין סטים ולא בעניינים, היום יצא לשוק משחק RPG חדש. במשחק אפשר לשחק solo או coop עד ארבע שחקנים.

לא מדובר בעוד משחק hack & slash ממוצע, במשחק הזה תגלו גיימפליי שונה לגמרי. מהדקה הראשונה במשחק תגלו גימיק מהפכני שנותן לכם ליצור קסמים מרשימה ארוכה של אלמנטים, כמו fire, earth, water, life, shield וכו. לאחר שבחרתם ברשימת אלמנטים מסוימת, תהיה לכם כמה אפשרויות להטיל קסמים: להטיל את הקסם על דמות מסוימת, אם זה אויב או ידיד, להטיל קסם מסביבך, או להטיל את הקסם על עצמך. למשל, אם בחרתם באלמנט life, אתם יכולים לרפות את עצמכם על ידי מקש אמצעי של העכבר, או לרפות ידיד על ידי מקש ימני. אך תזהרו, אם לא תכוונו טוב אתם עלולים לרפות את האויבים.

במשחק יש גם רשימה מוכנה מראש של קסמים, כמו haste, revive, rain, meteor shower ועוד.

את כל הקומבינציות האקרעיות או כאלה שמוכנות מראש תצטרכו לזכור על מנת להיות יעילים בקרבות נגד אויבים.

במשחק יש דפדפן שרתים מובנה בגרסת STEAM (לא ברור כרגע אם גם בגרסת retail), אז גם אם אין לכם חברים ברשימת steam שיש להם את המשחק, תמיד אפשר למצוא עם מי לשחק בחול.

אין למשחק עלילה מדהימה או עמוקה כמו במשחקי RPG טובים, אבל תגלו שלא חסר בו הומור בדומה לסדרת משחקי rpg כגון deathspank.

החסרונות היחידים של המשחק בינתיים זה הבאגים. לפעמים קשה למצוא עם מי לשחק בגלל שאי אפשר להתחבר, אבל החברה שפיתחה את המשחק כבר עובדת על תיקונים, ותאמינו או לא, שעתיים לאחר שחרור המשחק יצא עדכון בגודל של 500 מגה שאמור לתקן תקלות, אז גם אם יש באגים מעצבנים, יתקנו אותם בקרוב.

מי שקנה את המשחק ורוצה לשחק איתי, הסטים ID שלי בסטים: Zeev.

אתר הבית של המשחק: http://www.magickagame.com/game-info

(תקנו את המשחק בינתיים רק מסטים כי לא ברור עדיין אם יש בגרסאות אחרות שרתים!)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אחלה משחק ממליץ לכל מי שאוהב סטיל דיאבלו אבל עם הרבה יותר חשיבה בקרבות-אפילו שזה בזמן אמת, ממש גאונות שילוב של זומה עם RPG ממש מיוחד וחדשני.

וגם נראה לא רע(אגב מכר 30 אלף עותקים ב24 שעות הראשונות).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הגרפיקה לא מכאיבה לעיניים ?

זה נראה אפילו פחות טוב מ - TORCHLIGHT ו - DEATHSPANK שנעשו בתקציב נמוך (אבל חיפו על מספר פוליגונים נמוך בעיצוב אומנותי יפה).

האם המשחק מתנהל כמו כפילי דיאבלו או המשימות קצת יותר מתוחכמות ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

דניס הדמו לא עולה כסף אני ממליץ לך ששווה לבדוק, במיוחד שזה הרבה הרבה הרבה יותר מתוחכם מדיאבלו מבחינת הקרבות.

זה דווקא לא הקטע של המשימות, אלא מה שאפשר ליצור בעזרת מערכת הקסמים שם שזה הרבה מאוד שילובים של 8 סוגי קסמים. אפשר להגיד שזה כמו הקומבואים שאפשר להגיע בסטריט פייטר רק במשחק נוסח דיאבלו ובקטע של קסמים-לא מכות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תשמעו שיחקתי עכשיו בדמו של זה ואני חייב להגיד שהתלהבתי! אחלה של משחק!

המערכת המתוחכמת של הכשפים, אפשרויות כל כך רבות לשלב כל כך הרבה ובדרכים שונות, פשוט חבל על הזמן, יצא לי רק לשבת איזה 10 דקות ולנסות שילובים שונים של כשפים, וזה רק עם הבסיסיים של ההתחלה.

בקיצור אני ממליץ לכולם, שווה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה באמת שאלה, אבל מקסימום תשלם למישהו והוא יכול לקנות לך דרך הכרטיס שלו כמתנה.

יש לי כרטיס

הקטע הוא שאני מנסה כמה שיותר שהמשחקים שאני קונה יהיו עם דיסק (מנסה כמה שיותר שלא יהיה דיסק שאחרי זה המשחק שבדיסק אני יהיה חייב להכניס לסטים) או לפחות שאני משלם על הורדה של המשחק והוא free כמו ב good old games.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אלוהים אדירים כמה באגים יש למשחק.....שמעתי שהוא יצא עם הרבה באגים ותוך היומיים הראשונים הוציאו כבר 2 פאצ'ים לתקן הרבה, אבל עדיין ממשיכים

הבעיה העיקרית כרגע היא מצב המשחק אונליין בסטים(שזה הסיבה העיקרית שכולם קנו את המשחק) הוא פשוט לא עובד! או שבעיות בהתחברות לשרת, או שזה מתנתק או זורק אותך כל הזמן, פשוט מתסכל, המשחק ממש ממש כיף, אני רק מקווה שיצליחו לתקן את כל הבעיות בקרוב, אמור להיות עוד פאצ' היום, ואחד ממש גדול ביום שני

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

משחק עם כזה פוטנציאל, אבל זה בלתי אפשרי לעשות אותו טוב לרב משתתפים בלי שרת ממש חזק ורוחב פס מעולה, שזה השקעה כספית לא קטנה. יש שרתים DEDICATED אני חושב שאם ההכנסות של המשחק הם באמת אמיתיות הם יהיו מסוגלים לעמוד בזה.

כל ההתנתקויות האלה זה כי אתה משחק מול התחברות של מחשב שנמצא במקום אחר ומספקית אחרת וגם המרחק משחק הרבה תפקיד כאן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כל ההתנתקויות האלה זה כי אתה משחק מול התחברות של מחשב שנמצא במקום אחר ומספקית אחרת וגם המרחק משחק הרבה תפקיד כאן.

זה לא תירוץ, ככה עובד כמעט (או באמת) כל משחק אחר, הם פשוט לא השלימו את זה כמו שצריך לפני השחרור.

זה מתסכל, אבל אני מוכן לחכות לתיקונים, בכל מקרה צריך להבין שזה 7-9 אנשים בכל הצוות שלהם שמה, ולמרות זאת הם מפציצים פאטצ' גדול אחרי פאטצ' גדול לתיקונים, זה מעודד שהם מתייחסים לבעיות במקום להתעלם מהם

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא יודע, אני לא מכיר כזה דבר, רק בשרתים יעודיים אתה מקבל פינג יציב שלא תלויי בהתחברות של עוד שחקנים. או שמי שפותח משחק נמצא בארץ שלך ואז זה פינג ממש נמוך.

אגב מי שבעניין של המשחק בואו נשלח אחד לשני שמות שלנו בסטים דרך הודעה פרטית(שלא יגנבו לנו חשבונות) אולי זה יעבוד טוב יותר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...