עבור לתוכן

מישהו יודע מה הולך עם החנות Nextop?

Featured Replies

פורסם

שלום חברי הפורום,

לפני כשבוע-שבועיים קניתי מחשב נייד של דל ( Inspiron Mini 1012 )..

הבעיה היא לא עם המחשב אלא אם NEXTOP...עבר די הרבה זמן מאז שקניתי את המחשב ואפילו לא קיבלתי שיחת טלפון אחת מהם לגבי המחשב.

וגם כשאני מנסה להתקשר אליהם תמיד עונה לי נציגה של "שירות ההודעות" (שהיא לא קשורה לחברה) ואומרת לי להשאיר פרטים...ומה שמצחיק זה שהם לא חוזרים אלי.

אז למישהו יש מושג מה הולך איתם? הם פשטו רגל או משהו כזה?

אני אשמח אם מישהו יוכל לענות לי על זה

פורסם

אם זה השירות שאתה מקבל למה אתה בכלל קונה שם? בטל את ההזמנה. :-\

פורסם
  • מחבר

אם זה השירות שאתה מקבל למה אתה בכלל קונה שם? בטל את ההזמנה. :-\

וזאת גם הבעיה,אני לא יכול לבטל את הזמנה כי הם לא עונים בכלל בטלפון...אז אין לי שום דרך בכדי לבטל את ההזמנה..

פורסם

תקשר לויזה.

פורסם

וזאת גם הבעיה,אני לא יכול לבטל את הזמנה כי הם לא עונים בכלל בטלפון...אז אין לי שום דרך בכדי לבטל את ההזמנה..

שלח להם פקס, ואחרי זה תתקשר לויזה.

  • 6 חודשים מאוחר יותר...
פורסם
  • מחבר

(הזכירו לי שפתחתי את הנושא ולכן אני מרגיש את המחויבות לסגור אותו גם כן)

טוב אחרי כמה חודשים וניסיונות להתקשר לבעל החנות לא היה כל מענה..כמו כן לאחר ההתקדמות האחרונה שהאתר נעלם מהאינטרנט אפשר להיות בטוח ב100% שנקסטופ נסגרה.. :-X

וחבל לראות עוד חנות טובה שנסגרה..האחריות אצלהם הייתה יוצאת מן הכלל לגבי המסך שלי ושל אח שלי ובאמת בין החנויות שבהן נותנים את המילה לגבי האחריות חבל לראות שדווקא החנויות הטובות נסגרות אבל זה מה שקורה שיש שוק של אנשים שמאמינים לפרסומות..

..טוב אפשר כבר לנעול את הנושא..

נ.ב לכל מי שדואג לגבי החיוב, למזלי לא חייבו אותי על המחשב בזמנו, ככה שהכל בסדר עם זה.

פורסם

הלכה אחריות על מסך DELL. :'(

פורסם

מצד אחד מוזר במידה והם פשטו את הרגל ממש בצמוד לפנדה מבחינת זמנים. (במידה וגם הם פשטו סופית)

מצד שני, זה הזמן לומר לכל מי שרצה לחסוך כסף ולא לקנות בקבוצתיות שאירגנתי פעם :silly: אכלתם אותה לצערכם :silly:

מקווה שלא תצטרכו אי פעם את האחריות.

פורסם

0O האחריות על מסך הDELL לא של יעל פתרונות?

פורסם

בכל מקרה, גם מי שרכש מנקסטופ, ובמקרה כלשהו צריך אחריות - מומלץ להתקשר ליעל פתרונות ולדרוש אחריות לפי המספר הסידורי של המסך.

ברמת העקרון, יעל, בתור נציגת DELL המרכזית כאן, צריכה לתת מענה. אך לפעמים הם מנסים לנער לקוחות ושולחים אותם ליבואן (שבמקרה של נקסטופ, כבר לא קיים). מעשית, יש לפעמים כל-כך הרבה ברדק בכל ההתנהלות, ודברים לא ברורים, ששווה להתעקש - לרוב מי שמתעקש ישיג את מבוקשו.

פורסם

מצד אחד מוזר במידה והם פשטו את הרגל ממש בצמוד לפנדה מבחינת זמנים. (במידה וגם הם פשטו סופית)

מצד שני, זה הזמן לומר לכל מי שרצה לחסוך כסף ולא לקנות בקבוצתיות שאירגנתי פעם :silly: אכלתם אותה לצערכם :silly:

מקווה שלא תצטרכו אי פעם את האחריות.

צריך לבדוק בחשבונית כמה זמן נותר עד סוף אחריות. אני הייתי הראשון שהזמין מהם.

פורסם

אם באמת היית הראשון, הרי שהאחריות נגמרה מזמן. הקנייה הקבוצתית הראשונה מנקסטופ יצאה לפועל באמצע 2007.

פורסם

מצד שני, זה הזמן לומר לכל מי שרצה לחסוך כסף ולא לקנות בקבוצתיות שאירגנתי פעם :silly: אכלתם אותה לצערכם :silly:

מקווה שלא תצטרכו אי פעם את האחריות.

אני דווקא שבע רצון מהקניה

מוצר מעולה, נקסטופ סיפקו בתוך יום יומיים והכול 100% מושלם

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים