Dell Inspiron N5010 i5-460M HD 5470 - עמוד 3 - ייעוץ לפני רכישת מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Dell Inspiron N5010 i5-460M HD 5470


IME3

Recommended Posts

יכול להיות , הדבר היחיד שאמרתי ללא שום הוכחה זה ה"שמועה" שלפיה KSP קונים את האיכות הכי ירודה של המחשבים.

מלבד לזה , הכל עובדות , הארדיסק שעולה באש למשל.

ה"רעיון" של רכיבים פחות טובים זה לא רעיון , זו עובדה ישנם רמות מסוימות של ייצור שבבים.

דווקא את האמת , למרות שאני פחות אוהב את , אני יודע בוודאות שהם משלמים אקסטרא לאינטל למשל בשביל לקבל באיכות הכי טובה שיש.

השאלה היא איך המחשב מטופל עד שהוא מגיע ללקוח. משיחה שערכתי עם בחור שהיה מחסנאי ב KSP (מקור ראשון) סופר לי על מקרים שבהם רכיבים נופלים על הריצפה ונמכרים אח"כ ללקוח בלי שום בעיה , או על קופסאות שבמקום להניח אותם בעדינות הן פשוט נזרקות על המדפים.

מעבר לזה אני לא ממליץ כלום לאף אחד ולא אומר מאיפה לקנות ומאיפה לא לקנות. אני פשוט מציין עובדה (וזו זכותי המלאה) שעקב כך שלא הייתי מרוצה משירות שניתן לי (יותר נכון לא ניתן) לפני שנים רבות על מחשב שקניתי מ KSP (ועד אותו אירוע קניתי אצלם 4 מחשבים ונייד אחד) אני אישית הגעתי להחלטה שלעולם כף רגלי לא תדרוך בסניף של KSP.

בהצלחה לכולם

אין לי שום דרך להגיב על שאר הטענות שלך אבל בקשר למה שהדגשתי - מה בכלל הקשר בין KSP לזה? או לעצם העניין כל מי שמוכר מחשבים ניידים? אין להם שום השפעה על מה היצרן שם בתוך המחשב וגם ליבואן אין שום השפעה. הם רק מוכרים את המחשבים. ::)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 40
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

אני לא אמשיך את הדיון הזה כי אני בקלות יכול להיסחף להוצאת דיבה.

שכל אחד יעשה את השיקולים הצרכניים הנבונים שלו והעיקר שיהיה לכולנו בהצלחה ובלי מחשבים לימונים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ואוו בחייאת מה יתנו לכם הדיונים האלה? מה זה בית מחוקקים עכשיו...כל אחד ומה שקרה לו אני גם קניתי מ KSP לא קרה לי שקיבלתי מוצר רע.

מחשבים נידים מטופלים אצל החברות בד"כ, לא אצל מי שמוכר לך.

וברור שמקרים כמו דברים שנופלים לרצפה יימכרו לאנשים ולקוחות שבאים לקנות, פשוט לוקחים סיכון שזה יחזור, במקרה של KSP לא יודע איך היחס שלהם ללקוחות אני אישית לא התלהבתי בב"ש זה היה תמיד קריר והרגשתי כאילו אני בבית חולים עם הכיסאות וההמתנה המצחיקה, בטח שעם היחס שקיבלתי, אבל זה היה בזול ולא עניין אותי אז קניתי והלכתי. (MX518).

אבל 2 עמודים מתוך דיון על להגיע למי מייבאת יותר טוב ומי חרא ברצינות, בשביל זה תפתחו דיון אחר.

גם ככה יבוא מנהל בסוף ויסגור את זה.

תתבגרו קצת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ואוו בחייאת מה יתנו לכם הדיונים האלה? מה זה בית מחוקקים עכשיו...כל אחד ומה שקרה לו אני גם קניתי מ KSP לא קרה לי שקיבלתי מוצר רע.

מחשבים נידים מטופלים אצל החברות בד"כ, לא אצל מי שמוכר לך.

וברור שמקרים כמו דברים שנופלים לרצפה יימכרו לאנשים ולקוחות שבאים לקנות, פשוט לוקחים סיכון שזה יחזור, במקרה של KSP לא יודע איך היחס שלהם ללקוחות אני אישית לא התלהבתי בב"ש זה היה תמיד קריר והרגשתי כאילו אני בבית חולים עם הכיסאות וההמתנה המצחיקה, בטח שעם היחס שקיבלתי, אבל זה היה בזול ולא עניין אותי אז קניתי והלכתי. (MX518).

אבל 2 עמודים מתוך דיון על להגיע למי מייבאת יותר טוב ומי חרא ברצינות, בשביל זה תפתחו דיון אחר.

