קניתי מחשב בKSP +הרכבה+אחריות והוא הגיע בלי חלקים חשובים מה דעתכם זה הגיוני? - עמוד 6 - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

קניתי מחשב בKSP +הרכבה+אחריות והוא הגיע בלי חלקים חשובים מה דעתכם זה הגיוני?


אורן המבין במחשבים:)

Recommended Posts

יש לי דבר אחד להגיד... אתה עונש.

לך לעזעזל, אתה והכבל המסכן שלך. דניס בא לקראתך, מביא עד אליך ביום שבת, מה קיבינימאט עוד אתה רוצה? טיפש.

באמת שמגיע לך שאין לך עוד כבל חשמל בבית. אם היית העונש שלי, מזמן הייתי שולח אותך קיבינימאט, ולך חפש אותי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 100
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

יש לי דבר אחד להגיד... אתה עונש.

לך לעזעזל, אתה והכבל המסכן שלך. דניס בא לקראתך, מביא עד אליך ביום שבת, מה קיבינימאט עוד אתה רוצה? טיפש.

באמת שמגיע לך שאין לך עוד כבל חשמל בבית. אם היית העונש שלי, מזמן הייתי שולח אותך קיבינימאט, ולך חפש אותי.

למה עונש למה

מעולם לא צעק עלי לקוח בתחילת השיחה ולא המשיך בלהודות לי ולשלוח מכתבי תודה אני לא מאמין שדניס יקבל ממני מכתב תודה :lol:

אבל תכלס יש המון סיכוי שהבן אדם שידבר איתי אחריו יקבל מכתב תודה ואפילו הזמנה לראיון עבודה :cool2:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ידידי היקר,

הצעתי לך שוב ושוב מעמוד 3 (שים לב שאנחנו כבר הגענו לעמוד 8, יש מצב שעד שאני אלחץ על "שלח תגובה" אתה תוסיף לפחות עוד שלוש הודעות שיקפיצו את זה לעמוד 9 אפילו) לפתור לך את הבעיה המאוד קשה. אך אתה מתעלם סדרתית מכל תגובה שלי אליך וממשיך להפציר שאתה הולך להזמין מישהו לראיון עבודה במק'דונלדס.

את האופי האמיתי שלך כבר הראית. אפילו שיש כאן מספר לא מבוטל של אנשים שעומדים בצד שלך של הגדר אי אפשר להתעלם מכלל ההודעות האחרונות שמראות באופן ברור לחלוטין שאתה סתם מושך ועושה פה הצגה תקשורתית אשר המטרה היחידה שלה היא להשמיץ בפומבי את חברת KSP בע"מ. (אשר, אגב, עדיין לא הגיבה פה באופן רשמי. למי שעדיין לא מעכל את החתימה שלי)

רצית התנצלות? קיבלת

אמרת שחסר לך כבל? הצעתי לך לפני 50 הודעות מיותרות שאני אשלח לך בדואר. עכשיו הצעתי להיפגש איתך באיזור ניטרלי של נתניה ולתת לך שלושה כבלים כאלו בחינם. כדי שיהיה לך גם לשלושת המחשבים שתקנה בעתיד (ואני מרחם על אותם אנשי מכירות שיהיה להם עסק איתך) - אתה עדיין מסרב. או פשוט מתעלם מההצעה שלי.

אני הבנתי עוד מההודעה הראשונה שלך שכל המטרה כאן היא הוצאת לשון הרע ושאתה בכלל לא מעוניין בשום פיתרון שיציעו לך - הרי הנה הוא הלקוח הישראלי הטיפוסי שאני פוגש כל יום. רק שבמצב של פנים מול פנים לא היה לך האשכים לדבר איתי ככה כי מהר מאוד היית מבין שללקוחות כמוך אין לאף אחד בענף הזה סובלנות וסבלנות.(כן קנית מחשב ב4000 ש"ח שקר כלשהו. אך היחס שלך לא מגיע אפילו מלקוחות שקונים מחשבים בסכומים פי שלושה יותר)

אבל מאחורי המקלדת כולם גיבורים.

