בזק בינלאומי ו youtube - עמוד 3 - רשתות ואינטרנט - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

בזק בינלאומי ו youtube


y360

Recommended Posts

  • תגובות 43
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

חברים, אם לא תציפו את התמיכה טכנית של בזב"ל עם הבעיה הזו, לא יהיה כל שינוי. שימו לב שלוטם מבזב"ל מגיבה לרוב ההודעות כאן, אך לא להודעות הללו (איטיות שכולם חווים), כלומר זה ידוע, אך אם לא יהיה גל של פונים לחברה, לא יקרה כלום (אפילו להתנתק, רק לא לשכוח לבקש מהם לתעד ב- CRM את סיבת ההתנתקות). תמיד תבקשו לתעד את הסיבה שהתקשרתם בגינה (אם יהיה מספיק תעוד באותה סיבה, אז אולי הם יתחילו להזיז דברים).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני רואה שכולם מתלוננים בזמן הנכון - מוצאי שבת = עומס אטומי על האינטרנט בארץ. פעם בדקתי את זה והיו לי בעיות גם לגלוש בתוך הארץ במוצ"ש.

נראה לי שהסכום של הסיבים שיש לנו בתשתית עד הבית הרבה יותר גדול מכמות הסיבים שיש לנו לחבר את האינטרנט. זה מזכיר לי את הפקק במחלף גנות - 2 כבישים ראשיים מתנקזים לכביש אחד שגם עליו יש לחץ (למזלי אני לא עובד בתל אביב יותר ).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתמול הייתי אצל חבר שלפני כמה ימים בלבד עבר ממסלול 2.5Mb ל12Mb שניהם של תשתית כבלים ללא חייגן.

מאז שהחליפו לו מסלול האינטרנט בקושי זז.

לפני זה בSPEEDTEST היה מקבל 300K ועכשיו לאותם מקומות מקבל 30K.

הגעתי אליו והוא הראה לי על מה מדובר.

התקשרנו לתמיכה של 014 וחוץ מתירוצים לא יצא מזה כלום.

תתקשר לשירות לקוחות.

הבן אדם גם ככה בהתחייבות של קרוב לשנה אז בין הוא ממשיך ובין אם הוא מבטל הוא תקוע עם הזבל הזה.

בגלל שה2.5 היה יותר מהיר הוא מבטל את ה12Mb וחוזר ל2.5Mb כדי לשפר את המהירות.

נורא ואיום מה שקורה עם בזבל.

לפני שנתיים הם היו נהדרים ומאז הידרדרות עקבית.

אולי הגיע הזמן שגם אני יעזוב שם.

גם אצלי בקושי זז.

אפשר להרגיש ולראות בעיניים את טבעת החנק המוגזמת שלהם.

הורדתי טורנטים של דמואים לפני כמה ימים שהיו להם מאות SEEDERS ו PEERS.

המהירות קפצה למקסימום ואז ירדה כאילו מישהו חונק אותה בכוונה.

ושוב קפצה למקסימום ושוב ירדה כתוצאה מחנק.

ככה שעות.

וזה אפילו לא היה בשעות העומס.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מישהו יודע איזה ספק משחק יפה עם hotfile/rapidshare וסטריימינג (youtube ו-megavideo)? (לא מטרידים אותי טורנטים.)

אני עם HOT+012, מרוצה עד הגג !

האינטרנט בכל שעות היום מוריד ומעלה על המקסימום(ואני תמיד מוריד סרטים וכאלה[בIDM]).

הטורנטים מורידים על מקסימום גם(לא מזמן הורדתי טורנט על 1.5MB, מאז לא הורדתי עוד).

סטריימינג מיוטיוב רץ חלק גם כאשר אני צופה בקטעים ב1080P.

בקיצור, הכל עובד חלק, מרוצה מאוד !

לגבי המחירים, גם לזה דאגתי.

אני משלם 60 שקלים להוט, ועוד 50 שקלים ל012, על של 12MB\1MB.

110 ש"ח, מחיר מעולה !

חשוב לציין כי יש לי אייפי פרטי.(אייפי סטטי, אשר רכשתי, והוא לא משתנה, הוא שייך לי)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חברים, אם לא תציפו את התמיכה טכנית של בזב"ל עם הבעיה הזו, לא יהיה כל שינוי. שימו לב שלוטם מבזב"ל מגיבה לרוב ההודעות כאן, אך לא להודעות הללו (איטיות שכולם חווים), כלומר זה ידוע, אך אם לא יהיה גל של פונים לחברה, לא יקרה כלום (אפילו להתנתק, רק לא לשכוח לבקש מהם לתעד ב- CRM את סיבת ההתנתקות). תמיד תבקשו לתעד את הסיבה שהתקשרתם בגינה (אם יהיה מספיק תעוד באותה סיבה, אז אולי הם יתחילו להזיז דברים).

התגובות של לוטם מבזק בינלאומי הם נטו שיווק. חוזרים אליך מהתמיכה שלהם, ומציעים לך חבילת בעוד 10 שקל.

חוץ מזה הם לא יכולים לעשות כלום.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

צודק בתמיכה לא יכולים לעשות כלום. אך אם מספיק לקוחות יפנו עם אותה בעיה זה יעבור את מחסום התמיכה הטכנית ויגיע לצינורות הגבוהים, ושם הם ינסו למצוא פתרון אמיתי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בחיי שאתם לא מבינים את המצב.

כל המערכת תמיכה שירות מכירות והנהלה בכלל לא רלוונטים לצורך העניין.

היחידים שקשורים למצב הם המנכ"ל, סמנכ"ל, והיועצים הפיננסים שלהם.

כש95% מהלקוחות מחויבים לתקופה ארוכה וקצב איבוד הלקוחות גם אם קורה הוא חסר משמעות ביחס לרווח הניצול הגבוה, יש להם את כל הסיבות שהם צריכים כדי להמשיך לנצל.

רוב הלקוחות שרוצים לעזוב לא יכולים.

את רוב אלו הם ישכנעו להחליף למסלול יותר "מהיר" או GAMER, דבר שיאריך את תקופת ההתחייבות.

מי שכן יכול לעזוב רוב הסיכויים שימצא את עצמו באותו מצב בחברה אחרת.

מה שאומר שבתמורה לאלו שיעזבו יהיו מספר זהה של לקוחות שיעברו מאותה סיבה מחברה אחרת אליהם.

כך שהם לא מאבדים כלום.

במקרה הנדיר פעם בכמה שנים שכן צפוי מסיבה כזאת או אחרת אפשרות של איבוד משמעותי באחוזים של לקוחות, הם יגדילו את הקווים עד שהסכנה תעבור, ובמקביל יצאו בקמפיין שיווקי רחב מימדים שיגדיל את מספר הלקוחות שלהם במקום יותר מהכמה שבכל זאת יחליטו לעבור למרות השיפור (הזמני) באיכות האינטרנט.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בשביל להיות (יותר מ) מספר אחת צריך להיות קצת יותר טוב ממספר 2 ;) .

יש סיכוי שמד נטיולוס נתנו ל014 מחיר בומבסטי על רוחב שהם קנו לחול כעונש על זה שהם הולכים להתחרות איתם. :lol:. לפי הערכה שלי יש ל014 איזה 20Gbps לחו"ל והם כנראה מוכרים 5Gbps לחברות חיצוניות :lol: . הבעיה היא שהם מכרו ללקוחות איזה 2000Gbps ורוב התוכן מגיע מחו"ל :lol:.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא חושב שזה כלכך נכון מה שאתה אומר על איבוד הלקוחות שלהם..

החברה בעלת נתח שוק ענק יחסית עם יותר משליש הלקוחות במדינה, הסיכוי שלה לאבד לקוחות יותר גדול מאשר להרוויח אותם.. במיוחד כיום עם מחירי ברצפה וללא התחייבות, 014 כמובן לא תרד למחירים האלה..

למה שלקוח שיוצא מחברה אחת יבוא דווקא ל014 אם יש חברה אחרת שמציעה מחיר של עד 50% יותר זול..

זאת אומרת שהם מרוויחים היום המון כסף מהלקוחות שלהם.

למה שהם לא ימשיכו לסחוט את המיץ כמה שאפשר ?

ההוצאות על הרחבת הקווים והשוואת המחירים מול המתחרים יקטינו להם את הרווחים לחצי או שליש.

כל עוד לא תהיה בריחה גדולה מאוד של לקוחות הם לא יעשו כלום.

ואין מצב שתהיה בריחה גדולה של לקוחות כי רובם המוחלט מחוייבים.

ואלו שהולך להיגמר להם ההתחייבות יקבלו הצעות לשדרג ולהתחייב מחדש.

אז כמו שאמרתי בריחת הלקוחות היא בשליטה ומצומצמת מאוד.

הם מרגישים בטוחים לנצל את הלקוחות שלהם עד טיפת הדם האחרונה.

והיועצים הפיננסים שלהם ממליצים להם אם כבר להשקיע אז באנשי מכירות שיתקשרו שישכנעו לשדרג (ולהתחייב מחדש).

הכי טוב לשכנע אנשים שרוצים לברוח מהחרא להשקיע יותר כסף באותו חרא או גרוע מזה (הרי עכשיו ההתחייבות עוד יותר ארוכה).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא כלכך אכפת לי מה נכתב פה בדיון, אני כבר מת לעבור ותוך פחות מחודש נגמרת לי ההתחייבות.

אין לי עניין בלפתור את התקלה/ להתלונן עליה/ לעשות משו בעניין, לי הספיק, ואני לא מבין על מה אתם מתלוננים, לא טוב לכם תעברו.

חשבתי ללכת לאקספון 018 בגלל שהם זולים אבל אומרים שהם עוברים דרך שרתים של 014, האם זה אומר שחווית האינטרנט תיהיה זהה/דומה? או שאין לזה שום חשיבות?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חשבתי ללכת לאקספון 018 בגלל שהם זולים אבל אומרים שהם עוברים דרך שרתים של 014, האם זה אומר שחווית האינטרנט תיהיה זהה/דומה? או שאין לזה שום חשיבות?

זה לא צריך לשנות כי 018 כנראה קונים תעבורה מובטחת מ014 . ממד נטיולוס אפשר לקנות רק בלוקים של 10Gbps אם הבנתי נכון ספקיות האינטרנט הקטנות לא צריכות כלכך הרבה . אז במקום 200$ למגהביט הם משלמים למגה 400$ (סתם זורק מספרים) ו014נותנת להם תעבורה מובטחת על קו שלהם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...