גם ככה יבוא מנהל בסוף ויסגור את זה.

תתבגרו קצת.

ובכל זאת ,

אחרי שאני כבר סגרתי הכל וסיכמתי ואיחלתי לכולנו בהצלחה אתה היית חייב להגיב... :nixweiss:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אחרי ששמעתי וקראתי את כל הדיון הארוך על מחשב יורשה לי להוסיף מילה או 2 בתור עובד בבאג.

אז ככה..

בלי חיבה,אהדה או אמפטיה למקום העבודה שלי אני לא חושב שיש נקודה להשוואה בין ה-2.

כשאתה חפץ במקלדת תקנה בKSP וכו'...כשאתה חפץ בנייד תקנה בבאג.

איכות השירות ברשת באג היא ברמה אחרת מכל רשת שהכרתי,ולא בגלל שאני עובד שם.

איכות המוצרים,תמיכה,עזרה ללקוח,הקשבה ויחס אישי הוא ברמה שאין כאלה בארץ.

ללכת למקום כמו KSP צריך ללכת לחור שנמצא באיזה מרכז מסחרי מסריח או בחניון בעוד שלא תמצא חנות של באג שלא נמצאת במקום כמו קניון מלחה,שדרות ממילא,סינמה סיטי,סנטר וכו'...רמת החנות,תצוגת מוצרים היא באלפי רמות מעל כל רשת מתחרה.

בלי לדבר על נושא האחריות שנאמרו כאן שטויות בלי ידיעה והבנה בכלום.

כל רשת קובעת הסכם מול היבואן..יש רשתות שמביאות פרללי ויש כאלה שמתעסקות מול היבואן.

ברשת באג לדוגמא,האחריות של טושיבה שכוללת שבר\נזק פיזי וכו' קיימת רק בבאג..למה?תשאלו את עצמכם.(יכול להיות שקיימת במספר חנויות מצומצם מאוד.-לא להאמין לכל אתר שכותב שיש לו את האחריות הזו,זו שטות,זה נבדק והוכח כשקרי)

האחריות של ,רק ברשת באג השירות הוא של טכנאי עד לבית הלקוח..דבר שחוסך זמן,כאב ראש ולפעמים גם כסף...

הדגמים ברשת באג הם דגמים שמגיעים כפי שהיו אמורים להגיע מחול במפרט מלא...ולא פעם מצאתי ש"שיחקו" עם המפרט(הכוונה בהורדת ,החלפת הארד דיסק,כרטיס מסך,מעבד וכו'...בשביל הוזלת המחיר).אז כן..משתלם לקנות ברשת כמו באג,ושלא כל אחד יבוא ויביע את ידיעותיו המטורפות בעניין הכדאיות ושוק המחשבים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ואוו בחייאת מה יתנו לכם הדיונים האלה? מה זה בית מחוקקים עכשיו...כל אחד ומה שקרה לו אני גם קניתי מ KSP לא קרה לי שקיבלתי מוצר רע.

מחשבים נידים מטופלים אצל החברות בד"כ, לא אצל מי שמוכר לך.

וברור שמקרים כמו דברים שנופלים לרצפה יימכרו לאנשים ולקוחות שבאים לקנות, פשוט לוקחים סיכון שזה יחזור, במקרה של KSP לא יודע איך היחס שלהם ללקוחות אני אישית לא התלהבתי בב"ש זה היה תמיד קריר והרגשתי כאילו אני בבית חולים עם הכיסאות וההמתנה המצחיקה, בטח שעם היחס שקיבלתי, אבל זה היה בזול ולא עניין אותי אז קניתי והלכתי. (MX518).

אבל 2 עמודים מתוך דיון על מחשב נייד להגיע למי מייבאת יותר טוב ומי חרא ברצינות, בשביל זה תפתחו דיון אחר.

גם ככה יבוא מנהל בסוף ויסגור את זה.

תתבגרו קצת.

מה זה קשור לבגרות? הטענות פשוט מגוכחות.

אין לי בעיה אם מישהו טוען שהוא קיבל יחס לא ראוי מחברה זו או אחרת, אבל לטעון שהם קונים מוצרים ירודים כאילו הם אשכרה בונים את הלפטופ בעצמם זה הזוי, חוסר הבנת השוק.

היבואן מקבל את הלפטופ מאותה קופסא בדיוק שאתה מקבל אותה במעמד הקנייה ואתה יכול להוכיח את זה על ידי המדבקה המקורית של דל שנמצאת על הקופסא. בשביל לפתוח את הקופסא יש לקרוע את המדבקה.

בנוגע לשירות, הרי בניידים לפחות, כל תקלה של המחשב מטופלת ישירות או דרך היבואן או דרך החברה, לדוגמא ולא דרך החנות.