אגב, בכל סניף של הרשת מוצגים בגדול שלטים במחסן ועמדות המכירות "הלקוח מתבקש לבדוק את תקינות המוצר לפני עזיבתו את הסניף". על דפי A3 בכתב ענק. אי אפשר לפספס. למה לא בדקת את תוכן הקופסא או המחשב לפני עזיבתך הביתה?

אצלי אנשים בודקים ואף מבקשים פתיחת המחשב לפעמים על מנת לאמת תאימות החלקים בחשבונית. שלא לדבר על פתיחת קופסאת הכבלים והמתאים הנוספים.

או שראית עוד בסניף נתניה שחסר לך משהו והחלטת במקום לבקש בו במקום - לפרסם את זה באינטרנט ולנסות לסחוט דמעות ממישהו?

מתאם DVI-VGA אולי לא ידעת שאמור להיות, אולי כן. אבל כבל חשמל זה משהו מאוד יסודי ובסיסי. אין מצב שהיית מפספס שאין שם אחד כזה.

תגובתך?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ידידי היקר,

הצעתי לך שוב ושוב מעמוד 3 (שים לב שאנחנו כבר הגענו לעמוד 8, יש מצב שעד שאני אלחץ על "שלח תגובה" אתה תוסיף לפחות עוד שלוש הודעות שיקפיצו את זה לעמוד 9 אפילו) לפתור לך את הבעיה המאוד קשה. אך אתה מתעלם סדרתית מכל תגובה שלי אליך וממשיך להפציר שאתה הולך להזמין מישהו לראיון עבודה במק'דונלדס.

את האופי האמיתי שלך כבר הראית. אפילו שיש כאן מספר לא מבוטל של אנשים שעומדים בצד שלך של הגדר אי אפשר להתעלם מכלל ההודעות האחרונות שמראות באופן ברור לחלוטין שאתה סתם מושך ועושה פה הצגה תקשורתית אשר המטרה היחידה שלה היא להשמיץ בפומבי את חברת KSP בע"מ. (אשר, אגב, עדיין לא הגיבה פה באופן רשמי. למי שעדיין לא מעכל את החתימה שלי)

רצית התנצלות? קיבלת

אמרת שחסר לך כבל? הצעתי לך לפני 50 הודעות מיותרות שאני אשלח לך בדואר. עכשיו הצעתי להיפגש איתך באיזור ניטרלי של נתניה ולתת לך שלושה כבלים כאלו בחינם. כדי שיהיה לך גם לשלושת המחשבים שתקנה בעתיד (ואני מרחם על אותם אנשי מכירות שיהיה להם עסק איתך) - אתה עדיין מסרב. או פשוט מתעלם מההצעה שלי.

אני הבנתי עוד מההודעה הראשונה שלך שכל המטרה כאן היא הוצאת לשון הרע ושאתה בכלל לא מעוניין בשום פיתרון שיציעו לך - הרי הנה הוא הלקוח הישראלי הטיפוסי שאני פוגש כל יום. רק שבמצב של פנים מול פנים לא היה לך האשכים לדבר איתי ככה כי מהר מאוד היית מבין שללקוחות כמוך אין לאף אחד בענף הזה סובלנות וסבלנות.(כן קנית מחשב ב4000 ש"ח שקר כלשהו. אך היחס שלך לא מגיע אפילו מלקוחות שקונים מחשבים בסכומים פי שלושה יותר)

אבל מאחורי המקלדת כולם גיבורים.

אגב, בכל סניף של הרשת מוצגים בגדול שלטים במחסן ועמדות המכירות "הלקוח מתבקש לבדוק את תקינות המוצר לפני עזיבתו את הסניף". על דפי A3 בכתב ענק. אי אפשר לפספס. למה לא בדקת את תוכן הקופסא או המחשב לפני עזיבתך הביתה?

אצלי אנשים בודקים ואף מבקשים פתיחת המחשב לפעמים על מנת לאמת תאימות החלקים בחשבונית. שלא לדבר על פתיחת קופסאת הכבלים והמתאים הנוספים.

או שראית עוד בסניף נתניה שחסר לך משהו והחלטת במקום לבקש בו במקום - לפרסם את זה באינטרנט ולנסות לסחוט דמעות ממישהו?

מתאם DVI-VGA אולי לא ידעת שאמור להיות, אולי כן. אבל כבל חשמל זה משהו מאוד יסודי ובסיסי. אין מצב שהיית מפספס שאין שם אחד כזה.

תגובתך?

זה עצוב, זה מעליב, אני מקווה שהרשת הגדולה שאתה עובד בה תתנער מהתגובה שלך

אתה בן אדם מאוד אמוציונלי לכן אתה צריך לטעמי להתרחק ממתן שירות אני לא רואה דרך שבא מעסיק יכול להמשיך לצדד בשטויות שלך וזה כואב לראות שזו הדרך שלך למתן שירות אני עכשיו רק מחכה כמו שאמרתי ליום ראשון שני שיענו לי על האימייל ששלחתי להם חוץ מזה מבחינתי אין עוד משהו שאני צריך להגיד לחברת KSP עכשיו זו סתם שיחת חולין אבל זה באמת באמת מעלה את זעמי בתור לקוח ואני חושב שחברת KSP חייבת להעביר את העובדים שלה הדרכה רצינית הרי גם העובד שצילצל אלי תקף אותי גם אתה מאשים אותי גם בחנות אמרתי למנהל שאני הולך הביתה לא מרוצה וזה חבל צריך לדעתי לעשות אצלכם ברשת סידרה של הדרכות על מתן שירות[br]פורסם בתאריך: 7.01.2011 בשעה 23:14:15


תלמדו מתלמה:

qmEpi7P0K-w

ענק!!!! :yelclap::xyxthumbs:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אדון אורן היקר, במקום חברת KSP אני כבר הייתי תובע אותך על לשון הרע. למה? בהתחלה אתה אומר שאתה צריך כבל, לא שלחו לך אותו, וכו'. אכן בקשה הגיונית. אך אתה הפכת את הקערה על יוצרה: הוכחת שאתה רק מנסה להרוס את שמה ה"טוב" של החברה מסיבה כלשהי. איך? אם היית לקוח ובכלל אדם הגיוני, לאחר הצעתו של דניס היית צריך להגיד: "תודה לך, אני אחכה ליום ראשון או לכל היותר שני ואעדכן אם יש בידי את הכבל הדרוש. במידה ולא יהיה את הכבל, סביר להניח כי שם החברה יפגע קשות בפורום". אך במקום זאת, הינך מתעלם באופן חשוד ואף מטריד מהצעותיו של דניס... אז בוא תרשום באופן חד משמעי וברור: מה אתה דורש מרשת KSP? את הכבל? הבחור אמר לך שהוא יביא לך אותו. למה אתה מצפה, למכתב התנצלות רשמי מ KSP ולבונבוניירה מבית "Mercy" על הדרך?

עריכה: כרגע שמתי לב שאפילו כותרת הדיון שלך מחשידה על לשון הרע. "קניתי מחשב בKSP +הרכבה+אחריות [צלילים מפוקפקים] והוא הגיע בלי חלקים חשובים [למה אמרת "חלקים" בלשון רבים? כלומר שתכננת מלכהתכילה להוסיף שמן למדורה] מה דעתכם זה הגיוני"?

נראה כי קיווית שיענו לך בשלילה וכל הדיון הזה היה הופך לדיון "למה KSP הם X Y Z", אבל הוכחת בעצמך [ולא אתפלא אם אתה מחסיר פרטים] שאתה סתם לקוח ישראלי ממוצע, שכל מה שהוא רוצה זה "כסף קל" ע"י תביעות סרק או רק להרוס את שמה של KSP על מנת לנקום למשל. יכול להיות שרצית להתקבל לעבודה ולא קיבלו אותך? או שאולי פיטרו אותך לפני זמן מה?

דניס, לפי דעתי אתם באמת צריכים לשקול מהלכים משפטיים נגד הבחור, לפי דעתי הוא הוכיח שהוא מנסה להרוס את שמכם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני חייב להגיד שאם בתחילת הדיום עוד חשבתי שיש משהו בדבריו של אורן, וחשתי שדניס קצת הגזים עם ההערה הראשונית שלו - ככל שהדיון הזה התקדם הוא נהיה פשוט הזוי יותר ויותר.

אורן פשוט מסרב בכל תוקף לקבל כל פיתרון שהוצע לו. נאחז בנואשות ברגשות הפגועים שלו והנזק הנוראי - כספי ורגשי - שנעשה לו.

עובד של החברה שציין מספר פעמים שהוא לא נציג שלה ולא מייצג אותה אלה רק עובד שם ועונה פה כאדם פרטי הסכים להגיע אליך על חשבונו כדי לתת לך את הכבל ששכחו לספק לך בטעות (טעות שהודו בה והתנצלו עליה עוד בדף הראשון) - ואתה בשלך.

אני באמת שלא מבין למה דניס ממשיך לנסות, פשוט בזבוז זמן לדבר אתך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני עוד לא מבין מה קורה פה...

פותח הדיון, אתה עוד לא הבנת שלא הם הבעיה ? אלא אתה !

זה פשוט לא נתפס !!!

תגיד לו שיביא לך את הכבל (כל הכבוד לדניס שהציע זאת), תגיד לו תודה, יפה, ולהתראות.

אני לא מבין מה כל כך קשה בזה, הרי עוד לא הבנת שפיצוי(כספי, או מה שלא חשבת שיצא לך מזה) לא יצא לך מזה ?

אני לא בנאדם שמדבר ככה על צרכנים שבאים לקבל שירות נורמאלי משירות הלקוחות, או במקרה הזה, דניס. אבל אתה ממש לא אחד כזה.

אתה פשוט באת במטרה להשמיץ את חברת KSP. :kopfpatsch:

אני חושב שבשיחה קצרה שלך עם שירות הלקוחות של החנות, הסיפור הזה היה מסתיים בזה שהיו מזמינים אותך לסניף שממנו רכשת את המחשב, והיו בשמחה משלימים לך את ההזמנה ע"י קבלת האביזרים החסרים.

ואם ככה היה קורה, הדיון הזה ו"עוגמת הנפש" אשר נגרמה לך, לא היו נוצרים\נגרמים.

לפי דעתי, KSP צריכים לבוא בתלונות אלייך ! וכן, אולי גם לתבוע אותך על הוצאת דיבה !

סליחה על שדיברת כך, אך זו דעתי.

מני חן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אורן,

רצית לחסוך כסף וקנית ב-KSP למרות שאתה יודע בדיוק שזו לא חנות קטנה כמו זיג זג/לוג'יק פי סי/RSM/נועה/פנדה וכדומה שהדבר הראשון החשוב להם זה שירות ו"שם" ואין עליהם כמעט דברי רעים לומר לאף אחד גם ברשת. קנית ובחרת ושילמת הכי זול אז בכלל תמוה לי שאתה דורש שירות של חנות קטנה (אין לי כלום נגד KSP, פשוט הרי ברור שאתה שוחה בפורום והאינטרנט ויודע בדיוק למה אתה נכנס ואיזה שירות תקבל) שירות אישית - לא מקבלים שם במחזור של מאות קונים ביום. רוצה שיהיה למי לבכות על כבל חשמל, תקנה בחנות קטנה שם מעריכים כל קונה בודד בלעדיו הם יסגרו או בחנות השכונתית שלך. זה ככה ברמת ה"ראייה הכוללת" של הנושא. גם לי מנכל של החנות הביא רכיב חסר הבייתה פעם כי התלוננתי בחיוך והוא הרגיש לא נעים, פה דניס עושה זאת אז תגיד כן תודה וזה, זה לא תפקידו בכלל.

באשר לכל השאר - החבר'ה צודקים. לא האמנתי שאתחבר בערב ועדיין אראה אותך מגיב לדניס נציג או לא נציג. אין להם נציג רשמי, לא מעניין אותם HWZONE או כל אתר כולשהו ברשת ולא מעניין אותם שאתה אחד כלומניק צועק עליהם איפשהו באיזה אתר גם אם זה היה באמצע WALLA או NANA עם חשיפה אמיתית לקהל עצום של -500K100K יוניקים ביום (ההיפך, הם עושים כסף מאנשים כמוך על תביעות דיבה, חפש באתר תקדין ודומים לו). תסתפק במה שקיבלת ותרד מהעץ של לקבל פיצוי וכדומה על זה שלא נתנו לך כבל חשמל.

אתה יודע מה? בסוף בגלל היחס שלך, KSP תצא ממש בסדר ולתת לך כשתבוא אליהם כבל חשמל אירופאי שאני כמעט בטוח שהגיע עם הספק שלך במקור.

Be careful of what you wish for.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

למה אתה מצדיק בן אדם שהתגובה הראשונה שלו אלי היא:

1 טעינו אין כבל =סבבה מודה בטעות כל הכבוד

2 מספר מה הזמנתי אצלהם ומודה בעוד טעות שלהם שהם לקחו ממני הזמנה ולא זיהו שאי אפשר לבצע אותה פיזית ואז הם שינו אותה= סבבה אפשר לסלוח אני ביצעתי הזמנה שאלתי מה לא בסדר שם הם שינוי חלק ממנה אבל מסתבר שהיה שם עוד שילוב שלא יכול לפעול ביחד פיזית אז הם צילצלו אחרי כמה ימים ואמרו לי שצריך לשנות

3 מסביר שהיצרן לא הביא את החלק שאני הזמנתי ממנו= לא מקובל על הדעת מתחמק מאחריות שילמתי להם על חלק מסויים הם הרכיבו אותו והעבירו אותו אלי ולא שמו לב שהוא לא שלם ושחסר בו חלק מהותי שמחבר אותו למסך (אני גם הוספתי כסף על הרכה של מחשב כלומר מישהו שם ישב עם המפרט שלי ועם פירוט החלקים שצריכים להיות פיספס חלק אחד שרשום שיש שם ואין שם ופשוט ארז את המחשב וסיפק לי אותו בלי החלק הזה)(בשום שלב הם עדיין לא התנצלו על השגיאה בהכנת ההזמנה שלי)

4 אומר שהעיקוב קורא כי הם המתינו לאישור ממני= ציון עובדה לא נכונה כי מעולם לא חזרתי אליהם לאשר את השינוי אלה הם פשוט יזמו אלי שיחה ואני פשוט שאלתי אותה מה צריך לעשות הם אמרו שצריך להוסיף כסף אז אמרתי להם בסדר לא ביקשתי מהם לעקב את זה עד שאני אתן להם תשובה בשום שלב כלומר הוא כרגע משקר בפומבי ומוציא אותי שקרן

5 מביא לי קישור לאתר שממליץ לי ללכת לפסיכיאטר= אני אפילו לא רוצה להגיד מה אני חושב על זה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אורן, אתה לא מבין שכמה שאתה מגיב אתה רק מזיק לעצמך? לגבי הקטע עם הפסיכיאטר: מובן שזה לא בסדר ש KSP הגיבו כך, אבל. הרבה תלונות ראיתי על KSP, כזאת לעולם לא ראיתי. הסתכלת פעם בראי לפני שאתה קופץ להאשים את העולם ודורש פיצוי?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כן 5 ימי עסקים זה רשום על הקבלה ולקח להם 9 אבל שמע זה לא מה שמפריע לי אנשים טועים ותאמין לי שאני ממש לארג' ואני לא כועס על העיקוב

אני כן כועס על זה שבן אדם לא בדק את החלקים כמו שצריך וחסר לי שם חיבור של המחשב עם המסך שאמור היה להגיע (ולא מעניין אותי מי אשם) אני רוצה את החלק ואני רוצה אותו בלי לבקש אותו אני רוצה להגיד שהוא חסר ושיגידו לי סליחה ושלא יגידו לי ישר שזו טעות של היצרן ביפן... מה איכפת לי מי טועה

ובתכלס אומרים פה כלכך הרבה פעמים את המילה פיצוי ואני חושב שאני אצטרך כמה ימים אצל פסיכיאטר אחרי האשמות שלכם... די זה מוגזם איך אני לא בסדר?

מה? נציג מהחברה הגיב פה תגובה רישמית?

בן אדם פרטי בא מציע לי כבל חשמל.... מה אני מסכן? מה חסר לי 20 שקל? אני מתלונן פה על היחס וזה פשוט לא הגיויני שאתם מצדיקים אותו....

למה אני אמור לקחת מבן אדם כבל חשמל? למה החברה לא אמורה לספק לי את כל מה שחסר לי? אני שילמתי על מחשב ושילמתי על הרכבה ובדיקה

אני צריך לקבל את מה ששילמתי עליו ולא קיבלתי אותו לפי התגובות שלכם אני חושש שעוד מישהו בKSP יחשוב שאפשר באמת לצדד בעמדה של אחד מכם...

תחשבו איזה עמדה הזויה אנשים מציגים פה? בן אדם פרטי אמור לספק לי חלקים של מחשב? למה שאני אפגש איתו? אני עושה עסק עם החברה גדולה כי אני לא רוצה עסק עם חפרים..... ובמקום זה אני מקבל בן אדם שמציע להביא לי חינם 3 כבלים של חשמל ....

<המשתמש בהלם תרבות>

ואיזה פיצוי דרשתי קיבינימט????? על מה אתם מדברים? אני לא קולט אתכם? מה אמרתי שאתם מסיקים שאני סחטן? אני קורא את זה שוב ושוב

ואת מה שכתבתי להם במייל הפרטי אני לא מבין איפה פה אני יוצא סחטן?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אורן, לדניס עכשיו כתוב "עובד KSP מחשבים" תוכל להבין שהוא מתייחס אלייך כמונו, ונותן תגובות שכל אחד אחר רושם לך פה.

הוא לא נציג הרשת ולא חייב להיות פוליטיקלי קורקט.

קח בהבנה שמדובר בסה"כ כרגע בכבל חשמל ותהנה מהשבת. דניס הציע להקפיץ לך כבל עקב סיבותיו, תעריך זאת וזהו.

מה שבנטו היית אמור לקבל זה כבל חשמל אירופאי אז גם הישראלי הוא על חשבון הרשת. אני קניתי ספק באלף שקל עם כבל אירופאי והלכתי לקנות כבל ישראלי . . .

יש לך בעייה עם הרשת? בבל"ת כאן לא יועיל, לך תתבע אותם בבית משפט לתביעות קטנות.

דניס,

אתה יודע, בכל זאת הוא לא רוצה ממך את הכבל אז עזוב, תשכח ממנו ותן לו לפעול בצינורות המקובלים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אלכס למה אתה מגיב על הכבל חשמל הזה כלכך הרבה פעמים?

מה עם חיבור המסך שלי למחשב?

למה כולם מתחמקים מזה?

מה קשור בית משפט? מה אני הולך לתבוע חברה על כבל חשמל? מה יש לכם? אתם כולכם חיים באשליות אתם לא מחוברים למציאות

למה אי אפשר להתלונן בכנות על משהו ושלא יחשבו שאתה דורש מהם בית בקיסריה.... אתם יודעים אנשים לפעמים מתלוננים על משהו ולא דורשים מליון דולר רק יחס הוגן

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...