אין ספק של-KSP אין מוניטין גבוה בעיקר בגלל השירות ומתן אחריות על מוצרים שכן הם אמורים לתת להם אחריות, אך הצרכן הישראלי לפעמים מגזים בדרישותיו, או חושב שמגיע לו מעבר למה שבאמת מגיע לו על פי חוק.

ולא, לעולם לא עבדתי בתחום חומרת מחשבים, זה רק ממקרים שקראתי וראיתי בדקות הספורות שהייתי בסניפים.

ולבחור מעליי, אני מסכים עם הכל למעט האחריות עד בית הלקוח שמצוייה בלא מעט חנויות חוץ מבאג מחשבים, שגם שם קניתי לא מעט בחיים שלי, במיוחד מוצרים שקשורים לנגנים וכאלו. גם את הנייד האחרון שלי שקלתי לקנות אצל באג, אבל השירות הטלפוני שקיבלתי לא מצא חן בעיניי כל כך וכמובן ההבדל במחיר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

איכות השירות ברשת באג היא ברמה אחרת מכל רשת שהכרתי,ולא בגלל שאני עובד שם.

איכות המוצרים,תמיכה,עזרה ללקוח,הקשבה ויחס אישי הוא ברמה שאין כאלה בארץ.

בולשיט, אתה לא יכול להעיד על איכות השירות בצורה אובייקטיבית. ולכן כל מה שתגיד פסול מיסודו.

מה גם שקצת קשה לשפוט חנות קניון שמוכרת בקושי חומרת מחשב, וחיה בעיקר מציוד הקפי לשירות של חברה שחיה על מכירת חומרה

ללכת למקום כמו KSP צריך ללכת לחור שנמצא באיזה מרכז מסחרי מסריח או בחניון בעוד שלא תמצא חנות של באג שלא נמצאת במקום כמו קניון מלחה,שדרות ממילא,סינמה סיטי,סנטר וכו'...רמת החנות,תצוגת מוצרים היא באלפי רמות מעל כל רשת מתחרה.

בלי לדבר על נושא האחריות שנאמרו כאן שטויות בלי ידיעה והבנה בכלום.

לתצוגה ועיצוב החנות אין השפעה על המוצרים, נהפוך הדבר.

כמו בכל חנות למטרת רווח, המחיר שבאג משלמת על חנויות קניון מגוגל לצרכנים. ולכן המחירים בחור יהיו תמיד זולים יותר

כל רשת קובעת הסכם מול היבואן..יש רשתות שמביאות פרללי ויש כאלה שמתעסקות מול היבואן.

ועדיין, אחריות רשמית של היבואן זהה בכל מקום. לא מאמין - תתקשר לכל יבואן ותשאל. אבל אל תעשה מניפולציות על אנשים!

ברשת באג לדוגמא,האחריות של טושיבה שכוללת שבר\נזק פיזי וכו' קיימת רק בבאג..למה?תשאלו את עצמכם.(יכול להיות שקיימת במספר חנויות מצומצם מאוד.-לא להאמין לכל אתר שכותב שיש לו את האחריות הזו,זו שטות,זה נבדק והוכח כשקרי)

זה שקר גמור. האחריות המקיפה היא אחריות של היבואן ובאג לא קשורה לזה. קניית מחשב בכל חנות אינטרנטית אחרת או רשת מתחרה מקבלת בדיוק את אותו יחס אצל היבואן. רק שאצל באג המחיר לרוב גבוה בכ-20 אחוז.

האחריות של ,רק ברשת באג השירות הוא של טכנאי עד לבית הלקוח..דבר שחוסך זמן,כאב ראש ולפעמים גם כסף...

הדגמים ברשת באג הם דגמים שמגיעים כפי שהיו אמורים להגיע מחול במפרט מלא...ולא פעם מצאתי ש"שיחקו" עם המפרט(הכוונה בהורדת זיכרון,החלפת הארד דיסק,כרטיס מסך,מעבד וכו'...בשביל הוזלת המחיר).אז כן..משתלם לקנות ברשת כמו באג,ושלא כל אחד יבוא ויביע את ידיעותיו המטורפות בעניין הכדאיות ושוק המחשבים.

עוד שקר מגמתי וסובייקטיבי, המפרט מוצג ללקוח לפי חוק. במידה ושינו דברים הלקוח מודע לזה ומחליט בעצמו מה טוב לו.

אתה לא יכול לקבוע שמפרט שמגיע מהיצרן as is טוב ללקוח ממפרט אחר. מי אתה חושב שאתה?

האחריות של היא אותו דבר מבחינת השירות עצמו, ועל איסוף מהבית ניתן לשלם אקסטרה לאחריות בכל מקום. רק אצל באג זה הכרח!

כל הדעה המגמתית שלך היא פרסומת חסרת תקדים לרשת.

שים לב שבשום מקום לא המלצתי או פרסמתי מסויימת, אבל מצד שני נסיונות הכפשה הם כבר דבר שלא יבוא על הדעת בפורום פתוח.

אני במקומך הייתי נזהר לייצג את הרשת שלך, ולהגיד דברים שיכולים להוביל לכדי תביעה משפטית.

קח מהדברים שלי לקח אחד, אתה לא יכול לקבוע ללקוח מה טוב לו.

גם אם נראה לך שהמקום שלך הטוב ביותר, זכותם של אנשים להגיד שמקומות אחרים זולים וטובים לדעתם אפילו יותר

מומלץ לסגור את הדיון הזה כי הוא הולך לכיוונים מאוד לא טובים

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לפעמים אני מסכים עם זה שברשת באג המחירים גבוהים על מוצרים מקיפים..עכברים,מקלדות,משחקים וכו'...

למרות שהיום השוק מצטמצם מאוד,אני חושב שהתוספת של 100 שקל על שירות,ראיית המוצר בנוחות,במקום ברמה גבוהה שווה את המחיר.

אל תקבע שירות ע"פ שירות טלפוני...גש לחנות,דבר עם המוכרים תתרשם מהשירות,מהמקום,מנוחות הקנייה וכמובן מהגב שהרשת מציעה לך במקרה ומשהו קרה עם המוצר. :xyxthumbs:[br]פורסם בתאריך: 24.01.2011 בשעה 00:27:36


הדברים שאמרת נאמרו על בסיס של ידע?היית מוכר במשך שנה ברשת כלשהי?או שאתה משער דברים?

כנס לאתר האחריות של ..תראה שהאופציות לרכישת המחשב מופיעות כקטגוריה ברשת באג..

האחריות של בארץ לא ניתנת לשינוי מכיוון שזה הסכם בלעדי של באג מול היבואן.

בתור עובד "ותיק" של באג אני אומר לך שאין בדבריך כל ביסוס...המחשבים של מגיעים בצורה כלשהי מהיבואן כי ככה זה בעולם..מחשב מגיע מוכן..לא בהרכבה..במיוחד בלפטופים(מלבד בארה"ב-שגם שם המגמה היא לרכישת מחשב מוכן).

אני לא מפרסם פה את הרשת והרשת לא מעניינת אותי..אני מדבר על עובדות על סמך ידע..לא על סמך עניין בשיווק..תמסוך על באג שהיא לא תסתמך על השיווק המסכן שלי בפורום כזה.

זו שצברה את השם שלה ואת המוניטין של איכות,שירות ואמינות לא במקרה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה מצחיק. אתה מדבר כאילו לעולם לא קרה קטעים עם באג. תעשה חיפוש קצר בפורום, היו כמה וכמה מקרים.

זה שיש מזגן וכסא נוח בחנות שלכם לא שווה 100 שקל לדעתי וגם זה בדרך כלל יותר מ-100 שקל בפועל, כמו על הלפטופ המיועד של הבחור. כל אחד ובחירתו.

שירות טלפוני אגב, הוא שירות לכל דבר ועניין. ואם אתם יכולים ללמוד משהו מ-KSP ואת האמת כל חברות המחשבים יכולות, זה המערכת הממוחשבת של המלאי שלהם, חוסך הרבה כאב ראש, הן ללקוח והן לרשת המחשבים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תלמד שבחיים אין קסם למחיר..רשת KSP או רשת רמי מחשבים לא מוכרת לך את המחשב בזול יותר כי הם מתים עליך בתור בנאדם...ממש לא.

השירות על המחשב,מיקום החנות,אחריות על המחשב, ובפעמים רבות גם המפרט של המחשב משפיע!(נתקלתי במאות מקרים של לקוחות שהגיעו עם מפרט במחיר מפתה..כשנכנסו לשורש העניין יצא שעבדו עליהם..שיחקו עם המפרט של המחשב,הורידו חלקים,שינו שירות, שינו אחריות.)

לך תקנה מוצרים מחנות ותסתדר עם כאב הראש מול החנות(ואני לא מדבר רק על ניידים) כשמשהו יקרה לך?אתה משווה את זה לרשת של 60 סניפים שפזורים לך בכל נקודה נוחה בארץ?

מערכת המלאי של באג זהה לחלוטין למערכת של KSP ושל אייבורי..שניהם מנוהלים ע"י SAP ובמקומות המתקדמים ע"י FRS.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...